Friday, January 24, 2014

14-01-25 ISRAEL: Social Protest leader Daphni Leef faces trumped up criminal prosectuion

===14-01-25 ISRAEL: Daphni Leef, Israel Social Protest leader, will appear this week in court - defendant on bogus charges of attacking a policeman, 2 years on probation. In the picture, her arrest a year and a half ago. State prosecution is trying to neutralize her, prevent her from participation in further demonstrations.
[From the Israel Social Protest Newsroom]
שנה וחצי לאחר המעצר של דפני ליף משטרת ישראל - מדינת ישראל מאשימה אותה בתקיפת שוטר ודורשת שנתיים על תנאי, זאת אומרת הרשעה. זאת אומרת שנתיים שלא תוכל להפגין או להשתתף בהפגנות.
ביום ראשון בשעה 11 בבוקר נהיה עם דפני בבית המשפט השלום בתל אביב.

הפוסט של דפני:
Daphni Leef
קחי נשימה עמוקה בסוף השבוע הזה. תתכונני ליום ראשון. תתכונני ליום שלם בו יעמדו בבית המשפט עדים של התביעה נגדך וינסו לצייר תמונה אלימה ופורעת חוק שלך. תנשמי עמוק, תזכרי שמה שהם הולכים להגיד בבית המשפט זו לא את, אלא ההשתקפות המעוותת של האופן בו הם רואים את העולם.

ביום ראשון משעה 11:00 בבוקר אהיה בבית משפט השלום ואעמוד שוב לדין. הפעם זה לא שימוע מנהלי, הפעם זהו שלב ההוכחות. ראשונה תעלה ותבוא התביעה, עם עדים וטענות וחוסר יכולת ורצון לרדת מהעץ עליו היא נתלית. הם רוצים הרשעה. הם רוצים שנתיים מאסר על תנאי.

יותר מכל צר לי שבזמן שעוד ועוד אנשים מפונים מבתיהם, עוד ועוד משפחות לא סוגרות את החודש ועוד ועוד פרשיות שחיתות יוצאות לאור המערכת מוצאת לנכון להשקיע משאבים רבים בניסיון להשתיק אותנו.

ערן עמר עמיר


No comments: