Monday, May 5, 2014

2014-05-05 רפי רותם - הסיפור צובר תאוצה בחו"ל, יש לבטל מיד את ההליכים הפליליים! Rafi Rotem's case is gaining wider recognition...‎

===2014-05-03 Rafi Rotem: Next campaign - immediate nullifying of the criminal prosecution ===
The idea of Rotem's criminal prosecution should be viewed as unique demonstration of corruption of the justice system, and an insult to the intelligence and tolerance of the public for such corruption! 
IF THE CRIMINAL PROSECUTION OF RAFI ROTEM IS NOT IMMEDIATELY NULLIFIED, WE WOULD HAVE ON OUR HAND TO CAMPAIGN FOR THE RELEASE OF A POLITICAL PRISONER!
=== המערכה הבאה - ביטול מיידי של ההליכים הפליליים נגד רותם!===
הרעיון של ניהול הליכים פליליים נגד רותם, מספק תיעוד יוצא דופן של שחיתות מערכת המשפט בישראל, והוא גם עלבון לאינטילגנציה של הציבור, ורמת הסובלנות הנוכחית של הציבור לשחיתות זאת.  אם ניתן להליכים הפלליים להמשיך, נצטרך לצאת למערכה לשחרורו של אסיר פוליטי!
_______
מאמר על המקרה של רפי רותם התקבל להפצה ברשת OpEdNews.  זוהי רשת עצמאית, לא למטרות רווח, המפיצה את כתביהם של ידועים כמו רוברט רייך (שר העבודה של קלינטון), קרייג פול רוברטס (בכיר במשרד האוצר של רייגן), והרב מיכאל לרנר (עורך "תיקון")
אתר הארכיון כולל עתה גם אוסף של מסמכים מרכזיים עם תרגום מלא לאנגלית, לשימוש הציבור הרחב והתקשורת בארץ ובחו"ל.בשבוע הראשיון לפעילות - כ-19,000 צפיות במסמכי הארכיון!
____
דר' יוסף צרניק
מאהל המחאה, ת"א
סייג לזכויות האדם (NGO)
____
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בישראל (2013), עם ההערה: "חוסר יושרה בכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בארה"ב (2010), עם ההערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין בקליפורניה".

READ MORE:
[1] ISRAEL: After years of abuse, Tax-Authority whistleblower Rafi Rotem wins the right to be deposed by State Ombudsman_OpEdNews
[2] ארכיון - רפי רותם Rafi Rotem - archive
רשימת הכתבים וקישורים Index of records


OpEdNews Op Eds 5/5/2014 at 10:45:18

ISRAEL: After years of abuse, Tax-Authority whistleblower Rafi Rotem wins the right to be deposed by State Ombudsman

By  (about the author)     Permalink       (Page 1 of 1 pages)
Related Topic(s): Add TagsAdd to My Group(s)


(image by Public)
Rafi Rotem, former Israeli Tax Authority Senior Intelligence Officer, and whistleblower of organized crime in government.
____
OccupyTLV, May 2 - In a major breakthrough this week, Israeli State Ombudsman, Retired Judge Yosef Shapira, sent letters to whistleblower Rafi Rotem's counsel, [1] and to a group of 44 journalists, [2] consenting to start reversal of the abuse and recalcitrance of the Israeli justice system in view of Rotem's whistleblowing regarding organized crime in the Israeli Tax Authority.
READ MORE:
[1] ISRAEL: After years of abuse, Tax-Authority whistleblower Rafi Rotem wins the right to be deposed by State Ombudsman_OpEdNews
[2] ארכיון - רפי רותם Rafi Rotem - archive
רשימת הכתבים וקישורים Index of records
http://www.scribd.com/doc/218864098/