Monday, June 8, 2015

2015-06-08 ISRAEL: Police Commander Bruno Stein under investigation... Explosive corruption under gag orders...our civic duty to violate!

2015-06-08 ISRAEL: Explosive corruption under gag orders...our civic duty to violate!

==============================
Former top Israel Police officer Bruno Stein is the latest suspect His investigation today is under "gag order". A black flag flies over such gag orders, and it is our civic duty to violate them in any way possible!
Joseph Zernik's photo.\
Joseph Zernik's photo. Joseph Zernik's photo.

______
2015-06-08 פשיעה מאורגנת של אנשי משפט וחוק! להפר את צווי איסור הפרסום! ניצב בדימוס ברונו שטיין, נחקר היום במח"ש בפרשת רונאל-דוד-מלכה!
==============================
המציאות הייתה ברורה כבר מזמן לכל מי שעיניו בראשו. אבל עכשיו, כשנחשפו בקלקלתם, השופטים מנסים לדכא את חופש הדיבור וחופש העיתונות להשתיק את הפרשה. דגל שחור מתנוסס מעל לצו איסור הפרסום. חובתנו האזרחית להפר אותו בכל דרך אפשרית!!!
ניצב בדימוס ברונו שטיין, נחקר היום במח"ש בפרשת רונאל-דוד-מלכה...
Inline image 1
ברונו שטיין (נולד ב-1961) הוא ניצב בדימוס במשטרת ישראל, כיהן כראש אגף התנועה וכמפקד מחוז מרכז. במאי 2013 מונה למפקד מחוז מרכז. ב-10 בספטמבר 2014 פורסם כי נכח באירוע פרטי שקיים עורך הדין רונאל פישר, החשוד בתיווך בשוחד. מאוחר יותר באותו יום הודיע שיפרוש מן המשטרה במהלך פרשת הניצבים, ובאוקטובר 2014 הוחלף על ידי ניצב מוטי כהן.

פרשת פישר
בכירים לשעבר במשטרה ובפרקליטות נחקרו באזהרה במח"ש
קצין בכיר מאוד במשטרה, שפרש לפני כמה חודשים משירות, נחקר בחשד למעורבות בפרשת פישר. מלבדו, נחקרה במשטרה בכירה לשעבר בפרקליטות. בשל צו איסור פרסום לא ניתן לפרט את החשדות ופרטי הנחקרים

תגיות: מח"שרונאל פישר
קצין בכיר מאוד לשעבר במשטרה, שפרש זה מכבר משירות, זומן היום (שני) לחקירה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בירושלים בחשד למעורבות בפרשת פרקליט הצמרת רונאל פישר. בשל צו איסור פרסום לא ניתן לפרט את החשדות נגדו או את פרטיו. הקצין נחקר באזהרה. מלבד הקצין, נחקרו היום גורמים נוספים במח"ש, ובהם בכירה לשעבר בפרקליטות.

הקצין פרש מהמשטרה לפני כמה חודשים. בעבר נקשר שמו בכמה פרשות אחרות, אך באף אחת מהן לא הוגש נגדו כתב אישום. הוא נחשב לחבר קרוב לעורך דין בכיר.
לקריאה נוספת:
ביום רביעי יוקראו כתבי האישום נגד המעורבים בפרשת פישר
צוות משטרה מיוחד יבדוק את תלונת רוזנשטיין נגד רות דוד
דנינו על פרשת פישר: בדקנו בפוליגרף שאין עוד שוטרים בלהב 433 שסרחו

ביום חמישי האחרון חלה התפתחות דרמטית בפרשה. עם זאת, בית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על תכנה. מוקדם יותר באותו יום, בכנס לשכת עורכי הדין באילת, נשאל פרקליט המדינה, שי ניצן, אם יש מקום להקל בעונשו של רב-פקד לשעבר ערן מלכה, הנאשם בפרשה, וסירב להתייחס למגעים להסדר טיעון עמו. בהמשך אמר כי אם מלכה יורשע ייגזר עליו עונש כבד. ח"כ רויטל סוויד (המחנה הציוני) סיימה את הפאנל בקריאה לפרקליטות לחתום על הסדר עם מלכה על מנת לטהר את המערכת מבפנים.
(עדכון ראשון: 14:20)

2015-06-08 Gag orders on judicial corruption - our civic duty to violate! // חובתנו האזרחית להפר את צווי איסור הפרסום על שחיתות השופטים!

 Below are the names and photos of the judges that are suspects as part of the ring in the family courts:  i
Judge Yitzhak Shenhav
Judge Shifra Glick
Judge Tamar Snunit Furer
Judge Naftali Giloh
 
פשיעה מאורגנת של שופטים ועורכי דין בבתי המשפט בישראל
המציאות הייתה ברורה כבר מזמן לכל מי שעיניו בראשו.  אבל עכשיו, כשנחשפו בקלקלתם, השופטים מנסים לדכא את חופש הדיבור וחופש העיתונות להשתיק את הפרשה. דגל שחור מתנוסס מעל לצו איסור הפרסום.  חובתנו האזרחית להפר אותו בכל דרך אפשרית!!!

תוצאת תמונה עבור ‪black flag‬‏



Inline image 1
יצחק שנהב

http://elyon1.court.gov.il/heb/img/cv/admin/judges/small/26745812.jpg
שפרה גליק
Inline image 1
תמר סנונית פורר

Inline image 2
נפתלי שלה

עו"ד רונאל פישר ייצג את השופט בדימוס פרשת יצחק שנהב שקיבל תיקים ומינויים לבוררות בענייני משפחה מהשופטים שפרה גליק ונפתלי שילה – אותם השופטים דנו בתיקים בייצוגו של רונאל פישר והעבירו תכתובות מיילים – בקרוב גל מעצרי שופטי משפחה

עו"ד רונאל פישר ייצג את השופט בדימוס  יצחק שנהב, שקיבל תיקים ומינויים לבוררות בתיקי משפחה מהשופטים: שפרה גליק, נפתלי שילה ותמר סנונית פורר. בתיקים הללו עשק יצחק שנהב בעיקר גברים וגרם לנזקים הנאמדים במיליוני ש"ח.
במקביל, עו"ד רונאל פישר ייצג בעלי דין מול שופטי המשפחה גליק, שילה וסנונית-פורר, והביא נצחונות ללקוחות שלו. כרגע נעצרו שתי שופטות המשפחה: שפרה גליק ותמר סנונית-פורר, וזו רק ההתחלה.
להלן מכתבים ותכתובות על השחיתות של יצחק שנהב שהיה מיוצג ע"י רונאל פישר והקשרים המסועפים והמושחתים של שופטי המשפחה שפרה גליק, תמר סנונית פורר, שאול שוחט מהמחוזי ועוד.
 
http://mishpatsheker.com/2015/05/06/%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%9C-%D7%A4%D7%99%D7%A9%D7%A8-%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%92-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%98-%D7%91%D7%93%D7%99%D7%9E%D7%95%D7

2015-06-08 ISRAEL: Explosive corruption is cured by gag orders...


Fisher-David-Malka corruption scandal:  Leaked transcript of Malka's investigation shows that he explicitly talked about corruption of Ruth David in her capacity as Tel-Aviv District Attorney, a key position in the Israeli justice system.
The corrupt justice system is trying to claim that Ruth David became corrupt only after she moved to private practice as an attorney, but not during her tenure as Tel-Aviv District Attorney.  Here former Israel Police Eran Malka says that she worked with Attorney Ronel Fisher during her tenure as District Attorney, and closed investigations at his request.
The core of the corruption was in bribing senior police officer to close such investigations on behalf of clients, who paid large sums for the unique service...
_____


לא שמתי לב קודם לפרסום זה שנשלח לי היום. יצ
______________

רפ"ק מלכה לחוקריו: "רות דוד גנזה תיקים עבור פישר"

פרסום ראשון: תמלולי חקירתו של קצין המשטרה שנאשם בשוחד חושפות לכאורה עבירות חמורות של דוד עוד בהיותה פרקליטת מחוז תל אביב. לדבריו, נגנזו תיקי ראשי ערים "מחוסר ראיות". הוא סיפר כיצד תנ"צ אבי נוימן הכיר לו את פישר: "אפשר להתייחס אליו כאל אחד מהצוות"

גלי גינת גלי גינת
(הארכת המעצר של ערן מלכה ורונאל פישר ביום שלישי האחרון)
רב-פקד ערן מלכה, הנמצא במגעים להסדר טיעון עם המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לאחר שהואשם בעבירות של שוחד ותיווך, סיפר בחקירתו על עבירות שביצעה לכאורה עו"ד רות דוד בהיותה פרקליטת מחוז תל אביב, כפי ששמע מעו"ד רונאל פישר. בין היתר, טען מלכה כי פישר, שמואשם בעבירות שוחד, סיפר לו שדוד התערבה לטובתו בתיקים שבהם היה מעורב ואף גנזה עבורו תיקים. זאת ברוב המקרים "בשם החברות", על פי מלכה, אך במקרה אחד לקחה על כך תשלום ונהגה לקבל מפישר מתנות ירקות.
"אני מכיר את רות דוד כפרקליטת מחוז תל אביב. לא יצא לי לעבוד מולה במסגרת עבודתי במשטרה", סיפר מלכה לחוקריו. "בסוף 2012 היו יחסיי עם רונאל פישר ממש חבריים. רונאל סיפר לי שהוא ורותי חברים מאוד טובים ומתכוונים גם להיות שותפים. תוך כדי התקדמות היחסים ביני לבין רונאל הוא סיפר לי שהוא עשה הרבה מאוד דברים עם רותי. הוא כינה את זה 'גנבנו סוסים יחד', וככל שהעמיק הקשר ביני לבינו, הוא סיפר לי יותר ויותר פרטים".
לדברי מלכה, פישר סיפר לו שרכש את הבית שלו בצהלה באמצעות הקשרים של עם דוד. "כששאלתי מה הכוונה הוא סיפר לי על הרבה תיקים שהוא קיבל בהן הקלות בדמות ענישה מקלה, הסדרים מקלים, גניזות ללא ראיות והתערבויות כאלה ואחרות תחתיה כפרקליטה", סיפר מלכה. הוא ציין כי פישר לא נכנס לפרטים בנוגע לתיקים המדוברים, למעט בשני מקרים: "האחד או של ראש עיריית פתח תקווה או של ראש עיריית רחובות, בשנת 2010-2009 לדעתי, שבו רותי גנזה את התיק מחוסר ראיות. רונאל סיפר לי שהיא עשתה את זה בצורה מאוד חכמה, אחרי שהיא מינתה פרקליט שייתן לה חוות דעת שלפיה אין ראיות, והיא למעשה אימצה את ההמלצה".
עורכת הדין, רות דוד, מגיעה להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, מאי 2015 (טלי מאייר)
רות דוד בהארכת מעצרה (צילום: טלי מאייר)
התיק השני שעליו דיבר מלכה הוא זה של ראש עיר או סגן ראש עיר. "אני לא יודע איזה, כי רונאל לא אמר לי. הוא נגנז באורח פלא מחוסר ראיות", מסר מלכה לחוקריו. "גם שם אותו סיפור – עזרה של רותי, שהייתה פרקליטת מחוז. לדברי רונאל, רק בתיק ההוא של המיליון שקל רותי לקחה כסף. בשאר הדברים רותי לא רצתה כסף, אלא עזרה לו מה שנקרא 'בשם החברות', אבל מעת לעת הוא היה קונה לה מתנות יקרות ערך, שברובן נרכשו על ידי יאיר ביטון (בעלי חברת "ב. יאיר", הקשור לפרשה שבה נחשדים פישר, מלכה ודוד – ג"ג), למשל תיק של לואי ויטון, שעון מאוד יקר, משקפי שמש מאוד יקרים. זה הסגנון". מלכה ציין כי ביטון הוא ששילם על המתנות הללו, אך הוסיף: "קח בחשבון שבאותה תקופה רונאל ויאיר היו שותפים באיזה מיזם בחו"ל – חברת פייפון, שסחרה בשטח לקניית קניון או מגורים בהונגריה ובצ'כיה. זה מה שידוע לי מפיו של רונאל".

"רונאל שומר על כולנו"

לא רק על דוד מסר מלכה מידע לחוקריו, אלא גם על ניצב בדימוס המקורב לפישר. "כשרונאל וע' (עדת המדינה – ג"ג) נעצרו ביולי 2014 דיברתי עם רותי בערב באמצעות הנייד של הניצב. זאת אומרת הניצב נסע אליה, אני התקשרתי, ודבר ראשון אמרתי לה 'את רואה? אמרתי לך', כשהכוונה לחסן (אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד – ג"ג). בנוסף, רותי עדכנה אותי בזריזות מה הסיפור. אמרה לי שמח"ש עושים 'פישינג', שהשם שלי עדיין לא עלה ושלא שואלים עליי שום שאלה. אני אמרתי לה שאם פותחים את הטלפונים זה סוף העולם. רותי אמרה: 'כן, אני יודעת. אל תדאג. רונאל שומר עליי, שומר עליך, שומר על הניצב. הוא שומר על כולנו".
חוקר: התקשרת לרותי דרך הניצב?
מלכה: אני חושב שהוא התקשר אליי ואמר שהוא במשרד של רונאל.
חוקר: אתה והניצב בכאלה יחסים קרובים?
מלכה: כן, אנחנו ביחסים טובים. לשאלתך אני מכיר אותו דרך רונאל. ממנו דרך אגב ידעתי על המעצר של רונאל. הוא התקשר אליי שעה אחרי שרונאל נעצר.
הניצב בדימוס מכחיש את הדברים.
ערן מלכה ורונאל פישר, מאי 2015 ()
"'זה לא עורך דין, הוא כמו שוטר". מלכה ופישר
מלכה סיפר על פגישה נוספת שנערכה לאחר שידור תחקיר "עובדה" שחשף לכאורה את שיטתו של פישר ב-2014, ובה נכחו פישר, עדת המדינה, דוד ומלכה. "באותה פגישה עלו הסיפורים של המתנות שרותי קיבלה והיא אמרה: 'אם אני איחקר אני אגיד שאת כל המתנות קיבלתי במסיבת הפרישה שלי מהפרקליטות ולא כשהייתי בתפקיד עצמו'. זאת אומרת שאם נחקור אותה על זה (אם המשטרה תחקור – ג"ג) היא תגיד 'נכון, יאיר ביטון הביא לי את המתנות, אבל כבר לא הייתי פרקליטת מחוז'. בפגישה הזו דיברנו כל אחד בתורו על מה נחקרנו במח"ש וניתחנו כל דבר".
כמו כן, מלכה סיפר על עו"ד נסים מרום, פרקליט מחוז תל אביב שליווה את חקירת "ב. יאיר" ו"זכה" לשיחת טלפון ולהצעת עבודה מפתה מהבוסית לשעבר, דוד. "קצת לפני הפרוץ הראשון (מועד העברת חקירה מהשלב הסמוי לשלב הגלוי – ג"ג) בתיק של ביטון, זה עם הלב כשהוא התאשפז, דיברנו רותי, רונאל ואני על זה שנסים מרום הפרקליט לקח את יאיר אישית ונכנס בו בכל הכוח", סיפר מלכה. "רונאל אמר משהו כמו: 'הוא לא רוצה כסף, רותי דיברה איתו אבל עובדים על משהו'. שאלתי אותו על מה מדובר ורונאל אמר שהוא סגר עם שי ברס, מנכל מע"צ, שמחפש יועץ משפטי, שנסים מרום יהיה היועץ המשפטי של מע"צ".
"פניתי לרותי ואמרתי לה 'מה?' והיא אמרה שהכול סגור, שהיא דיברה גם עם נסים ושהוא הסכים. המטרה הייתה כמובן להזיז את מרום מהתיק, ובכך בעצם להוריד את המוטיבציה נגד יאיר ביטון בתיק הזה", הוא הסביר. "רותי אמרה שהיא דיברה עם נסים, שהם סגרו הכול וקבעו לו ריאיון אצל שי ברס. בקיצור, רונאל סגר את הסיפור מול מע"צ, ורותי מול נסים, אבל לפי רותי נסים הסכים ואמר שהוא ידווח לממונים עליו בשביל הכסת"ח". מרום דיווח על הדברים באופן מידי לממונים עליו בפרקליטות ובהמשך העיד על כך במח"ש.
בחקירותיו הראשונות סיפר מלכה כיצד הכיר את פישר. "הכיר לי אותו תת-ניצב אבי נוימן, שהיה אז מפקד יאל"כ (היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית – ג"ג). רונאל הגיע ליחידה אז עם לקוח, בחור בשם יהושע לובינסקי, שביקש להתלונן על עבירות שחיתות לכאורה בעיריית ראשון לציון. אבי נוימן הכיר לי אותו ואמר לי פחות או יותר במילים האלה: 'זה לא עורך דין, הוא כמו שוטר. הוא עשה איתי המון דברים בעבר לקדם חקירות'. הוא נתן כדוגמה את העובדה שהוא קידם את עניין עדי המדינה נגד רוזנשטיין ואמר שאפשר להתייחס אליו כאל אחד מצוות החקירה (מי שהייתה פרקליטת מחוז בזמנו היא רות דוד. הנושא נמצא היום בבדיקת נציבות הביקורת על הפרקליטות – ג"ג). אז התחלנו להתקרב פחות או יותר". נוימן העיד על הדברים במח"ש ואמר שאכן פנה לעו"ד שהכיר, פישר, והוא אמר לו להיפגש איתו, אולם לא מעבר לכך.
בעת חקירה מוקדמת זו, בטרם התפוצצה הפרשה ונפרץ מכשיר הטלפון שחשף את פרטי השיטה של החשודים, הכחיש מלכה את החשדות המיוחסים לו: "מעולם לא העברתי לרונאל פישר שום מידע על שום חקירה, סודי או לא סודי", הוא התעקש. "במסגרת החברות שלנו, הכללים היו מאוד ברורים".
פרקליטיו של ערן מלכה, עפר ברטל ודב גלעד כהן ביקשו שלא להגיב.

http://news.walla.co.il/item/2856659

2015-06-08 Deliberately violating "gag order" - hoping for action against me... // הפרה מכוונת של "צו איסור פרסום", מקווה לפעולה משפטית נגדי...

Sent for publication in a US news agency and widely published online - deliberate violation of a gag order, hoping for legal action against me...
===========================

News was published last Thursday night that three judges were jailed in the latest corruption scandal, rocking the Israeli justice system. It is a first in Israel's 67 year history, where judicial corruption is rampant, but no judge has ever been prosecuted for corruption...* A gag order was immediately imposed by the Jerusalem court. As is the case in the United States, Prior Restraint of the press is prohibited by Israeli law, unless a "clear and present danger" can be shown. However, in practice, the Israeli courts routinely issue gag orders, in what is largely seen as a coordinated effort by the justice system to cover-up its own corruption. 
* Correction received: In 1966 a judge was prosecuted and acquitted.

מאמר נשלח לסוכנות ידיעות בחו"ל והועלה לרשת כהפרה מכוונת של צו איסור הפרסום... מקווה לפעולה של המערכת לאכיפת החוק עלי....
====================
צוי איסור הפרסום מסוג זה שהונפק בפרשת פישר-דוד-מלכה הם בלתי חוקיים בעליל, והפרה בוטה של חופש הדיבור וחופש העיתונות. מת שיתבעו אותי על הפרת צו איסור הפרסום הזה. תמצית המאמר בעברית: החדשות שהתפרסמו ברשת ביום חמישי שעבר בערב אמרו ששלושה שופטים מכהנים נעצרו בפשרת השחיתות האחרונה, המטלטלת את מערכת המשפט בישראל. זהו מקרה ראשון מסוגו בהיסטוריה של מדינת ישראל, בה שחיתות השופטים נפוצה, אבל אף שופט לא הועמד למשפט על שחיתות מעולם...* צו איסור פרסום הונפק מיד על ידי בית המשפט המחוזי י-ם. כפי שהמצב החוקי בארה"ב, מניעה מוקדמת של חופש העיתונות אסורה במדינת ישראל, אלא אם קיימת סכנה מוחשית ומידית. אולם בפועל, בתי המשפט בישראל מנפיקים צווי איסור פרסום באופן שגרתי, במה שנראה כפעולה מתואמת של מערכת המשפט לכסות על שחיתותה עצמה...

  * תיקון התקבל: בשנת 1966 נתבע שופט על שחיתות וזוכה.
Discovering, archiving, and disseminating knowledge regarding abuse of the People by governments and corporations in the Robber Baron Revival Era.
inproperinla.blogspot.com|By Human Rights Alert (NGO)