Saturday, May 20, 2017

מוצ"ש אצל היועמ"ש בפ"ת - אלימות משטרתית, 9 עצורים, נסיונות השתקה, דיווחים כוזבים לתקשורת

מוצ"ש אצל היועמ"ש בפ"ת  - אלימות משטרתית, 9 עצורים, נסיונות השתקה, דיווחים כוזבים לתקשורת
המשטרה יוצרת פרובוקציות, מפעילה אלימות ללא צורך, מפרסמת הודעות כוזבות לתקשורת דרך הדוברות, מנסה לסתום פיות.  לא מפחדים! זה לא יעבור!
קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/05/2017-05-20-9.html
Image may contain: 1 person, standing and outdoor
תמונה: "מנדלבליט הטייח, לא נשכח ולא נסלח" - אחת הקריאות החביבות על אנשי המחאה.

Image may contain: 2 people, people standing, tree and outdoor Image may contain: 2 people, people standing and outdoor

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and beard Image may contain: 4 people, outdoorImage may contain: 2 people, people smiling, people standing, sunglasses and outdoor Image may contain: 1 person, standing, sky and outdoor 
Image may contain: 3 people, people standing, night and outdoor Image may contain: 5 people, people standing, night and outdoor
תמונות מההפגנה היום - לפני פרץ האלימות של המשטרה.
_____
מאהל המחאה ת"א, 20 למאי - מה שנראה כמחאה שגרתית ושקטה נגד תפקודו הכושל והנרפס של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, הפך לאחת השבתות האלימות ביותר במשך החודשים הרבים שאנחנו מופיעים במוצאי שבתות למחות נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט בפתח תקווה.
המשטרה עצרה אנשי ונשות מחאה תוך אלימות חסרת סיבה. אנשי המחאה הם ברובם אזרחים "נורמטיביים" בגילים מתקדמים (המוחות אינן מסכימות שאקרא להן "זקנות"). מירה סטריק - מפקדת מחתרת המבוגרות והזקנים החדשה בישראל (ממזח"י) - עוכבה בפתח תחנת משטרת פ"ת, לאחר שמצאו אצלה מגפון בתיק (בלי סוללות)...
יאיר סדקה וכנראה גם אורן סיימון הוזמנו לחקירה.  כנראה שהעילה לחקירה היא קריאות במגפון כגון: "מנדלבליט מטייח". מנדלבליט הטייח, לא נשכח ולא נסלח" - היא אחת הקריאות החביבות על אנשי המחאה. ולרוב, מביאים להפגנות גם ערכת כלי טיוח, להדגים את כישוריו של היועמ"ש.
חמור לא פחות הוא הדיווח השקרי של דוברות המשטרה לתקשורת (ראו להלן):
  • אירוע המחאה לא התקיים מול ביתו של מנדלבליט כלל.  האירוע התנהל בערך 800 מ' מביתו של היועמ"ש.
  • האלימות המשטרתית לא נבעה כלל מ"חסימת כבישים".  הרושם הכללי הוא שהמשטרה החליטה על דעת עצמה להפעיל אלימות השבוע - על פי כמות הכוחות שהגיעו מלכתחילה.  
נראה שהמשטרה ומנדלבליט עצמו החליטו להסלים את סתימת הפיות!
 ארדואן זה כאן!  ירדו מהפסים!
התיאור השגרתי של מחאת מוצ"ש אצל היועמ"ש
Details
כרגיל, נפגשים בשעה 19:30 בקפה רולדין, קניון גנים, רח' העצמאות.
המחאה נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט בפ"ת חייבת להימשך! המחאה נגד השחיתות השלטונית שוללת כל אלימות, פגיעה ברכוש, או ונדליזם. 
היועמ"ש אביחי מנדלבליט מעלים עין מעבריינות בכל זרועות השלטון - החל מבנימין ושרה נתניהו, דרך חברי כנסת, וכלה בשופטים, בכירים בפרקליטות ובמשטרה, שעסקו ועוסקים בעבריינות בעליל. לדוגמה:
א) מנשה ארביב - "ראש האפ. בי. איי. הישראלי" - נתפס בלקיחת שוחד, תחילה ניסו לשכוח מכל העניין, ועכשיו מעמידים אותו למשפט מצועצע.
ב) השופט "בדימוס" יצחק כהן, נשיא בית המשפט המחוזי נצרת לשעבר, ומועמד לשופט בית המשפט העליון, נתפס בעבירות מין חמורות. ובית המשפט בשיתוף עם הפרקליטות ניהלו משפט דמי.
ג) ראיות חדשות שוב מצביעות על קשרים בין רות דוד בהיותה פרקליטת מחוז ת"א, עו"ד רונאל פישר, ובכירים בפשע המאורגן (עמיר מולנר). ראיות קודמות הצביעו על קשרים בין רות דוד, עו"ד רונאל פישר ומשפחת אברג'יל. ברור שאין כוונה לחקור, ובוודאי שלא להעמיד לדין את רות דוד על התנהלותה כפרקליטת מחוז ת"א.
ד) מנדלבליט ושי ניצן מגינים עכשיו בבג"ץ על סמכותם לשבש עדות של עובד מדינה, אפילו במשפט רצח - בפרשת תצהיר דר' חן קוגל - בקיצור, המציאו דיברה חדשה - "ענה ברעך עד שקר"...
ה) ראיות חותכות מצביעות על הונאה במחשוב וועדת הבחירות, המעלות חששות כבדים להונאות בחירות - אבל בית המשפט העליון דחה על הסף עתירות בעניין, ואין סיכוי לחקירת אמת.
בשלב הנוכחי, כשההתנהלותו של מנדלבליט גוררת מחאה ציבורית, ובצדק, מנדלבליט מנסה לדכא את זכויות האזרח הבסיסיות בעזרת משטרת פ"ת...
כבר בקיץ שעבר העיד שר המשפטים לשעבר, פרופ’ דניאל פרידמן בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת - "לא יכול להיות שהיועץ המשפטי לממשלה יאמר המדינה זה אני. הוא לא יכול לקבוע למדינה מה החוק, לסתום למדינה את הפה, ולא לאפשר לה לומר את דעתה..." התשובה: סרבנות אזרחית בלתי אלימה!
שימו לב: 
א) מסיבת רחוב זאת אינה "הפגנה" ואין נדרש לה כל רישיון על פי החוק! (אין דבר כזה "אישור" להפגנה). 
ב) מסיבת רחוב זאת גם אינה כפופה לכל "הסכמות" סודיות ("סגרנו") של המשטרה עם "נציגים המובילים".
ג) מסיבת רחוב זאת אינה מיוצגת על ידי עוו"ד דניאל חקלאי, עו"ד סיגלית קסלר, עו"ד עזר מבורך, או כל עו"ד אחר!
ד) מסיבת רחוב זאת אינה קשורה ואינה תומכת בכל מפלגה שהיא!
המשטר בפאניקה!
רוב קבוצות המחאה מתמקדות היום בשחיתות מערכת המשפט ואכיפת החוק עצמה: 
א) לורי שם-טוב ומוטי לייבל - חטיפת ילדים ע"י רווחה ובתי המשפט;
ב) האבות הגרושים- שחיתות בבתי המשפט לענייני משפחה;
ג) רפי רותם, שוקי משעול - השחיתות ברשות המסים, השחיתות של רות דוד ושות' בחיפוי על השחיתות ברשות המסים, והשחיתות של שופטים ומבקר המדינה בחיפוי על רשות המסים ורות דוד;
ד) ההונאות בהוצאה לפועל- הונאות של רשמים, עורכי דין, בנקים ותאגידים בחסות בתי המשפט;
ה) ברק כהן ובאים לבנקאים - ההונאות של הבנקים בחסות בתי המשפט;
ו) המחאה על ההונאה בוועדת הבחירות המרכזית - כשבראש ועדת הבחירות עומד שופט בית המשפט העליון;
ז) מני נפתלי - המחאה נגד שחיתות היועמ"ש בעניין חקירות השחיתות בצמרת;
ח) מחאת האתיופים - אלימות המשטרה והטיוח שלה על ידי מח"ש -משרד המשפטים;
ט) קבוצת התמיכה של רומן זדורוב - יותר מרבע מיליון -  נגד שחיתות המשטרה, הפרקליטות והשופטים;
ועוד, ועוד.  
בנוסף: אוסף התבטאויות חסרות תקדים של פרופסורים בכירים למשפטים ולכלכלה:
  •  ממוטה קרמניצר - "...כשמצרפים לכך את עמדת בית המשפט העליון והתנהלות היועץ המשפטי לממשלה בשנים האחרונות, אנו נותרים עם מערכת משפטית שמגִנה בעיקר על עצמה".
  • דניאל פרידמן - ""לא יכול להיות שהיועץ המשפטי לממשלה יאמר המדינה זה אני. הוא לא יכול לקבוע למדינה מה החוק, לסתום למדינה את הפה, ולא לאפשר לה לומר את דעתה..." 
  • ירון זילכה - "חבורה של עבריינים השתלטה על השלטון במדינת ישראל".
לא היה מצב כזה בתולדות המדינה! והתגובה של מערכת המשפט? הפללת אלה שמוחים נגד שחיתות מערכת המשפט!

הפגנה מול בית היועץ המשפטי לממשלה: 9 נעצרו

עימותים פרצו בין שוטרים למפגינים במחאה שהתקיימה מול ביתו של מנדלבליט בפתח תקווה. בין העצורים גם אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי. המשטרה: "המוחים סירבו להיענות להוראות השוטרים, הפריעו לסדר הציבורי וחסמו כבישים". צפו בעימותים


חדשות 2 | חדשות 2 | פורסם 20/05/17 22:13 

תשעה בני אדם, בהם אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי, נעצרו אתמול (שבת) בהפגנה מול בית היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר כי "המוחים סירבו להיענות להוראות השוטרים, הפריעו לסדר הציבורי וחסמו כבישים".
"אנו דוחים כל ניסיון לקושש כותרות בדרך של עימות עם השוטרים ופגיעה בעבודות השיטור ובתושבים", נכתב בהודעת המשטרה. "משטרת ישראל תתיר את חופש המחאה תוך שמירה על הסדר הציבורי ושמירה על שלטון החוק".
מוקדם יותר השבוע הורה המפכ"ל למשטרה שלא לאפשר קיום של הפגנות מול בתיהם של נבחרי ציבור ופקידים בכירים. את ההחלטה קיבל על סמך החלטה של בג"ץ שלא לאפשר מחאות אלו. על פי הנוהל, במידה ולאיש הציבור או לפקיד יש משרד, על המוחים להפגין מחוץ למשרדו. במידה ואין משרד, ניתן לקיים מחאה מול ביתו. 

2017-04-20 לורי שם-טוב: ערר בבית המשפט העליון ביום ב' - צפו לפעלולים...

לורי שם-טוב: ערר בבית המשפט העליון ביום ב' - צפו לפעלולים...
יותר מ 30 ימים מאז הגשת כתב האישום ולא בוצעה עדיין הקראה כדין. הראיות מצביעות על שיבוש הליכי משפט בתביעה פלילית תוך שיתוף פעולה הדוק של התביעה והשופט בני שגיא.  ניתן לצפות לפעלולים ולוליינות משפטית הן מצד בא כוחה של לורי שם-טוב והן מצד השופט עוזי פוגלמן - שכן, כידוע, אסור בבתי המשפט של מדינת ישראל לטעון שיבוש הליכי משפט על ידי שופט... ניחוש? פוגלמן ימצא שהטענות נוגעות לעניינים פרוצדורליים ולא מהותיים (כגון פרסום כתב אישום מפוברק והמצאתו כביכול לנאשמים, שיבוש רישום "הקראה" בנט-המשפט, שיבוש פרוטוקול על ידי רישום כוזב של "קריאה" של כתב האישום המפוברק על ידי הנאשמים כ"הקראה" כביכול, חיסיון מפוברק, וכו'), לחילופין, ימצא שהמצב כולו משקף "ירידת הפורמליזם ועלייה בערכים"!  קרוב לוודאי שהתקשורת, שהתנהלה כשופר הפרקליטות לגבי אישומים כוזבים של "סחטנות באיומים" לא תכסה את הדיון כלל...


תמונות:  שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן - צפו לפעלולים!
____
מאהל המחאה ת"א, 20 למאי - ביום ב' הקרוב נקבע דיון בבית המשפט העליון בערר של לורי שם-טוב על מעצרה במשך יותר מ-30 יום ללא הקראת כתב אישום.
ניתן לצפות לדיון מעניין במיוחד:
א) בא כוחה של לורי, עו"ד יהונתן רבינוביץ יתפתל בכדי לא לטעון בבית המשפט העליון שיבוש הליכים וכתבי בית דין (כתב האישום) על ידי התביעה בשיתוף פעולה הדוק עם השופט בני שגיא. כי זה אסור (ראו עניין שטנגר). [1]
ב) מה בית המשפט העליון יאמר בעניין שני כתבי אישום והקראה ללא הקראה ? ניתן לצפות לפעלולים ולוליינות משפטית של עוזי פוגלמן - במטרה להכשיר את השרץ מן התורה...
ניתן לנחש שפוגלמן ימצא שהטענות נוגעות לעניינים פרוצדורליים ולא מהותיים (כגון פרסום כתב אישום מפוברק והמצאתו כביכול לנאשמים, שיבוש רישום "הקראה" בנט-המשפט, שיבוש פרוטוקול על ידי רישום כוזב של "קריאה" של כתב האישום המפוברק על ידי הנאשמים כ"הקראה" כביכול, חיסיון מפוברק, וכו'), לחילופין, ימצא שהמצב כולו משקף "ירידת הפורמליזם ועלייה בערכים"!
כרגיל - יתנהל דיון על סמך "הזמנה לדיון" שהיא מסמך אלקטרוני מתכלה מעצמו, לדיון לא יהיה פרוטוקול חתום, ותונפק החלטה, "כפוף לשינויי עריכה ונוסח", שתומצא כביכול, בלתי חתומה ובלתי מאומתת...


תמונות: לורי שם טוב נ מדינת ישראל (4105/17) בבית המשפט העליון - רישומי אירועים ובקשות במערכת גישת הציבור.
___________ 
כנהוג בבית המשפט העליון - כבר עכשיו נראים הרישומים לגבי רשימת בקשות, רשימת אירועים משובשים - נפתח הליך ללא רישום הגשת כל מסמך.  אבל על פניות קודמות בעניינים דומים ענה הנשיא אשר גרוניס, שהרישומים המופיעים במערכת גישת הציבור הם "רישומים מזכירותיים פנימיים"...  אין ספק שמשקיפים בינלאומיים ימצאו התנהלות בית משפט מסוג זה בלתי כשירה בעליל.
קישורים
[1] 2015-03-02 שטנגר נ' לשכת עורכי הדין - מחוז תל אביב () בבית המשפט המחוזי ת"א - האם התבטאות של עורך דין כלפי שופטת, לפיה ביצעה עבירה פלילית של שיבוש הליכי משפט, מהווה עבירה משמעתית, גם כאשר הועלתה במסגרת בקשה לפסול את אותה שופטת?

משפט שדה על לורי שם טוב ומוטי לייבל - לאחר החשיפה - מקלטה של השחיתות הוא החוצפה!
שופטי מחוזי ת"א בני שגיא ואברהם היימן, ושופטת בית המשפט העליון ממשיכים לנהל הליכים הנוגדים את יסודות שימוע הוגן ופומבי.  ההצגה בכללותה נחזית כמשפט שדה. חיסיון מפורק על הליכים הנוגעים לשחיתות השלטונית בכלל, ושחיתות מערכת המשפט בפרט הפכו לשגרה. ההצהרות הנבובות של בית המשפט העליון על דבקותו בזכויות האדם, ו"המהפכה החוקתית" הנובעת מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו הם תעלולי יחצנות בלבד.  ועל כך אמר ההיסטוריון הרומי טקיטוס לפני כ-2000 שנה: לאחר שנחשפה, מקלטה של השחיתות הוא החוצפה! התקשורת, שהתגייסה כשופר הפרקליטות לפרסם טענות שווא על "סחטנות באיומים" וכתב אישום מפוברק, נאלמה דום לגמרי...
קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/05/2017-05-17.html

Image may contain: 2 people, people smiling, closeup
 מערכת המשפט כבר קרסה: בית המשפט המחוזי ת"א בסיוע בית המשפט העליון מנהלים משפט שדה על לורי שם-טוב ומוטי לייבל.
_____ 
Image may contain: 1 person, smiling
תמונות: השופטים בני שגיא, אברהם היימן, ענת ברון - "שימוע הוגן ופומבי"? לא אצלנו!
__________
מאהל המחאה ת"א, 17 למאי - לורי שם-טוב ומוטי לייבל הם מהבולטים באנשי המחאה נגד שחיתות בתי המשפט לענייני משפחה, ובפרט נגד "חטיפת ילדים" מהוריהם - בפרט הורים עניים. עכשיו, פעולות הנקמנות של מערכת המשפט נגד לורי שם-טוב ומוטי לייבל מייצרים תיעוד מפורט של שחיתות מערכת המשפט... מערכת המשפט כבר קרסה ואיבדה כל ניסיון להיחזות כמקיימת את יסודות החוק. ועכשיו - מקלטה היחיד של השחיתות הוא החוצפה. התקשורת, שהתגייסה כשופר לטענות בדויות על "סחטנות באיומים", נאלמה עכשיו דום, ואינה מסקרת את הדיונים - פתוחים לציבור - בכלל!
א. בבית המשפט המחוזי ת"א - ת"פ בני שגיא
 




תמונות: מדינת ישראל נ שם-טוב ואח' (14615-04-17) - תיק פלילי - פרוטוקול דיון מיום 14 למאי, 2017.  בני שגיא מתעלם בחוצפה מיסודות שימוע הוגן ופומבי, מנהל משפט שדה.  
_____
אצל בני שגיא:
  • אי אפשר לדעת מי מייצג את מי.
  • ומיהו בכלל עו"ד מבורך, המדבר בפתח הדיון, אבל לא נרשם כנוכח?
  • הפרוטוקול מתעד שליהי גוטמן אומרת לשגיא במפורש כבר בראשית הדיון שהוא פיברק "הקראה" בהליך פלילי, אבל שגיא פשוט מתעלם וממשיך בשלו.
  • שגיא היה שותף מלא להונאה של הפרקליטות במסירת כתב אישום אחד לנאשמים, ורשימת כתב אישום אחר בתיק בית המשפט. והוא מסרב לתקן הונאה זאת.
  • הפרוטוקול גם מתעד שדיון שנערך בדלתיים פתוחות, שוב נרשם בדלתיים סגורות.
ב. בבית המשפט המחוזי ת"א - מעצרים אברהם היימן
 
תמונות: מדינת ישראל נ שם-טוב ואח' (14280-04-17) - תיק המעצרים - פרוטוקול דיון מיום 16 למאי, 2017.  אברהם היימן ממשיך להטיל חיסיון מפוברק העל התיק.  והמעצרים נמשכים כבר יותר מחדשיים.
_____ 
ג. ובינתיים - בסנגוריה הציבורית
No automatic alt text available.
תמונה: כתב מינוי סנגור ציבורי ללורי שם-טוב על ידי המתחזה לסנגור ציבורי מחוזי ת"א (בפועל) אלקנה לייסט.
________
התנהלות הסנגוריה הציבורית במשפט לורי שם-טוב ומוטי לייבל מעוררת דאגה חמורה.
עו"ד אלקנה לייסט הנפיק לבסוף כתב מינוי כדין (בערך) של סנגור ציבורי ללורי שם טוב ביום 08 למאי.
אולם, עו"ד אלקנה לייסט מתחזה לסנגור ציבורי מחוזי ת"א (בפועל) כבר שנים, בניגוד לדין. א) אין לא כתב מינוי על פי התקשיר בכלל, אפילו לא "בפועל". ב) על פי התקשיר מוגבל זמן המינוי בפועל, ומותר רק בזמן שמתנהל מכרז.
מה שעו"ד לייסט שהוא עשה במשפט זדורוב ובמשפט רפי רותם הוא הונאה על הנאשמים. לדוגמה: בתביעה הפלילית נגד רפי רותם הופיעו מספר עורכי דין כסנגורים ציבוריים חיצוניים ללא כתבי מינוי, ולא הגישו במשך שנתיים כל בקשה או תגובה (פרט לשינוי מועדי דיון) ...
פרופ' מוטה קרמניצר כתב בפרשת רומן זדורוב "התנהלות התביעה מפחידה". אמרתי לו "התנהלות הסנגוריה הציבורית מפחידה לא פחות". הוא ענה: "טוב שיש תחרות"... 
ד. בבית המשפט העליון - השופטת ענת ברון
התיק כולו נרשם "חסוי" תחת חיסיון מפוברק, כרגיל. מוטי לייבל נרשם כ"פלוני" ללא כל בסיס בדין.
ענת ברון מתייחסת לכתב האישום המפוברק - בן סס עמודים, ולא לכתב האישום האמתי (אותנטי) בן סס עמודים שנרשם בנט-המשפט. אבל הרי יש לה גישה לנט-המשפט...







תמונות: מוטי לייבל (פלוני) נ מדינת ישראל (3912/17) - החלטה של השופטת ענת ברון מיום 12 למאי, 2017.
______
על תיק בית המשפט העליון כולו הוטל חיסיון מפוברק, ושמו של מוטי לייבל הוחלף ב"פלוני" שלו כדין. החלטה של השופטת ענת ברון, הדוחה את ערר מוטי לייבל על המשך המעצר, מתייחסת לכתב אישום בן 152 עמודים בלבד...
ואילו בהחלטה של המחוזי / פרוטוקול, מדובר על כתב אישום בן 163 עמודים...
_____