Saturday, August 23, 2014

2014-08-23 #Ferguson!

===2014-08-23 #Ferguson!===

2014-08-23 Corruption of the judges and the legal profession is central to conditions in the US today!

===2014-08-23 Corruption of the judges and the legal profession is central to conditions in the US today!===
Yes, they have.

Read the interview with Justice Ginsburg: http://sp.lc/1vsMnYy
Photo: Yes, they have. 

Read the interview with Justice Ginsburg: http://sp.lc/1vsMnYy
LikeLike ·  · Promote · 

2014-08-23 #Ferguson

===2014-08-23 #Ferguson===
ATTENTION STUDENTS: National Student Walk Out in Solidarity with Ferguson, MO and every community that has lost people to police violence, Monday, August 25th. This would have been Mike Brown's first day of college. Instead, it is the day of his funeral. (via InterOccupy and h/t toOccupyFortCollins) — with Alan Dawson and Calvin Yahawaveh Jefferson.
Photo: ATTENTION STUDENTS: National Student Walk Out in Solidarity with Ferguson, MO and every community that has lost people to police violence, Monday, August 25th. This would have been Mike Brown's first day of college. Instead, it is the day of his funeral. (via InterOccupy and h/t to OccupyFortCollins)
LikeLike ·  · Promote · 

2014-08-23 US: Undercover Homeland Security agents exposed by hackers

===2014-08-23 US: Undercover Homeland Security agents exposed by hackers===

2014-08-23 #Ferguson

===2014-08-23 #Ferguson===

2014-08-23 EU Under the Greater Depression

===2014-08-23 EU Under the Greater Depression===

2014-08-23 UK: Under the Greater Depression

===2014-08-23 UK: Under the Greater Depression===
Gov likes to say that UK has "recovered".... Strange kind of recovery...

2014-08-23 US: Banksters win again

===2014-08-23 US: Banksters win again===
Above the law!

2014-08-23 #Ferguson

===2014-08-23 #Ferguson===

2014-08-23 ARGENITNA: Taken by US banksters!

===2014-08-23 ARGENITNA: Taken by US banksters!===
For the second time in 15 years! And as usual, under collusion with the corrupt US courts...

2014-08-22 US: Back burner civil war

===2014-08-22 US: Back burner civil war===
#Truth about #Ferguson from - Police the Police - (A Community Project). — with Alan Dawson.
Photo: #Truth about #Ferguson from - Police the Police - (A Community Project).
LikeLike ·  · Promote · 

2014-08-23 Fraud in criminal prosection of Rafi Rotem Tax Authoity whisle-blower...


===2014-08-23 חוות דעת דר' יוסף צרניק: השופטת יעל פרדלסקי, עורכי דין של התביעה המשטרתית והסנגוריה הציבורית עוסקים בשיבוש הליכים והונאה בבית המשפט השלום, ת"א, בתביעה הפלילית נגד רפי רותם - חושף השחיתויות ברשות המסים===
אינני עורך דין, המומחיות שלי היא בהונאות של עורכי דין ושופטים (אני מצרף את תמצית כישורי בתחום זה שוב, להלן).
חוות דעת זאת מבוססת על בדיקת הכתבים בתיק מדינת ישראל נ רפי רותם (1074-02-13) בבית המשפט השלום ת"א. בתביעה זאת עלולה חירותו של רפי רותם להישלל.
פירוט הממצאים והראיות נמצא במכתבי לנשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס מיום 17 לאוגוסט, 2014, המקושר להלן, [1] ועיקרם להלן:
1) אף לא ייפוי כוח אחד נרשם על ידי באי הכוח שהופיעו בתיק זה.
2) עורכי דין מן הסנגוריה הציבורית הופיעו כבאי כוחו של הנאשם והוחלפו תוך התעלמות מהוראות חוק סדר הדין הפלילי לעניין מינויים והחלפתם של סנגורים על ידי בית המשפט.
3) אחד מעורכי הדין האלה, עו"ד שדה, נתן הסכמה ראשונית, ללא ידיעת הנאשם, לניהול משפט בו יתקבלו ראיות ללא הופעת עדים.
4) חמישה (5) כתבי פרוטוקולים והחלטות על ידי השופטת פרדלסקי נרשמו בתיק זה, אך לא נרשמה המצאת אף אחד מכתבים אלה לצדדים.
5) שני דיונים נרשמו תחת הכותרת "הקראה", אך באף אחד מהם לא נרשם אם הנאשם הודה או כפר בסעיפי כתב האישום. יחד עם זאת, אומרת השופטת פרדלסקי בדיון מאוחר יותר, שאם הנאשם ימשיך לכפור באישומים, יהיה צורך לקבוע מועד למשפט.
6) כמעט שנה וחצי לאחר הגשת כתב האישום, הנאשם ובאי כוחו (אם יש כאלה) עדיין לא קבלו גישה לכל חומר הראיות.
7) התיק האלקטרוני מראה שבעה (7) קישורי רשת לתיקי חקירה של משטרת מחוז ת"א, אך קישורים אלה אינם נגישים לנאשם, לעומת זאת, חוק סדר הדין הפלילי אומר שלא יוגשו ראיות לבית המשפט אם לא ניתנה לנאשם או לבא כוחו הזדמנות סבירה לעיין בהם.
חוות דעתי היא שהשופטת יעל פרדלסקי, ועורכי דין של התביעה המשטרתית והסנגוריה הציבורית עוסקים בתביעה שבנידון בשיבוש הליכים והונאה בבית המשפט. יש לראות בהתנהלות זאת עבירות חמורות על זכויות האדם, העלול להביא לשלילת חירותו של רפי רותם.
יתרה מזאת, לאור מספר האנשים המעורבים, תפקידיהם, מספר האירועים והכתבים, ומשך הזמן יש לראות בתביעה זאת פשיעה מאורגנת של צווארון לבן. יש לראות מקרה זה בחומרה יתרה, כיוון שהפשיעה המאורגנת במקרה זה מתנהלת תחת חזות רשויות המשפט ואכיפת החוק של מדינת ישראל.
=קישורים=
[1] 2014-08-18 State of Israel v Rafi Rotem (1074-02-13) in the Tel Aviv Magistrate Court - Notice of evidence of perversion of justice and fraud on the court, served on Supreme Court Presiding Justice Asher Grunis and Tel Aviv Magistrate Court Presiding Judge Zivah Hadassi Herman //
מדינת ישראל נ רפי רותם ( 1074-02-13 ) בבית המשפט השלום ת"א - הודעה על ראיות לשיבוש הליכי משפט והונאה בבית המשפט, הומצאה לנשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס ונשיאת בית המשפט השלום ת"א זיוה הדסי הרמן.
http://www.scribd.com/doc/237093419/
[תמונות]
א. השופטת יעל פרדלסקי, בית המשפט השלום, ת"א
ב. רפי רותם באחד ממעצרי השווא הרבים
____
דר' יוסף צרניק, תמצית כישורים כמומחה להונאות של שופטים ועורכי דין:
* ההגשה שלי לאו"ם על זכויות האדם בקליפורניה נכללה בדו"ח הסופי של האו"ם על זכויות האדם בארה"ב (2010) לאחר בדיקה על ידי הצוות המקצועי של האו"ם,
בלוויית ההערה על "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין". חלק מרכזי בהגשה זאת נגע להונאות של שופטים, עורכי דין, ובנקים. רק מיעוטן של ההגשות על ידי NGOs נכלל בדו"ח הסופי.
* ההגשה שלי הנ"ל נתמכה על ידי מספר חוות דעת של מומחים ידועים להונאות בארה"ב.
* הבולטת בחוות דעת אלה, שתמכו בהגשה שלי, הייתה של ג'יימס וודיק. וודיק הוא קרוב לוודאי המומחה מספר 1 להונאות בארה"ב היום. וודיק הוא "סוכן מיוחד" של FBI בדימוס. בין אנשי FBI שבחיים (בין בשרות פעיל ובין בדימוס), וודיק הוא ככל הנראה זה המחזיק בציונים לשבח הגבוהים ביותר: ציון לשבח מהקונגרס של
ארה"ב, ציון לשבח מהתובע הכללי של ארה"ב (מקביל לשר המשפטים אצלנו), וציון לשבח של ראש ה-FBI.
* ב-2008, על סמך דו"ח שלי, הגישה הסנטורית דיאן פיינסטיין שאילתה על התובע הכללי של ארה"ב ועל ראש ה-FBI - מדוע לא יחקרו תלונות של דר צרניק על פשיעה מאורגנת של שופטים ועורכי דין בקליפורניה. דיאן פיינסטיין היא יו"ר וועדת המודיעין של הסנאט של ארה"ב, ואחד האנשים החזקים בוושינגטון.
* ב-2009, לאחר שהתקבלו התשובות על השאילתה הנ"ל, שנחתמו על ידי מנכ"ל משרד התובע הכללי קנט מלסון וסגן ראש FBI לחקירות פליליות קנט קייזר, הגישה הסנטורית פיינסטיין בשמי שאילתה על המבקר הכללי של משרד המשפטים של ארה"ב: מדוע לא יחקור תלונות של דר צרניק על הונאה של מלסון וקייזר בתשובתם על השאילתה של הסנטורית פיינסטיין על פשיעה מאורגנת של שופטים ועורכי דין בקליפורניה.
* ההגשה שלי לאו"ם על זכויות האדם בישראל נכללה בדו"ח הסופי של האו"ם על זכויות האדם בישראל (2013), לאחר בדיקה על ידי הצוות המקצועי של האו"ם,
בלוויית ההערה על "חוסר יושרה במערכות המסמכים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל". ההגשה שלי כללה פרקים המפרטים את חלקם של לשכת עורכי הדין ועורכי דין בכירים במשרד המשפטים בהונאה חסרת התקדים שבהטמעת והפעלת המערכות הנ"ל.
* מאמרים שלי בנושאים אלה פורסמו והוצגו, בכפוף לבדיקת עמיתים אנונימית, בקונגרס העולמי לקרימינולוגיה.
____
דר' יוסף צרניק
מאהל המחאה, ת"א
סייג לזכויות האדם (NGO)
____
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בישראל (2013), עם ההערה: "חוסר יושרה במערכות הכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בארה"ב (2010), עם ההערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין בקליפורניה".
LikeLike ·  · 
  • 3 people like this.
  • Hai Bar-El
    יוסף צרניק אתה מתעסק בשטויות ופוגע במאבק. אתה גם מסכן את רותם במשפט שלו. יש לך ראיות לשחיתות של השופטת? תביא אותן. מה שהבאת כאן זה גיבוב של שטויות:
    1. ״יפויי הכוח לא נרשמו״ - גם אם זה נכון - אז מה? אתה טוען שעורכי הדין של רותם שהיו איתו בדיון לא ייצגו 
    אותו באמת? שעוה״ד של התביעה לא ייצג אותה באמת? באמת...
    2. ״עורכי הדין מהסנגוריה הוחלפו תוך הוראות מהחוק״ - גם אם זה נכון - אז מה? זה לא נכון שהוחלפו? רותם לא רצה שיוחלף עורך דינו הראשון מהסנגוריה? רצה. אז מה אתה רוצה?
    3. ״עו״ד שדה נתן הסכמה דיונית...״ - לדעתי אתה טועה בעו״ד, אבל עכשיו על עוה״ד החדש לחזור מכך, ובא לציון גואל. וזהו. 
    4. ״חמישה פרוטוקולים והחלטות נרשמו אך לא נרשמה המצאה לצדדים״ - גם אם זה נכון - אז מה? אם הם הומצאו לצדדים וההמצאה לא נרשמה - מה נותנת הטרוניה שלך על הרישום לעצם הנושא החשוב הזה?
    5. ״שני דיונים נרשמו כ״הקראה״אבל לא נרשם אם הוא הודה או כפר...״ - גם אם זה נכון - אז מה? בעצמך אתה כותב שברור מהשופטת שהוא כפר באשמה. מה נותנת הטענה שלך? כלום. 
    6. ״הנאשם ובאי כוחו (אם יש כאלה) עדיין לא קיבלו גישה לכל חומר הראיות״. מניין לך? ואם לא יקבלו גישה, יותר טוב - זו הרי עילה לזיכוי. 
    7. ״התיק האלקטרוני מראה קישורים לתיקי חקירה שלא נגישים לנאשם״. זה מיחזור של הטענה הקודמת שלך על הסתרת ראיות, אם כי כלל לא ברור מה הקשר לתיק האלקטרוני (חוץ מהעניין האישי שלך במערכות משפט ממוחשבות - זה לא קשור כלל לתיק של רותם). 
    ומתוך 7 נקודות בלתי מהותיות ובלתי רלוונטיות אלו - אתה קובע שהשופטת, והסנגוריה, מושחתים. 
    אתה תביא בסוף לזה שהסנגוריה תתנער מרותם ושהוא יורשע במשפט השערורייתי הזה. הזיהוי שלך והטענות האלה עם מאבקו של רותם עוזר אולי לך - אבל מזיק מאוד לרותם!
    ובכלל, העיסוק שלך במספרי תלונה, בחתימות סרוקות, בהמצאות ועוד שאר ירקות הוא טפל, שטותי, עקר ולא יביא לא אותך ולא אף אחד שאתה ״תומך״ במאבקו לשום מקום טוב. אם יש טיוח - תלחם נגד הטיוח. אם יש זיוף - תלחם נגד הזיוף, אבל בינתיים אתה רק מסיט את תשומת הלב של המאבקים האמיתיים לשטויות קטנוניות, שגם אם הן נכונות (וכפי הנראה שהן לא נכונות) - ממילא אין להן שום ערך.
    2 hrs · Like · 2
  • Ayelet Naveh
    אני לא מבינה למה כל הויכוחים האלה בחסות ד"ר צרניק לא מתנהלים בפורום של רפי רותם, אלא כאן. אנחנו נמצאים כאן כדי ליידע ולהיאבק כמיטב כוחנו בעוולות השופטים ולא בתפקודו של עו"ד חי בר-אל ובכל מיני עניינים טפלים.
    2 hrs · Edited · Like · 2
  • Eitan Sigelbaum
    יוסף, לא אתייחס לכל טענותיך, זכותך להאמין בהן. 
    יחד עם זאת, לדעתי, לקבוע ביחס לשופטת - שלמיטב ידיעתי עדיין לא קיבלה ולו החלטה משמעותית אחת בתיק - שהיא משבשת הליכים וכו', לא מכבד אותך ואת שאר הפעילים במאבק. אם יש לך ראיות *עובדתיות* לכך אתה מוזמן להביא אותן.
    42 mins · Like · 2
  • Joseph Zernik Hai Bar-El: עו"ד בר-אל, בתור מי שמסרב לומר בכתב שרותם "Nסר עדות", ומי שאני מחווה דעתי עוסק בהונאה משפטית, אתה האחרון שיש לו מה לומר בעניין זה. ובוודאי שעו""ד שדה, שהופיע ללא ייפוי כוח, וללא מינוי על ידי שופטת, ונתן הסכמה מקדמית להתנהלות על פי סעיף 144, המתיר קבלת ראיות ללא עדים, עשה כך ללא הסכמת רותם, וללא ידיעתו. אבל התשובה המקובלת של עורכי דין מושחתים "זה לא מהותי"...
  • Joseph Zernik Eitan Sigelbaum: קראת את המסמכים? איך אתה יודע שהיא לא קיבלה "החלטה משמעותית"? היא החליטה להתנהל על פי סעיף 144, המתיר קבלת ראיות ללא עדים... והיא שכחה להחליט למנות לרותם סניגור... קרא את המסמכים לפני שאתה מגיב...
  • Hai Bar-El
    אתה מפספס את הנקודה
  • Joseph Zernik Ayelet Naveh: מגיבה בהחלטיות, אבל לגמרי לא לעניין (כמו ההערות שלך שאין לרותם טעם להגיש תלונה על השחיתות ברשות המסים למבקר המדינה...): א. מה הקשר בין עו"ד בר-אל והתביעה הפלילית, שהיא נושא פוסט זה? תוכלי להסביר בבקשה? ב. הפוסט הזה הוא בפירוש על התנהלות של שופטת. כנראה לא קראת אפילו את הפוסט לפני שהגבת...
  • Hai Bar-El
    אתה שוב מפספס את הנקודה. ועצה לגבי הפוסטים שלך: הם כ״כ ארוכים שאף אחד לא יכול לקרוא את כולם. זה מעייף, מתיש, משעמם ובעיקר הזוי, שלא לומר מלאים הפניות לדברים שאתה בעצמך כתבת...
    13 mins · Like · 1
  • Joseph Zernik Hai Bar-El: אהבתי במיוחד את הטיעון: ". ״עו״ד שדה נתן הסכמה דיונית...״ - לדעתי אתה טועה בעו״ד, אבל עכשיו על עוה״ד החדש לחזור מכך, ובא לציון גואל. וזהו.": אם לא הייתי בודק את הכתבים, איש לא היה יודע על כך, והענייין היה כנראה נסגר ללא עדים. אז כיוון שתפסתי אותם בהונאה הזאת, ואולי היא תתוקן, אז זה כבר לא הונאה???
  • Ayelet Naveh
    צרניק היקר, אם זה יימשך ככה אני איאלץ לחסום אותך. צר לי, אבל אני לא אתן לאף אחד להפוך את הפורום הזה לבמת התנגחות אישית ובטח שלא בעניינים טפלים. לא לשם כך התכנסנו כאן.
  • Eitan Sigelbaum
    יוסף, מנהלת הפורום בקשה ממך להעביר את הדיון לפורום של רותם. אני לא רואה סיבה שלא לכבד את בקשתה.
    11 mins · Like · 1
  • Joseph Zernik Hai Bar-El: אהבתי גם את הטיעון: "חמישה פרוטוקולים והחלטות נרשמו אך לא נרשמה המצאה לצדדים״ " לפני הרבה שנים היה נשיא ישר לבית המשפט העליון - יואל זוסמן. קרא את ספרו על סדרי הדין, לגבי המצב של החלטות שאינן מומצאות...
  • Ayelet Naveh
    בדיוק. יש פורום שכולו קודש למאבק של רותם. מקומם של הויכוחים האלה הוא שם.
  • Joseph Zernik Hai Bar-El: אבל באופן כללי, הטיעונים שלך אינם מפתיעים. זה גם לא משנה אם הפגישות של רותם עם אנשי משרד המבקר היו "מסירת עדות" או "מסירת מידע בע"פ"... נכון? זה לא מהותי... משפט פלילי בו מפירים את יסודות סדר הדין, הוא הפרה חמורה של זכויות האדם. סדר הד...See More
    7 mins · Like
  • Ayelet Naveh
    צרניק: הויכוח הסתיים. חי בר-אל ענה מה שענה וזהו.
    6 mins · Like
  • Joseph Zernik Ayelet Naveh: "צרניק: הויכוח הסתיים. חי בר-אל ענה מה שענה וזהו." זאת התשובה שלך על זה שאני אומר שאת מקשקשת שלא לעניין?
    4 mins · Like
  • Ayelet Naveh
    מה שתגיד. אבל הויכוח הסתיים בפורום הזה.
    3 mins · Like
  • Joseph Zernik
    אין בעייה, את יכולה להסיר, כרגיל, העתקתי לפורום "שופטים לכלא" "ורשת אקטיביסטים", כך שיהיה תיעוד של מה שחי בר-אל אומר בעניינים אלה...
    1 min · Like · 1
  • Joseph Zernik Ayelet Naveh: דרך אגב, שמי האמתי הוא יוסף צרניק. חי בר-אל הוא חי בר-אל. את מוכנה להזדהות ג"כ???