Wednesday, January 3, 2018

הבלוגרים והשופטים הנוקמים: יום ה' 04 לינואר, 11:30 - אצל בני שגיא - צפו למרמה ו/או פעלולים ונכלולים!!!

הבלוגרים והשופטים הנוקמים: יום ה' 04 לינואר, 11:30 - אצל בני שגיא - צפו למרמה ו/או פעלולים ונכלולים!!!
===
כל מי שרוצה לראות את השופט המחוזי בני שגיא עוסק במרמה ו/או פעלולים ונכלולים - מוזמן לדיון מחר...
בדיון אתמול, עו"ד נאוה דהאן בשם צבי זר הודיעה שבדיון מחר היא תשוב ותדרוש החלטה של בני שגיא, שמחייבת את הפרקליטות להגיש לבית המשפט את כתב האישום המתוקן, כשהוא חתום על ידי היועמ"ש אביחי מנדלבליט כנדרש בחוק (עקב הפעלת הסעיף הדרקוני 161). בני שגיא יהיה חייב לפברק משהו בנושא מחר... צפו למרמה ו/או פעלולים ונכלולים...
על כתב האישום המתוקן, חסרה "הסכמת היועמ"ש", ולכן הוא פסול מיסודו. אבל לאחר שדהאן דרשה בפעם הקודמת, ששגיא יחליט, שהפרקליטות חייבת להגיש כתב אישום חתום כנדרש בחוק, בני שגיא אמר מכס המשפט: "עניין טכני", וסירב לפסוק בעניין.
[התירוץ "יטכני, פרוצדורלי, ולא מהותי" - הוא השיטה המקובלת של הנוכלים להפר כל חוק שאמור לשמור על הזכות להליך ראוי מול שרירות השופטים, ולהגביל את הנוכלות שלהם.]
לעומת זאת, בפרוטוקול הדיון אתמול, בני שגיא מצא לנכון לרמות, וכתב, שדהאן משכה את הבקשה שלה (בתמונה).
מתוך המסמכים, ברור ששי ניצן ומנדלבליט עומדים מאחורי כל הפרשה. בנוסף, ברור שהם ניסו להסתיר את זה: השמיטו את "הסכמת מ"מ היועמ"ש" (תמונה) מכתב האישום המקורי המפוברק שמסרו לנאשמים במעצרם ולתקשורת.
נ.ב. יש לצפות להופעה לוחמנית של נאוה דהאן. אולם מעניין איך יתנהלו מחר הסניגורים הציבוריים בעניין זה: ניר שניידרמן או עדן פוליטקין בשם מוטי, ורבינוביץ' בשם לורי. צפו להתפתלויות נואשות על מנת להימנע מלומר דבר משמעותי בעניין שהוא בסיסי לזכויות לקוחותיהם...
בתמונות: "הסכמת מ"מ היועמ"ש" מכתב האישום המקורי, והפרוטוקול המפוברק, בו שגיא כתב שדהאן משכה את הבקשה שלה לגבי חתימת היועמ"ש על כתב האישום המתוקן...
Moshe Halevi Nitzan Kapel Moti Eran Ariel-Levi Yuri polashtzuk Guy Jana Levi Haim Sylvie Rafael Mike Peleg Yakir Ben-Maor Adi Lichtenshtine Shuki MisholDavid Davidov Shabtay Av OR Baruch Miriam Eitana Macmull Eran VeredYigal Rambam
סיגל ברמן בן רון טובה ש. דבורה אורלי אייל צבי אבא שי סאסי בוארון משה שלםשושנה סופי חיים אליהו חביבי דנית לוין סמדר רימרמן רי עופרה ענקרי יפעת רומנונחמה דר טל פלדמן יחזקאל בגדדי
LikeShow more reactions
Comment
Comments
חיים אליהו חביבי
בית משפט למרמה הונאה ותחבולות איך לדפוק כמה שיותר את הקורבנות החפים מפשע !
LikeShow more reactions
Reply
1
3 hrs
Manage
יפעת רומנו
בדיוק אחי
LikeShow more reactions
Reply
1
2 hrs
Manage
יפעת רומנו
מחר יום ה׳
11.30
LikeShow more reactions
Reply
1
2 hrs
Manage
Mike Peleg
המדינה השקיעה מיליונים בהפללת לורימוטי. איך היא מרשה לעצמה להתרשל עד כדי כך ולהגיש כתב אישום שתשתיתו רשלנית ופגומה ולמה השופט משתף פעולה עם הפגם הזה?
LikeShow more reactions
Reply
1
2 hrs
Manage
חיים אליהו חביבי
כי השופט יחד עם הפרקליטות שבתחילת מעצרם של מוטי לורי וצבי הפרקליטות ביחד עם בית המשפט ציפו שמוטי לורי וצבי יחוסלו במעצר דבר שלמזלם לא קרה עכשיו שהתמונה מתבהרת שהפרקליטות השקיעו מיליונים בהפללת מוטי לורי וצבי וכתב האישום ברובו יקרוס אז עכשיו השופט נכנס לפעולה בכדי לעשות הכל בכדי להצדיק את כתב האישום שהגישו הפרקליטות !
LikeShow more reactions
Reply1 hrEdited
Manage

2018-01-03 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: עתירת עצירה של לורי שם טוב - הפכו את הזכות למשפט הוגן ופומבי למשחק פוקר נגד הנאשמת... משפט שדה למהדרין!

2018-01-03 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: עתירת עצירה של לורי שם טוב - הפכו את הזכות למשפט הוגן ופומבי למשחק פוקר נגד הנאשמת... משפט שדה למהדרין!
===
יש לעתור לעליון נגד ההחלטה בעתירה העצירה היום. אני חושש שלורי לא תשתחרר בקרוב. וההחלטה היום רחוקה מלהיות סבירה לגבי גישתה של לורי לחומרים, לנוכח חומרת מצבה של לורי במשפט במחוזי ת"א. משפט שדה!
דוגמה קטנה: לאחר שמוטי השתחרר, התברר משיחה איתו שבמשך כל 10 החודשים שהיה במעצר, לא הייתה לו גישה אפילו לחוק העונשין! הוא לא היה יכול אפילו לדעת בבירור במה הוא נאשם! משפט שדה!
כל הסיפור הזה הוא המשך של הפרות חמורות של זכויות האדם... הזכות להליך ראוי ומשפט הוגן ופומבי. הפכו את ההליכים כאן למשחק פוקר, בו הנאשמת במעצר ללא אפשרות ממשית להבין מה מתרחש במשפט שלה עצמה. היא נאלצת לסמוך על סניגור ציבורי - שאמינותו מפוקפקת, ואין לה גישה ישירה ומלאה לחומרים ולכתבי בית דין.
היא לא יכולה אפילו לראות מה שנרשם בתיק שלה עצמה. הדוגמה הבולטת הייתה בפברוק כתבי האישום המקוריים. כתב אישום אחד נרשם בתיק, ואחר נמסר לנאשמים במעצרם. הסניגורים כמובן לא יידעו את העצורים בעניין. רק דרך הפעילים העניין נחשף, ואז השופט בני שגיא במרמה לדוגמה הכריז מעל כס השופט - שזה שמסמך אחד הוא בן 152 עמודים, והאחר בן 164 עמודים - לא אומר שהם לא אותו מסמך (זאת- לאחר שהוגשה לו טבלה של ההבדלים בין המסמכים...)
אפשר לראות את ההבדל בבירור במצבו של צבי זר היום. לאחר שהשתחרר - הוא מעורה לחלוטין במה שקורה במשפט, מפעיל כראוי את באי כוחו.
___
נחמה דר מדווחת על הדיון בעתירה הבוקר בכלא איילון
היום בבוקר נכחנו בעתירת אסיר של לורי שם טוב.
הפרקליט בתחילת הדיון עמד ושיקר שם במצח נחושה שלורי רואה את החומרים כארבע שעות ביום.
לא הוא לא גמגם אפילו לא מצמץ בחזות בוטחת של מי שאמון לומר את מה שצריך הוא אמר.
הזכיר לי עוסית המתורגלת לדלתיים סגורות ומרשה לעצמה לשקר בידיעה שאין מי שיוכל לצטט אותה.
עורך דינה מאג'ד בדר ייצג אותה כראוי.
אמנם לא קרא לו שקרן כמתבקש.
אך סתר את דבריו בציינו שמתאריך 7.12 נמנעה מלורי גישה למחשב ואת החדר שהיה מיועד לכך הועידו לתכלית שונה. חדר מנוחה לסוהרות.
כמו כן ציין את גודל חומרי החקירה (האמת אני לא מסוגלת אפילו לחשוב על הכמות משהו עם 4 משהו טארה...לי זה נשמע כמו מבול  )
וכמובן את חוסר האפשרות לפתוח קבצים מסויימים.
הפרקליט ביקש זמן "להוכיח את טענתו" ויצאנו להפסקה.
כשחזרנו התעלם לחלוטין מהטענה שמתאריך 7.12 לא ניתנה ללורי האפשרות לצפות בדיסקים וטען שהיא יכולה לצפות בשעות הבוקר בחדר אוכל.
ויש מחשב מעולה והוא בעצמו לקח דיסקים מקריים והכל עובד מעולה.
לורי דרשה שהשופטת תבדוק בעצמה.
השופטת בדקה ו..אכן הדיסקים עלו.
החלטת השופטת:
יש לאפשר ללורי לצפות משעה 8-12 במחשב בחדר האוכל ועוד שעתיים אחרי בחדר לימוד.
לגבי הדיסקים היא לא פסלה את האפשרות שיתכן ויש קבצים שאינם עולים והורתה לסמן את הדיסקים ולהעבירם לטכנאי לבדיקה.
לורי ניסתה לומר שמשעה 8-12 לא יאפשרו לה לצפות בחומרי חקירה והשופטת הרגיעה אותה שזו החלטה שהשב"ס חייב למלא (שלא כמו החלטות של שופטים מחוזיים שמתברר שאין להם שום סמכות על השב"ס. האמת הייתי בשוק מהידיעה הסנסציונית הזו)
בשורה התחתונה אני מברכת על ההחלטה אבל לזמן קצר בלבד.
ושעוד מעט לורי תוכל לעשות זאת באופן חופשי ללא סורגים.
יום ראשון בתשע עולים לעליון עם לורי אצל השופט שוהם.
Moshe Halev Nitzan Kapel Moti Eran Ariel-Levi Yuri polashtzuk Guy JanaLevi Haim Sylvie Rafael Mike Peleg Yakir Ben-Maor Adi Lichtenshtine Shuki Mishol David Davidov Shabtay Av OR Baruch Miriam Eitana Macmull Eran Vered Yigal Rambam
סיגל ברמן בן רון טובה ש. דבורה אורלי אייל צבי אבא שי סאסי בוארון משה שלםשושנה סופי חיים אליהו חביבי דנית לוין סמדר רימרמן רי עופרה ענקרי יפעת רומנונחמה דר טל פלדמן יחזקאל בגדדי Barak Cohen ברק כהן
LikeShow more reactions
Comment
3 Comments
Comments
Moti Eran Ariel-Levi
בימינו, לא קיימת לנאשם אפשרות לנהל הגנה סבירה במשפט פלילי ללא גישה למאגרי מידע משפטיים. גם אם יאפשרו ללורי לראות את חומרי החקירה 24/7 עדיין לא תוכל להיערך להגנתה כראוי. מחר דיון לפי ס' 144 לסד"פ ואסור ללורי להסכים בשום פנים ואופן גם אם יתהפך העולם להגיע להסכמה על עובדות/ראיות ו/או זימון עדים מבלי שנחשפה לכל חומר החקירה. פשוט אסור לה, כל החלטה פזיזה על הסכמה כזו עשויה להיות בכיה לדורות. פשוט אסור אסור אסור!!
Manage
LikeShow more reactions
Reply14m
Joseph Zernik
מסכים עם כל מילה של מוטי.
Manage
LikeShow more reactions
Reply1m
Joseph Zernik
ובבית סוהר סביר - היו צריכים להתקין מערכת שמאפשרת לאסירים גישה למאגרי מידע משפטיים - ללא גישה לאינטרנט. עניין פשוט ואלמנטרי לזכויות האסיר.