Wednesday, May 13, 2015

2015-05-12 ISRAEL: New corruption scandal involves bribing of judges, top police officers, state prosecution

2015-05-12 ISRAEL: New corruption scandal involves bribing of judges, top police officers, state prosecution
===============================
The scandal started with former Tel-Aviv District Prosecutor Ruth David and her friend - Attorney Ronel Fischer. Now it appears that judges, top Israel Police officers were also involved...
It is the kind of corruption scandal that the system cannot handle, they will have to close it with no investigation at all....
The collection of recent corruption scandals makes it abundantly clear that government corruption in Israel is at unheard of level... competing with any corrupt nation on the planet...
______
2015-05-12 פרשת רות דוד-רונאל פישר: קודם שופטים, עכשיו הניצבים!
======================
ידיעות אחרונות, חדשות 10, ורוטר מדווחים על שני ניצבים ותת-ניצב המעורבים בפרשה על פי ערן מלכה... שישו ושמחו... יצטרכו לחקור את צמרת המשטרה, את השופטים, את הפרקליטות... אז מישהו מאמין שיש סיכוי שיחקרו את זה? דבר כזה סוגרים וזהו!
______
בידי מח''ש מידע על עבירות בתחום טוהר המידות שביצעו לכאורה שני ניצבים ותנ''צ
פרסום ראשון: מכיוונו של ערן מלכה הגיע מידע אודות שלושה קצינים בכירים, בהם שניים שעדיין מכהנים ועוסקים בחקירות רגישות, שעברו לכאורה על טוהר המידות. בתוך כך, מתוכננת הגשת כתב אישום בגין תיווך בשוחד נגד החשודה רות דוד, כאשר לראשונה עלו גם חשדות לגבי תקופת כהונתה בתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב. בפרקליטות הגישו היום הצהרות תובע נגד רונאל פישר ומלכה, ומתארגנים גם לקראת הגשת כתב אישום נגד עופר נמרודי
אביעד גליקמן וברוך קרא
לחדשות 10 נודע הערב (שני) אודות מידע שהגיע לידי מח"ש, ממנו עולה חשד לעבירות בתחום טוהר המידות שביצעו לכאורה שני ניצבים, אחד מכהן ואחד בדימוס וכן קצין משטרה מכהן נוסף, בדרגת תת-ניצב.
המידע ממנו עלה החשד לביצוע העבירות לכאורה הגיע אומנם מכיוונו של אחד מהחשודים המרכזיים בפרשה, רפ"ק בדימוס ערן מלכה, ואולם מלכה עצמו ככל הנראה לא קשור לאותן עבירות וכנראה שמע אודותיהן מגורם אחר.
בינתיים, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר וחשודה נוספה בפרשה, רות דוד, שוחררה היום למעצר בית, כאשר הערב הוחלט להגיש נגדה כתב אישום בגין שיבוש הליכי משפט ותיווך לשוחד. זאת, לאחר שבן טיפוחה לשעבר, הפרקליט הבכיר נסים מרום, העיד נגדה במח"ש כי הציעה לו לפרוש מתפקידו - בתמורה לקבלת תפקיד היועץ המשפטי של חברת "נתיבי ישראל".
בראש אותה חברה עמד בעבר שי ברס- שחשוד גם הוא במתן שוחד לרונאל פישר. יחד עם זאת, דוד נמנעה מלהתייחס בחקירתה לברס ואף טענה שלא הכירה אותו. לדבריה, היא העבירה את ההצעה למרום מטעמו של פישר משום שידעה כי כבר תקופה ארוכה שהוא מהרהר באפשרות לעזוב את הפרקליטות.
מעבר להיותה המשפטנית הבכירה הראשונה בתולדות הפרקליטות המחוזית שעומדת במרכזו של כתב אישום כה חמור, לחדשות 10 נודע כי בידי מח"ש הצטבר מידע אודות שורה של מקרים בעייתיים לכאורה, בהם היתה מעורבת דוד בתפקידה כפרקליטת מחוז ת"א. יצוין כי החשדות שהועלו נגד דוד בעבר יוחסו אך ורק לתקופת עבודתה במגזר הפרטי.
לבד מדוד הוגשו כבר הצהרות תובע נגד רפ"ק בדימוס ערן מלכה וכמובן עו"ד רונאל פישר, החשודים המרכזיים בפרשה ומי שעל פי טענת מח"ש "פעלו כאיש אחד" בפרשה המייחסת לשניהם עבירות שוחד ושיבוש הליכי משפט, בעקבות הדלפת מידע רגיש מחקירות ביחידת להב 433 במשטרה ללקוחותיו של פישר.
לחדשות 10 נודע בנוסף כי בפרקליטות כבר מתארגנים להגשת כתב אישום נגד חשוד ידוע אחר בפרשה - איש העסקים ובכיר התקשורת לשעבר עופר נמרודי, שחשוד גם הוא במתן שוחד.
פרסום ראשון: מכיוונו של ערן מלכה הגיע מידע אודות שלושה קצינים בכירים,...
NEWS.NANA10.CO.IL
Like · Comment · 

No comments: