Thursday, August 29, 2019

2019-08-29 לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים: אסתר חיות הפעילה חיסיון על הליך בש"פ חדש בעליון

לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים: אסתר חיות הפעילה חיסיון על הליך בש"פ חדש בעליון

ביום ג' השבוע ניתנה החלטה של נשיאת העליון אסתר חיות, המפעילה חיסיון כללי על הליך בש"פ חדש (5311/19) שהגישה לורי שם-טוב.  הבש"פ תוקף את ניהול ההליכים בבית המשפט המחוזי ת"א. במהלך הפרשה הוגשו שוב ושוב בקשות פסלות של הנאשמים נגד השופטים אברהם היימן (תיק המעצרים) ובני שגיא (התיק הפלילי). כולן נידחו כמובן ללא יוצא מהכלל. בבקשת פסלות אחרונה (יוני 2019) של הנאשם צבי זר נגד השופט בני שגיא (זה ש"כרכר" על פי תכנית "עובדה" סביב אפי נוה בכנס לשכת עורכי הדין באילת), התברר הקשר בין פרשת השופטים הנוקמים לבין פרשת הבית זונות בוועדה למינוי שופטים... פרשת השופטים הנוקמים נפתחה כזכור בפברואר 2017 במסע פרופגנדה שקרי אודות "כנופיית הטרור הרשתי".  עכשיו כבר ברור, שהפרשה היא בעצם ניסיון השתקה, בהנהגת היועמ"ש המשת"פ אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה השקרן שי ניצן ובשיתוף פעולה מלא של השופטים, של פרשת הבית זונות בוועדה למינוי שופטים.  הפוסטים האנונימיים שבמרכז הפרשה חשפו את הבית זונות יותר משנתיים לפני החשיפה התקשורתית ע"י הדס שטייף... במסגרת הדיון בבקשה לפסלותו, השופט בני שגיא הוציא צו איסור פרסום על השם המקובל של הפרשה - "מין תמורת מינוי" ועל פרטי הקשר שבין פרשת הבית זונות לבין כתבי האישום בפרשת השופטים הנוקמים...  מה היה מקור המידע בפוסטים האנונימיים?  השערה סבירה - עו"ד ברק לייזר, יועמ"ש הנהלת בתי המשפט.  כזכור, לייזר נעצר בתחילת הפרשה בחשד שהדליף מידע ל"כנופיית הטרור הרשתי". שבועיים אח"כ חזר לתפקידו כאילו אין כלום ולא היה כלום.  הפרקליטות, בחסות בית המשפט העליון מסרבת למסור לנאשמים את חומרי החקירות של עו"ד ברק לייזר, ושי ניצן סגר לו את התיק... בקיצור - עסקים כרגיל... יש לציין שלע"ד ברק לייזר עבר עשיר בפרשיות שחיתות שונות של מערכת המשפט.  הפרשה המוכרת ביותר היא אולי פרשת השופטת ורדה אלשייך, שם היה שותף בכיר של השופט אלשייך בפרשת "הפרוטוקולים המפוברקים".  אח"כ, במהלך החקירה, התהפך על השופט אלשייך, ויצא מהפרשה ללא פגע... בינתיים, לאחר יותר משנתיים וארבעה חודשים במעצר בנווה תרצה, לורי במעצר בית, ללא ייצוג כבר חודשים רבים, ללא גישה לחומרי החקירות, ללא גישה לאינטרנט... הפרשה, שנועדה להשתיק את פרשת הבית זונות בוועדה למינוי שופטים, הפכה להפרשה, המדגימה שוב ושוב את שחיתות מערכת החוק והמשפט! כפי שכתב פרופ' בועז סנג'רו בפרשה זאת "הנטל הכבד מוטל עתה על השופטים".  כפי שכתב פרופ' מוטה קרמניצר בפרשת רומן זדורוב - לפנינו מערכת משפטית שאינה מחפשת את האמת, אלא עוסקת בעיקר בהגנה על עצמה!

קראו את הפוסט השלם:  https://inproperinla.blogspot.com/2019/08/2019-08-29.html 


   
  

  
  

תל-אביב, 30 לאוגוסט - ביום שלישי השבוע ניתנה החלטה של נשיאת בית המשפט העליון, המפעילה חיסיון ואיסור פרסום על תיק בש"פ 5311/19, שהגישה לורי שם-טוב בפרשת השופטים הנוקמים.  


הפרשה, שהחלה כניסיון השתקה של פרשת שחיתות חמורה של מערכת המשפט -- פרשת הבית זונות בוועדה למינוי שופטים -- הפכה בסופו של דבר לתיעוד יוצא דופן של שחיתות מערכת החוק והמשפט!  כפי שתיאר זאת פרופ' מוטה קרמניצר בפרשת רומן זדורוב -- מערכת משפט שאינה מעוניינת באמת, אלא עוסקת בעיקר בהגנה על עצמה!











No comments: