Friday, February 3, 2017

2017-02-03 על מצב המחאה החברתית - תקשורת עם זאב לביא...



---------- Forwarded message ----------
From: Zeev Lavee
Date: 2017-02-03 11:50 GMT+02:00
Subject: Re: בקשה להבהרות לגבי החרמתי היום בהפגנה... :)
To: JZ
יוסי ניסמת בפייסבוק
אנת נחסם גם עכשיו
אתה בטוח שאתה גאון גדל רק מה שאתה אומר הוא דבר אמת, וכול מי שפועל בדרך אחרת הוא אוייבך
בחרת לך מטרת הטרדה, שאין לה שום משמעות רשמית
אני פעל בשם עצמי ללמען מטרות חשובו בעיני
פעל בדרכך בכול דרך שהיא
אל תעיז  ליצור איתי קשר או לפרסן=ם משהו עלי, כאילו אני דמות של  איש ציבור
אני בסך הכול אני, ואת משחק האגו הנפוך שלך, תמצא לך קורבן אחד ידידי
לך לשלום
נחסמת בפייסבוק
ועכשין אתה נחסם גם במייל
היה שלום
רד ממני

2017-02-02 16:36 GMT+02:00 JZ :

זאב היקר שלום,
להלן תשובתך כפי שאני מפיץ אותה...
היו שמועות שאחד בשם שוקי תרם את הכסף (עשרות אלפי ש"ח) להפגנה היום, 
אולי תוכל להוסיף מילה או שתיים לגבי מימן ההפגנה והקשרים הפוליטיים של המממנים/מפיקים?
אז אתה מחובר חזק ל"מפיקים"???
בהצלחה!
ד'ר' יוסף צרניק

2017-02-02 15:54 GMT+02:00 Zeev Lavee
אני לא חייב לך תשובה צרניק
יש לנו סיבות ויש לך מספיק שכל להבין לבד, תשאל אנשים סביבך ותבין לבד
כאן תם סבב השיח שלנו
יש לנו הפקה להרים שיעד שלה להצליח, תתרום גם ליעדים שלך, ואני לא מתכוון להתמודד עם משחקי אגו
תם ונשלם השיח

2017-02-02 15:22 GMT+02:00 JZ :
זאב היקר,
אי אפשר לומר שהופתעתי לקרוא שהחלטת להחרים אותי בהפגנה היום, בתוך הכרה לעצורים במחאה נגד מנדלבליט.
יחד עם אחרים נעצרתי בפעולת מחאה שאני הייתי זה שאירגן אותה. אתה השתתפת דומני בפעולה אותה אירגנתי, אך לא נעצרת - לא הפעם ולא בפעמים קודמות... כמובן שבמידה רבה זאת בחירה אישית אם להעצר או לא להיעצר.  אבל ההחלטה לתת הכרה לעצורים, ויחד עם זאת  להחרים את מי שנעצר וגם היה זה, שאירגן את פעולת המחאה, נראית קצת מוזרה על פניה...
בכל אופן, הייתי מעוניין לקרוא את ההסבר שלך ולהפיץ אותו ברבים...
בברכה עלה והצלח,
דר' יוסף צרניק

הי יוסף, היום בערב בהפגנה בכיכר רבין, ביקשו ממני לאסוף את העצורים כדי שנעלה לבמה מאחורי אחד הנואמים... התבקשתי במפורש לא לכלול אותך כי ההפקה והמארגנים מפחדים מהפרובוקציות שלך... אני אומר לך את זה בפנים מתוך כבוד (לא רוצה שתגלה את זה כאילו מאחורי הגב) מקווה שאתה לא ניפגע

Joseph Zernik..
תודה על הישרה . אני מכיר את זה מזמן... אבל מעניין אותי מי הם המארגנים באירוע זה...שאמרו לך את זה... נראה לי שמן הראוי שאדע.
אני קיבלתי את זה מזאב לביא שעובד עם "המפיקים" אין לי מושג מי הם - אם זה חשוב לך אני אברר ואחזיר לך תשובה ברורה

No comments: