Sunday, July 1, 2018

2018-07-01 הפגנה עוצמתית מול ביתה של אסתר חיות עם האבות הגרושים ושות'+מונדיאל+ארוחה חינם ב"מזנון" של אייל שני


2018-07-01 הפגנה עוצמתית מול ביתה של אסתר חיות עם האבות הגרושים ושות'+מונדיאל+ארוחה חינם ב"המזנון" של אייל שני
8,860 Views
Shares  > 200
Comments 133
תמונה. הסרטון זכה תוך שעה לאלפי צפיות, מאות שיתופים.
[קרדיט לעזרא Ezra Rehana על ה"עוצמתית"]
המחאה מגיעה לרמות שלא נראו פה מאז קום המדינה: עומדים וקוראים "שופטים לכלא" מול ביתה של אסתר חיות... מסבירים לה ושרים לה "השופטים המושחתים"... הזכרנו לה שלורי שם-טוב עדיין במעצר לפני משפט, ובני שגיא עורך עליה משפט שדה... שהיחצ"ן הטוב בעולם לא יעזור לה כל עוד השופטים מושחתים...
שב"כ והשוטרים שמרו על אסתר היטב, אבל את המסר העברנו, וגם נחזור בשבוע הבא... 
אח"כ הלכנו ל"מזנון" של אייל שני ברחוב הנחושת. מסך גדול - הספקנו לראות את סוף ההארכה והניצחון בפנדלים של קרואטיה נגד דנמרק.
וההפתעה: הקופה היתה סגורה, אז הפילו עלינו ארוחה בחינם... סלט עגבניות מהסרטים... שעועית יריחו פיקנטית, טחינה, פיתות חמות מהתנור, ומה לא...
אבל בלי לחפור אני כידוע לא יכול, אז אני שואל את המלצר: תגיד לי, זה נכון שלאייל שני יש קטע עם עגבניות? אז הוא עונה לי: כן, זה נכון.
אז אני אומר לו: תגיד לי, זה משהו ארוטי? אז הוא עונה לי: לא.
אז אני אומר לו: אוקיי, אז תסביר לי במשפט אחד, מה הקטע? אז הוא עונה לי: פעם שמעתי הרצאה שלו של שעה בנושא, אבל אני לא יכול לסכם...
נ.ב. 1 היה גם קטע אצל איילת. והמשטרה שם עצרה אחד המפגינים על רעש, לפני שעה 23:00, שזה כמובן מעצר בלתי חוקי. סתם בא למשטרה ככה...
האבות הגרושים, יחסית לניסיון המשפטי העשיר שלהם נראו לי לא מוכנים, לא מתמצאים בחוק לגבי מחאה, ולא העמידו עורכי דין בהיכון... נקווה שבפעם הבאה יהיו מאורגנים קצת יותר טוב...
נ.ב. 2 אני כרגיל מחפש תיעוד של פברוקים, מרמה של שופטים ועורכי דין, ונראה לי שיש שם אוסף מרשים... צריך רק להתחיל לאסוף...
~~הכי חשוב: כל מי שיש לו מה להגיד לאסתר חיות, מוזמן ביום ראשון הבא!~~
נחמה דר


-30:15


5,830 Views

No comments: