Saturday, May 2, 2015

2015-05-02 FERGUSON to JERUSALEM: Police brutality - a cardinal sign of totalitarian regimes!

2015-05-02 FERGUSON to JERUSALEM: Police brutality - a cardinal sign of totalitarian regimes!
=======================================
More testimonies of police brutality against black Jewish demonstrators against police brutality. The demonstration was conducted after a video emerged of police beating up a black Jewish IDF soldier in uniform...
The demonstration was conducted near PM Netanyahu's official residence- a fact that was covered up in "Israel HaYom" - Adelson-sponsored daily and Netanyahu propaganda organ. Horse mounted police, tear gas, blast grenades were used against the demonstrators.
כנסו לקרוא ושתפו,עדות מזעזעת של תמר אסנקאו מההפגנה.
"4 לפנות בוקר וכמו נפגעת חרדה עולים בי כל מאורעות אמש. המגבניקים עם הסוסים שדוהרים אלינו המפגינים,להם צועקים די לאלימות והם בתגובה מכאיבים לסוסיהם. אנחנו לא מוותרים נשמעים קולותם של הלוחמים והלוחמות ממשיכים לצעוד ועוד פעם המגבניקים מנסים לפזר אותנו הסוסים מגיעים וכולנו רצים. היינו 4 נשארתי לבד הולכת וצועדת ומבקשת שוויון בדרך אני מצטרפת לעוד מוחים וכולנו בסולידריות צועקים מעמקי נשמתנו שנמאס לנו שמכאיבים לאחינו ולאחיותינו לשווא הכביש בידינו הצלחנו לחסום את הכביש המרכזי בעיר. אנשים עם מכוניות עומדים בצד וצופרים לנו שהם אכן מבינים לליבנו וחבורה של נערים/נערות להם מסבירים שזאת הפגנה של כולנו לא רק של שחורים. ממשיכים לצעוד וצועקים למרות שהקול כבר מתחיל לצרוד, המשטרה מאבדת את סבלנותה ומתיזה למפגיני השלום והשוויון מתז ביוב, הריח חודר לאפנו וחונק את גרוננו אבל אנחנו לא מוותרים וממשיכים לצעוק שדי לאלימות המשטרתית!! ולפתע אנו שומעים יריות מתכופפים על הרצפה והריח מתפשט באויר ונספג בעורנו השחו, אנו מבינים שהם לא היססו להשתמש בכדורי הלם, אנחנו ממשיכים וצועדים וצעוקים ודורשים שוויון הקפיטליזם הממסדי הפוחד מהאחדות שלנו ניסה להתעמת בנו בכל דרך אפשרית.
גאה בכם עדה יקרה שלא נפלנו בפח של השוטרים שניסו בכל דרך להפוך את ההפגנה הזאת לאלימה"
‫#‏שתפו‬#
Like · Comment ·

No comments: