Tuesday, October 28, 2014

2014-10-28 Growing up in Hong Kong...

2014-10-28 Growing up in Hong Kong...
=================
[via Occupy Centeral, Hong Kong]
Growing up in Hong Kong...
____________________
I was a child, grew up never thought that Hong Kong will become like this.
I do not want the next generation to grow up, the more unbearable than the current generation,
Only bite real root, stand up, reverse this situation,
Regain the right to choose, we can, through democratic means,
Build a home for children to grow up.
我小時候,沒有想過長大之後,香港會變成這樣子。
我更不希望下一代長大後,比現今世代更不堪,
唯有咬實牙根,站出來,扭轉這個局勢,
重奪選擇權,我們才可以透過民主的方式,
建立一個適合孩子長大的家園。
我們並沒有輸的本錢,
我可以輸掉我自己,但不能送上下一代的未來。
希望大家也一起努力,
我要真普選。
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mirqFIPHNNo
我小時候,沒有想過長大之後,香港會變成這樣子。 我更不希望下一代長大後,比現今世代更不堪, 唯有咬實牙根,站出來,扭轉這個局勢, 重奪選擇權,我們才可以透過民主的方式, 建立一個適合孩子長大的家園。 我們并沒有輸的本錢, 我可以輸掉我自己,但不能送上我兒的未來。 希望大家也一起努力, 我要真普選。
YOUTUBE.COM

No comments: