Wednesday, June 27, 2018

2018-06-27 בית המשפט השלום ירושלים - פרשת התיקים הנעלמים יש שופטים בירושלים - שמקומם בכלא!





Joseph Zernik is with OR Baruch and 36 others.
3 hrs
בית המשפט השלום ירושלים - פרשת התיקים הנעלמים
~יש שופטים בירושלים - שמקומם בכלא!~
העלמות תיקים ומסמכים הם סימנים מובהקים של בית משפט בלתי כשיר ו/או מושחת. והתופעה שנחשפת בהדרגה בבית המשפט השלום ירושלים, מאפיינת את אי כשירות ו/או שחיתות בתי המשפט בישראל.  השופט אביטל חן, שנחזה כעוסק במרמה בפרשה זאת, ידון בקרוב בתיק שרה נתניהו... אין אמון בבתי המשפט!
קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.com/2018/06/2018-06-27.html
Image may contain: 1 person, closeup Image may contain: 1 person, sitting Image may contain: 1 person, suit Image may contain: Joseph Zernik, smiling
בתמונות: השופטים תמר נמרודי, מנחם הכהן, אביטל חן - בית המשפט השלום ירושלים. השופט אביטל חן ידון בתיק שרה נתניהו... אביטל חן משקר במצח נחושה כשהוא אומר שהעניין הועבר למשטרה, בעוד המשטרה מכחישה חד משמעית. עדיין לא נפתחה חקירה???
כאן: המשך דיווח על השופטת תמר נמרודי והתיקים הנעלמים בבית המשפט השלום ירושלים. לא נערכה חקירת משטרה כלל... השופט בדימוס שלי טימן בתגובה - מערכת המשפט אמונה על טיוח פרשות.
ברקע: 
א) העלמות תיקים ומסמכים הם סימנים מובהקים של בית משפט בלתי כשיר ו/או מושחת.
ב) בפרשת ז'ואל בן סימון נמצאו ראיות ברורות לפשיעה מאורגנת של אוסף שופטים, כולל השופט מנחם הכהן, בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים (גם הוא חלק מבית המשפט השלום ירושלים).
ג) גם בבית המשפט העליון בירושלים יש סדרת תיקים וכתבי החלטות שנעלמו.

   

ד)  השופטים היו מאז ומתמיד החשודים המרכזיים בשיבוש התיקים והכתבים. פרשרת ורדה אלשייך ו"הפרוטוקולים המפוברקים" היא דוגמה מופתית. לכן, נוצר בסוף ימי הביניים מודל של הנהלת בתי משפט בעל שתי זרועות: א) הזרוע השיפוטית - שאחראית על קבלת החלטות. ב) הזרוע המזכירותית שאחראית על משמורת וניהול התיקים והכתבים.  גם בתי המשפט בארץ פסקו בעבר, שבית משפט שאין בו מזכירות ראויה - הוא בית דין בלתי כשיר. אבל היום,  כפי שהודגם בפרשת הפרוטוקולים המפוברקים, וכפי שמודגם בפרשת התיקים הנעלמים - אין באף אחד מבתי המשפט בישראל מזכירות כדין. הפכו את בתי המשפט בישראל לבלתי כשירים בעליל.
סקירה היסטוריות של בתי המשפט הפדרליים בארה"ב, שהתפרסמה על ידי מחלקת המחקר של הנהלת בתי המשפט שם, מציינת שחיתות רחבת ממדים בבתי המשפט הפדרליים בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. ואותה סקירה היסטורית מציינת חקיקה שתיקנה את התנהלות המזכירויות כצעד מרכזי ויעיל למאבק בשחיתות בתי המשפט.  "חוק המשכורות" משנת 1919, הוציא את מינוי המזכירים הראשיים בבתי המשפט ותשלום משכורותיהם מידי השופטים, והעביר אותם לסמכות משרד המשפטים...
  
ה) יש לזקוף את המצב בבתי המשפט בישראל היום לחובתם של אהרן ברק וטומי לפיד: בשנת 1936 תוקנו תקנות בתי המשפט - מזכירות ("דבר המלך במועצתו"), ובכללן - חובת המזכיר הראשי על "השמירה המצוינת של התיקים והפנקסים" בבית המשפט. זהו המצב הטיפוסי בבתי המשפט של אומות מתוקנות. בשנת 2004, תחת כהונתם של טומי לפיד כשר משפטים, ואהרן ברק כנשיא בית המשפט העליון - בוטלו התקנות המנדטוריות, ותוקנו תקנות בתי המשפט מזכירות. הפלא ופלא - אין בתקנות החדשות איש המוגדר כאחראי על משמורת התיקים והרישומים. והתוצאות נראות בשטח!  זאת רק אחת הסיבות שיש לראות באהרן ברק דמות מפתח בהשחתת בתי המשפט במדינת ישראל.
בקיצור: יש שופטים בירושלים - שמקומם בכלא!
Manageבקיצור: יש שופטים בירושלים - שמקומם בכלא!
___
דיווח: הנהלת בתי המשפט ידעה שנעלמו 54 תיקים של שופטת, אך המשטרה לא חקרה
לפי הפרסום בחדשות "כאן", עיריית ירושלים קיבלה תלונות לפיהן עורכי דין גבו סכומי עתק והבטיחו את גניזתם של התיקים, שעסקו בעבירות בנייה. שרת המשפטים: "מקרה חמור"
הכתבה בהארץhttps://www.haaretz.co.il/news/law/1.6217770
---
54 תיקים נעלמו מלשכה של שופטת בבית משפט השלום בירושלים ובכירי מערכת המשפט ידעו על כך במשך שלוש שנים - אך המשטרה לא פתחה בחקירה. כך דווח אמש (שלישי) בחדשות "כאן". לפי הדיווח, בתלונות בנושא שהגיעו לעיריית ירושלים נטען כי עורכי דין במזרח העיר גובים מלקוחותיהם סכומי עתק תוך הבטחה שהתיקים ייגנזו. על אף הטענות המעלות חשד לשוחד, המשטרה מסרה ל"כאן" כי לא קיבלה תלונה בנושא.
לפי הפרסום, 54 התיקים של נאשמים בעבירות בנייה נעלמו מלשכתה של השופטת תמר נמרודי בשנים 2013-2007. ועדת ביקורת של עיריית ירושלים בדקה את הנושא, ובממצאיה נכתב כי "פניות לבירור מול השופטת לא זכו לשיתוף פעולה מצדה, תופעת היעלמות התיקים היתה רק אצלה ולא אצל יתר השופטים".
עוד דווח כי היעלמות התיקים הגיעה לידיעתם של הדרגים הגבוהים בבית המשפט, ואף נידונה באמצע 2016 בין נשיא בתי משפט השלום בירושלים אביטל חן למבקרת הנהלת בתי המשפט.
הפרשה פורסמה לראשונה לפני כשבועיים בגלובס. לפי הפרסום, השופטת נמרודי התבקשה לשחזר את התיקים והצליחה ברובם. בשנת 2017 היא פרשה מכס השיפוט בגיל 64, לדברי מקורביה מסיבות בריאותיות. עוד טענו המקורבים כי "הכי קל להפיל את האשמה על נמרודי מכיוון שהיא כבר פרשה".
מטעמה של שרת המשפטים איילת שקד נמסר ל"כאן" כי "מדובר באירוע חמור הנובע מכשל במודל הקיים", וכי שקד תלמד את דו"ח מבקרת העירייה.
נשיא בתי משפט השלום בירושלים אביטל חן מסר ל"כאן" כי "המקרה נמצא בבדיקה של מבקרת עיריית ירושלים ודווח למשטרת ישראל, משכך אנו מנועים מלהתייחס. השופטת ביקשה לפרוש ללא קשר לאירוע". עם זאת, ב"כאן" דווח כי בניגוד לטענות העירייה ומערכת בתי המשפט לפיהן חומרי הבדיקה הועברו למשטרה, במשטרה לא קיבלו תלונה בנושא ולא נפתחה חקירה.
Comments
סיגלית שלו
סחר בתיקי בימ"ש = שוחד שופטים!!!!
Manage

LikeShow more reactions
Reply3h
Joseph Zernik
הפרשה כולה מצחיקה: איך זה יכול להימשך כל כך הרבה שנים ללא חקירת משטרה??? נניח שהשופטת תמר נמרודי מגיעה בבוקר לעבודה. ביומן שלה כתוב בשעה 10:00 משפט בתיק, באי-כוח הצדדים מגיעים, ואין תיק... וככה זה נמשך במשך שנים בעשרות תיקים??? על מי הם מנסים לעבוד בעינים??? ואיפה עורכי הדין הנכבדים בכל הסיפור הזה???
Manage

LikeShow more reactions
Reply3h
Adi Ben Yaccov
אם היית יודע כמה תיקים יש לשופט עירוני כזה היית מבין..
Manage
גיורא יעקובוביץ
יוסף, כנראה שמערכת המשפט חסינה מחקירות משטרה. אף אחד לא מגיש תלונה, או מוסר חומר מחשיד למשטרה.
Manage

LikeShow more reactions
Reply3h

LikeShow more reactions
Reply3h
גיורא יעקובוביץ - אתה מתבלבל לגמרי. אין פה "חסינות". יש פה "חבריינות" (IMPNUNITY) -- חסינות בדויה לעבריינות. על פי החוק בישראל מותר גם מותר להגיש תלונות פליליות נגד שופטים. אבל אסור למשטרה לחקור ללא הוראה של היועמ"ש. אני עצמי הגשתי סדרת תלונות פליליות נגד שופטים. היועמ"ש לעולם לא יורה על חקירת משטרה. היועמ"ש מאתרג את השופטים העבריינים, והשופטים העבריינים מאתרגים את היועמ"ש העבריין. כך נראית שחיתות שלטונית במיטבה.
Manage


LikeShow more reactions
Reply3h

Adi Ben Yaccov
זה נוגד את כללי הצדק הטבעי! שופטים הם ישרים בהגדרה ויין מה לחקור . גם אם שופט מקבל מעטפת דולרים תפוחה בעבור כל צו מניעה שהוא חותם או אישום שהוא מוחק? אתה יכול להיות סמוך ובטוח שזה בעבור הציבור! אין מה לחקור.
Manage

LikeShow more reactions
Reply3h
גיורא יעקובוביץ
פשןט שכחתי לשים מרכאות על המילה "חסינים".

Manage

LikeShow more reactions
Reply2h
Joseph Zernik
גיורא יעקובוביץ אז ניצלתי את ההזדמנות להוסיף הסבר יותר מקיף של התופעה של "חבריינות" - שהיא מושג בסיסי בהבנת השחיתות השלטונית. ורדה אלשייך ורות דוד הם נערות השער של "חבריינות".

Manage

LikeShow more reactions
Reply1h
Joseph Zernik
אין בעברית מילה למונח האנגלי "IMPUNITY". הצעתי לאקדמיה "חבריינות". הם כתבו לי שזה לא מוצא חן בעיניהם והם ימציאו מילה מתאימה. עברו שנתיים - לא קיבלתי דבר. אז אני מכניס לשימוש "חברייינות".

Manage

LikeShow more reactions
Reply1h
Mike Peleg
העם החליט #חבריינות !!!

Joseph Zernik
האם חיברת חברות עם עבריינות?
Manage

Reply32m

Joseph Zernik
ברור - חסינות בדיויה על עבריינות לחברים = חבריינות...
Manage

Reply1m

Azi Nagar
כל הכבוד ד"ר זרניק הלוחם נגד השחיתות המישפטית
Manag

No comments: