Sunday, August 12, 2018

2018-08-11 סקופ: Eldad Yaniv אלדד יניב נגד מפעל ההתנחלות!


2018-08-11 סקופ: Eldad Yaniv אלדד יניב נגד מפעל ההתנחלות!
---
אחרי ההפגנה היום, פתאום אני רואה את אלדד יניב וצוות "המטה" יושבים בארומה לונדון מיניסטור, שידוע כבר שנים כמאחז שלי....
לאחר חילופי מהלומות אפלטוניות (בתמונה, והוא קרא לי "מיינסטרימי" - יש עדים!), דחקתי אותו לפינה, והוא הודה שהוא נגד מפעל ההתנחלויות!
כל הכבוד!
ומשום מה, אני צריך לשמוע מישי הדס את העדכונים האחרונים על הסרט של Anat Halachmi - "על פרשת דרכים" - הסרט על מאהל ארלוזרוב-נמיר. מקווה שלא יחרימו אותי במסיבה להקרנת הבכורה, אבל אני כבר רגיל... 
Comments

Eldad Yaniv · Friends with Haim Shadmi and 57 others
אתה מיינסטרים!

Manage


Reply14h

Joseph Zernik
מכתב התראה, עם דרישה להתנצלות ותשלום פיצויים בדרך... בחתימת עו"ד יובל יועז... Eldad Yaniv

Manage


Reply14h

Uri Yaakov
מה קרה זרניק? מה זה הסרט?

Manage


Reply14hEdited

Joseph Zernik
הוא קודם קרא לי "מיינסטרימי" בפומבי, ועכשיו גם בכתב!

Manage


Reply14h

Daphna Laorel Nir
שני שטותניקים תפסיקו לריב!

Manage


Reply14h

Anat Halachmi
איזה להחרים אתה כוכב. פרטים בהמשך ותודה על הספין 

Manage


Reply14hEdited

Anat Halachmi
ואם כבר - אז הסרט על מאהל ארלוזרוב נמיר שזרניק נמנה על מצולמיו יוקרן ב20 לספטמבר בערוץ 10 . על הקרנת טרוום בכורה אספר בהמשך .

Manage


Reply14h

ליאור בן שמעון
ראש חודש טוב לעם ישראל . רק אהבת חינם .

Manage


Reply14h

דן דני
אם יש מישהו אותנטי שמדבר ויודע על מה הוא שח זה זרניק!הגאונות והחכמה שלך זרה לכולם...והבוגדים במאבק רועדים ממך!!!הם מבינים מי אתה ומה יכולת ההבנה שלך!

Manage


Reply3hEdited

שי סאסי בוארון
שבוע טוב חודש טוב
Manage


Reply14h

Joseph Zernik
עשיתי קצת בלגן לענת הלחמי (שזה טוב), אבל היא מבקשת שאבהיר שהסרט של Anat Halachmi בו מדובר הוא - "על פרשת דרכים" - הסרט על מאהל ארלוזורוב נמיר.

Manage


Reply13h

Anat Halachmi
שוב עשית באלאגן 😅😅 התכוונתי שזה הסרט הקודם שצולם 3 שנים במאהל ולא החדש על מחאת מוצש . מסקנה 》 לא לערבב בשר עם חלב אבל זרניק יכול

Manage


Reply13h

Joseph Zernik
יש לי הייתר מהרב הראשי... הכל כלול!

Manage


Reply13h

Ofer Katz
הוא ציוני כללי כזה . בין טבנקין לגלילי . כך התרשמתי

Manage


Reply12h

Hofeshia Biton
זרניק עם היה שר. המשפטים. בית המשפט היה בית משפט וחוקים היו חוקים ואזרחים. היו נשפטים לפי החוק.

Manage


Reply12h

Ishay Hadas
רק שיהיה ברור! אלדד לא אלדד, זרניק הוא ילד טוב ירושלים האמא של המיין סטרים !! כל השאר- אגדות אורבניות!

Manage


Reply11h

Ishay Hadas
ולא צוות המטה זרניק! צוות עמותת חוזה חדש... 
טעות של איש מיינסטרים מצוי....

Manage


Like
Reply11h

Joseph Zernik
סליחה על הטעות, ויפה שתיקנת..
Manage


Reply41m

Uri Yaakov
רזניק רק צריך להתעסק פחות בזיופים וימשיך להתמקד בשחיתות האמיתית של מערכת המשפט ו בקורבנותיה.

Manage


Reply11hEdited

שי סאסי בוארון Joseph Zernik לוחם צדק נגד השחיתות השיפוטית הוא לאIshay Hadas קשור לשום מיינסטרים
Manage


Reply11h

עדי אפרת
זורניק לכנסת!
Manage


Reply7h

Joseph Zernik
אורי, תיכף תגיד לי, שעדיף שאעסוק בדברים "מהותיים" - סוג של בורות ישראלית מצויה. אולי תזמין אותי לחוג בית, ואז סוף סוף תבין על מה אני בכלל מדבר. בוודאי שלא על "זיופים".... אבל הרעיון של אנשים כמוך, שיכול להיות בית דין שפועל ללא כתבים אמינים ואמתיים, לא מקובל כבר מימי הביניים המאוחרים... במדינת ישראל, לעומת זאת, המשפטנים המבריקים שלנו המציאו "ירידת הפורמליזם - עליית הערכים"... ומה אומרת פרופ' דפנה הקר, מבית הבספר למשפטים באוניברסיטת ת"א? המצב הוא "ירידת הפורמליזם - ועלייה בברדק"... בית דין שמתנהל כמו ברדק הוא בלתי כשיר ו/או מושחת.... ממליץ לך לקרוא את הקישור בעיון... 
"יש ג'ונגל טוטאלי בבתי המשפט. תעשו הכול כדי לא להגיע אליהם"
חשיפת "גלובס": התכתבות בפייסבוק בין משפטנים בכירים, שנתנו דרור למקלדתם בלי הפורמליות המקובלת, חושפת ביקורת על מערכת בתי המשפט למשפחה ובתי המשפט בכלל Uri Yaakov
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001153449
Manage

ReplyRemove Preview3mEdited

Joseph Zernik
אורי, יש לך בכלל מושג מהי הזכות להליך ראוי? אולי תסביר ליי איך יכולה להתקיים הזכות להליך ראוי, בבית משפט שאין בו כתבים אמינים ואמתיים (אותנטיים)? Uri Yaakov
---
במוצ"ש - אני בכיכר רבין - בדרישה לשוויון והליך ראוי!
---
נא לא להתבלבל! חינכו פה מספר דורות של ציבור נבער ביחס למושגי יסוד באזרחות, והמשפטנים מטרללים לציבור את השכל: 
^ חוק היסוד-הלאום רק הפך את המצב לגלוי ומפורסם. אבל בית המשפט העליון חזר ופסק בשנים האחרונות שהשוויון לא זכה למעמד "חוקתי, על חוקי" במדינת ישראל... (בתמונה - פס"ד בג"ץ מיוני 2018...)
^ הזכות להליך ראוי, גם היא זכות יסוד שהולכת יד ביד עם הזכות לשוויון. אבל המשפטנים לא יזכירו זכות יסוד זאת לציבור בכלל... ישראל חתומה על האמנה הבינלאומית לזכויות אזרחיות ופוליטיות, המחייבת את קיום הזכות להליך ראוי. אבל גם הזכות להליך ראוי אינה מוכרת בבתי המשפט של מדינת ישראל... (בתמונה - פס"ד משנת 2002 - סדרי הדין הפליליים "עלו כיתה". והזכות להליך ראוי בהליכים אזרחיים אינה מוכרת כלל...) 
משטר שאין בו הכרה בזכויות היסוד לשוויון ולהליך ראוי, הוא משטר ימי-ביניימי, במסווה "יהודי-דמוקרטי"....
https://www.facebook.com/joseph.zernik/posts/10216657651135081
Manage
Joseph Zernik
במוצ"ש - אני בכיכר רבין - בדרישה לשוויון והליך ראוי!
---
נא לא להתבלבל! חינכו פה מספר דורות של ציבור נבער ביחס למושגי יסוד באזרחות, והמשפטנים מטרללים לציבור את ...
See More

ReplyRemove Preview31m

Joseph Zernik
אורי, והשורה התחתונה - דרך המחקר שלי והדוחות שלי הצלחתי להביא להכרה בזירה הבינלאומית בשחיתות מערכת המשפט בישראל... Uri Yaakov
אז בו אספר לך סיפור על כדורגל: בתיכון למד איתי בחור נבון בשם מירון בלייברג, אבל הראש שלו היה בכדורגל. אח"כ נסע לאוסטרליה הפך למאמן, והוביל את הקבוצה שלו לאליפות. אומרים לי, שבתקשורת שם - הוא נחשב "פילוסוף" של כדורגל.
אח"כ, היו תלונות לפיפ"א, על התנהלות האגודה לכדורגל בישראל. הוקמה ועדה בינלאומית לבדוק את העניין. שני ישראלים הופיעו לפני הוועדה: מירון בלייברג ודר' זרניק... 
מירון התפלסף להם והשאיר אותם בפה פעור. הם סיכמו את ההופעה שלו: "הכדורגל הישראלי מתאפיין בירידת הפורמליזם - עליית הערכים." הוא גם הסביר להם, שאפילו אם המשחקים לא מתנהלים לפי חוקי הכדורגל של פיפ"א, זה בסה"כ "עניין פרוצדורלי". ברור ש"מבחינה מהותית" קבוצה שמנצחת במשחק בישראל - משחקת יותר טוב, ומגיע לה לנצח...
אח"כ אני הופעתי: 
^ הסברתי שערכתי סקר מגרשים: 90% מהמגרשים אינם בגודל התקני - או שבכלל אינם מסומנים, או שהם רבועים, אליפטיים, אן משושים... 
^ הסברתי שערכתי סקר משחקים, ולעיתים קרובות אין שריקת פתיחה, אין שריקת סיום, מספר השחקנים משתנה, אין תלבושות מחייבות לקבוצות, לפעמים הצופים יורדים מהטריבונה ומשחקים עם קבוצה אחת, או אפילו מחליפים קבוצות באמצע המשחק. וגם אין כרטיסי משחק חתומים על ידי השופט והקוונים בסוף המשחק, ולפעמים מזייפים את מספר השערים של הקבוצות. בנוסף יש שופטים שמחליטים שחוק "נבדל" יחול רק על קבוצה אחת. ויותר מזה: אף פעם אי אפשר לדעת בבירור אם משחק כלשהו הוא "משחק ראווה", או "משחק ליגה".
את ההופעה שלי, פיפ"א סיכמה: "התדרדרות חמורה בישרת הכדורגל הישראלי. אולי זהו ספורט מקומי מעניין, אבל אין בינו לבין הכדורגל הבינלאומי תחת פיפ"א ולא כלום..." זה פחות או יותר מה שכתב נציב זכויות האדם של האו"ם בדו"ח לשנת 2018, על סמך הדו"ח המפורט שלי....
Manage

Reply1mEdited

Joseph Zernik
אורי, לסיכום, רציתי רק לציין שמומחים בכירים רואים את העבודה שלי אחרת לגמרי ממך... זה לא אומר שאין לך זכות לדעה עצמאית משלך... Uri Yaakov
* פרופ’ עוזי אורנן - "יישר כוחך! אני מקווה שתראה פרי מההשקעה העצומה שלך!”
* עו"ד אביגדור פלדמן - "לדעתי אתה עושה עבודה חשובה מאד… תודה לך על עבודתך העקשנית והיסודית.”
* פרופ’ אמנון שעשוע, ממייסדי מוביליי - “עבודה חשובה מאד".
* מומחים בינלאומיים כתבו כחלק מבדיקת עמיתים אנונימית – "מאתגר את החשיבה המקובלת בתחום”.
Manage

Reply14mEdited

Joseph Zernik
אורי, עכשיו על הפרק - הופעה בכנס האירופי למחשוב ממשלתי בספרד, עם מאמר שמתאר את הונאות השופטים בישראל בעניין כליאה, בכפוף לבדיקת עמיתים אנונימית... המאמר עוסק למשל בפרשת רומן זדורוב... אבל כנראה אצלך פרשת רומן זדורוב היא לא "שחיתות אמיתית"... 
יש לך בכלל מושג מה התרחש שם?
Uri Yaakov
Manage

Reply5mEdited

Joseph Zernik
והמומחיות שלי בענייני שחיתות השופטים גם מוכרת בזירה הבינלאומית - כשעיתונאי מהגארדיאן/לונדון רצה לכתוב על שחיתות השופטים בקליפורניה, מומחים בקליפורניה היפנו אותו אלי, למרות שאני בישראל כבר משנת 2010.... 
הדו"ח שלי לאו"ם על זכויות האדם בארה"ב - בבדיקה החיצונית הראשונה בהיסטוריה, נכלל בדו"ח הסופי של האו"ם (2010) עם ההערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין, ואפליה באכיפת החוק בקליפורניה"... 
בסה"כ עד היום - 4 דוחות שלי נכללו בדוחות מועצת זכויות האדם של האו"ם - שניים על ארה"ב, ושניים על ישראל... 
אבל מה מבין הצוות המקצועי של האו"ם שמום, לעומת אורי יעקב...  Uri Yaakov
Manage

Reply5m
Reply21mEdited
Joseph Zernik
אורי, לסיכום, רציתי רק לציין שמומחים בכירים רואים את העבודה שלי אחרת לגמרי ממך... זה לא אומר שאין לך זכות לדעה עצמאית משלך... Uri Yaakov
* פרופ’ עוזי אורנן - "יישר כוחך! אני מקווה שתראה פרי מההשקעה העצומה שלך!”
* עו"ד אביגדור פלדמן - "לדעתי אתה עושה עבודה חשובה מאד… תודה לך על עבודתך העקשנית והיסודית.”
* פרופ’ אמנון שעשוע, ממייסדי מוביליי - “עבודה חשובה מאד".
* מומחים בינלאומיים כתבו כחלק מבדיקת עמיתים אנונימית – "מאתגר את החשיבה המקובלת בתחום”.
Manage
Reply35mEdited
Joseph Zernik
אורי, עכשיו על הפרק - הופעה בכנס האירופי למחשוב ממשלתי בספרד, עם מאמר שמתאר את הונאות השופטים בישראל בעניין כליאה, בכפוף לבדיקת עמיתים אנונימית... המאמר עוסק למשל בפרשת רומן זדורוב... אבל כנראה אצלך פרשת רומן זדורוב היא לא "שחיתות אמיתית"... 
יש לך בכלל מושג מה התרחש שם?
Uri Yaakov
Manage
Reply25mEdited
Joseph Zernik
והמומחיות שלי בענייני שחיתות השופטים גם מוכרת בזירה הבינלאומית - כשעיתונאי מהגארדיאן/לונדון רצה לכתוב על שחיתות השופטים בקליפורניה, מומחים בקליפורניה היפנו אותו אלי, למרות שאני בישראל כבר משנת 2010.... 
הדו"ח שלי לאו"ם על זכויות האדם בארה"ב - בבדיקה החיצונית הראשונה בהיסטוריה, נכלל בדו"ח הסופי של האו"ם (2010) עם ההערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין, ואפליה באכיפת החוק בקליפורניה"... 
בסה"כ עד היום - 4 דוחות שלי נכללו בדוחות מועצת זכויות האדם של האו"ם - שניים על ארה"ב, ושניים על ישראל... 
אבל מה מבין הצוות המקצועי של האו"ם שמום, לעומת אורי יעקב...  Uri Yaakov
Manage
Reply26m
Joseph Zernik
אורי, והרי לך דוא"ל שקיבלי היום - בקשה להצטרף לצוות המערכת של כתב עת אקדמי כלשהו בתחום המחשוב הממשלתי... הפנייה מציינת מאמר שלי מלפני שנתיים, על המרמה במערכות המחשוב של בתי המשפט בישראל... הפנייה אומרת שהמאמר הרשים אותם.... אני מקבל בסביבות 1-2 הזמנות כאלה בשנה (ודוחה אותןI), ואינספור הזמנות להגיש מאמרים לכנסים וכתבי עת בתחום...
אבל זה לא אומר שאין לך זכות לדעה משלך בנושא, בין אם אתה מבין בתחום, או לא מבין בו בכלל... Uri Yaakov
Dear Zernik, J
Warm greetings!
Your article titled Fraudulent new IT Systems of the Israeli Courts - Unannounced Regime Change which has been published in PROCEEDINGS OF THE 15TH EUROPEAN CONFERENCE ON EGOVERNMENT has impressed us a lot.
The paper has drawn attention and interest from researchers specializing e-justice; human rights; courts; prisons; banking regulation; State of Israel.
Manage
Reply7mEdited
Joseph Zernik
אורי, מאמרים שלי בתחום שחיתות בתי המשפט גם צויינו בספר לימוד על "למידה ממוכנת": "כריית נתונים של כתבים ממשלתיים – במיוחד כתבים של מערכת המשפט (כלומר, בתי המשפט, בתי הכלא) – מאפשרת גילוי הפרות שיטתיות של זכויות האדם בקשר עם הנפקתם ופרסומם של כתבים חסרי תוקף או הונאתיים על ידי רשויות ממשלתיות שונות."
אבל מה אלה שכתבו את הספר מבינים? Uri Yaakov
Manage
Reply5mEdited
Joseph Zernik
אורי, סתם שאלה כלשהי לסיום: יש משהו שכתבת אי פעם בתחום השחיתות השלטונית בכלל, ושחיתות מערכת המשפט בפרט, שעבר בדיקה והתפרסם בגוף בינלאומי כלשהו? #חבר_שואל Uri Yaakov
Manage
Reply1mEdited


No comments: