Monday, June 24, 2019

2019-06-25 עו"ד ברק כהן: מה הקטע? מפחד להגיד שהשופטים מושחתים?

Joseph Zernik is with ‎נחמה דר‎ and 75 others.
18 hrs
עו"ד ברק כהן: מה הקטע? מפחד להגיד שהשופטים מושחתים?
■ ■ ■
■ עו"ד ברק כהן Barak Cohen ברק כהן מודיע על פתיחת מחאת "באים לנתניהו" - מאבק עממי. יופי!
■ עו"ד ברק כהן מסביר את הצורך בפעולות "באים לנתניהו" בכשל מנגנוני הבקרה והאכיפה: היועמ"ש, הפרקליטות, והמשטרה... אוקיי!
■ אבל עו"ד ברק כהן שוכח שוב (כמו בפעמים קודמות) את חלקו המכריע של בג"ץ בכשל הבקרה והאכיפה:
* כבר 20 שנים לפחות שבג"ץ מסנדק את נתניהו: כבר בבר-און חברון (1997) נתניהו היה צריך ללכת לכלא. היועמ"ש הערכי רובינשטיין סגר את התיקים, ובג"ץ סיפק לשרץ את ההכשר...
* וכל צעד ושעל בטיוח של מנדלבליט בשלוש השנים האחרונות גרר עתירות לבג"ץ. ובג"ץ דחה את כל העתירות נגד מנדלבליט ואישר כל צעד ושעל בטיוח!
■ אז כמו כל עורך דין מהשורה, גם עו"ד ברק כהן מפחד לומר את האמת הפשוטה? יש לנו מערכת משפט מושחתת, ובראשה בית המשפט העליון ובג"ץ!!!
■ ומה זה אומר על המערכת? על פי מבחן וולטר ז"ל - המסקנה היא שהמשטר בו אנו חיים הוא "דיקטטורה שיפוטית" - כי רק את שחיתות השופטים מפחדים לבקר... ועיקר הפחד הוא של עורכי הדין... מסיבות ברורות!
Sigalit Kesler Gonen Ben Yitzhak Eldad Yaniv
Image may contain: 1 person, suit
Image may contain: text No photo description available.
Image may contain: 1 person, text and closeup
nts
  • נחמה דר
    אין לך סיכוי לשמוע אותו אומר זאת.
    4
  • Joseph Zernik
    נחמה דר נ-ש-מה - בוקר טוב. יש מצב שתרימי טלפון ל"קו ההלכה"? רציתי לדעת אם וולטייר הוא ז"ל או חז"ל?
    5
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    נחמה דר - על הרקע הזה, צריך לראות את המחאה של לורי ומוטי כצעד יוצא דופן באומץ שלו!
    7
    Write a reply...

  • מיכל בנימין
    וגם את פועלך.
    1
  • Haim Sadovsky
    מצחיק. מביאים את אמרתו של וולטייר ומפגינים נגד נתניהו 😄😄😄
    2
  • Joseph Zernik
    את תגובת השופטים לביקורת עליהם אנחנו רואים גם בפרשת "השופטים הנוקמים" והמעצר חסר התקדים של לורי שם-טוב...
    Image may contain: 1 person, smiling, text
    5
  • Haim Sadovsky
    חברים, שימו לב!
    אל תפלו במלכודת השנאה והטמטום שאליה הפילו אתכם.
    קחו את מה שאמר וולטייר ותנסו להיזכר נגד מי פעלו לורי ומוטי. נסו לזכור את מי אסור לבקר בישראל. נסו לזכור מי באמת שולט בישראל ומי דופק אותנו.
    6
  • Haim Sadovsky
    נשיא וראש ממשלה כבר ישבו בכלא בישראל. שרים וחברי כנסת כבר בילו בבתי מאסר.
    אבל מי מעולם לא שילם מחיר על מעשיו?
    לא פרקליט כלשהו, לא שופט פדופיל, לא עו"סית, גם לא ניצב סוטה.
    Image may contain: 1 person, text and closeup
    8
  • Miriam Eitana Macmull
    אנחנו לא צריכים את עורכי הדין כדי לדרוש שינוי. ביבי הוא גם בג״צ. אין הפרדת רשויות בקיסרות
    Image may contain: Miriam Eitana Macmull, smiling, tree and outdoor
    2
  • Mike Peleg Joseph Zernik
    יש פה כמעט מאה אלף עורכי דין
    אז למה אתה נטפל דווקא אל ברק כהן ? רקשואל
    1
    • נחמה דר
      כי אף אחד מהם לא חמד בתואר פעיל חברתי :)
      5
    • Joseph Zernik
      מייק, אני מקווה שאני לא "נטפל" לברק כהן, כי יש לי הערכה רבה לכל מי שיוצא למחות. הטענה שלי מופנית לא רק לברק כהן. שים לב שגם בתחתית הפוסט הזה תייגתי עורכי דין אחרים שפעילים במחאה... והם כולם יכולים להעיד שאני פונה אליהם בשאלה הזאת מאז התחיל גל המחאה הנוכחי.... בגוף פוסט הזה תייגתי את סיגלית קסלר, את גונן בן יצחק, ואת אלדד יניב. ושים לב שאלדד יניב הסיר את התיוג שלו בגוף הפוסט... :)
      1
  • Dan Alon
    תעשה לו מחאה מול הבית על כך שהוא לא מוחאה ע"פ הרצונות שלך ....
    2
  • Shamir Guy
    כל אחד מסוגלותו ומגבלותיו. בשביל זה אני נמצא... גם ברק כהן וגם יגאל אמנם לא האמינו ש@באים לשופטים יתפוס... ברק כהן תוכנן ועושה את מה שיכול @באים ללשכה.
    יש לציין שגם באים לבנקאים לא המצאה שלו... איש בשם אולמרט התחיל עם המיקוד הבנקאים... אני התחלתי את באים לכחלונים מיד אחרי רוטשילד והחברה של ברק כהן פשוט דייקן בזמן והם באופנה בקרב פעילי השמאל התל אביבים. כל אחד ואחת ומגבלות האומץ שלה
    1
  • עפרה ענקרי
    אילו היו מתאחדים כל הפעילים לכח אחד גדול,כל המאבקים כולם היו הופכים לאפקטיביים הרבה יותר. לצערי זה לא קורה ולכן ההצלחות הן נקודתיות וקטנות. לא פעם קראתי,גם בכעס ואכזבה,לכל הפעילים להתאחד. כל המאבקים כולם,אחד הם!
    4
  • Joseph Zernik
    אלדד, מה אתה אומר בנושא חשוב זה? ברור שזהו עניין מרכזי בכל סיפור השחיתות השלטונית. ולך צריכות להיות תובנות מיוחדות בנושא, כעורך דין בהפוגה. 
    Eldad Yaniv
    1
  • Joseph Zernik
    דן, נראה לי שלא הבנת דבר! אין לי דבר נגד מי שמפגין נגד נתניהו, נגד הממשלה, נגד הכנסת,נגד היועמ"ש, נגד הפרקליטות, נגד המשטרה, נגד הבנקאים. ראוי ונכון לממש את חופש המחאה. אני לא אומר ולא מתיימר לומר לאף אחד נגד מי להפגין ונגד מי לא להפגין. 
    אבל 
    See More
    • Miriam Eitana Macmull Joseph Zernik אותי זה לא מטריד, כי יש אותנו וברק כהן צריך יום אחד לחזור להתפרנס... כל אחד ומקומו בפאזל בדרכנו לשינוי הממשל. אני חושבת שהעולם השולט לא התכוון שיהודים יעסקו בממשל וישנו את כללי המשחק מממלכה לעולם שיוויוני ומשרת את כולם...וברק כהן מדבר על שינוי שיטת הממשל...זה הרבה....
      1
    • Joseph Zernik
      יש עניין שנקרא "ישרה אינטלקטואלית". אם אתה מפגין בנושא ממוקד - לדוגמה, נגד הרס הדיור הציבורי -- זה עניין אחד. אבל המצב כאן הוא עניין אחר לגמרי: אדם שעוסק בכתיבה, עם יומרה אינטלקטואלית, ועוסק בהסברה לציבור לגבי כלל גורמי השחיתות במשטר בישראל. 
      אני מסכים אתך שהבעיה הבסיסית היא, שברק כהן צריך יום אחד לחזור להתפרנס כעורך דין...
      לדעתי במצב כזה המינימום הוא לפרסם באופן קבוע "תניית פטור" אינטלקטואלית...
      Image may contain: 1 person, text
      1
    • Miriam Eitana Macmull Joseph Zernik אנחנו עושים את זה נפלא! גם למאבק שלי נגד משרד הבטחון אין מצטרפים אז אין בעיה? הקולות השונים מצטרפים לסימפוניה אחת ברורה! הממשל בישראל, להבנתי בכל העולם, הוא מסוכן לפרט למשפחה ולקהילה. החיים שלנו תלויים במידת התרומה שלנו לחיי האצולה, ורובנו מיותרים ברשימות חיסול... יש קולות שונים וזה חשוב. זה מוכיח שהבעיה אינה נקודתית אלא תוצר כוונות זדוניות נגד ההמונים
      2
    • Joseph Zernik
      מרים - אני מסכים אתך שחשוב להפגין נגד כל מוקדי השחיתות. אני מדבר פה ברמה אחרת לגמרי, לא ברמה של עצם פעולות המחאה והבחירה של מושא המחאה. זה עניינו הפרטי של כל אדם שעוסק במחאה.. 
      אני מדבר על הישרה האינטלקטואלית של כאלה שמציגים לציבור כתיבה כוללת ופרטני
      ת על השחיתות השלטונית בישראל והדרכים לתיקונה. אם כותבים דבר כזה, ולא מזכירים במלה את המצב בבתי המשפט -- זה נראה לי בעייתי...
      דוגמה להמחשה בלבד: אנשים רבים משקיעים בבורסה. אין להם כל חובה להסביר לציבור, מדוע השקיעו בחברה א' ולא בחברה ב'. אבל אם אדם כותב בעיתון טור עם והמלצות לגבי השקעות בבורסה, והסברים מקיפים על מצב הבורסה בישראל, ראוי שיפרסם באופן קבוע "תניית פטור" אם פרנסתו תלויה בכמה מהחברות הגדולות הנסחרות בבורסה. Miriam Eitana Macmull
      Image may contain: 1 person, text
    • Miriam Eitana Macmull Joseph Zernik הגורמים שמסכנים כל פעיל הם כל כך גדולים, שלא בא לי לקרא תיגר על אף אחד... רק להתפלל לשלומנו...התצריף שמתקבל מכל המוקדים יחד, עושה את שלו צעד צעד
      1
    • Joseph Zernik
      מרים, "קריאת התיגר" שלי לברק כהן לא נובעת מכוונה שלילית ביחס לברק כהן או כל איש מחאה אחר. הפרסום הזה נועד לאתגר את האנשים במחאה לחשוב ולהבין את הדינמיקה של מה שמתרחש סביבנו בשחיתות השלטונית... הפיל הגדול באמצע החדר - שחיתות השופטים בישראל!
      Image may contain: 1 person, smiling
      1
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מייק שואל למה אני נטפל ל Barak Cohen ברק כהן מכל אלפי עורכי הדין. אז ככה: יש עניין שנקרא "ישרה אינטלקטואלית". אם אתה סתם עורך דין, אולי אפילו עוסק ברמאויות בהוצאה לפועל, או בבתי המשפט לענייני משפחה, או בכינוסים -- קרוב לוודאי שלעולם לא אכתוב או אתייחס אליך בהקשר זה. 
    אם אתה אזרח מהשורה, שמפגין נגד הרס הדיור הציבורי, או כל עניין אחר -- קרוב לוודאי שלא אכתוב ואל אתייחס אליך בהקשר זה. 
    אבל המצב כאן הוא עניין אחר לגמרי: אדם שעוסק בכתיבה ציבורית, עם יומרה אינטלקטואלית, ועוסק בניסיון קבוע לספק הסברים מקיפים לגבי גורמי השחיתות במשטר בישראל. 
    ברור, שהבעיה הבסיסית היא, שברק כהן צריך יום אחד לחזור להתפרנס כעורך דין... לדעתי במצב כזה המינימום הוא לפרסם באופן קבוע "תניית פטור" אינטלקטואלית... 
    בדיוק כמו שאם אתה כותב הסברים מקיפים והמלצות לגבי השקעות בבורסה, ראוי שתכתוב תניית פטור אם פרנסתך תלויה בכמה מהחברות הגדולות הנסחרות בבורסה.
    Mike Peleg
    Image may contain: 1 person, text
  • Joseph Zernik
    מייק שואל למה אני נטפל ל Barak Cohen ברק כהן מכל אלפי עורכי הדין. מייק, אני מקווה שאני לא "נטפל" לברק כהן, יש לי הערכה רבה לכל מי שיוצא למחות. ואין ספק שברק כהן הוא מנוע חשוב במחאה. דווקא בגלל זה אני פונה אליו.
    אבל הטענה שלי מופנית לא רק לברק כהן. שי
    ם לב שגם בתחתית הפוסט הזה תייגתי עורכי דין אחרים שפעילים במחאה... והם כולם יכולים להעיד שאני פונה אליהם בשאלה הזאת שוב ושוב מאז התחיל גל המחאה הנוכחי.... 
    בגוף פוסט הזה עצמו תייגתי את סיגלית קסלר, את גונן בן יצחק, ואת אלדד יניב. ושים לב שאלדד יניב הסיר את התיוג שלו בגוף הפוסט... :) Mike Peleg
    Image may contain: 1 person, text
    • Mike Peleg Joseph Zernik 
      "נטפל" הייה חצי בצחוק.
      החצי שלא בצחוק מכוון לכך שברוב המקרים מפנים את הטרוניות לאותם ספורים #שעושים_פועלים אך לא אל מיליוני הבטלנים שבמקרה הטוב מצקצקים בלשונם ולא מזיזים יותר מאצבעות המקלדת
    • Joseph Zernik
      כפי שכתבתי - לאחרים אני בכלל לא מתייחס. אין לי לשון משותפת אתם בכלל. ההתייחסות שלי לברק כהן היא מתוך הערכה לפעילות שלו.
      1
  • רפול זיגמנד זיגמנד
    כולנו זקוקים גם לך וגם לברק כהן שלבו ידיים ויהיה פיצוץ
  • Joseph Zernik
    רפול זיגמנד זיגמנד, אני מקווה שברור שלא הייתי טורח לכתוב -- אם לא הייתה לי הערכה רבה לפועלו של ברק כהן!
  • Joseph Zernik
    רפול זיגמנד זיגמנד - שים לב שאני כמעט אף פעם לא כותב על עורכי דין מושחתים -- לדוגמה כאלה שעוסקים בהונאות בהוצאה לפועל, בבימ"ש למשפחה, בפירוקים וכינוסים, וכו'. כי לדעתי - האחריות העליונה למה שמתרחש בבתי המשפט היא של השופטים. אני כותב על ברק כהן במקרה הזה, בגלל שאני מעריך את הפעילות שלו!
    1
  • Joe Slogan Man
    ביבי כישלון חמוץ וסרטן בגוף האומה
  • Yakir Ben-Maor
    הלל קניגסברג האם יאיר אולמרט שאוזכר כאן אכן היה פעיל חברתי?
  • Joseph Zernik
    חיים, כתבת למעלה: "אבל מי מעולם לא שילם מחיר על מעשיו?
    לא פרקליט כלשהו, לא שופט פדופיל, לא עו"סית, גם לא ניצב סוטה." העניין הזה בולט במיוחד לגבי השופטים. כי ב-70 שנות המדינה לא הורשע אף שופט על עבריינות על כס המשפט. מועמדים מתאימים יש בשפע!
    התופעה ה
    See More
    Image may contain: 1 person, smiling, text
  • Joseph Zernik
    חיים, את החבריינות האולטימטיבית מעניק בג"ץ. לדוגמה - בפרשת תצהיר דר' חן קוגל. מה שהפרקליטות עשתה שם הוא מתועב לחלוטין: הדיחו עד מומחה במשפט רצח. ואח"כ, מנדלבליט וניצן החליטו שזה מותר - כי חן קוגל הוא עובד מדינה (כלומר - חבר בכנופיה, ולכן חייב נאמנוSee More
    Image may contain: 2 people, text
  • Joseph Zernik
    חיים, את החבריינות האולטימטיבית מעניק בג"ץ. לדוגמה - בפרשת השחיתות בפרקליטות בפרשת רומן זדורוב והקשרים בין הפרקליטות והמכון הפתולוגי. נציבת הביקורת הלה גרסטל כתבה דו"ח בנושא. הפרקליטים פתחו בשביתה - המציאו זכות חדשה לעובדי מדינה - לשבות נגד ביקורת! ואח"כ רצו לבג"ץ -- מהלך שהביא להתפטרותה של גרסטל. ובסוף -- הדו"ח של גרסטל לעולם לא פורסם. Haim Sadovsky
    Image may contain: 1 person, smiling
  • Joseph Zernik
    לאן הגענו? נחמה דר, המתנחלת עם השביס, מלמדת אותי על וולטייר! סוף העולם! או שמא ימות המשיח?
    Image may contain: 1 person
  • Yoav Havkin
    מדינה אינה יכולה לתפקד לאורך זמן ללא מערכת צדק תקינה.
    במדינת ישראל מערכת הצדק מזייפת.
    אם הדבר לא יתוקן מיידית, המדינה תיקרוס לתוך עצמה.
    See More
    Image may contain: 1 person, sky, sunglasses, ocean, outdoor, closeup and water
    1
  • Joseph Zernik
    יואב, אמרו את זה קודם, לפנינו, זה לא משנה... כאן אפלטון. אני אוהב את הניסוח של אפלטון עם הסנדלרים... Yoav Havkin
    No photo description available.
    • Yoav Havkin Joseph Zernik זה מתחיל מהסנדלרים ושאר בעלי המלאכה, ומטפס עד לאסתר חיות, נשיאת העליון. פשוט.. 😏
    Write a reply...

  • Yoav Havkin
    המהות היא החשובה, כולנו רק משתפים את ההבנה, לא ממציאים דבר.
    1
  • דויד סנדובסקי
    ישראל תקרוס.
  • Joseph Zernik
    דויד סנדובסקי - תובנה אחרת - משטר לא מושחת - לא יציב. משטר מושחת - יציב מאד. לכן, למשל - קשה כל כך לתקן את שחיתות המשטר עכשיו.
    Image may contain: one or more people and text
  • Joseph Zernik
    דויד סנדובסקי אני לא חושב שיש סכנה של "קריסה" של המדינה כישות דומה למה שהיא עכשיו - פרובינציה אמריקאית. בהמשך ניאלץ אולי לקבל גם חסות רוסית, או להחליף את החסות האמריקאית בחסות רוסית. 
    אבל יש סיכוי טוב להמשך התהליך שבו אנחנו נמצאים עכשיו -- בלשון האק
    דמית קוראים לזה - כשל שיטת המשטר, משבר חוקתי (אצלנו - באומה ללא חוקה), התפוררות חברתית, או אבדן האמנה החברתית. ללא הבדל איך קוראים לזה, לא יוצאים ממצב כזה באמצעות בחירות... 
    והתוצאה הסופית תהיה קרוב לוודאי מדינה מושחתת עוד יותר... אבל עם שחיתות יציבה...
    Image may contain: meme and text

No comments: