Saturday, October 19, 2019

2019-10-19 המחאה בפ"ת

■ משטרת ישראל ■
שכחו להוסיף - שהמשטרה הוציאה מיד הודעה שהנ"ל תקף שוטרים...
מי שלא מאמין למשטרה הוא לא פטריוט! הוא הורס את מוסדות השלטון! אסור לו להניף את דגל ישראל!

  • Sigalit Kesler
    זרניק האיש המפגר
    • Joseph Zernik
      חשבתי שאת מתלוננת שאני יותר מדי אקדמי... תחליטי... :)
    Write a reply...

  • מיכל בנימין
    זרניק. אתה צודק אבל יורה לכיוונים הלא נכונים. גם אם סיגלית אמרה דבר שאינו נכון, כוונתה היתה הפוכה. דבריה נאמרו על מנת להצדיק את מיצוי החקירה עם המושחתים ולמען הפרחת תיאוריות ה"נרדפות". גם אם טעתה, עדיין היא אזרחית אכפתית המשקיעה מאמצים גדולים במאבק כנגד השחיתות. לא היא צריכה להיות מטרה לתקיפותיך. הקרבות האלה בינך לבין סיגלית מיצו את עצמם. העולם אינו שחור או לבן. גם מנהיגים גדולים וראויים טועים וחוטאים לפעמים. בבקשה די.
  • Cohen Daniel
    המשטר לא בדיוק דמוקרטי - "כאילו דמוקרטי"
  • מיקי נחמאס
    כל הזמן השמאלניים לא עושים כלום רק במקרה עבר שם
  • Joseph Zernik
    מיכל בנימין - ועדיין נשאלת השאלה - איך להתייחס ל"אשת הבריקדות" שמבקשת מהמשטרה לעצור מפגין אחר - כי הביקורת שלו על שחיתות בתי המשפט לא מוצאת חן בעיניה... משהו פה דפוק ברמה העקרונית, רעיונית, (ולא לגופה של אישה).
    No photo description available.
    1
  • Joseph Zernik
    מיכל בנימין - תירוץ קלוש... בפרט כיוון שסיגלית עצמה מעולם לא הכחישה את הדברים... וגם לאור ההתנהלות שלה בשטח... הרי מהיום הראשון היא ניסתה לתלוש לי את השלט מהיד... ומהיום הראשון היא היתה מסתודדת עם ברק' מרדכי במהלך ההפגנות, ואח"כ באה ומנסה להוריד עלינו פקודות. מה מותר ומה אסור... והתשובה שלי תמיד היתה: "מי שמך?"
    וחוץ מזה, לפעמים קצת אלכוהול גורם לא/נשים לומר דברים שלא חשבו עליהם פעמיים...
    אז עכשיו תטעני כמו מירי ניר Miri Nir - שזאת ביקורת "לגופה של אישה?" אפילו את מובנו של הטיעון הזה אתם לא מבינים... לגופו של אדם הוא מונח משפטי - AD HOMINEM, ומשמעותו שונה לגמרי.
    Image may contain: 1 person
    1
  • Joseph Zernik
    מצב בעייתי... תתמודדו... :)
  • Joseph Zernik
    מיכל בנימין - ושכחתי את הנימוק המנצח: שאני כותב מתוך נקמנות... :) כל אלה תירוצים של אנשים שאין להם מה להשיב לעניין עצמו... Miri Nir
    1
    • Miri Nir Joseph Zernik
      אני מדבררת את עצמי.
      לכן חוזרת . כאשר אתה מאשים את סיגלית במשתפיות , אתה מגלה

      יצר נקמנות .
      עובדתית אין משתפיות.
      אני הייתי שם .
      גם בארוע הזה
      מתחילתו ועד סופו במשטרת פתח תקווה.
      בעיטת השכמה עבורך .
      לא הייתה הוראה של סיגלית לעצור איש.
      ועוד מבזק
      המשטרה לא עובדת עבורה .
      רד מהעץ .
      • Like
      • Reply
      • 1h
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    והתגובה של סיגלית Sigalit Kesler? "זרניק האיש המפגר"
    אבל רק לפני יום יומיים היא התלוננה שאני יותר מדי אקדמי... שתחליט...
  • מיכל בנימין
    אני לא חושבת את זה. מה שכן אני חושבת הוא שכדאי לנסות ולהתמקד בעיקר ולא לפזר כוחות על עניינים שוליים. בטאת את מחאתך כנגד התנהלותה של סיגלית, זה בסדר וחשוב להשמיע את הדברים, אבל עכשיו לדעתי כדאי להמשיך ולהתמקד במאבקים יותר עקרוניים. זו דעתי. ואני שוב חוזרת ואומרת לך כמה אני מעריכה את דעותיך ואת העובדה שאתה משמיע אותם בהתמדה וללא חשש.
    1
  • Joseph Zernik
    מיכל בנימין - אהבתי! "לא לפזר כוחות על עניינים שוליים."
    רק לא מבין מה הסיפור מאחורי המחאה הזאת, כשסיגלית קסלר מכריזה:
    מי שלא מאמין למשטרה, לפרקליטות ולבג"ץ הוא לא פטריוט! הוא הורס את מוסדות השלטון! אסור לו להניף את הדגל!

    אתם מפגינים נגד ראש הממשלה? נגד היועמ"ש? הם לא חלק ממוסדות השלטון?
    משהו דפוק פה ברמה הרעיונית, עקרונית... ואלה לא "עניינים שוליים"!
    Write a reply...
  • מיכל בנימין
    לגבי זה אני מסכימה איתך. אף אחד, ואף גינוי לא יוריד מחשיבות הדברים שאתה אומר. מבחינתי אתה האיש שמעז לצעוק כי המלך עירום.
  • Joseph Zernik
    מיכל בנימין - אהבתי! "לא לפזר כוחות על עניינים שוליים."
    המחאה מטבעה היא גם על חופש המחאה עצמו... ופתאום מתברר שעורכת דין (אחת שאמורה להבין דברים כאלה) -- עוסקת בדיכוי חופש הדיבור וחופש המחאה בתירוצים מצחיקים:
    מי שלא מאמין למשטרה, לפרקליטות ולבג"ץ הוא 
    See More
  • Joseph Zernik
    מיכל בנימין אם את רוצה דוגמה מובהקת של "טיעון לגופו של אדם" -- יש לך את התגובה של סיגלית למעלה- "זרניק האיש המפגר"
  • Iris Mizrahi
    המישטרה בישראל סתם מושחתים ודפקטים , רובם פרימיטיבים ואידיוטים לגמרי
    • Joseph Zernik
      רק רגע! איריס, את מסתבכת, עו"ד סיגלית קסלר, מי שהשתלטה על המחאה בכיכר גורן, אומרת שמי שלא מאמין למשטרה הוא לא פטריוט, הורס את מוסדות השלטון, אסור לו להניף את הדגל!
      Iris Mizrahi
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מירי, לא הבנתי משהו: את אומרת שהיית במהלך האירוע, ו"לא הייתה הוראה של סיגלית לעצור איש". רק רציתי לברר -- את גם היית באמצע בין הפה של סיגלית לבין האוזן של ברק מרדכי? בין הפה של סיגלית לבין האוזן של סער שיין? סיגלית עצמה לא מכחישה דבר, רק אומרת "זרניק האיש מפגר"...
    Miri Nir
    Image may contain: 3 people
    • Miri Nir Joseph Zernik
      לא אוהבת דמגוגיה
      הפוסט

      הוא על הארוע האחרון
      בשבוע 150 בפתח תקווה .
      אתה תקוע .
      לא אני .
      אני נכחתי שם.
      וגם אתה לא יודע מה בדיוק נאמר גם בנקודת התקיעות שלך אלא אם כן אתה באמת תקוע.
    • Joseph Zernik
      הדברים ההזויים של סיגלית, הדוברת שלך, הם מאותו שבוע בדיוק - שבוע 150.. "מי שלא מאמין למשטרה, לפרקליטות, לבג"ץ הוא לא פטריוט, הורס את מוסדות המדינה, אסור לו להניף את הדגל"...
      אתם תקועים אתה והשטויות האלה משבוע 1 דרך שבוע 150 ועד היום... :) Miri Nir
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מירי, ד"א, כיוון שלא ברור לי אם את כבר מבינה מה זה: "טיעון לגופו של אדם" AD HOMINEM - אז הטיעון של סיגלית "זרניק איש מפגר" - דוגמה קלסית. לא טיעון לעניין כלל. Miri Nir
    • Miri Nir Joseph Zernik
      אתה מכניס אותי בכח
      לדיון של לגופו של איש.

      אתה שמתעקש לשרבב את שמה של סיגלית
      באובססיה
      גם כאפשר רק לדבר לגופו של עניין .
      באופן אישי לא חושבת שאתה מפגר.
      לא משבחת את בחירת המילים .
      תסגור את זה מולה .
    • Joseph Zernik
      חשבתי שאת נגד "טיעון לגופו של אדם"... פתאום זה מתאים לך? נראה לי שעד היום לא הבנת את המושג ומשמעותו. הפגם ב"טיעון לגופו של אדם" הוא שב"כ הוא משמש כאלה שאין להם כל טיעון משמעותי לעניין עצמו... :) כלומר, אם את פתאום נזקקת באופן דחוף ל"טיעון לגופו של אדם" - זהו סימן מובהק שאין לך מה לומר לעניין עצמו... :) Miri Nir
    • Joseph Zernik
      "ותסגור את זה מולה"? פתאום את נותנת לי גם הוראות מה מותר לי ומה אסור לי לכתוב בדף האישי שלי? יש לי חשש שאת גם לא מבינה ענייני יסוד בחופש הביטוי... Miri Nir
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מירי,
    * ידוע לנו מה היתה ההתנהלות הפיזית שלה בשטח, כבר מההפגנה בשבוע 1, בנובמבר 2016...
    * ידוע לנו היטב מה סיגלית קסלר עצמה הסבירה שביקשה מהמשטרה בסביבות שבוע 5-10...
    * וידוע לנו היטב מה סיגלית הכריזה במערכת ההגברה באותו שבוע עצמו - שבוע 150 - יש סירטונים ויש גם תמליל: מי שלא מאמין למשטרה, לפרקליטות, לבג"ץ - הוא לא פטריוט, הוא הורס את מוסדות המדינה, אסור לו להניף את הדגל.
    בקיצור: סיגלית מפגינה בדיוק אותו קו רעיוני, עקרוני משובש ומעוות מהפגנה מס' 1 ועד הפגנה מס' 150...
    זה לא רק שמשהו תקוע... משהו דפוק ברמה העקרונית, רעיונית!
    Miri Nir
    Image may contain: 3 people
  • Joseph Zernik
    מירי - את מיד גולשת בדיוק למה שאת מגנה - "טיעון לגופו של אדם"... "משרבב את שמה של סיגלית באובססיה"???
    את יודעת מה זה לשרבב? הגדרה מילונאית: "הוסיף לדבריו במרומז או בצורה בלתי הולמת."
    ובכן: א) אין פה "הוסיף לדבריו במרומז" - אני כותב את הדברים בפירוש.
    ב) אין פה "בצורה בלתי הולמת." אני כותב על העניינים והאירועים עצמם.
    זה שזה לא מתאים לך, או לא מוצא חן בעינייך זה כבר סיפור אחר. אבל זה לא "משרבב"...
    Miri Nir
    • Miri Nir Joseph Zernik
      הוספת בצורה בלתי הולמת .עירבת
      עניני ואישי

      אתה באובססיה
      יהיה נחמד שתדון בעניין עצמו
      תעשיר אותנו
      בידע העצום שלך
      ותניח כבר לעצם של
      משתפיות
      לגופה של אישה
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מירי - את מתעקשת לא להבין שאני דן בעניין עצמו... קשה לך כנראה...
    אז בואי ואתן לך את הקו המקשר משבוע 1 דרך שבוע 150 ועד היום.
    לא יכולה להיות דוברת אמתית של המחאה ש:
    * מנסה לתלוש בכוח מידיו של מפגין אחר שלט מחאה נגד שחיתות בתי המשפט, ויש לציין - היא עורכת דין...
    * מכריזה מעל הבמה "מי שלא מאמין למשטרה, לפרקליטות, לבג"ץ הוא לא פטריוט, הורס את מוסדות המדינה, ואסור לא להניף את הדגל". ומכריזה את זה במהלך הפגנה בה המשטרה מפעילה אלימות נגד מפגינים בלתי אלימים, שנושאים שלט שלא מוצא חן בעיני המשטרה.
    * מתלחששת עם מפקד המשטרה ברק מרדכי במהלך הפגנות בהן המשטרה מפעילה אלימות שלא כחוק נגד מפגינים שומרי חוק. ואח"כ חוזרת ומורידה פקודות על המפגינים כאילו בשם המשטרה...
    * על פי הודאתה - ביקשה מהמשטרה לעצור מפגין שנשא שלט ואמר דברים שלא מצאו חן בעיניה - ביקורת על בתי המשפט - כשהיא עורכת דין...
  • Joseph Zernik
    מירי - ברור שאת עדיין לא הבנת מה זה "טיעון לגופו של אדם" - AD HOMINEM - ביקשתי ממך לקרוא בנושא כבר לפני שבועיים! את לא עושה שיעורי בית! כשסיגלית עונה לי "מפגר". כשאת עונה לי "אובססיבי" - זהו AD HOMINEM קלסי.
    לעומת זאת, אני:
    * מראה תמונה של סיגלית מתגפפת ומתלחששת עם מפקד המשטרה ברק מרדכי במהלך הפגנה בה המשטרה הפעילה אלימות שלא כחוק,
    * מראה הודעה של סיגלית שהיא ביקשה שיעצרו אותי,
    * ומצטט את ההכרזות שלה "מי שלא מאמין למשטרה הוא לא פטריוט"...
    במצב זה - "משתפית" הוא רק סיכום בן מילה אחת של הטיעונים העובדתיים הנ"ל... :) Miri Nir
    • Miri Nir Joseph Zernik
      אני קראתי
      הגבתי ענינית

      אתה כנראה פנוי רק לשידור.
      לא לקליטה .
      בחוסר תום לב
      מעלה תמונה
      של אדם
      שנעצר בשבוע שעבר
      עם תמונה
      ארכאית .
      רק כדי לבסס את הטעון האובססיבי שלך
      שסיגלית היא משתפית .
      הזיכרון שלי די טוב
      אתה נעצרת כמה פעמים
      בלי קשר לסיגלית .
      עובדתית לגופו של ענין
      המשטרה לא עובדת אצל סיגלית .
      ואתה אובססיבי לגופו של אדם .
    • Joseph Zernik
      את שוב מראה שלא תפסת מהו "טיעון לגופו של עניין". שלחתי אותך עכשיו לבריטניקה. בבקשה לעשות שיעורי בית!
      * אני מעלה תמונה של אדם שנעצר באלימות ע"י המשטרה כשעסק במחאה חוקית ושומרת חוק.
      * אני מצרף לכך הודעה שקרית ומטעה של המשטרה עוד באותו יום - כאילו העצור תקף שוטרים...
      * אני מצרף לכך את דבריה של עו"ד סיגלית קסלר בסמוך לאותו אירוע ממש... "מי שלא מאמין למשטרה..."
      * ואח"כ אני חוזר ומזכיר שלעו"ד סיגלית קסלר עבר של התנהלות מוזרה מסוג זה החל משבוע 1 של המחאה...
      זה לא "משרבב" - אין כאן "מרומז"... ואלה דיבורים לעצם העניין - ההתנהלות המוזרה וחסרת הפשר של עו"ד סיגלית קסלר, הכאילו אשת הבריקדות, אבל משת"פית משטרה... Miri Nir
      Image may contain: one or more people and people on stage
    • Miri Nir Joseph Zernik
      I rest my case.
      הייתי איתך במעצר

      כשנעצרת לא בגלל
      סיגלית .
      המשטרה לא עובדת אצל סיגלית
      הבחירה שלך
      ליצור מסקנות על בסיס נסיבתי
      לא מחייבת אותי .
      תמשיך לבד
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מירי - נא לעשות שיעורי בית. את קוראת אנגלית שוטפת למיטב ידיעתי. הרי לך קישור לנושא ARGUMENTUM AD HOMIEM - "טיעון לגופו של אדם" - באנציקלופדיה בריטניקה... Miri Nir
    Argumentum ad hominem
    https://www.britannica.com/topic/argumentum-ad-hominem
    Argumentum ad hominem | logic
    BRITANNICA.COM
    Argumentum ad hominem | logic
    Argumentum ad hominem | logic
  • Joseph Zernik
    מירי - בכך אני גם עושה בדיוק מה שאת ביקשת - "יהיה נחמד שתדון בעניין עצמו תעשיר אותנו בידע העצום שלך" ... Miri Nir
  • Miri Nir
    אני מסרבת בכל תוקף
    להיות משתפית של
    האובססיה שלך .

    היה שלום
    1
  • Joseph Zernik
    עוד דוגמה לטיעון "לגופו של אדם"... :) Miri Nir

No comments: