Tuesday, June 2, 2020

2020-06-02 שפי פז, מחאה, משטרה, שב"כ: מה קורה עם עיתון הארץ? מצנזרים וחוסמים...

שפי פז, מחאה, משטרה, שב"כ: מה קורה עם עיתון הארץ? מצנזרים וחוסמים...
בבלוג: https://inproperinla.blogspot.com/2020/06/2020-06-02.html

סיפור מעניין על דרום ת"א, מחאה, משטרה, שב"כ, ועיתון הארץ...

ורד לי פרסמה מאמר על שפי פז והמשטרה: לכרוז המשטרתי קוראים שפי פז
https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.8887690

הוספתי את תגובה מס' 1 ותגובה מס' 3 למאמר - שדנות במחאה, משטרה, שב"כ, הנהלת בתי המשפט, ומשת"פים.
תגובה מס' 1 זכתה ל 15 לייקים... אבל עכשיו:
א) תגובה מס' 1 נעלמה... תגובה מס' 1 עסקה בניתוח השוואתי של הסרטונים הבאים:
(1) שפי פז מפגינה בחסות המשטרה לפני מטה המשטרה בסלמה...
(2) ריקלין ושניים אחרים בריקודי מחאה בחסות המשטרה לפני בית המשפט המחוזי י-ם ביום הקראת כתב האישום,
(3) נתניהו נואם נאום מחאה, מלווה בחבר מעריצים, מדוכן נואמים מאולתר בתוך בית המשפט בחסות שב"כ והנהלת בתי המשפט... 
ב) למרות שיש לי מנוי להארץ אונליין, אני חסום מלראות את התגובות למאמר של ורד לי...
ג) למרות שיש לי מנוי להארץ אונליין, אני שוב חסום מלהגיב... (נחסמתי כבר בעבר).
----
א. ככה זה נראה כשאני נכנס דרך חשבון המנוי שלי: (שים לב מעל לתמונה מצד שמאל - כביכול אין תגובות בכלל למאמר)
ב. וככה זה נראה כשאני נכנס מכתובת IP אחרת, שאינה מזוהה עם החשבון שלי בהארץ (שים לב מעל לתמונה מצד שמאל - רשום שיש 54  תגובות למאמר)



ג. מהחשבון המזוהה שלי אני לא יכול לראות את התגובות בכלל. מהכתובת האחרת, אני יכול לראות את התגובות, אבל תגובה מס' 1 נעלמה כלא הייתה...

תגובה מס' 3:
3

יוסף צרניק

06:25
אירועי מחאה והפגנות יוצרים תיעוד מעולה של תפקודה של המשטרה...
א) לדוגמה, ראי הקלטה (בלתי חוקית בעליל) שהעליתי ליוטיוב של קצין מודיעין משטרה ושוטר בשטח במהלך אלימות חמורה של איש יס"מ לשעבר, עבריין מורשע בגין עבירות אלימות חמורות, שריצה עונש מאסר, שתול משטרה במאהל המחאה בארלוזורוב...
https://www.youtube.com/watch?v=Ry3nOvqpcWg
ב) סרטונים מההפגנות בכיכר גורן תיעדו עורכת דין, הנתפסת ע"י אנשים כלשהם כאשת מחאה נגד השחיתות, מתחבקת ומתלחששת עם מפקד משטרת פ"ת ברק מרדכי, בזמן שהמשטרה עסקה באלימות נגד אלה שהפגינו אז (כמובן שהמשטרה לא פועלת באלימות נגד תומכי נתניהו המפגינים היום)...


תגובה לתגובה

נועם

14:00יוסף צרניק
רואים שמעולם לא אירגנת מחאה. למובילי מחאות יש יחסים מורכבים עם המשטרה. כל אנשי המחאות הולכים על הקו הדק הזה.

יוסף צרניק

01:15יוסף צרניק
ואולי אני כן מארגן מחאה כל שבוע? ואולי אני מכיר היטב את הסצנה? אבל אני מוכן להיכנס למעצר (ונכנסתי מספיק פעמים) -- ולא ללכת "על הקו הדק הזה" - של המשת"פים...

יוסף צרניק

01:32יוסף צרניק
אתה מזכיר לי סוג מסוים מאוד של אנשי מחאה, שתמיד יש להם בזמין קו ישיר לקצין מודיעין משטרה... והם אומרים לי: "מה רע בזה? הוא תמיד עוזר לי להזיז את העניינים..." רק בישראל וסוג מאד מסוים של משטרים זה עובד ככה. בארצות אחרות היו מקיאים את האנשים האלה מהמחאה כמשת"פים!!!

בהמשך: דיון בטוויטר:
Replying to and
לא מתעסק בתופעות כלליות. אני מתעסק פה באירוע נקודתי: הסרת תגובה מס' 1 למאמר, 24 שעות או יותר לאחר שפורסמה (אם תבדוק, תגלה גם אתה שתגובה מס' 1 נעלמה). ויש בזה עניין ציבורי, כי התגובה עסקה בהתנהלות שחוקיותה מפוקפקת, בקשרים של מחאה-משטרה-שב"כ... נראה לי שזה צריך לעניין גם אותך...
מה שהוביל להסרת תגובה מס' 1 ולחסימה שלי, היה תגובה שלי לתגובה קודמת (בתגובה להערה שלי) "למובילי מחאות יש יחסים מורכבים עם המשטרה. כל אנשי המחאות הולכים על הקו הדק הזה.". אני כתבתי: זה לא *כל* אנשי המחאות. ברור מי סירב ללכת על הקו הדק: דפני ליף, רפי רותם, שוקי משעול, ברק כהן>>>
אלה שהוגשו נגדם כתבי אישום... ובתיק מ"י נ ברק כהן, בפרשת השיר "נחש ירוק עיניים" וקצין מודיעין אלון חמדני, תועדו: א) הניסיון להפוך את ברק כהן למשת"פ. ב) הסירוב של ברק כהן. ג) מעשי נקמה של המשטרה על סירובו של ברק כהן, שיש לראותם כעבריינות חמורה. youtube.com/watch?v=-BpeEj <<<
ברק כהן | שיר - רכז מידע | נחש ירוק עיניים מסתובב ברחובות
נחש ירוק עיניים מסתובב ברחובות אוסף ומתנכל אוכל את הבריות...
youtube.com
8:36 AM · Jun 3, 2020Twitter Web App
מספר שניות לאחר ששלחתי את התגובה הנ"ל, נחסמתי, ותגובה מס' 1 הוסרה מהאתר.

No comments: