Wednesday, May 1, 2019

2019-05-01 יום השואה ספיישל: איך מרמים ניצולי שואה בבית המשפט העליון


Joseph Zernik — with ‎נחמה דר‎ and 74 others.
25 mins
יום השואה ספיישל: איך מרמים ניצולי שואה בבית המשפט העליון 
■ ■ ■
בקפטריה של בית המשפט העליון, בזמן ההפסקה בדיונים של לורי שם-טוב -- הרצאה קצרה, במיוחד ליום השואה...  סיפור על מרמה והונאה ברבדים - כלומר מרמה והונאה על גבי מרמה והונאה על גבי מרמה והונאה... הכל כדי למנוע מניצולי שואה לקבל פיצויים מקרן שהקימו הגרמנים, ומנוהלת על ידי ממשלת ישראל...
כי כפי שאתם יודעים - ניצולי השואה חיים פה כמו מלכים...

הסיפור הוא על קבוצה של ניצולי שואה מבולגריה - יהודית פרנקו-סידי ואח', והערעורים שלהם בבית המשפט העליון, בניסיון לקבל פיצויים על פי חוק נכי רדיפות הנאצים.
■ הסיפור כולל פברוק בשנת 2007 של החלטות של בועז אוקון (קרוב לוודאי על ידי בועז אוקון עצמו) משנת 2002, כלומר 5 שנים לאחר שעזב את בית המשפט העליון.
■ הסיפור כולל אישורים של החלטות המפוברקות על ידי המזכיר הראשי שמריהו כהן, 5 שנים לאחר מותו (מה שנקרא אצלם "פרוצדורלי ולא מהותי")...
■ הסיפור כולל "דחייה מרישום של בקשות עיון שלי בתיק ("עקרון יסוד בכל משטר דמוקרטי, חוקתי, על חוקי" על פי השופטים הברברנים של בית המשפט העליון עצמו) --- וביצוע "הדחייה מרישום תחת חתימת "סטודנט" (יעני רשם או שופט בית המשפט העליון...)
■ ואח"כ - טענות מפוברקות של רשם בית המשפט העליון, הנוכל גלעד לובינסקי, שהתיקים "בוערו" (אותו תרגיל שבוצע בסיפור של רות דוד ורשות המסים).
■ ולקינוח - סירוב חוזר של בית המשפט העליון להציג את המסמכים הנדרשים בחוק לביעור תיקים על ידי בית משפט: א) מראה מקום לפרסום ברשומות. ב) פרוטוקול ביעור.
ולחוד: מקור בארכיון המדינה לוחש לי שהתיקים בכלל לא בוערו. כי ארכיון המדינה לא מבער תיקים של בית המשפט העליון. התיקים יושבים שם, רק מסתירים אותם, כי יש בהם הראיות הברורות להונאה בפברוק ההחלטות של אוקון. 
אז בסופו של דבר, יש לנו פה בלב העניין א) פברוק של החלטות ופסקי דין, וב) העלמת תיקים של בית המשפט העליון.  שני סוגי המרמה האלה הולכים באופן קבוע יד ביד - בעצם זאת העלמת ראיות לעבריינות... 
אין כאן כל גאונות יהודית, וגם לא חדשנות ישראלית.  זאת בדיוק הסיבה, שזכות העיון היא "עקרון יסוד בכל משטר דמוקרטי... חוקתי, על-חוקי", כי מימוש זכות העיון הכרחי לשמירה על ישרת בתי המשפט.  
הוועדה החביבה עלי בין ועדות האו"ם היא הוועדה "לחיזוק ישרת השופטים נגד שחיתות". דוחות הוועדה אומרים שהעלמת תיקים וכתבי בית דין היא סימן מובהק של בתי משפט בלתי כשירים או מושחתים... דוחות הוועדה גם אומרים שבאומות בהן בתי המשפט מושחתים, התקשורת בד"כ משתפת פעולה עם השופטים...
■ ■ ■
הוידאו: https://www.facebook.com/or.baroch/videos/2586457138050146/?t=0
הפוסט השלם: ליום השואה: בית המשפט העליון סילף והעלים תיקים של ניצולי שואה
קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/04/2017-04-23.html
-8:30
67 Views

No comments: