Monday, September 3, 2018

2018-09-03 דמי, דמי, דמוקרטיה - משטר הטייקונים...

2018-09-03 דמי, דמי, דמוקרטיה - משטר הטייקונים...
---
Yossi Dorfman
דמוקרטיה נוסח המועצה האזורית תמר: מתברר שלעידן עופר יש חבר מועצה קבוע על פי חוק, שדואג לאינטרסים של כי״ל המזהמת, ונמצא שם בכלל על תקן נציג הציבור
NEWS.WALLA.CO.IL
במשך כשני עשורים מתמנה נציג של המפעלים למועצה האזורית תמר, אוטומטית וללא בחירות. זאת בעקבות תיקון לחוק מלפני כ-30 שנה, לפיו ניתן למנות נציג שאינו גר בתחומי...
Comments
Adi Ben Yaccov
אבל לו זה עלה יותר....
Manage
Reply2h
Yair D. Gramse
ואחיו של מנכ"ל רשות שמורות הטבע מכהן כסמנ"כל בכיר בכיל. וככה גם נחסמה התביעה האזרחית נגד כיל בגין האסון האקולוגי בנחל אשלים. הציבור הגיש תביעה וראש רשות שמורות הטבע קבע של ציבור אין זכות עמידה בנושא.

2018-09-03 דמי, דמי, דמוקרטיה, ובג"ץ "השמאלני": שוויון לנשים? לא במדינת ישראל!

2018-09-03 דמי, דמי, דמוקרטיה, ובג"ץ "השמאלני": שוויון לנשים? לא במדינת ישראל!
---
פשרה בבג"ץ: אגודת ישראל תסיר את הסעיף הקובע שרק גברים רשאים להיות חברים - אבל תמשיך להדיר נשים מחברות...
^ במקרה זה (בג"ץ 1823/15 עו"ד תמר בן-פורת נ. רשם המפלגות) מתנהלים בעצלתיים "הליכים מקדמיים" (כלומר בלוף, או מרמה של בג"ץ על העותרים) ולא הוצא כל צו ביניים או צו על תנאי. ניהול עתירה של ממש שמור ל"שווים יותר", כמו השופטת פוזננסקי, או בכירי הבנקאים שעמדו לפני הגבלת שכרם... כי אצל החזירים יש שווים,  ויש שווים יותר...
^ המקרה גם מבהיר שוב את המצב במדינת ישראל כבר עשרות שנים: בית המשפט העליון מחזיק בעמדה שאין לשוויון (כאן - שוויון לנשים) מעמד "חוקתי, על-חוקי". כל יפי הנפש שהתבכיינו על "חוק הלאום" - לתשומת לבכם!
---
אבישי גרינצייג
3.5 שנים מתנהלת עתירה בבג"ץ של ארגוני הנשים הדורשת לחייב את מפלגת אגודת ישראל לאפשר לנשים להיות חברות במפלגה ולכהן בכנסת מטעמה.
היום הודיעה המפלגה שהיא מסכימה להצעת הפשרה של השופטים: נמחק את הסעיף שאוסר, אך בפועל נמשיך לאסור.
מה ששמעתם.
---
פרסום ראשון: אגודת ישראל תסיר את הסעיף הקובע שרק גברים רשאים להיות חברים
המפלגה החרדית ענתה להחלטת בג"ץ בנושא, אך הבהירה כי ההחלטה נמצאת בידי מועצת גדולי התורה: "שינוי התקנון לא יביא לכל שינוי במצב העובדתי בכל הנוגע לקבלה למפלגה"
http://www.maariv.co.il/news/israel/Article-659649

2018-09-03 משטרת ישראל ופרשת האלכוהול המזויף


2018-09-03 משטרת ישראל ופרשת האלכוהול המזויף 
---
הי רוני, משטרת ישראל, אז מה נסגר עם פרשת האלכוהול המזויף? אני סתם ליצן, אבל הייתי יכול לפתור את התיק תוך שבוע... לשירותכם תמיד!
^ 04 אוג: האלכוהול המזויף: בשנה שעברה ידעו שזו מכה - ולא עשו דבר
^ 04 אוג: חשד: לראשונה אותר אלכוהול מזויף ברשת בפריסה ארצית
^ 29 אוג: קורבן שמיני בפרשת האלכוהול המזויף

2018-09-03 עוד חיסול של שותף של ויקיליקס? עכשיו זה כבר לא קונספירציה

2018-09-03 עוד חיסול של שותף של ויקיליקס? עכשיו זה כבר לא קונספירציה
---
כאן: אתמול העליתי פוסט, שהעלה השערה ביחס לקשר בין המומחה ההולנדי לאבטחת סייבר, שנעלם בנורבגיה, לבין ג'וליאן אסאנג' וויקיליקס. היום זה כבר לא קונספירציה... הקשר מתפרסם (בקישור).
ברקע: במקרה קודם נרצח סת' ריץ', איש סגל במטה המפלגה הדמוקרטית. על פי מומחי סייבר (המנהל הטכני של NSA) - ריץ' הוא זה שהדליף את הדוא"ל של המפלגה לויקיליקס. על פי קמפיין הפרופגנדה בארה"ב וישראל - פריצה רוסית בפקודת פוטין... משטרת וושינגטון טענה שהרקע לרצח היה שוד. אבל אף אחד מדברי הערך שהיו על הנרצח לא נלקח.
גילוי נאות: יש לי 20 מאמרים במאגרים של ויקיליקס, הראשון משנת 2010... רובם עוסקים במרמה במערכות מחשוב ממשלתיות בארה"ב ובישראל.
Julian Assange's associate cyber security expert mysteriously missing in Norway