Saturday, December 22, 2018

2018-12-22 הסקירה השבועית של שחיתות מערכת החוק והמשפט בכיכר גורן פ"ת - ותגובת השופט בדימוס עודד אל-יגון

2018-12-22 הסקירה השבועית של שחיתות מערכת החוק והמשפט בכיכר גורן פ"ת - ותגובת השופט בדימוס עודד אל-יגון
---
כרגיל, היה לנו שבוע עמוס שחיתות במערכת החוק והמשפט. בכיכר לא היה די זמן לעבור על כל אירועי השבוע. כאן סקירה שבועית מלאה יותר....  
הסקירה בע"פ בכיכר התמקדה בפרשת פינטו-ברכה-ארביב ו"המלצות" הפרקליטות בתיקי נתניהו.  היום בפ"ת הייתה הפעם השלישית או הרביעית שהשופט בדימוס עודד אל-יגון ואני מדברים זה אחרי זה בהפגנות - בהבימה וכיכר גורן בפ"ת...  אני, כרגיל, מדבר על השחיתות של השופטים, אנשי פרקליטות המדינה, והיועמ"ש: בעיקר על "פיברוקים" - מרמה והפרת אמונים .  בפעמים הקודמות, עודד אל-יגון פשוט התעלם. הפעם הסיפור התפתח קצת אחרת...
היום בפ"ת דיברתי על:
א) פרשת פינטו-ברכה-ארביב:   השופט עודד מודריק  סגר את הפרק המרכזי בפרשה - פיברק את משפט פינטו בהסדר טיעון הזוי - תחת חותם בג"ץ כמובן.  השבוע, השופטת עינת רון סיימה את ספיחי הפרשה בפיברוק משפטו של "ראש FBI הישראלי" מנשה ארביב. התקשורת פירסמה שניתן גזר דין של 200 שעות שירות לתועלת הציבור (של"צ, ולא עבודות שירות).  אבל עיון בתיק מראה שדיון השמעת גזר הדין "לא התקיים", ו"גזר הדין" אינו מופיע כלל בתיק...  עינת רון היא גם זאת שעסקה בפיברוק דומה (מרמה והפרת אמונים) במשפט השופט עבריין המין יצחק כהן מנצרת...  
בגדול, המקרים האלה מדגימים הנחות סלב ענקיות למושחתים הבכירים,  והשגרה בתיקי השחיתות הגדולים - הסדרי טיעון שמסתירים מהציבור את עומק השחיתות.
ב) התקשורת נכנסה השבוע לתזזית, והודיעה שהפרקליטות הגישה "המלצות" ליועמ"ש בתיקי נתניהו.   אבל לאחר מעשה אורי משגב תיקן, והראה שההודעה של שי ניצן אמרה, שהם הגישו "טיוטות" של המלצות בלבד. לכבוד האירוע המרגש, הסברתי את עקרון "הטיוטות": 
^ בפרשת השופטת המפברקת ורדה אלשייך, אליעזר גולדברג - ההוא מפרשת צ'יקו אדרי - החליט שהפרוטוקולים המפוברקים של אלשייך היו "טיוטות" בלבד. בכך חילץ אותה מכתב אישום פלילי.
^ בבית המשפט העליון - בתיק אבן ישראל בע"מ נ שולמן - השופט נועם סולברג הוציא פסק דין לטובת צד אחד. חודשיים אח"כ יצא פסק דין הפוך. מעשה שלא נשמע כדוגמתו בבית משפט של ממש. ואז שופטי בית המשפט העליון הוציאו החלטה, שפסק הדין של סולברג היה "טיוטה" בלבד.
בקיצור - כל סיפור "ההמלצות" של הפרקליטות בתיקי נתניהו השבוע היה בגדר פיברוק ועבודה בעיניים על הציבור.
אז הפעם, כנראה עודד אל-יגון כבר לא היה יכול להתעלם. בפתח דבריו אמר משהו כמו: "יש שופטים חריגים, אבל רוב השופטים עובדים קשה, ואני גאה שהייתי שופט"...
כאן רשימה מפורטת יותר של אירועי השחיתות במערכת החוק והמשפט בשבוע החולף:
א)  ראש FBI הישראלי, אוכל השוחד מנשה ארביב - השופטת עינת רון שוב עוסקת בפיברוקים (מרמה והפרת אמונים)
ב) "טיוטות" במקום המלצות הפרקליטות ליועמ"ש: מנדלבליט, ניצן ותיקי נתניהו - התרעת פיברוקים (מרמה והפרת אמונים)!
ג) בחזרה בחדשות: שי ניצן והנחות סלב לרונאל פישר - פרשת האדמות בראשון לציון, דב צור, דוד ביטן...
ד) הנחות סלב - השופט המחוזי משה גלעד ואשתו - והחשבון בבנק השווייצרי.
ה) עו"ד גילה נפתלין (הבת של הדיין רבינוביץ, אחותו של רב הכותל רבינוביץ) עורכי דין ושופטים - תיאבון בריא לנדל"ן 
ו) עו"ד גילה נפתלין, אביה הדיין הרבני רבינוביץ', והדיין הרבני דומב: מה קורה בבתי הדין הרבניים? המלצה לכל הנכנס בשערי בית דין רבני: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" - מוקצה מחמת מיאוס.
ז) אפוטרופסויות - מוקד שחיתות חמורה של שופטים ועורכי דין
ח) לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים - השופט בני שגיא שוב נתקל בבעיות הפקה בקרקס הפשפשים!
ט) ועדת השתיים - הליך מינוי השופטים יישאר נסתר במחשכים.
י) האוניברסיטה העברית תעניק תארים אקדמאים מפוברקים לשוטרים; הרבנות העניקה לשוטרים הסמכות מפוברקות לרבנות - מצא את ההבדלים...
     
א) 2018-12-20 ראש FBI הישראלי, אוכל השוחד מנשה ארביב - השופטת עינת רון שוב עוסקת בפיברוקים (מרמה והפרת אמונים)
---
על פי דיווחי התקשורת, מנשה ארביב כאילו הורשע, וכאילו נגזר דינו אתמול ל-200 שעות שירות לציבור. אולם הכתבים בתיק מעלים חשש ברור שהשופטת עינת רון שוב עוסקת בפיברוקים. בקשת עיון, שהוגשה היום, אומרת בחלקה: "ביום 19 לדצמבר, 2018, דווח בתקשורת: “ניצב בדימוס מנשה ארביב... יבצע 200 שעות שירות לתועלת הציבור. כך קבעה (יום ד', 19.11.18) נשיאת בתי משפט השלום במחוז המרכז, עינת רון. הוא גם נדון לארבעה חודשי מאסר על תנאי.” אולם דיווח זה אינו עומד בקנה אחד עם הרישומים והכתבים בתיק זה. יתרה מכך, הנתונים שנמצאו בתיק זה במערכת נט-המשפט אינם ניתנים להסבר באופן העומד בקנה אחד עם התנהלותו של בית משפט כשיר וישר. הממצאים בתיק זה, כמו בתיקים אחרים (לדוגמה, מדינת ישראל נ יצחק כהן 42649-11-16 בבית המשפט השלום ראשון לציון, גם בו ישבה בדין השופטת עינת רון) מעלים חשש ברור של "פיברוק" הליכי משפט... המצב המתגלה בנתוני נט-המשפט בתיק זה, מערער את אמון הציבור בבית המשפט השלום ראשון לציון מיסודו. ועל כך אמר נשיא המדינה בטקס השבעת השופטים במרץ 2018: "הציבור זכאי לדרוש הליך נקי ושקיפות… בתי משפט שאיבדו את אמון הציבור, אין להם זכות קיום.”... דוח מועצת זכויות האדם של האו"ם משנת 2018 על ישראל מסכם את דו"ח האל"מ כך: "דו"ח HRA-NGO מבליט את ההתדרדרות החמורה בישרת רשויות המשפט והחוק, כתוצאה מהטמעת מערכות מחשוב ממשלתיות. הדו"ח מאשר [כך- affirms - יצ] שיש לראות את תקפותו וישרתו של כל מסמך חוקי ומשפטי מישראל כמפוקפקות במקרה הטוב." בנובמבר 2018, הוזמן מבקש העיון לדון בדו"ח הנ"ל בקולוקוויום של פרופסורים למשפטים מרחבי אירופה בבי"ס למשפטים של אוניברסיטת גטינגן, גרמניה, בנושא “סייבר ומשפט”. בפרט, נערך דיון בשאלה: כיצד מבחינים בין דיון אמתי (אותנטי) של בית משפט, לבין דיון "מפוברק"… וכיצד מבחינים בין כתב בית דין אלקטרוני אמתי לבין מסמך "מפוברק"..."
קראו את הפוסט השלם: https://inproperinla.blogspot.com/2018/…/2018-12-20-fbi.htm


Image may contain: 1 person, closeup Image may contain: Joseph Zernik, smiling Image may contain: 3 people, beard and hat

No automatic alt text available. No automatic alt text available. No automatic alt text available.

אוכל השוחד ראש FBI הישראלי מנשה ארביב והשופטת הנוכלת עינת רון - הנחת סלב מהסרטים!
----
עוד לפני התפוצצות פרשת פינטו-ארביב-ברכה בישראל, FBI תיעד שפינטו משחד את ראשי המשטרה בישראל, וגם העביר את המידע למשרד המשפטים...
מנשה ארביב נידון ל-200 של"צ. למה לא "יודה ולא יורשע"? לא מגיע לו מה שמגיע לשרה?
^ השופטת עינת רון גם עסקה בפיברוק (מרמה) במשפט השופט עבריין המין יצחק כהן מנצרת.
^ השופטת עינת רון גם אחראית לצווי איסור הפרסום בפרשת תיק 3000 - הצוללות.
^ השופטת עינת רון - ראויה לצל"ש הכנופיה!
אבל עינת רון רק חתמה את הפרק האחרון בפרשה. השופט עודד מודריק (עכשיו ב"צוות ההגנה" של נתניהו) היה המפברק הראשי בפרשה, וגם בג"ץ סייע - אישר את הסכם הטיעון ההזוי עם פינטו.
האינטרס העליון של הכנופיה - להסתיר מהציבור את עומק השחיתות!

קראו את המאמר: http://www.news1.co.il/Archive/001-D-408657-00.html


Image may contain: 1 person Image may contain: 3 people, beard and hat
Image may contain: 1 person, closeup Image may contain: Joseph Zernik, smiling

ב) מנדלבליט, ניצן ותיקי נתניהו - התרעת פיברוקים (מרמה והפרת אמונים)!
---
כאן: אורי משגב שם לב לדקויות הניסוח. התקשורת ברובה דיווחה שהפרקליטות העבירה המלצות ליועמ"ש בתיקי נתניהו. אולם אורי משגב מתריע שניצן בעצם הודיע שאלה היו רק "טיוטות"...
ברקע: צריך להבין את הראש העברייני של הפסיכופטים המשפטיים.
^ ורדה אלשייך עסקה במרמה מתועבת בפרשת "הפרוטוקולים המפוברקים". אולם נציב תלונות הציבור על השופטים אליעזר גולדברג הנוכל (כן - זה מוועדת גולדברג וצ'יקו אדרי) חילץ אותה ללא כתב אישום פלילי - כי הוא החליט שהפרוטוקולים המפוברקים היו "טיוטות" בלבד.
^ כשבית המשפט העליון מפברק פסק דין, ומחליט להפוך אותו בניגוד לחוק - מכריזים על פסק הדין המקורי "טיוטה". (אבן ישראל בע"מ נ שולמן 1554-16).
צפו לפיברוקים והפתעות!
---
Uri Misgav
לא מכיר דבר כזה טיוטות של חוות דעת. מכיר חוות דעת. אדוני מתכוון שכל חוות דעת היא בסיס לשינויים והתמקחות או שכתוב בדיעבד?
המאפיונרים מנדלבליט ושי ניצן והתיקים של נתניהו
---
לאחר שהיו כמה שפתחו שמפניות ורודות אתמול, גידי וייץ מסביר היום, שבעצם ניצן ומנדלבליט עשו פה תרגיל מסריח... מפתיע? בכלל לא!
---
שי ניצן הפך את היוצרות ונתן ליועמ"ש מרחב תמרון נוסף לפני הכרעתו בתיקי נתניהו
במשרד המשפטים התעקשו במשך חודשים כי קיים סדר נכון וראוי לטיפול בתיקי נתניהו: המשטרה תגיש המלצות לפרקליטות מיסוי וכלכלה, שבתורה תגיש חוות דעת לפרקליט המדינה, שי ניצן, שילמד את החומר ויעביר את דעתו המקצועית ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

אולם, אתמול (רביעי) הפתיע ניצן והחליט להפוך את היוצרות. רגע לאחר שפרקליטות מיסוי וכלכלה העבירה את חוות דעתה, הודיע ניצן בדיונים פנימיים בפרקליטות שהוא יביע את חוות דעתו הסופית ברוב הפרשות במועד מאוחר יותר, יחד עם מנדלבליט. "הוא רוצה להשאיר ליועץ המשפטי מרחב תמרון לפני ההחלטה", הסביר היום בשיחה עם "הארץ" משפטן המכיר את ניצן היטב.



ג) בחזרה בחדשות: שי ניצן והנחות סלב לרונאל פישר - פרשת האדמות בראשון לציון, דב צור, דוד ביטן...
---
כאן: פרשת האדמות בראשון לציון חוזרת לחדשות.
רועי ינובסקי
פרסום ראשון: צעד חריג ודרמטי בעקבות פרשת השחיתות בעיריית ראשל"צ שבה מעורבים דב צור ודוד ביטן - העירייה דורשת מהיזם ארז מוסצ'ו להחזיר לידה את מתחם הלאגו שבמרכז החקירה, ולכאורה הועבר ליזם במחיר מופחת ובניגוד לחוק. מנכ"ל העירייה זימן את מוסצו לשימוע לפני קבלת החלטה.
דוח מבקר המדינה קבע כי המתחם הוחכר במחיר מופחת תוך מתן הטבות נדל"ניות במיליונים, בעוד ראה"ע הקודם דב צור היה מצוי בניגוד עניינים. מסמכים שפרסמנו ב @kann_news הראו שלמרות שצור העביר את הטיפול לסגנו אז ביטן, הוא היה מעורב בהליך מאחורי הקלעים.
מוסצ'ו: לעירייה אין שום אפשרות לבטל -בחלוף שנים - עסקה אשר היא עצמה נתנה לה את כל ההיתרים ושהיא עצמה אישרה כדין. עוד פרטים מיד ב #חדשותהערב.
ברקע: פרשת האדמות בראשון נעלמה מכתב האישום של רונאל פישר באופן תמוה...
במסגרת פרשת רונאל פישר נמסרה הצהרת תובע שלפיה כתב האישום יכלול גם פרשת מכירת קרקע בראשל"צ ליזם נדל"ן ותיווך לשוחד ■ 3 ימים אחרי, הוגש כתב האישום ללא סעיף זה




ד) הנחות סלב - השופט המחוזי משה גלעד ואשתו - והחשבון בבנק השווייצרי
---
החזיקו חשבון שמן בשווייץ. סירבו לשתף פעולה עם שלטונות המס, אבל זכו להסדר כופר מפנק ללא הרשעה. כבוד השופט "פרש" ועכשיו הוא "השופט לשעבר" (אבל לא "השופט בדימוס").
אבל הסנדקים מסבירים שממילא הם לא היו חוטפים עונש כבד (למה? כי הוא שופט?), אז למה לא לפנק אותם עד הסוף?
מתי נראה סוף סוף שופט בכלא? 
^ עבריינות מין - יצחק כהן - זכה להנחת סלב ענקית...
^ עבירות מס - משה גלעד - זכה להנחת סלב ענקית...
^ מרמה והפרת אמונים - ורדה אלשייך - זכתה להנחת סלב ענקית...
---
החוקרים הטיחו באשת השופט: את מחזיקה חצי מיליון פרנק שוויצרי בחשבון סודי ב-UBS
נציגי הפרקליטות חשפו היום בביהמ"ש חלקים מעדותו של בנקאי UBS שנעצר בעבר בישראל, והצביע על אביבה גלעד, אישתו של השופט המחוזי לשעבר משה גלעד, כמי שהוא מנהל עבורה חשבון סודי בשוויץ. הפרקליטות על ההחלטה לסגור את התיק נגד אשת השופט בכופר: "גם אם הייתה מורשעת העונש לא היה חמור"

About this website

CALCALIST.CO.IL
נציגי הפרקליטות חשפו היום בביהמ"ש חלקים מעדותו של בנקאי UBS שנעצר בעבר בישראל, והצביע על אביבה גלעד, אישתו של השופט המחוזי לשעבר משה גלעד, כמי שהוא מנהל עבורה חשבון סוד...

ה) עו"ד גילה נפתלין (הבת של הדיין רבינוביץ, אחות של רב הכותל רבינוביץ) עורכי דין ושופטים - תיאבון בריא לנדל"ן 
---
התיאבון הזה מתבטא בעיקר בענייני צוואות, חשבונות נאמנות, אפוטרופסויות, הוצל"פ, ובכלל בבתי המשפט לענייני משפחה. בקיצור - בכל מקום בו יש דלתיים סגורות...
ועכשיו - בואו נהמר על הענישה במקרה של עו"ד גילה נפתלין שלפנינו...
תגובות בדף האישי שלי מראות שהסיפור עוד יותר מעניין, וקשור לשחיתות בבית הדין הרבני ירושלים, בו מכהן אביה של הגברת - חיים יהודה רבינוביץ - כדיין. ואחיה של הגברת הוא שמואל רבינוביץ' - רב הכותל. מה שנקרא - חינוך טוב מהבית...



ו) עו"ד גילה נפתלין, אביה הדיין הרבני רבינוביץ', והדיין דומב: מה קורה בבתי הדין הרבניים? המלצה לכל הנכנס בשערי בית דין רבני: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" - מוקצה מחמת מיאוס.
---
בתמונה: "הרב הגאון" דב דומב - עבריין נקלה ומתועב, שזכה לחבריינות מטעם - חסינות בדויה לעבריינות.
---
בד"כ אני לא טורח לסקר את בתי הדין הרבניים. עצם המוסד אינו ראוי לסקירה.
אבל אתמול התפרסמו מאמרים על גניבה ומרמה של עו"ד גילה נפתלין. חמור מכך, הפרסום הבהיר שבמשך שנים עסקה במרמה בצוותא חדא עם אביה - הדיין רבינוביץ' מבית הדין הרבני י-ם: העבירו תיקים ממותב למותב, כך שהיא תטען לפני אביה... והדיין רבנינוביץ' (אביו של רב הכותל) לא נתן את הדין על מעשיו כלל...
אז הנה עוד עניינים דומים - חבריינות - חסינות בדויה לעבריינות של דיינים בבתי דין רבניים: בתל-אביב - הדיין דב דומב, [1] (בנו נמלט מהארץ לאחר שהסתבך בעסקי "הלוואות" ו"חלפנות כספים"), ובפתח תקווה - הדיין אוחנונה.[2,3] השחיתות כאן היא ברמה מתועבת במיוחד. ואיש לא נתן את הדין... ומה עיקרה של המרמה? פיברוק פרוטוקול, והדחת עדים!
בקיצור: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" - לכל הנכנס בשערי בית דין רבני.
[1] 2014-04-29 הדיין הרב דב דומב התפטר ופרש לגמלאות
הדיין הרב דב דומב הודיע על פרישתו באופן מיידי ויצאה לגמלאות ימים ספורים לאחר ההמלצה להעמידו לדין. עו"ד אלקנה בישיץ: "הרב יוצא במסע לטיהור שמו" (חרדים, בארץ)
"הפרשה בה מעורב הרב דומב נחשפה כאשר אל נציבות תלונות הציבור על שופטים התקבלה תלונה, לפיה, ארבעה דיינים בבית הדין הרבני בתל-אביב, סידרו, בשנת 2007, גט במרמה לזוג אנשים מוגבלים, בעלי צרכים מיוחדים, וזאת לאחר שקרובי הבעל פנו לדיין הרב דב דומב, בבקשה כי יסייע בידם לסדר את הגירושין ללא ידיעת בני הזוג.
בכדי לסדר את הגירושין ביניהם, הובאו בני הזוג בדרכי מרמה לבית הדין, תוך ניצול נכותם ומוגבלותם, כאשר נאמר להם כי הם מוסעים למקום שבו תוסדר עבורם זכאות לדיור ציבורי בחיפה.
כשהגיעו בני הזוג לבית הדין, הם הוחתמו על נייר הנושא את הכותרת 'פרוטוקול', אשר היה ריק. בדיעבד התברר כי אחד הדיינים המעורבים בפרשה ניסח על אותו נייר "הסכם גירושין" וזאת מבלי לומר לבני הזוג דבר וחצי דבר על כך.
לאחר-מכן, אותו "הסכם" ידני הוקלד בבית-הדין, תוך הוספת מילים שונות. בהמשך סודר לבני הזוג גט, כאשר הם עצמם אינם מודעים למעשה שלו הם שותפים. לאחר טקס הגט שאת משמעותו העלימו הדיינים והמעורבים הנוספים בפרשה מבני הזוג, נאמר לבני הזוג כי כתנאי לזכאותם לדיור הציבורי עליהם לשהות בנפרד האחד מהשני למשך שלושה ימים, ומאז הם הופרדו בעל-כורחם.
הדיינים המעורבים בפרשה הם הרב דב דומב, שהיה הכוח המניע מאחורי השגת הגט, הרב אבירן יצחק הלוי, הרב יצחק אלמליח והרב צבי בן יעקב.
בני הזוג, בעלי צרכים מיוחדים, העידו כי האישה יצאה מביה"ד לאחר קיום טקס גירושי המרמה ללא שהיא ידעה כי גורשה מבעלה. לאישה נאמר כי הובאה לביה"ד כדי להסדיר עבור בני הזוג דיור ציבורי. הדיין הרב דומב שהיה המושך בחוטים בגירושי המרמה נעדר מזה זמן מעבודתו בביה"ד עקב חקירה המתנהלת נגדו בפרשה אחרת שבה הוא מעורב.
פרשת גירושי המרמה הובאה בעבר לידיעתו של הרב עמאר שכיהן אותה עת כנשיא ביה"ד הגדול. הבטחה מטעמו כי תבחן הלכתית שאלת כשרותו של הגט לא קוימה עד עצם היום הזה.
הפרישה מגיעה לאחר שבראשית השבוע היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה סיימה את חקירת פרשת הדיינים - הרב דב דומב מבית הדין הרבני בתל אביב והרב משה אוחנונה מבית הדין הרבני בפתח תקוה, והגישה את המלצתה להעמידם לדין.
בעבר, בעקבות החקירה נגדם, הביעה שרת המשפטים ציפי לבני כוונה לפתוח בהליכי הדחה נגד שני הדיינים, בעקבות כך הם השעו את עצמם מעבודתם לפני מספר חודשים.
אתמול דווח ב"כיכר השבת" כי הדיינים המעורבים בפרשה בהם הרב דב דומב, שהיה הכוח המניע מאחורי השגת הגט, הרב אבירן יצחק הלוי, הרב יצחק אלמליח והרב צבי בן יעקב נתבעו על ידי בני הזוג תביעת נזיקין בסך שלושה מיליון שקלים.
ביקשנו את תגובת הנהלת בתי הדין הרבניים אך זו טרם נתקבלה.
https://www.kikar.co.il/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%…
[2] 2013-10-10 דיינים נחקרו באזהרה: ביצעו עבירות מרמה והדחה
המשטרה חקרה את הרבנים משה אוחנונה ודב דומב, שני דיינים מבתי דין איזוריים • חשודים בביצוע עבירות בתיקי גירושין
הרב משה אוחנונה, דיין בית הדין האזורי בפתח תקוה והרב דב דומב, דיין בית הדין הרבני האזורי בתל-אביב, נחקרו באזהרה, בחשד לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, הדחה בחקירה, הדחה בעדות ושיבוש מהלכי משפט.
החקירה מתנהלת ביחידה להב 334 שעניינה התנהלות שלא כדין של דיינים מבתי הדין האזוריים בתל אביב ובפתח תקווה בתיקי גירושין המתנהלים בפניהם.
השבוע, לאחר קבלת אישור היועץ המשפטי לממשלה, נחקרו הדיינים באזהרה. בתום חקירתם שוחררו לביתם בתנאים מגבילים.
לפני למעלה משנתיים, הגישה תנועת אומ"ץ דרישה לפתיחת חקירה פלילית נגד השניים.
http://www.bhol.co.il/news/145809
[3] 2014-04-23 המשטרה: להעמיד את הדיינים דב דומב ומשה אוחנונה לדין
היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה סיימה את חקירת פרשת הדיינים הרב דב דומב והרב משה אוחנונה. המשטרה ממליצה להעמיד את שני הדיינים לדין (חרדים, בארץ)
היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה סיימה את חקירת פרשת הדיינים הרב דב דומב מבית הדין הרבני בתל אביב והרב משה אוחנונה מבית הדין הרבני בפתח תקוה.
חקירת המשטרה נפתחה לאחר חשד כי הדיינים פעלו להשפיע על צדדים במספר תיקי גירושין אשר הובאו בפניהם, תוך הדחת עדים לשנות עדותם, שיבוש מהלכי משפט וחקירה והפרת אמונים.
במהלך החקירה נחקרו מספר חשודים נוספים, נגבו עשרות עדויות ונתפסו חומרים הקשורים לפרשה.
בסיומה של החקירה, קיבל ראש אגף החקירות של המשטרה את עמדת היחידה כי התגבשה תשתית ראייתית לביצוע העבירות המיוחסות לחשודים.
כעת, תיק החקירה הועבר להמשך טיפול בפרקליטות מחוז תל אביב אשר ליוותה את התיק והוא יובא להכרעת היועץ המשפטי לממשלה, אשר אישר את חקירת החשודים.
כזכור, בעקבות החקירה, הביעה שרת המשפטים ציפי לבני כוונה לפתוח בהליכי הדחה נגד שני הדיינים, בעקבות כך הם השעו את עצמם מעבודתם לפני מספר חודשים.
https://www.kikar.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%9…

ז) אפוטרופסויות - מוקד שחיתות חמורה של שופטים ועורכי דין
---
בקושי סיימתי לערוך את הפוסט הקודם, בו אני מסביר שאפוטרופסויות בישראל הן מוקד שחיתות חמורה של שופטים ועורכי דין, וכבר עולה סיפור בנושא.


NEWS1.CO.IL
תמר בן-אלי הודתה שגנבה 540,000 שקל מארבעה חסויים שהתמנתה לאפוטרופוס שלהם - אך טוענת שלא הייתה אחראית למעשיה; נשלחה לקבלת חוות דעת פסיכיאטרית



ח) לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים - השופט בני שגיא שוב נתקל בבעיות הפקה בקרקס הפשפשים!
----
אבל ההצגה חייבת להימשך - כנראה במרץ 2019...
כאן: החלטה של השופט בני שגיא היום:
* המו"מ עם המועמדים החדשים לסניגורים - זהבי וברכה - נכשל.
* שגיא לא משחרר את הסנגוריה הציבורית.
* עורכות הדין ווייל וגבריאל הפסיקו את הייצוג כבר לפני חודשים - לורי לא שיתפה אתן פעולה.
* וגם אם הן היו זוכות לשיתוף פעולה, שגיא אומר שאי אפשר לחדש את המשפט עד מרץ 2019.
ברקע: גזר דין מאסר בפועל אסור במצב בו הנאשם אינו מיוצג.

No automatic alt text available. Image may contain: 1 person, smiling, closeup
Image may contain: 2 people, people smiling, meme and text 

ט) ועדת השתיים - הליך מינוי השופטים יישאר נסתר במחשכים
---
השופט היהודי האמריקאי הדגול לואיס ברנדייס אמר: "אין מחטא טוב מאור השמש". השופטים בישראל אוהבים לצטט את הפתגם הזה. אבל רק כשזה לא נוגע לשופטים ובתי המשפט עצמם.
בכל הנוגע לשופטים עצמם - הליכים במחשכים הם הנורמה...

י) האוניברסיטה העברית תעניק תארים אקדמאים מפוברקים לשוטרים; הרבנות העניקה לשוטרים הסמכות מפוברקות לרבנות - מצא את ההבדלים...
---
כאן: בכירים בפקולטה למשפטים מתנגדים לתכנית של האוניברסיטה להעניק תארים מפוברקים לשוטרים" במקום תואר ראשון האורך שלוש שנים כפי שמקובל, הסכימה האוניברסיטה, במסגרת ההסכם עם המשטרה, לקיים תואר של כ-13 עד 14 חודשים בלבד. [1]
ברקע: הרבנות העניקה ל-700 שוטרים הסמכות מפוברקות לרבנות. [2]
חגיגת ישראבלוף במדינת הקומבינה... 
=קישורים=
[1] בכירים באוניברסיטה העברית: "מתנגדים לשיתוף פעולה עם המשטרה"
https://www.10.tv/news/178511
[2] שוטרים עומדים לקרוס בעקבות "תואר רבנות"
http://www.bhol.co.il/news/66873


10.TV
גורמים בפקולטה למשפטים יצאו נגד הנהלת המוסד בעקבות זכייה במכרז להכשרת שוטרים במסגרת החוג לקרימינולוגיה: "אין זה תפקידנו להסמיך קציני משטרה"