Wednesday, January 23, 2019

2019-01-23 במקביל לצו איסור פרסום - שמועות ברשת על היקף השחיתות במינוי השופטים


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216506195501239&id=1048248277

אם זה נכון וואיי וואיי וואיי ?????

היתכן ? אבוי לנו ! רפובליקת בננות !
התמוטטות הערכים מרקיעה שחקים !
קיבלתי ממקור כלשהו:
--- ציטוט ---
פרטי הפרשה שאסורה לפרסום בישראל:
ראש לשכת עורכי הדין אפי נוה הפעיל רשת של אנשים שדאגה לקדם שופטים ועורכי דין, תמורה שוחד או טובות הנאה.
בין חברי הרשת שהפעיל אפי נוה: 
ברק לייזר, היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט.
אילת פילו, דוברת הנהלת בתי המשפט
מיכאל שפירא, פקיד בכיר בבית המשפט העליון.
עורכי דין מקורבים לאפי נוה.

החבורה קידמה את השופטים הבאים תמורת שוחד:
יוסף אלרון, כיום שופט בבית המשפט העליון.
החבורה קידמה שופטי בית משפט שלום למינוי בבית המשפט המחוזי.
המידע על הפרשה החמורה התגלתה במקרה, כאשר בשנת 2017 נעצר עורך הדין ברק לייזר, היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט.
המחשבים והטלפונים שלו נתפסו ונחקרו.
בטלפון החכם של ברק לייזר, טלפון מסוג סמסונג גלקסי, מצאו תכתובות שלו עם אפי נוה (מקבל השוחד) ועם יוסף אלרון (נותן השוחד), משוחחים על השוחד ועל הקידום של השופטים.
הפרשה של ברק לייזר ואפי נוה נסגרה לפני מספר חודשים על ידי פרקליט המדינה, אך לאחר שעו"ד אפי נוה ברוב טיפשותו יצא בהצהרות נגד פרקליט המדינה שי ניצן בתוכנית הטלויזיה "עובדה" שמשודרת בישראל, שי ניצן פתח את התיק המודיעיני נגד אפי נוה והורה למשטרת ישראל לחקור את החשדות נגד אפי נוה וחבורתו בתוך הנהלת בתי המשפט.
היחידה המשטרתית ההחוקרת פנתה לקבלת צו בבית המשפט השלום בנתניה ולא בבית המשפט השלום בראשון לציון, כמו בשגרה, מאחר ואחד השופטים שם מקורב לאפי נוה. השופט רפי ארניה ובפרט רעייתו, עורכת הדין סוזי עוזסיני ארניה, מקורבים מאוד לאפי נוה.
המשטרה לא רצתה שהפרטים על החקירה יתגלו לשופטים בבית המשפט השלום בראשון לציון, כדי שהמידע לא ידלוף לידי השופט רפי ארניה או לשופט קולגה שלו.
--- סוף ציטוט ---
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216506195501239&id=1048248277


"אתה בא איתי לאירופה"? ההתכתבות בין השופטת החשודה לאפי נוה - וההמלצה על טלגרם

בחדשות 13 נחשף אתמול כי לפני שמונתה לתפקיד, הציעה השופטת החשודה לאפי נוה לבוא איתה לאירופה. נוה השיב: הלוואי ויכולתי
 98תגובות
אפי נוה בצאתו ממשרדי להב 433, הערב
מוטי מילרוד
השופטת החשודה (לפני שמונתה): אתה בא איתי לאירופה?
אפי נוה: הלוואי ויכולתי
השופטת החשודה: בוא ניפגש לשתות משהו
אפי נוה: כן כבודה 
השופטת החשודה: אני בלחץ. יש עוד מעט ראיונות (קבלה לתפקיד)
נוה: יש עוד זמן
התכתבות בין אפי נוה לשופטת לפני שמונתה לתפקידה
חדשות 13, צילום מסך
חילופי הסמסים האלה, בין השופטת החשודה בשוחד מיני בפרשה שמסעירה את מערכת המשפט לבין יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, נחשפו אתמול בחדשות 13. ההתכתבות נערכה עוד בטרם מונתה השופטת החשודה לתפקידה, כשהיתה בגדר מועמדת. באותה תקופה אפי נוה לא היה עדיין חבר בוועדה לבחירת שופטים. 
ב"הארץ" נחשפה אתמול התכתבות בין מתמחה לאפי נוה, החשוד כי סייע לה לעבור את בחינות הלשכה תמורת שוחד מיני. המתמחה סיפרה לחבריה כי נוה הבטיח לנסות לעזור ואמר לה "הכדור בידיים שלך". לפי החשד, המתמחה, כבת 30, פנתה לנוה במאי 2017, אחרי שנכשלה במבחני ההסמכה לעריכת דין, וביקשה את עזרתו.
זמן קצר לאחר מכן בא נוה למסעדה שבה מילצרה ואמר לה שהכדור בידיה. אחר כך קיימו השניים יחסי מין במשך כמה חודשים, בין היתר בכנסים של לשכת עורכי הדין באילת. אתמול (שישי) מסרה האשה עדות ביחידה הארצית לחקירות הונאה. היא לא נחקרה באזהרה.
במהלך הקשר שהיה בין נוה למתמחה, היא סיפרה בסביבתה כי ביקשה מנוה לעזור לה לנסות להשיג את מבחן הלשכה, הוא אמר לה שינסה לסייע. לדבריה, נוה אמר לה גם שידאג לקבלה לכל משרד עורכי דין שבו תרצה לעבוד. כששאלה איך יעשה זאת, ענה: "כולם עושים מה שאני רוצה". לחברים סיפרה המתמחה שקיימה עם נוה יחסי מין רק בשל המבחן. לבסוף לא העביר לה נוה את הבחינה, אך על פי החשד השיג לה אישור לתוספת זמן שלא היתה זכאית לו. 
על פי חדשות 13, נוה המליץ למתמחה להשתמש באפליקציית טלגרם במהלך ההתכתבויות ביניהם.
אפי נוה ממליץ על טלגרם
חדשות 13, צילום מסך

טלטלה בצמרת לשכת עורכי הדין: שלושה בכירים פורשים ותוקפים את נוה "הלשכה אינה עסק פרטי שלך"

"התנהלותך בחודשים האחרונים אינה תורמת לכבוד המקצוע", כתבו עורכי הדין משה טייב, מעיין אמודאי ושחר אורגד, והודיעו כי אינם יכולים להמשיך לכהן בתפקידיהם
מרימים כוסית עם חברים מתוך עמוד הפייסבוק של עו״ד סוזי עוז סיני ארניה
הערב נשלח אל יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, מכתב פרישה מהקואליציה של המשנה לראש הלשכה, עו"ד משה טייב, ושני סגניו של היו"ר, עורכי הדין מעיין אמודאי ושחר אורגד. השלושה כתבו כי אינם יכולים להמשיך לכהן תחתיו בשעה שמצבה של הלשכה הולך ומתדרדר, והתפטרו מתפקידיהם. זאת לאחר תקופה ארוכה של ציפוף שורות ומתן גיבוי מלא ליו"ר.
נגד נוה הוגש כתב אישום לאחר שנתפס מנסה לסייע למאהבת שלו להיכנס לישראל במרמה, תוך הונאה של מערך ביקורת הגבולות. מלבד כתב האישום נגדו מעיבה על מערכת המשפט חקירת פלילית שמתנהל תחת צו איסור פרסום גורף ועניינה חשדות כבדים הקשורים לצמרת מערכת המשפט בישראל. לאחר הגשת כתב האישום נגדו הישעה את עצמו נוה מחברותו בוועדה למינוי שופטים, אולם הוא מתעקש להמשיך לעמוד בראש לשכת עורכי הדין, למרות החשדות נגדו.
"בשנים הראשונות הובלת את הלשכה בראש מורם והבאת אותה לפסגות חדשות, אולם כעוצמת הנסיקה - כך עוצמת ההתרסקות", כתבו לנוה שלושת הבכירים המתפטרים. "לשכת עורכי הדין איננה עסק פרטי של איש ולכן להבדיל 'מהנהגת הלשכה' שבחרה לתמוך בך בפן החברי, אנו החלטנו להציב את הציבור בראש סדר העדיפויות, לוותר על כיסאותינו ולהתפטר מתפקידנו".
המשנה לראש הלשכה, עו"ד משה טייב, אמר: "בעת הזו לא נותרה לנו ברירה אלא לקבל החלטה קשה וכואבת. אני מבין שאפי נמצא בסערת רגשות ואני מזדהה עם המצוקה האישית שלו, אך לטובת הלשכה וציבור עורכי הדין החלטנו להתוות את הדרך באמצעות דוגמה אישית ולהתפטר".
עורכי הדין טייב, אמודאי ואורגד הוסיפו: "חשוב לנו לעשות את ההפרדה בין אפי נוה האדם, שלו אנו מאחלים מעומק הלב שיוכיח את חפותו ויחלץ מהתקופה הקשה שהוא חווה, לבין אפי נוה איש הציבור וראש לשכת עורכי הדין. כאשר איש ציבור נקלע למערבולת כזו, אסור לו לכבול אליו את הגוף שבראשו ולפגוע בו".