Wednesday, June 27, 2018

2018-06-27 רצח אודל אמבש: גיא לרר שבר את שתיקת התקשורת ב"הצנרת", ותגובת המשטרה - "אין חשד לפלילים", "תאונה מצערת"



Joseph Zernik is with OR Baruch and 48 others.
12 hrs
רצח אודל אמבש: גיא לרר שבר את שתיקת התקשורת ב"הצנרת", ותגובת המשטרה - "אין חשד לפלילים", "תאונה מצערת"
ניצב יורם הלוי והתנחלות תקוע במוקד הפרשה...  על מי ועל מה מחפים? הפרשה כולה נחזית כחזרה על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל . אולם בתקוע לא הצליחו למצוא נוצרי כמו רומן זדורוב לתפור לו תיק רצח...
No automatic alt text available.


Image may contain: 1 person Image may contain: sky, mountain, outdoor and nature
כאן: 
תגובת המשטרה לדיווח של גיא לרר ב"צנרת", ששבר את שתיקת התקשורת. המשטרה מודה: א) שמד"א חשבו שיש פה עניין לחקירת משטרה. ב) שלא נערכה כל חקירה.
"בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה ממד"א הוזעקו כוחות למקום. הועבר דיווח לגורמי הרווחה, ובבדיקה עמם לא עלה כל חשד לפלילים. בנוסף, מבדיקת המשטרה עלה כי אמנם מדובר בתאונה מצערת..."
ברקע: 
ניצב יורם הלוי והתנחלות תקוע במוקד הפרשה:
* את הסיפור של "בדיקה" במקום "חקירה" אנחנו כבר מכירים - פריבילגיה של מושחתים בצמרת...
* "אין חשד לפלילים" - מוכר לנו גם כן מפרשת הצוללות...
* "הוזעקו למקום" - ללא ציון שמו של המקום, כי מנסים להסתיר את מעורבות אנשים מהתנחלות תקוע בפרשה.
* "הועבר דיווח לגורמי הרווחה, ובבדיקה עמם לא עלה כל חשד לפלילים"הילדה הייתה אמורה להיות במוסד מופרט של הרווחה 200 ק"מ צפונה מהתנחלות תקוע - שם נמצאה. אז איך יכלו "גורמי רווחה" להסביר למשטרה שאין פה חשד לפלילים???
* ואיזה סוג של "תאונה מצערת" גרם לסימני האלימות הקשה על גופה של הילדה, כפי שדווח ממספר מקורות, פגיעות, שבסופו של דבר למותה??? תאונת דרכים??? תאונת עבודה??? תאונה מסוג אחר???
* ולמה הנפיקו תוך מספר שעות "הודעה על סגירת תיק חקירה" - אם לא נערכה חקירה כלל???
* פנייה למפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי דורשת פתיחת חקירת אמת. יורם הלוי מוזכר כמועמד למפכ"ל. אם יעמוד בסירובו לפתוח בחקירת אמת בפרשת רצח אודל אמבש, אסור לתת לו כזה לעמוד בראש חקירות ביצת השחיתות השלטונית!
* אין ספק שאודל אמבש לא הגיעה להתנחלות תקוע במקרה. בין תושבי המקום אנשים שלהם קשר ברור לבני משפחת אמבש מחד, ולשר אריה דרעי מאידך. עם מערכת הביטחון המסיבית בתקוע, פשוט וקל לברר מה קרה שם.
לסיכום: 
הפרשה כולה נחזית כחזרה על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל (שם היו קשרים של המעורבים לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ ולקצין מודיעין משטרה בדימוס בן דוד). אבל כאן לא הצליחו למצוא נוצרי רומן זדורוב לתפור לו את תיק הרצח...
שחיתות מתועבת של מערכת החוק והמשפט במדינת ישראל!
קישורים
[1] 2018-06-21 רצח אודל אמבש ז"ל: התנחלות תקוע וניצב יורם הלוי במוקד הפרשהקראו  http://inproperinla.blogspot.com/2018/06/2018-06-21.html
[2] 2018-06-20  בקשת עזרה הופנתה ל"רנטגן":
[3] 2018-06-19 פנייה לשדרן נתן זהבי:
[4] 2018-06-17 פנייה לניצב יורם הלוי:
 http://inproperinla.blogspot.com/2018/06/2018-06-17_36.html
[5] 2018-06-16 מידע נוסף נשלח לרב עדין שטיינזלץ: 
[6]  2018-06-16 בקשת עזרה הופנתה לרב עדין שטיינזלץ, נשיא ישיבת תקוע 
http://inproperinla.blogspot.com/2018/06/2018-06-16.html
 

Comments
 
Moti Eran Ariel-Levi
Moti Eran Ariel-Levi
איפה כתוב או מוזכר שמד"א חשבו שיש מקום לחקירה משטרתית?? אם יש אסמכתא לזה אפשר לכפות על המשטרה לפתוח בחקירה באמצעות הליך משפטי. לא ראיתי כזה אזכור בכתבה.
1
Avi Benaroch
Avi Benaroch
משטרת בונים חופשיים
2
Dani Carmi
Dani Carmi
מתי בדיוק התיק יעלם בטעות ?
או שמא ישלח לבעור בשגגה ?
איה רותי ( דוד ) ...
1
Joseph Zernik
Joseph Zernik
במסמך כאן כתוב שכוחות נשלחו למקום בעקבות דיווח של מד"א... מד"א לא מצלצל למשטרה אם אין חשד לפלילים... אם היה רק התקף לב, למשל, פשוט נוסעים לבית חולים... אבל הרעיון לפתוח בהליך משפטי הוא מבריק!...   כמו ללכת למאדאם להתלונן שהזונות פרוצות... Moti Eran Ariel-Levi
1
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אין תיק חקירה, אז אין מה שייעלם... Dan Carmi
אסף נמו
אסף נמו
זה כמו שיחזיקו אגף הסברה למשפחת פשע.
Joseph Zernik
Joseph Zernik
סתם, שאני אבין את עמדך בנושא: איזו סוג של תאונה היתה פה לדעתך? תאונת דרכים? תאונת עבודה? תאונה מסוג אחר?
Moti Eran Ariel-Levi
1
Joseph Zernik
Joseph Zernik
סתם שאני אבין את עמדתך בנושא: . "הועבר דיווח לגורמי הרווחה, ובבדיקה עמם לא עלה כל חשד לפלילים" - א) כלומר, היה כאן צורך לשלול חשד לפלילים... ב) הילדה הייתה אמורה להיות במוסד מופרט של הרווחה 200 ק"מ צפונה מהתנחלות תקוע - שם נמצאה. אז איך יכלו "גורמי רווחה" להסביר למשטרה שאין פה חשד לפלילים???
Moti Eran Ariel-Levi
1
Joseph Zernik
Joseph Zernik
סתם שאני אבין את עמדתך בנושא: "בנוסף, מבדיקת המשטרה עלה כי אמנם מדובר בתאונה מצערת..." - כידוע מפרשות נתניהו ושות', "בדיקה" אינה חקירה. כלומר, היה פה חשד לפלילים, שנשלל קודם, על סמך "בדיקה" עם גורמי הרווחה, ואח"כ נשלל סופית על פי "בדיקה" ללא חקירה... נראה לך סביר?
Moti Eran Ariel-Levi
1
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אבל כמובן, ההודעה פה אינה בשם אדם כלשהו בעל סמכות מוגדרת. זוהי הודעה מסוג הודעות דובר אלמוניות, שכידוע, אמינותן נמוכה... לכן, הגשתי פנייה ישירה לניצב יורם הלוי בתאריך 17 ליוני, עם דרישה לפתיחת חקירת אמת, ולמענה תוך 45 יום כנדרש בחוק. המענה יהיה חייב להיות חתום על ידי אדם בעל סמכות כלשהי. נחכה ונראה איך יתפתלו עם המענה...
Moti Eran Ariel-Levi
1
Adi Ben Yaccov
Adi Ben Yaccov
תודה שתאונה מצערת זה כבר התפתחות מסעירה בתחום! תאונה קרתה לה תאונה וסליחה. אני רק שאלה קטן אם היא מתה בתאונה ( גם קטנה) אז למה לא חוקרים?
1
Joseph Zernik
Joseph Zernik
כידוע, יש חובה לחקור תאונות עבודה באתרי בנייה, בהן נהרגים פועלים (אבל המשטרה לא חוקרת), וכן תאונות דרכים בהן יש פצועים או הרוגים... כלומר, גם אם הייתה כאן לכאורה תאונת עבודה, או תאונת דרכים... מן הראוי היה לחקור... ואז לקבוע אם היתה אשמה פלילית של אדם כלשהו, או "חוסר אשמה פלילית"... 
3
אסף נמו
אסף נמו
צ'רניק הכל היה לפי הפרוטוקול לכאורה עד שהרווחה התערבו.
שים לב לפרטים הקטנים.
Joseph Zernik
Joseph Zernik
ובקשר לרעיון הגאוני לפנות לבתי המשפט: יש לנו הרי חוות דעת בנושא במקרה דומה - פרשת רומן זדורוב... וחוות הדעת היא מפי מי שהתקשורת כינתה "המומחה מס' 1 למשפט פלילי" - פרופ מוטה קרמניצר. ומה הוא כתב בפרשת רומן זדורוב? אם אתרגם את הניסוח האקדמי שלו לעברית פשוטה: כשנוצר הצורך לחפות על מישהו או משהו, הכנופיה צופפה שורות, ופעלה כארגון פשע לכל דבר, ובראשו - הפרקליטות, היועמ"ש, ובית המשפט העליון... מכל מקום, אני מופתע לגמרי מהאמון שאתה פתאום נותן בבתי ההמשפט של מדינת ישראל... Moti Eran Ariel-Levi
No automatic alt text available.
1
 
Moti Eran Ariel-Levi
Moti Eran Ariel-Levi
.
יוסי, אני שמח שתיקנת את הנוסח שלך בעקבות ההערה שלי, חשוב לדייק באמירות. מד"א מחוייבת לדווח למשטרה על כל מקרה של דרגת פציעה הכוללת חבלות ופציעות מדרגה מסויימת שיכול והתבצעו על ידי צד שלישי כלשהו, בלי להפעיל כלל שיקול דעת אם יש חשש לפלילים אם לאו. זה נוהל אוטומטי שמתבצע כדבר שבשגרה מידי יום לגבי עשרות ומאות מקרים. לכן במקרה של התקף לב לא תמיד יערבו משטרה.

אני לא חולק כי על המשטרה היה לחקור את המקרה שכן הנסיבות לכאורה מעלות חשד למעשה לא כשר, איפה אתה רואה שאני נגד חקירה? יש לך בעיה קשה מאוד בהבנת הנקרא ובהליך הנקרא היסק ("סילוגיזם" - למקרה שאינך מכיר את המילה היסק).

אשר לפניה לרשות המשפט, אני חוזר על עמדתי כי אילו הייתה אסמכתא כתובה שמד"א חושדים באירוע פלילי ניתן היה למנף את זה לצורך פניה לבג"ץ. כידוע היטב לכבודו, לא תמיד פניה לבג"ץ או לרשויות המשפט נעשית מתוך תקווה כי באמת יבוצע תיקון לעוול ולפעמים יש מטרות אחרות כמו תיעוד או הפצת המקרה או קיבוע החלטה מעוררת מחלוקת. בימים אלה למשל אתה בעצמך תומך בפניה לבג"ץ במקרה אחר לגמרי (שברור לגמרי שלא ישיג את מטרתו ולא אפרט כאן), אך קיים רציונל אחר להגשתו. אותו דבר בדיוק גם פה. אתה מכיר אותי היטב, אתה באמת סבור שאני נותן אמון בבתי משפט או שהאמירה שלך נאמרה בקטע פופוליסטי?
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אסף נמו לדעתי, קשה להסיק בדיוק מה היה תפקיד הרווחה פה. הודעת דובר המשטרה אינה סבירה בעליל. לכן, אי אפשר לדעת מה היה טיבה של התקשורת בין המשטרה לרווחה. סביר להניח, שהמשטרה אכן פעלה בתיאום עם הרווחה. ככה פועלת הכנופיה... אבל גם ייתכן מצב מורכב, שבו גם לרווחה וגם למשטרה היו מניעים, חלקם חופפים וחלקם נפרדים, מדוע למנוע חקירת אמת של הפרשה.
אסף נמו
אסף נמו
בשטח ככה זה עובד,הרווחה נותנת את הטון ולא שוטר הסיור שלא מבין מה רוצים ממנו.
אסף נמו
אסף נמו
עוד דגש,אנחנו מדברים גיאוגרפית על איזור ירושלים.
שם המערכת מתנהלת לגמרי אחרת,שם זו כבר לא מדינת תל אביב
Joseph Zernik
Joseph Zernik
לא תיקנתי דבר בעקבות ההערה שלך. ולדעתי, די ברור שלא היה ולא יהיה כל תיעוד בכתב של התקשורת בין המשטרה לרווחה. הרי הרעיון שמישהו שהיה אחראי עליה 200 ק"מ צפונה מתקוע (או סתם פקיד רווחה, שאפילו לא היה קשור לפנימיה) היה יכול להביע דעה כלשהי על אשמה פלילית, או חוסר אשמה פלילית ב"תאונה המצערת" בתקוע, הזוי לחלוטין. לכן בדיוק היגשתי את הפנייה לניצב יורם הלוי. המשטרה תהיה חייבת לספק תשובה כלשהי בכתב, חתומה על ידי אדם כלשהו... נחכה עד תום 45 יום, ונראה לאן זה יוביל אותנו...
Moti Eran Ariel-Levi
2
Moti Eran Ariel-Levi
Moti Eran Ariel-Levi
צודק, התיקון שלך לא התמקד בהערה שלי, משום מה ברח לי מהעיניים.
Moti Eran Ariel-Levi
Moti Eran Ariel-Levi
גם אני יכול לצאת עליך בטענה שפנייתך לניצב יורם הלוי היא כמו כמו ללכת למאדאם להתלונן שהזונות פרוצות, אני לא עושה את זה כי אני מבין את ההגיון שבדבר. אותו דבר פניה לבג"ץ.
יש לך נטיה (שאתה צריך לעבוד עליה) להתנגח עם מישהו לאחר שהסקת מתוך שאלה שהועלתה מסקנות שונות שאין כל קשר ביניהן לתוכן השאלה. אני בעד החקירה, השאלה שלי התמקדה באסמכתא כתובה של מד"א לחשד לפלילים וזה בדיוק מה ששאלתי. סתם לצורך העניין נגיד שמד"א לאירוע מסויים ומצאו בו אדם דקור כאשר ליד הזירה זרוקה סכין מגואלת בדם. מד"א חייבים לתעד את הסכין ולדווח על כך למשטרה. ככל וקיים דיווח כזה והמשטרה לא חוקרת ניתן למנף זאת לצורך פניה לבג"ץ למשל.
אתה מצאת לנכון לנצל את השאלה לצורך פתיחת מתקפה רבתי עלי שאין כל קשר בינה לבין השאלה שלי. אם זה ימשך פשוט אתעלם מפוסטים שלך בעתיד ולא אגיב. אני סה"כ חושב שאני תורם לדיון.
Joseph Zernik
Joseph Zernik
כיוון שכרגיל היגענו לענייני חתימות, אז בוא נסקור את שיטות הפעולה של הכנופיה: א) בבית המשפט העליון, כשרצו לדחות מרישום בקשת עיון, שהוגשה כדין ונרשמה כדין (ונועדה לתעד "העלמות" תיקים וכתבי החלטות בבית המשפט העליון), שלחו לי הודעה על דחייה מרישום, חתומה על ידי אדם שתפקידו "סטודנט". ב) היחידה לחופש המידע במשרד המשפטים (שתפקידה לסייע באכיפת חוק חופש המידע) הוציאה "החלטה" שדחתה תלונה נגד הממונה על חופש המידע במשרד המשפטים, חתומה על ידי אדם שתפקידו "סטודנט"... אפשר להניח שתשובת ניצב יורם הלוי תהיה בדומה חתומה על ידי סטודנט, או משהו דומה...
Moti Eran Ariel-Levi
2
אסף נמו
אסף נמו
סביר להניח שאתה צודק,
פוזננסקי דווקא הייתה מבסוטה אם הייתה לה חתימה דיגיטלית.
ואם אפשר לחתום באווטסאפ הרי משובח
 
Joseph Zernik
Joseph Zernik
וכשנציב תלונות הציבור על השופטים רוצה לרמות ב"החלטה" על תלונה מוצדקת נגד שופט, ה"החלטה" חתומה על ידי עורך דין כגון "ממונה מנהל ופיתוח", במקום על ידי הנציב... ככה זה בכנופיה... :)
2
 
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אסף נמו: אם אתה רוצה תיעוד של איך זה עובד אצל משטרת ישראל-מחוז תל-אביב, כששוטר ניצב מול אירוע עברייני למהדרין - יש לי תיעוד מצוין בשבילך. איש משטרה לשעבר, אוריאל בנבנישתי, עבריין מורשע על אלימות חמורה, שריצה עונש מאסר ממושך, מושתל במאהל המחאה ארלוזורוב, ועוסק באלימות חמורה נגד נשים. שוטר מגיע לאחר שמישהו צלצל למרכזיית החירום של המשטרה במהלך אחד האירועים מסוג זה.
השוטר, ראש קטן, מגיע, והוא עד לאירוע אלימות חמור ביותר.
אממה -- השוטר מבין שבמצב כזה, הוא לא יכול לפעול על פי החוק. אז מה הוא עושה? מצלצל לקצין מודיעין ישראל הורן (זה שאחראי לרגל אחרי המחאה בת"א), לשאול אותו מה לעשות.
אממה -- קצין מודיעין ישראל הורן בחופשה באילת. השוטר מסביר לקצין מודיעין ישראל הורן שבנבנישתי פסיכופט, וזה יכול להפוך לרצח (כאילו שישראל הורן לא מכיר את הסחורה). אבל בסופו של דבר - ישראל הורן אומר לו בעקיפין לא לעשות דבר! (אבל לא היה יצירתי דיו להסביר לשוטר שזאת "תאונה מצערת".)
אני לא הייתי צד לשיחה, אבל העליתי את ההקלטה ליוטיוב, ומיד שלחתי הודעה לניצב בנצי סאו, מפקד משטרת מחוז ת"א (לכאורה הודעה על עבריינות שלי). בנצי ענה לי למחרת בכתב, שיש חשש לעבריינות של שוטרים (אבל לא עשה דבר בעניין השוטרים, וגם לא פעל נגדי).
לדעתי, ההקלטה הזאת היא קלסיקו! כל מילה פגז! אבל לא ברור לי שמי שלא מעורה בהתנהלות המשטרה יבין את כל הדקויות בהקלטה הזאת.
השוטר בשטח כאן, מקביל לדעתי בתפקידו לרפ"ק שאדי אבו-טריק, שחתם על "ההדעה על סגירת תיק חקירה"...
Moti Eran Ariel-Levi נחמה דר חיים אליהו חביבי
https://www.youtube.com/watch?v=Ry3nOvqpcWg
 
אסף נמו
אסף נמו
זה לא חדש שהמשטרה לא מאופקת.
אם אתה שואל אותי? זה נטו השלכה של "תרבות החפיף" זה לא ענה וזה לא ענה יאללה סעמק אני ממורמר אוציא קצת תסכול כי אני שוטר ואני יכול ואף אחד לא יעשה לי כלום.
אם בכלל לסכם גם ההתנהלות של הפרקליטות ובכלל ואם כן להכנס לדקיות זה הכל סביב מדיניות החפיף.
אסף נמו
אסף נמו
מה השפוט תורן ישן עכשיו?! 2 בלילה!! מה נעשה?!
יאללה נחפף משהו בדו"ח ונתקמבן בבוקר..."
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אסף נמו: אם אתה רוצה תיעוד של איך זה עובד אצל משטרת ישראל - מחוז ירושלים, כששוטר מקבל תלונה על פיגוע חמור - נסיון לפגוע בשוטרי יס"מ בערב יום העצמאות בכיכר ציון בירושלים. גם במקרה הזה - החשוד היה משת"פ משטרה. השוטר הקטן בתחנת לב-הבירה - מגרש הרוסים קיבל את התלונה, והיה די נרעש מהתיעוד של האירוע. אבל שבועיים מאוחר יותר - אסור היה לו לקבל ראיות נוספות, או לדבר על התלונה הזאת. כנ"ל - מודיעין מחוז. וימ"ר ירושלים - ידעו את כל הפרטים, והכירו היטב את החשוד, אבל סירבו לחקור.... התיעוד במקרה זה - במסמכים. כאן המשת"פ שמואל/חיים/יואל בסרטון שחשף אותו. ואז,אחרי שנתיים בשטח, הוא נעלם...
המשת"פ הליצן הסתובב ברדיוס של 500 מטר במרכז ירושלים בשלושה שמות שונים...

2012-08-31 Shmuel/Haim/Yoel - שמואל/ חיים/יואל - now popular also in Japan! 
 
1
 
אסף נמו
אסף נמו
גועל נפש.
וזה בכל מקום וחור.
אסף נמו
אסף נמו
ברור שכחתי שלתרבות החפיף יש את תרבות היאללה.
יאללה נחליק את זה יאללה נטאטא את זה יאללה.
כן ברור שהעלימו אותו מהשטח.
שוב אין ויכוח שכיום כל סקטור ציבורי שהוא מתנהל כמו רשת עבריינית לכל דבר ועניין.
השאלה הגדולה היא?
איך למגר את זה?
אסף נמו
אסף נמו
אגב אגלה לך סוד תקשורתי בעניין לורי שם טוב.
חלק מהכתבים ועורכים ציינו שהם לא מפרסמים כי הכפישה את שמם,לטענתם כמובן.
זאת אומרת שלא הכל כחלק מאג'נדה סליחה על הביטוי אבל חלק סתם מנייאקים שלא בא להם לפרסם עי ציפור נפשם העדינה נפגעה.
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אסף נמו: אם אתה רוצה תיעוד של איך זה עובד אצל משטרת ישראל - מחוז תל-אביב, כששוטר מקבל תלונה על פיגוע חמור - נסיון לפגוע בדרי המאהל על ידי ירי זיקוקים לתוך האוהלים מטווח של מטרים ספורים - יש לי גם מקרה כזה... במקרה הזה, היה לי צילום של המכונית ממנה בוצע הירי, מספר לוחית זיהוי, צילומים של מארזי התחמושת, שהשליכו לכביש, וצילומים של הנזק לרכוש (במזל לא היה נזק לגופו של אדם). אבל גם במקרה הזה, היה לי ברור מראש שהמבצעים הם משת"פים של המשטרה, ולכן לא יחקרו את האלימות החמורה. אז אחרי חודש, חזרתי ודרשתי בכתב "עדכון על התקדמות חקירה". אז מה ענה לי החוקר הליצן בתחנת לב תל-אביב (דיזנגוף): "אסור להזדרז במקרה הזה, כי זה עלול למסמס את החקירה"....

2013-03-08 OccupyTLV: Complaint File #107269/2013 filed with the Tel-Aviv City Center-HaYarkon Police Station in re: shooting at the Social Protest/homeless encampment Arlosoroff/Monument
מאהל המחאה ת"א: תלונה מס' #107269/2013 הוגשה למשטרת ת"א לגבי מספר אירועי ירי של זיקוקים אל תוך מאהל המחאה החברתית ארלוזורוב
http://www.scribd.com/doc/129303940
 
אסף נמו
אסף נמו
המשטרה הפכה להיות כמו כוכבית 2700 של כללית ולמה אני מתכוון? גם שם יושבים חסרי ניסיון והשכלה מול מחשב מקובע בתאריכים ולך תן לילד מחוצקן בן 25 להתמודד לצורך העניין עם אמא שהבן שלה ב2 בלילה סובל מ40 חום והיא חייבת תור דחוף בוקר למחרת,במחשב מופיע שיש תור לעוד 3 חודשים אבל המחוצקן יגדיל ראש ויתעסק באבחנות רפואיות ויבלבל ת'מוח העיקר שהוא יצא בסדר בהקלטה מול הממונים.
הבנת למה אני חותר?

סליחה על הביטוי אבל זה כמו לעטוף חרא בקופסת מתנה.
 
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אסף נמו: "זה לא חדש שהמשטרה לא מאופקת... זה נטו השלכה של "תרבות החפיף""??? נדמה לי שאנחנו מדברים בשפות שונות, או חיים ביקומים מקבילים. ביקום שלי, ובשפה שלי, המקרים האלה כולם מתעדים עבריינות של המשטרה, ולמעשה, משטרה שמתנהלת כארגון פשע מדינתי לכל דבר ועניין.
No automatic alt text available.
 
Joseph Zernik
Joseph Zernik
כמובן שאפשר לתעד התנהלות דומה של הרווחה... של השופטים... של הפרקליטות... המצבים האלה מוכרים היטב בקרימינולוגיה, והם טיפוסיים למשטרים מושחתים... Mike Zilber
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אסף נמו: בגדול, אתה נשמע מאוד מבולבל וחסר פוקוס... או חסר הבנה בסיסית של המצב...
אסף נמו
אסף נמו
ממש לא,נכון זה פלילי נכון זו חבריינות הכל נכון.
אבל כך הם מתנהלים.
זה שאתה והחוק רואים זאת בחומרה,הם לא.
Joseph Zernik
Joseph Zernik
ומעבר לסיפור הנורא של אודל אמבש, יש פה מצב שניצב יורם הלוי, שאחראי לסירוב לחקור את המקרה, יכול להיות בעוד חצי שנה מפכ"ל המשטרה - אחראי על שלל החקירות בביצת השחיתות השלטונית...
Image may contain: 1 person