Wednesday, March 6, 2019

2019-03-06 חברו את הנקודות: ברק כהן במחוזי ת"א, לורי בקלבוש, שוקי משעול - אסיר משוחרר, ורפי רותם בעליון...



Joseph Zernik is with ‎נחמה דר‎ and 65 others.
56 mins
חברו את הנקודות: ברק כהן במחוזי ת"א, לורי בקלבוש, שוקי משעול - אסיר משוחרר, ורפי רותם בעליון... 
הוסיפו לכך את המחאה בפ"ת ושאר אתרים - נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט, והמחאה שנמשכת שנים - נגד המערכת כולה בפרשת רומן זדורוב, ותגלו, שמוקד המחאה הוא מאבק נגד שחיתות מערכת החוק והמשפט עצמה!  ומערכת החוק והמשפט עוסקת בעקר בהגנה על עצמה... 
Image may contain: 1 person, sitting and outdoor Image may contain: 1 person, smiling, text Image may contain: 1 person
Image may contain: Shuki Mishol, closeup Image may contain: ‎8 people, ‎‎including ‎ליבר ליבר‎‎, text‎‎ Image may contain: 1 person, closeup

תל-אביב, 06 למרץ - הבוקר בילינו במחוזי ת"א עם כל החשודים הרגילים בדיון בערעור של ברק כהן על הרשעתו בפרשת השיר "נחש ירוק עיניים" ורכז מודיעין אלון חמדני.
* בפרשת ברק כהן - הסיפור הבסיסי ברור, ואין עליו מחלוקת בין הצדדים. אלון חמדני, קצין מודיעין במשטרת ירושלים, ניסה לגייס את עו"ד ברק כהן "כגשר" או "כקשר" עם לקוחותיו, שהם אנשים שעסקו במחאה. בתרגום לעברית עכשווית - חמדני ניסה להפוך את עו"ד ברק כהן - פעיל חברתי, המייצג אנשי מחאה כחלק מפעילותו הפוליטית - למשת"פ (תופעה ידועה בקרב עורכי דין במחאה).
ברק כהן סירב. יתרה מכך, ברק כהן נתן הדרכה חוקית ראויה ללקוחותיו, לגבי מימוש כדין של זכות המחאה. על פי עדותו אלון חמדני עצמו, ברק כהן "תקע מקלות בגלגלים" של מאמצי המשטרה לדכא את חופש המחאה.
בתגובה לסירובו של ברק כהן לשמש כמשת"פ - חמדני ושות' פתחו בפעולות נקמה שונות, כולל בידוי ראיות, הגשת תלונות שווא, מעצרי שווא, וכו'.
ברק כהן רואה בפרסומים שלו בעניין חמדני פרסומים פוליטיים, חלק בלתי נפרד מפעילותו הפוליטית, והם נועדו להתריע אנשי מחאה נגד שיתוף פעולה עם אלון חמדני, שעסק בחריגה מסמכות ומעשים חמורים מכך, ללא כל הגנה לציבור על ידי מח"ש או בתי המשפט. על פי ברק כהן, התנהלותו של חמדני כללה איומים על אנשים שלא להגיע להפגנות, איומים נגד אנשים ששמרו על זכות השתיקה וסירבו לשתף אתו פעולה, "הפרד ומשול", ועוד.
בסופו של יום, חמדני אמר ש"נחשף", או כדברי השופט בני שגיא היום - ברק כהן עשה לחמדני "אאוטינג" בקהל היעד. בהמשך חמדני ביקש העברה מתפקידו כרכז מודיעין...
בהפסקה שרתי לאמא של ברק - "אפרוח מטוגן" במסדרון, עד שבאו להגיד שאני מפריע בקומה למעלה... התברר שהיא הכירה את השיר, בגרסה המקורית. עדכנתי אותה לגבי גרסת פתח תקוה. באולם הדיונים - שוטרים באזרחי, שהזדהו כשומרי ראשו של אלון חמדני, הזהירו את היושבים בספסלי הציבור, ש"כל הנוכחים מתועדים."
* בראשית השבוע עסקנו בפרשת לורי שם-טוב - צריך להזהיר כל מיני כאלה, שמטפחים תקוות שווא לשחרורה המהיר של לורי שם-טוב. המסר של סנג'רו היה ברור -- "לשחרר את לורי שם-טוב. הנטל הכבד הוא עתה על השופטים". המסר עבר חד וחלק.
אבל השופטים אינם יכולים להתקפל מיד, כי זה "יפגע באמון הציבור", לכן הם ימשיכו למרוח את התיק למרות הנזק העצום למערכת ולכל אחד מהשופטים המעורבים. על מצבים כאלה בדיוק כתב ההיסטוריון הרומאי טקיטוס, מומחה בינלאומי לשחיתות, לפני כ-2000 שנה - "לאחר שנחשפה, מפלטה האחרון של השחיתות הוא החוצפה!" ובעברית עכשווית: "משתינים מהמקפצה!"
רפי רותם עדיין בערעור בעליון - אם זכרוני אינו מטעה אותי, כולל ערעור הפרקליטות על קלות ההרשעה וקלות הענישה במחוזי...
*שוקי משעול ריצה עונש מאסר, עכשיו אסיר משוחרר...
בכל המקרים הנ"ל ועוד, השופטים מקדמים יזמה, שהם עצמם הכריזו עליה כבר לפני מספר שנים - להגביל את חופש הביטוי ברשתות... השיח הציבורי כאילו יצא מכלל שליטה, מבחינתם. בפועל הם עוסקים בדיכוי חופש הדיבור וחופש המחאה.
המשותף הנוסף לארבעת המורשעים הנ"ל,שהמחאה שלהם היתה נגד שחיתות מערכת החוק והמשפט עצמה: ברק כהן - נגד משטרת ישראל, נגד הוצל"פ והבנקים, מול הלשכה ואפי נוה; לורי - מול בתי המשפט לענייני משפחה+רווחה; רפי רותם ושוקי משעול- מול רשות המסים+ פרקליטות ת"א+ השופטים.
הוסיפו לכך את המחאה בפ"ת נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט, והמחאה שנמשכת שנים - נגד המערכת כולה בפרשת רומן זדורוב, ותגלו, שמוקד המחאה בשנים האחרונות הוא מאבק נגד שחיתות מערכת החוק והמשפט עצמה!  ומערכת החוק והמשפט עוסקת בעקר בהגנה על עצמה... 
לקרמניצר מגיע הקרדיט על הניסוח המקורי.