Saturday, April 13, 2019

2019-04-13 על שופטים מושחתים, ועדת אמת ופיוס, אהרן ברק ועוד...


על שופטים מושחתים, ועדת אמת ופיוס, אהרן ברק ועוד
פניה אל ד"ר. Joseph Zernik
בקשת שאזכיר לך למנות את שמות השופטים העושים את מלאכתם ביושר ובאמונה!!!
*ראה תגובה ראשונה
Comments



  • Mike Peleg
    זרניק
    כל שם שתמנה יזכה את חשבוו הקנטינה של לורי שם טוב ב 25 שקלים ( מוגבל לעשרים
    שמות) #בהצלחה

    Joseph Zernik
    1
    Write a reply...


  • שמואל קראוז
    בטח לספור על האצבעות

  • Joseph Zernik
    חשבתי על זה Mike Peleg פלג. ויש לי תשובה, אבל היא ארוכה. אז אני הולך לשתות קפה של הבוקר, חוזר עוד 15 דקות ועונה לך לעניין.
    1

  • Joseph Zernik
    קודם כל: כיוון שהזכרת את לורי, רציתי להזכיר שלורי עכשיו בחברה מצויינת:
    * לורי היא עיתונאית, שהמשטר בישראל הכריז עליה "טרוריסטית" ועורך בה שפטים תחת מראית עין של שלטון החוק. לדעתי, הצורך להכריז על לורי טרוריסטית היה משני טעמים: א) להצדיק מבחינה משפטית את הפניה לרשויות "הלחמה בטרור" בארה"ב לפעולה נגדה. ב) להפעיל את התקשורת הזנותית (ירון לונדון ייזכר לדיראון) לצרכי פרופגנדה על האוכלוסייה המקומית - להצדיק את ההתעללות בלורי.
    * גו'ליאן אסאנג' - שנאסר השבוע ,הוא עיתונאי עטור פרסים, מועמד רשמי לפרס נובל לשלום לשנת 2019 (המועמדות הוצגה על ידי זוכת הפרס האירית מארי מגווייר) - שהוכרז על ידי המשטר בארה"ב "טרוריסט" מסיבות דומות. אסאנג' פרסם הדלפות שהציגו ראיות בלתי ניתנות להפרכה של פשעי מלחמה מתועבים של ארה"ב ובריטניה בעיראק ובאפגניסטן. האמריקאים משתמשים בהכרזתו כ"טרוריסט" משני טעמים: א) להצדיק מבחינה משפטית את בקשת ההסגרה מבריטניה. ב) להפעיל את התקשורת הזנותית (גם בישראל!) לצרכי פרופגנדה על האוכלוסייה - להצדיק את ההתעללות באסאנג'. נחמה דר משה שלם

    Image may contain: 3 people, text

  • Joseph Zernik
    לעניין השופטים בישראל: השאלה שלך מראה על חוסר הבנה בסיסי של ההשקפה שלי לגבי שחיתות שלטונית ומערכת המשפט בישראל:
    מערכת המשפט בישראל מושחתת לגמרי. השופטים **כקבוצה** עוסקים במרמה והפרת אמונים על הציבור, לתועלתם עצמם ולתועלתם של בעלי בריתם המושחתים. כשאני אומר או כותב דברים כאלה, אנשים מתקוממים, שאני "קיצוני", וגם:
    ■ איך אתה יכול להוכיח טענה כזאת בכלל?
    ההוכחה די פשוטה! וזהו הייחוד בשיטת המחקר שלי. אני עוסק בעיקר בבדיקת מערכות ניהול התיקים והכתבים. בנט-המשפט זה קצת יותר מסובך, אז אני אסביר את זה דרך המערכת בבית המשפט העליון.
    עד שנת 2002, כל המסמכים של החלטות ופסקי דין נשאו בתחתיתם אישור על ידי המזכיר הראשי של בית המשפט העליון: "העתק מתאים למקור". זאת לא המצאה ישראלית! האישור הזה "TRUE COPY OF THE ORIGINAL" - מקורו במסורת המשפטית האנגלית, והוא אימות הכרחי של כתבי בית דין אמתיים (אותנטיים ותקפים). ישראל גם חתומה על אמנה בינלאומית בעניין הזה - אמנת האפוסטיל - האג 1961.
    אפוסטיל
    https://he.wikipedia.org/.../%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7...

    אפוסטיל – ויקיפדיה
    HE.WIKIPEDIA.ORG
    אפוסטיל – ויקיפדיה
    אפוסטיל – ויקיפדיה

    1

  • Joseph Zernik
    ■ למה זה נחוץ?
    כי מרמה והונאה של שופטים, על ידי הנפקת מסמכים שהם עצמם לא מחשיבים לכתבי בית דין אמתיים, אבל מטעים אחרים לחשוב ככה, היא תופעה מוכרת כבר מאות שנים בבתי משפט מושחתים.
    הדוגמה הקלאסית בישראל היא "הפרוטוקולים המפוברקים" של ורדה אלשייך. לאנשים מהרחוב, וגם לעורכי דין - הם נראים כמו כתבי בית דין אמתיים (אותנטיים) ותקפים. הם נועדו לנקום בעו"ד רפאל ארגז, על ידי יצירת בסיס לתלונה סמי-פלילית נגדו - לשלול לו את הרישיון. עבריינות חמורה ביותר - מרמה, הפרת אמונים, הונאה, שיבוש מהלכי משפט, ועוד.
    אבל ורדה אלשייך מעולם לא עמדה לדין. כי ורדה אלשייך והנציב הנוכל גולדברג היו בהסכמה, שהמסמכים האלה בכלל לא היו כתבי בית דין, אלא "טיוטות" חסרות כל תוקף! בתמונה - דוגמה של "טיוטה" של ורדה אלשייך.

    No photo description available.
    1

  • Joseph Zernik
    כאן - דוגמה יותר בוטה של "טיוטה" מפרשת ג'ואל בן-סימון. שוב - מדובר במרמה והונאה מתועבת. במקרה הזה מעורבים מספר שופטים, כולל השופט מנחם הכהן, השופט אלבז, השופטת נילי מימון ועוד - ארגון פשע בבית המשפט לענייני משפחה בי-ם. המטרה במקרה הזה, בשלב הזה הייתה להתיר לאב הגרוש להוציא את בנה הקטין של גו'אל ממדינת ישראל, והתוצאה בפועל הייתה שהיא לא תראה אותו יותר לעולם. גם כאן, בסופו של דבר התברר שהיה מדובר ב"טיוטה: חסרת כל תוקף... אבל גו'אל ואחרים האמינו שמדובר בהחלטה אמתית של בית משפט של מדינת ישראל.

    No photo description available.
    1

  • Joseph Zernik
    עכשיו, אם נעבור לבית המשפט העליון: ביום 07 למרץ 2002, היה אירוע חריג בבית המשפט העליון. המזכיר הראשי שמריהו כהן נפטר מדום לב בתום בית המשפט העליון, במסיבת פרישה של עובד המזכירות.
    צריך להזכיר שוב: המזכיר הראשי הוא זה שמאשר על פי החוק בישראל וגם על פי אמנת האפוסטיל את ההחלטות ופסקי הדין "העתק מתאים למקור". כלומר, הוא זה שאחראי על ישרת הכתבים בבית המשפט. זה גם כתוב במפורש בתקנות בתי המשפט המנדטוריות משנת 1936: המזכיר הראשי אחראי על "השמירה המצוינת של התיקים והרישומים". בתמונה: שמריהו כהן.

    Image may contain: one or more people
    1

  • Joseph Zernik
    מיד עם מותו של שמריהו כהן, רשם בית המשפט העליון בועז אוקון הפך לממלא מקום המזכיר הראשי. בועז אוקון, להזכירך, הוא "בן טיפוחיו" של אהרון ברק, וגם זה שהיה אח"כ מנהל בתי המשפט, זה שהקים את נט-המשפט. יחד עם אהרן ברק הוא אחד הדמויות המרכזיות בהשחתת בתי המשפט בישראל.

    Image may contain: 1 person

  • Joseph Zernik
    ומה עשו אהרן ברק ובועז אוקון מיד לאחר מותו המוזר של שמריהו כהן? שינו את כל ההחלטות ופסקי הדין של בית המשפט העליון! מאז ועד היום, אין יותר בבית המשפט העליון "העתק מתאים למקור". להיפך: במקום זה יש "תניית פטור" - "העתק כפוף לשינויי עריכה ונוסח". כלומר - מבחינת משפטנים בינלאומיים, הם הפכו ב-07 למרץ, 2002, את **כל** ההחלטות ופסקי הדין של בית המשפט העליון ל"טיוטות" חסרות כל תוקף. או בקיצור - "פברוקים".
    בתמונה: דוגמה של פסק דין לפני 07 למרץ, 2002, ופסק דין אחרי אותו יום.

    Image may contain: text
    1

  • Joseph Zernik
    ■ תשאל אותי: מאיפה אתה ממציא קונספירציות כאלה?
    התשובה היא שגם ורדה אלשייך והנציב הנוכל גולדברג הם חלק מהקונספירציה הזאת. איך אני יודע? כי בהחלטה הנכלולית של גולדברג (שבה החליט שההחלטות של אלשייך הן "טיוטות" - וכך הוציא אותה חלק), גולדברג עצמו מצטט מכתב של אלשייך להגנתה. ומה כותבת לו אלשייך? שגם בית המשפט העליון מפרסם רק "טיוטות" - **כפוף לשינויי עריכה ונוסח"**. ומה עונה לה גולדברג הנוכל: "נתלתה באילן גבוה"...

    Image may contain: 1 person, smiling, text
    1

  • Joseph Zernik
    ■ תשאל אותי: אבל איך זה מסתדר עם החובה של המזכיר הראשי ב"שמירה מצוינת של הכתבים והרישומים"?
    אכן, הייתה פה בעיה קטנה, אבל אהרן ברק ובועז אוקון טיפלו בעניין. בשנת 2004 הם הוציאו "תקנות בית המשפט - מזכירות" (נחתמו על ידי גרופי אחר של אהרן ברק - כנראה סתם אידיוט - בשם טומי לפיד, שהיה אז שר המשפטים). בכך הם ביטלו את התקנות המנדטוריות. התקנות המנדטוריות היו מאד מפורטות לגבי החובות בניהול תיקים ישרים בבתי המשפט. בתקנות החדשות לא נותר לזה זכר, וגם איש לא אחראי על ישרת הכתבים והרישומים.
    זה כמו שתבטל את החוקים שמחייבים תאגיד או אפילו עמותה לנהל ספרי חשבונות אמתיים, ולהגיש דוחות אמתיים לרשויות. הפכו את הכל ל"טיוטות" "כפוף לשינוי עריכה ונוסח".
    1

  • Joseph Zernik
    ■ תשאל אותי: מישהו רציני בכלל מאמין לקונספירציות האלה?
    ובכן, קודם כל - מועצת זכויות האדם של האו"ם. כאן נתתי רק אפס קצהו של הסיפור. אבל כבר בשנת 2013, על סמך דו"ח שלנו, המועצה הוציאה דו"ח שאומר:

    Image may contain: text

  • Joseph Zernik
    ובשנת 2018, על סמך הדו"ח שלנו, הם הוציאו דו"ח שאומר כדלהלן. אולי עכשיו תבין את המשמעות של הניסוח הזה יותר טוב. "ישרתו ותקפותו של כל מסמך חוקי ומשפטי מישראל מפוקפקות במקרה הטוב".

    No photo description available.
    1

  • Joseph Zernik
    לכן, זה מצחיק אותי, כשמישהו בא ומתחיל להתווכח אתי, שפרוטוקול כלשהו או החלטה כלשהי של בית המשפט העליון לא נכונה, לא צודקת... אין מה לדון בתכנם של המסמכים האלה, כי הם מסמכים חסרי כל תוקף!
    זה כמו שמישהו יהיה חייב לך 1,000 ש"ח, ואז הוא יחזיר לך 800 שקל בכסף מונופול. האם אתה תתחיל להתווכח אתו שהוא לא צודק, והוא צריך לתת לך עוד 200 ש' של כסף מונופול? לא! כי הכסף מונופול חסר כל תוקף מלכתחילה!
    1

  • Joseph Zernik
    נמשיך הלאה: לכן, **כל** שופט שכיהן בבית המשפט העליון של מדינת ישראל לאחר 07 למרץ, 2002, הוא שותף בפועל למרמה והונאה, הפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט, אי קיום חובת דיווח, ועוד ועוד עבירות פליליות. **כולם עבריינים!** הם מפברקים הכל!

    Image may contain: 1 person, smiling

  • Joseph Zernik
    גם בזה אין כל חידוש. למשל, בנובמבר 2018, הזמינו אותי לכנס של פרופסורים למשפטים מרחבי אירופה בבי"ס למשפטים של אוניב גטינגן בגרמניה - לדון לעומק בדו"ח שלי לאו"ם על בתי המשפט בישראל. בסוף הם הסבירו לי ש"פברוקים" כאלה היו נפוצים מאד גם תחת המשטר הנאצי והמשפט הקומוניסטי בגרמניה... כלומר, גם הם מכירים את "הקונספירציות" האלה טוב מאד... מה שהפתיע אותי עוד יותר - הם משתמשים בדיוק באותו מונח לתאר את המצב: "פבריקציות"!
    בתמונה: הבניין של בי"ס למשפטים בגטינגן מהמאה ה-18.

    Image may contain: outdoor

  • Mike Peleg
    שאלה
    כשאתה כותב " ע"ס הדו"ח שלנו
    למי אתה מתכוון
    מי הם "שלנו" " אנחנו" וכ"ו?

    • Joseph Zernik
      העמותה: HUMAN RIGHTS ALERT-NGO

      Image may contain: one or more people and text
      1
    Write a reply...


  • Joseph Zernik
    ■ תשאל אותי: אז מי יילך לכלא בסוף?
    ובכן, בוא נסתכל במצב בדרום אפריקה, במזרח גרמניה, וכו'.
    במשטרים האלה הייתה שכבה שלמה של שופטים מושחתים. אבל לאחר שהמשטרים האלה נפלו, אי אפשר היה להכניס את כל השופטים לכלא. זה לא עובד ככה אף פעם.
    הגישה ב-50 השנים האחרונות היא, שאחרי שמשטר מושחת נופל, עורכים הליך שהוא לא משפטי, שנקרא "ועדת אמת ופיוס".
    ועדת האמת והפיוס – ויקיפדיה
    https://he.wikipedia.org/.../%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%AA_%D7...

    ועדת האמת והפיוס – ויקיפדיה
    HE.WIKIPEDIA.ORG
    ועדת האמת והפיוס – ויקיפדיה
    ועדת האמת והפיוס – ויקיפדיה

  • Joseph Zernik
    בתהליך הזה, בסופו של דבר רוב רובם של הפושעים מקבלים חנינה, ואפילו ממשיכים לכהן בתפקידים דומים לאלה שבם כיהנו לפני נפילת המשטר המושחת. רק ראשי הפושעים נכנסים לכלא.
    אז אם בימי חיי, נצליח להביא לתיקון המשטר המושחת במדינת ישראל, נצטרך לערוך "ועדת אמת ופיוס" על כל השופטים הרמאים. בתהליך הזה אנשים מהציבור חברים בוועדות, והוועדות בעצם מממיינות את הפושעים. הזוטרים - סולחים להם, ורובם ממשיכים בתפקידם. רק את הפושעים הבכירים מעמידים למשפט והם הולכים לכלא. כלומר: אם אהרן ברק עדיין יהיה בחיים, יש סיכוי שהוא ייכנס לכלא. כנ"ל - בועז אוקון, כנ"ל - מרים נאור, אסתר חיות. אבל רבים רבים מהפושעים ימשיכו לכהן כשופטים, אחרי שעברו את תהליך "ועדת אמת ופיוס".
    בתמונה: אהרן ברק - אבי כת הממזרים... אולי עכשיו תוכל להבין את הסיפור, שגם פורסם ב"חדרי חדרים"
    ■ ■ ■
    הרמב"ם, המטרוניתא, אהרן ברק וכת הממזרים
    החלטות ופסקי דין כולם "כפוף לשינויי עריכה ונוסח", בלתי חתומים, ללא המצאה כדין - "ירידת הפורמליזם ועלייה בערכים"! ואולי רק כת הממזרים???
    קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/08/2017-08-18.html

    Image may contain: 1 person, eyeglasses and suit

  • Joseph Zernik
    אולי הדוגמה הבולטת לכל מה שכתבתי הוא השופט היהודי המתועב ריצ'רד גולדסטון. הבנאדם היה שופט מושחת תחת משטר האפרטהייד. תחת חוקי האפטרהייד הוא דן שחורים למוות (לא אחד או שניים, אבל לא זוכר את המניין של אלה שהוא הוציא להורג). אח"כ נפל משטר האפרטהייד. הוא עבר "ועדת אמת ופיוס". הביע חרטה, והיום הוא גיבור בינלאומי של זכויות האדם!
    אם המשטר המושחת בישראל ייפול - אפשר לצפות למצב דומה. חלק מהשופטים יביעו חרטה, ופתאום, לא רק שלא יילכו לכלא, הם ימשיכו לכהן כשופטים, ויהפכו לצדיקי הדור...
    בתמונה: השופט ריצ'רד גולדסטון.

    Image may contain: 1 person, suit

  • Joseph Zernik
    זהו. הולך לאכול משהו. זה לא בדיוק מה שציפית בתור תשובה, אבל אני אשמח לשמוע שתרמת משהו לקנטינה של לורי שם-טוב...