Saturday, November 24, 2018

2018-11-24 שנתיים למחאה נגד מנדלבליט בפ"ת: הסקירה השבועית על שחיתות מערכת המשפט - כיכר גורן פ"ת

2018-11-24 שנתיים למחאה נגד מנדלבליט בפ"ת: הסקירה השבועית על שחיתות מערכת המשפט - כיכר גורן פ"ת
השבוע אנחנו מציינים שנתיים למחאה נגד מנדלבליט בפ"ת. דגם הפעולה של מנדלבליט וניצן ברור וחמור: סנדקאות לשחיתות השלטונית, ורדיפת חושפי שחיתויות ופעילי מחאה נגד השחיתות.
  

כבר מספר חודשים שאני מגיש במוצ"ש בפ"ת את הסקירה השבועית על שחיתות מערכת החוק והמשפט. משם היא מופצת ברשתות. כל שבוע אני מופתע מחדש ממספר האירועים שיש לסקר. במסגרת מספר דקות בכיכר גורן אין זמן לעבור על כל אירועי השבוע. אז כאן - רשימה יותר מלאה לשבוע זה. מערכת החוק והמשפט היא היא קדקוד השחיתות השלטונית!
א) פרשת הצוללות: סקירה של שיבוש החקירה על ידי הפרקליטות ומנדלבליט בהפגנה מול שגרירות גרמניה בתל-אביב. קוראים לממשלת גרמניה לבטל מיד את עסקת הצוללות. העסקה היא גלולת רעל מתוצרת טיסנקרופ למערכת החוק והמשפט, ולמוסדות המשטר הדמוקרטי בישראל.  לאור היחסים המיוחדים בין ישראל לגרמניה ואמנת ה-OECD נגד שחיתות, ולאור כשל מערכת החוק והמשפט בישראל - הגרמנים חייבים לבטל מיד את העסקה מיזמתם.
ב) פרשת הבלוגרים והשופטים הנוקמים: 
1. ביום ג' - דיון על ייצוגה של לורי שם-טוב אצל בני שגיא במחוזי ת"א - תיאטרון האבסורד.  ההפקה הראשונה של ההצגה בבימוי השופט בני שגיא נכשלה כישלון חרוץ. ההצגה נפסקה בשלב ההוכחות, שהתנהל תחת נוהל "שברו את הכלים". הסניגור של לורי, עו"ד רבינוביץ', סירב להמשיך להופיע בתפקיד בזוי, ועזב את ההצגה.  עכשיו רוצים להתחיל הפקה חדשה עם אותו במאי כושל, אבל עם שחקנים חדשים. אבל יש בעיות בהשגת מימון להפקה... דיון מאלף באופן התשלום לסניגורים ציבוריים, מנגנון שיצר סניגוריה נרפסת וכנועה במיוחד... אם המקרה כל כך חזק נגד לורי שם-טוב, אז למה הצורך לפברק ולהפיק משפט שדה?
2. ביום א' - דיון אצל גרוסקופף בעליון על ראיות אלקטרוניות מארה"ב. לורי טענה בעצמה כמו פנתרה, הפרקליטות נותרה ללא תשובות, וגרוסקופף החליט לתת לפרקליטות מקצה שיפורים - להגיש תוספת בכתב לאחר הדיון...   הדיון הוא על שיתוף הפעולה הבלתי חוקי, והשגת ראיות מ"המחלקה לביטחון המולדת" בארה"ב בעילות שווא של משטרת ישראל. וגם מאמר שלי בנושא כבר בשנת 2016 עוד לפני המעצר של לורי ומוטי.
3. הדיון ביום  א' בעליון הוא פרט אחד במכלול הפברוקים (מרמה) בהליכי צווי חיפוש, צווי תפיסה, והאזנות סתר בפרשת הבלוגרים והשופטים הנוקמים.  בתחום הזה, לורי היתה גורם מרכזי בחשיפת הכנופיה בבי"מ שלום ת"א: במשך יותר מעשור השופטים פברקו (עסוק במרמה) את הצווים בצוותא חדא עם משטרת ת"א. הפרשה התפוצצה בסופו של דבר כשהשופט עלאא מסארווה הודה באמת לנציב תלונות הציבור על השופטים (בניגוד לשופטים הרמאים דנה אמיר ושמואל מלמד, שאמרו לנציב שזאת רק "טעות".)
ג) השופט חנן מלצר ועדת הבחירות המרכזית: הביזיון של העליון. חוסר התקינות וחוסר הישרה במחשוב ועדת הבחירות המרכזית עלו לתודעה הציבורית.  ועדת הבחירות המרכזית מסרבת לענות על בקשות חופש המידע לגבי פרוטוקולים של הוועדה בהשתתפות היו"ר חנן מלצר וקודמתו אסתר חיות.  התרופה - מפמפמים בתקשורת פרופגנדה מצחיקה על חנן מלצר ש"ירד לעומק הסוגיה", ועל "הגנה רב-שכבתית". מתכוננים לעתירה לבג"ץ נגד יו"ר הועדה חנן מלצר, היו"ר לשעבר אסתר חיות, והיועמ"ש מנדלבליט. דורשים לאסור את השימוש במערכת "דמוקרטיה" בבחירות של 2019.
ד) פרשת הרפז והשופט הרמאי שאול אבינור- הקדימון לפרשת הצוללות:  השופט הרמאי שאול אבינור פיברק משפט בפרשת הרפז. מעלים החלטות בניגוד לחקיקה ופסיקת בית המשפט העליון: "עקרון יסוד בכל משטר דמוקרטי... חוקתי על חוקי"... בסופו של דבר, פרשה חמורה מאין כמותה, הסתיימה ב-200 שעות עבודות שירות....
ה) שופטי בג"ץ הם בלופרים (רמאים) - מחקר אקדמי מהעברית:  מי שלא תפס את זה הוא תמים, טיפש או רמאי. אבל עכשיו זה מחקר אקדמי של בי"ס למשפטים של האוניברסיטה העברית: "כיצד בוחרים שופטי בית המשפט העליון את חבריהם להרכב".
ו) עסקת "יודה ולא יורשע" לח"כ אורן חזן:  שחיתות חוצפתית - שמורה לקרובים לצלחת: השופט יצחק כהן, האברך שדרס אתיופית בכוונה, ח"כ אורן חזן. אותו סיפור עם שוטר אלים...  ואולי גם שרה נתניהו?
ז) השופטים מפברקים (מרמים) בנוהל להסרת תכנים "מכפישים" על השופטים מפייסבוק:  מכתבים מפוברקים מטעם הנהלת בתי המשפט, בשם "הגורם הממונה" - שלא היה ולא נברא.
ח) סגירת התיקים לאביגדור ליברמן: דרוקר בכתבת חשיפה על איך שי ניצן ויהודה ווינשטיין בישלו את סגירת התיקים. כאילו שלא ידענו - הפרקילטות והיועמ"שים של 20 השנים האחרונות הם הגורם המרכזי לצמיחת ופריחת השחיתות השלטונית.

 


א) פרשת הצוללות 
מחאה מול שגרירות גרמניה בתל-אביב: להשעות מיד את עסקת הצוללות - גלולת רעל למערכת החוק והמשפט ולמוסדות המשטר הדמוקרטי בישראל. 
משמרת מחאה צנועה התקיימה הבוקר לפני שגרירות גרמניה בת"א, ומכתב נמסר בשגרירות. נציג השגרירות גם ירד לחזות במשמרת המחאה...

ב) פרשת הבלוגרים והשופטים הנוקמים

2018-11-21 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: דיון אצל בני שגיא בתיק המרכזי על הייצוג של לורי - תיאטרון האבסורד
לורי שם-טוב, פעילה מרכזית במאבק נגד שחיתות בתי המשפט לענייני משפחה והרווחה, בפרט בקשר להפרדת ילדים מהוריהם, יושבת במעצר לפני משפט כבר כמעט שנתיים! ובחודשים האחרונים היא ללא ייצוג, זאת - בשעה שהתביעה דורשת עונש מאסר כבדים על עבירות שבמהותן הן לכאורה כתיבה פוגענית ברשתות...

קראו בבלוג: https://inproperinla.blogspot.com/2018/11/2018-11-21.html
 

כתב דוקטור Joseph Zernik
2018-11-18 לורי שם-טוב: השופטים, המשטרה והתביעה - עבריינים בצוותא חדא
---
פרשת השופטים הנוקמים חשפה ופוצצה את הכנופיה בשלום ת"א.
שם במשך יותר מעשור התנהלה פשיעה מאורגנת של שופטים ואנשי משטרה, ש"פברקו" באופן כללי את ההליכים בצווי חיפוש, תפיסה, האזנות סתר, וכו'.
לורי שם-טוב היתה פעילה מרכזית בתיעוד ובחשיפת השחיתות בשלום ת"א עוד לפני המעצר. ואחרי המעצר - הפרשה התפוצצה, כשהשופט עלאא מסארווה הודה שהשופטים בשלום ת"א כולם מנהלים הליכים מרמתיים ("מפוברקים") בעניין צווי חיפוש ותפיסה.
עכשיו העניין הגיע לעליון, בקשר להליכים שננקטו לחיפוש ותפיסת ראיות אלקטרוניות בארה"ב. התביעה פשוט מסרבת להציג את המסמכים שהביאו להוצאת הצווים בארה"ב...
הביטחון מפני חיפוש ותפיסה בלתי חוקיים הם זכות "חוקתית" יסודית.
והשופטים בשלום ת"א הפירו ביודעין ובכוונת מכוון זכות זאת במשך שנים לגבי כל האזרחים עליהם הוציאו צווים.
כמובן - שאיש מהם לא ייתן את הדין....
ואחרי זה, אסתר חיות רוצה למכור לנו בעזרת יחצ"ן, שהשופטים הם אלה שמגינים על זכויות האדם וזכויות האזרח בישראל...
מושחתים כולם




2018-11-18 לורי שם טוב ומוטי לייבל נ מדינת ישראל - פרוטוקול הדיון אתמול בעליון
---
הדיון בעניין אופן השגת ראיות מארה"ב דרך "המחלקה לבטחון המולדת"...
יש לשים לב שפרוטוקול זה, כמו כל הפרוטוקולים של בית המשפט העליון, הוא "פברוק" - כלומר מרמה. הפרוטוקול אינו חתום, ואין העתק של הפרוטוקול בתיק בית המשפט.
בשנת 2008 הסתיימה עתירה לבג"ץ נגד בית המשפט העליון (אבסורד בפני עצמו כמובן) - על כך שבית המשפט העליון מפברק את הפרוטוקולים של עצמו. בית המשפט העליון כאילו הסכים להפסיק לפברק.
בשנת 2008 גם חוקקה הכנסת תיקון מיוחד לחוק, שאומר שבית המשפט העליון, כמו שאר בתי המשפט, חייב לנהל פרוטוקולים כדין.
אממה - בית המשפט העליון מסרב לקיים את החוק ואת פסק הדין של עצמו. השופט טירקל הסביר לתקשורת, שהתיקון לחוק, שמחייב את בית המשפט העליון להפסיק לפברק, הוא חוק "קנטרני".
אז השופטים העבריינים בבית המשפט העליון ממשיכים לפברק פרוטוקולים עד היום... 


כתבה של דוקטור Joseph Zernik
שופטים ישראליים r etaliat e נגד שחיתות משפט נגד פעילים ידי שימוש בלתי חוקי, הונאת סמכותם. ארה"ב DHS / ICE collodes עם אותם, ו- Google הוא שותף מרכזי. S pying, מעצרים בלתי סבירים, חיפוש ותפיסה בלתי חוקיים של מחשבים, ואת פסקי דין מזויפים דרקוניים - retaliat יון מייצר חלק מיטב הראיות של שיפוטית שחיתות . התנאים בארה"ב דומים.
כובש, 17 ביוני - ד"ש / ICE מסרב להגיב על חקירה בנוגע להוראה יוצאת דופן של "שימור מידע", שהונפקה לוורדפרס ומכוונת את פעיל השחיתות בישראל, לורי שם טוב ואחרים. לורי היא הידועה ביותר עבור בלוגים שלה פעולה ישירה, מחאה שחיתות של בתי המשפט לענייני משפחה בכלל. במיוחד, מחאה נגד הפרקטיקות של סוכנויות הרווחה ובתי המשפט לקחת ילדים מן ההורים הביולוגיים שלהם לתת להם תחליפים או אימוץ. שם טוב ופעילי מחאה חברתית אחרים מכוונים לעתים קרובות לפעולות תגמול מצד משטרת ישראל ושופטים באמצעות מעצרים בלתי סבירים, חיפושים בלתי חוקיים ותהליכי השתלטות.

OPEDNEWS.COM
Israeli judges retaliate against anti court corruption activists by unlawful, fraudulent use of their authority. US DHC/ICE colludes with them, and Google is a major partner. Spying, unreasonable detentions, unlawful search and seizure of computers, and draconian fake judgments - retaliation produce...
Comments

Joseph Zernik
אבל ההסבר הפשוט ביותר לסיפור על הצווים בארה"ב, שלורי מנסה עכשיו להשיג, הוא שמשטרת ישראל "פיברקה", כלומר עסקה במרמה, בפניות שלה ל"מחלקת ביטחון המולדת",. הרשויות בישראל כנראה פנו לאמריקאים בטענה שקרית שהבלוגים בפלטפורמת וורדפרס הם "טרור". לכן, אתם זוכרים כמובן, שעם מעצר הנאשמים בפברואר 2017, הרשויות גם השתילו בתקשורת הישראלית ידיעות כוזבות על מעצר "כנופיית טרור רשתי". וירון לונדון - השקרן הממלכתי - פמפם את הפרופגנדה הזאת. לאומה עם אקדחים שלופים ברקע...
אבל לקח בערך שבוע או שבועייים, וכבר בהליכי מעצר הימים עו"ד נגה ויזל הסבירה אצל עלאא מסארווה שאין דבר כזה "טרור רשתי", ואין פה שום "טרור". ואז הם ירדו מהסיפור של ה"טרור" - כי הוא כבר השלים את מטרתו...
Manage
ג) השופט חנן מלצר ועדת הבחירות המרכזית:
כשלים במחשוב ועדת הבחירות המרכזית והשופט חנן מלצר: האם בן כספית פרסם פרופגנדה מטעם הוועדה?
בן כספית פרסם לאחרונה מאמר בענייני סייבר וועדת הבחירות המרכזית - "האם אפשר לזייף את תוצאות הבחירות בישראל?"... כספית לא בדיוק מבין בעניין, וכותב כאילו האיום העיקרי הוא סיכון חיצוני - מהאקרים בחו"ל. לא זה המצב כלל! האיום העיקרי על ישרת הבחירות בקשר למחשבי הוועדה הוא דווקא איום פנימי: שיבוש הבחירות על ידי אנשים הקשורים לוועדה או לחברות שהוועדה עובדת איתן.  גם המסקנה של של בן כספית מפוקפקת במקרה הטוב: יו"ר הוועדה - השופט חנן מלצר - בחור כארז, מטפל בעניינים כמו שצריך...  בקשת חופש המידע שהוגשה היום, מנסה לברר אם קיים יסוד עובדתי לפרסום של בן כספית...

 
תמונות. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית - השופט חנן מלצר, ומנכ"לית הוועדה - עו"ד אורלי עדס.


ד) פרשת הרפז והשופט הרמאי שאול אבינור- הקדימון לפרשת הצוללות
2018-11-19 משפט הרפז - השופט שאול אבינור "פברק" משפט (עסק במרמה) בלי לדפוק חשבון
---
השופט שאול אבינור ניהל כאילו משפט בו אין רישום של דיון הקראת כתב אישום, אין רישום של הקראת פסק דין, ואין רישום של פסק דין, אין רישום של ההחלטות. ועבור כל מי שחושב שזה סתם "בלגן" ישראלי - השופט שאול אבינור הוציא החלטה שמפרשת, שזאת מרמה בכוונת מכוון.
כל זה מתרחש פחות משבוע לאחר מרמה דומה של השופט אביטל חן במשפט שרה נתניהו בשלום י-ם.
לפני שבועיים הופעתי בקולוקוויום של פרופסורים למשפטים מרחבי אירופה בבית הספר למשפטים באוניברסיטת גטינגן גרמניה. הוזמנתי לדיון ב"בפברוקים" בבתי המשפט בישראל בעקבות הדו"ח שלי בנושא למועצת זכויות האדם של האו"ם. בתום דיון של כמעט שעתיים, הסבירו לי הפרופסורים המכובדים, שתופעות אלה היו נפוצות תחת המשטר הנאצי והקומוניסטי...
כבר אפלטון הבין, שמערכת חוק ומשפט למראית עין היא קדקוד השחיתות השלטונית...
צפו לטיפול דומה בפרשת הצוללות...
הציבור כבר הבין מה מתרחש בבתי המשפט, והיחצ"ן הטוב בעולם לא יעזור לאסתר חיות, כל זמן שהשופטים רמאים פורעי חוק!
קראו את הפוסט השלם:


INPROPERINLA.BLOGSPOT.COM
משפט הרפז - השופט שאול אבינור "פברק" משפט (עסק במרמה) בלי לדפוק חשבון שאול אבינור ניהל כאילו משפט בו אין רישום של דיון הקראת כתב אישום,...


ה) שופטי בג"ץ הם בלופרים (רמאים) - מחקר אקדמי מהעברית

הבלופרים בבג"ץ: קביעת ההרכבים אינה אקראית על פי אילוצי היומן. עכשיו זה מחקר מבי"ס למשפטים של האוניברסיטה העברית... 
---
כאילו שמישהו היה צריך מחקר לדעת את זה... מי שטען אי פעם אחרת, הוא תמים, טיפש, או רמאי!
לקריאה נוחה באתר רוטר:
http://rotter.net/forum/scoops1/515532.shtml

No automatic alt text available.
ו) עסקת "יודה ולא יורשע" לח"כ אורן חזן

אבישי גרינצייג
פ"ר: ח"כ אורן חזן לקראת חתימה על הסדר טיעון בתיק בו הואשם בתקיפת ראש עיריית אריאל. לא יורשע.
היום היתה אמורה להתקיים הקראת כתב האישום, אלא שחזן ביקש וקיבל דחייה, עקב הצורך שלו להיות נוכח בהצבעות בכנסת, עקב קואליציית ה-61.
בעיה קטנה: אין היום שום הצבעות.


MAARIV.CO.IL
פרסום ראשון: חה"כ מהליכוד לא יורשע בפרשת התקיפה. ביהמ"ש דחה את מועד הקראת כתב האישום בשל "משמעת קואליציונית", על אף שלא מתוכננות הצבעות במליאת הכנסת


2018-11-22 נפלאות המשפט הישראלי
---
אוקיי, אולי הרשיעו בסוף, אבל הטיעונים הזויים, כרגיל:
א) לא מרשיעים שוטר אלים - כי זה ימנע ממנו להמשיך בתפקידו כשוטר.
ב) לא מרשיעים אברך שדרס בכוונה אתיופית - כי זה יהרוס לו את הקריירה ברבנות.
ג) לא מרשיעים את השופט עבריין המין יצחק כהן - כי הוא רוצה לעסוק בחינוך, וזה ימנע ממנו העסקה בתחום...
ככה נראית מאפיה, לא מערכת חוק ומשפט!!!

ז) השופטים מפברקים (מרמים) בנוהל להסרת תכנים "מכפישים" על השופטים מפייסבוק
~השופטים "מפברקים" (מרמים) שוב~
---
כאן: מכתב איום בלתי חתום בשם "הגורם הממונה", שקיבלה התנועה למשילות כחלק מתשובה על בקשת חופש המידע על נוהלי הסרת תכנים מפייסבוק...
ברקע: על מי הם חושבים לעבוד עם המרמה הזאת? בעבר, מכתבים מסוג זה נחתמו על ידי "עו""ד ליאת יוסים, הגורם הממונה לעניין הכפשות השופטים".
לאחר שראיתי מסמך כזה, הגשתי בקשה על פי חוק חופש המידע להנהלת בתי המשפט: לקבל העתק של כתב המינוי של עו""ד ליאת יוסים, בתפקידה כ"הגורם הממונה לעניין הכפשות השופטים". כמובן שלא ה...
See More


ח) סגירת התיקים לאביגדור ליברמן

בקיץ האחרון נפגשו שי ניצן ויהודה ויינשטיין באמריקן קולוני לשיחה ארוכה וסוערת. בין השאר עלו השיקולים של שי ניצן בתיקי נתניהו. הערב דרוקר וברוכי חושפים שהשניים אחראים יחדיו לסגירת התיק נגד ליברמן:
והנה למי שלא זיהה את יהודה וינשטיין מהגב עוד צילום. ויינשטיין בטלפון דקות לאחר סיום הפגישה.