Saturday, February 16, 2019

2019-02-16 הסקירה השבועית על שחיתות השופטים

 הסקירה השבועית על שחיתות השופטים
2019-02-16 הסקירה השבועית על שחיתות השופטים
---
* נפתח בעבריינות למהדרין: בעקבות פעולות "התנועה למשילות", השבוע התנהל סבב נוסף במהלכים בין השופטים העבריינים לבין משרד היועמ"ש לגבי מאגר המידע הבלתי חוקי על "מבקרי השופטים". משרד היועמ"ש הודיע לציבור שהמשנה ליועמ"ש רז נזרי שוב החליט, כי על השופטים לחדול מהפעלת מאגר המידע הבלתי חוקי. במקביל, פורסמה פניה של משרד היועמ"ש לציבור - לנטר את התנהלות השופטים, ולהודיע למשרד היועמ"ש על פניות בלתי חוקיות של הנהלת בתי המשפט לציבור בעניין פרסומים שלא מוצאים חן בעיני השופטים. מה שהיה חסר בידיעה היה כמובן תגובת הנהלת בתי המשפט. כיוון שכבר בסבב הקודם של המהלכים, הודיע משרד היועמ"ש בשם רז נזרי, שאסור לשופטים להמשיך לנהל את מאגר המידע העברייני. אבל יום-יומיים אח"כ, השופטים הודיעו שכוונתם להמשיך ולנהל את המאגר... בקיצור: המהלכים של משא ומתן עם העבריינים הם תופעה חסרת תקדים באכיפת החוק. מה שחסר פה בבירור, הם כתבי אישום נגד אסתר חיות, יגאל מרזל, מרים נאור, ומיכאל שפיצר...
* נמשיך באי-כשירות גרידא: "מוסף כלכליסט" פרסם השבוע כתבה אמיצה של חיים שדמי על החששות לטוהר הבחירות הקרבות והתפקוד הכושל של ועדת הבחירות המרכזית בראשות שופט בית המשפט העליון חנן מלצר. הכתבה מצטטת את המידע השקרי בתשובה על בקשת חופש המידע של עורכי הדין הבכירים בוועדת הבחירות המרכזית - עו"ד אורלי עדס- מנכלית, עו"ד דין לבנה - יועמ"ש, ועו"ד אלעד נוה- ממונה חופש המידע. עורכי דין אלה כתבו שהשב"כ (רא"ם - רשות אבטחת מידע) ביצע את הבדיקה והאישור של מערכות המידע של הוועדה. השב"כ, לעומת זאת, הגיב בהכחשה גורפת. ואז, הוועדה תיקנה את עצמה וכתבה שאין להם אישור בדיקה, כנדרש למערכות מידע ממשלתיות. המידע שצוטט בכתבה בכלכליסט הוא רק מאחת מסדרת תשובות חופש המידע שקריות ומטעות של הוועדה בשנתייים האחרונות. המצב, בו ועדת הבחירות המרכזית, יחידה ממשלתית בראשות שופט בית המשפט העליון, שהיא חיונית לסדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו, מתנהלת על ידי עורכי דין שעוסקים במרמה סדרתית, בלתי נתפס. השופט חנן מלצר מתנהל כיו"ר טקסי, ומסרב למלא אפילו את חובת הדיווח.
* ואם כבר בחירות - הזיופים בפריימריז בליכוד והשופט מנחם נאמן - השבוע חזינו בביזיון שבהתנהלות הפריימריז בליכוד. שוב ושוב פורסמו תוצאות כוזבות. אולם השופט מנחם נאמן, שעמד בראש הפריימריז בליכוד, הסביר לתקשורת: "לא היו זיופים, אלא אי סדרים בתום לב... היו בעיות עם הקלדות בשל עייפותם של האנשים, והספירה המחודשת לא תשנה דבר. פה ושם אולי יהיה מישהו שהמיקום שלו ישתנה." השאלה המתבקשת מאליה: האם שופטים מעצימים או מערערים את אמון הציבור בהליכי בחירות? 
* צווי איסור פרסום - השופטים ממשיכים להפעיל באופן שיטתי צווי איסור פרסום בכדי למנוע מהציבור מידע על עומק השחיתות השלטונית. השבוע התבשרנו על המשך העתירה של עמותת "חוזה חדש", להסרת צווי איסור הפרסום בתיקי 1000 ו-2000. הפרקליטות מתנגדת להסרת צווי איסור הפרסום בטענה המוזרה, ש"מטרת הצו לצמצם את החשש להטרדת עד המדינה והפעלת לחצים עליו מצד החשודים!". החשודים מכירים כמובן את עד המדינה, ואת נושאי החקירה. קיימות כמובן דרכים יעילות הרבה יותר להגנה על עדים מפני החשודים. אולם הפרקליטות והשופטים בוחרים דווקא בצווי איסור פרסום - שמסתירים מהציבור מידע חשוב על עומק השחיתות השלטונית.
* הוצאה לפועל - במסגרת פריצת הסכרים בשיח הציבורי על שחיתות מערכת החוק והמשפט, כנראה ש"כאן" מתכננת סדרה תחקירים חדשה - "גלימה שחורה", שתיפתח בתחקיר על ההוצאה לפועל... ההוצאה לפועל היא מאפיה, ששודדת את השכבות המוחלשות בחברה הישראלית בסכומים המוערכים במספר מיליארדי ש"ח לשנה. לכן, יש לראות בהוצאה לפועל גורם מרכזי בהעמקת העוני בישראל. הנפשות הפועלות הן עורכי דין, רשמים, ותאגידים, כולל בעיקר בנקים, תחת חסות מלאה של בתי המשפט - עד לבית המשפט העליון. 
עתירת מוטי אשכנזי+76 אחרים נגד שר המשפטים ומנהל רשות האכיפה והגביה (2300/11), סיפקה מקרה בוחן מובהק. העתירה עסקה אך ורק בעניין פעוט אחד - האפליה, שבהמצאת החלטות הרשמים לבעלי החוב, אך לא לחייבים. התנהלות כזאת, היא כמובן הפרה בוטה של הזכות להליך ראוי - זכות יסוד, שהשופטים בישראל אינם מכירים בה. נשיא בית המשפט העליון אז, אשר גרוניס, עסק במשך יותר מ-4 שנים במרמה בניהול העתירה. במהלך העתירה נציגי המדינה מסרו שוב ושוב מידע שקרי ומטעה, אך לא נראה היה שבית המשפט מעוניין באמת גם הוא. בהליך, שהתנהל במשך שנים ללא צו על תנאי או צו ביניים, ניתנו כאילו שלושה פסקי דין... הליכים בדויים בעליל... בסופו של ההליך, החייבים לא זכו לסעד כלשהו, והוטלו עליהם הוצאות ניכרות. 
דו"ח מיוחד של מבקר המדינה (2016) מתעד תופעות שאין דרך לתאר אותן פרט לפשיעה מאורגנת תחת מראית עין של אכיפת החוק. אולם המבקר מצא רק "כשלים מערכתיים" - כגון גביית חובות פיקטיביים במשך שנים, מאנשים שאין להם יכולת להתגונן נגד המערכת. דבר לא הופנה לחקירה פליליית, וברור שאיש מהקרבנות לא יזכה לסעד כלשהו גם לאחר דו"ח המבקר...
* צווי הסגרה - השבוע התפוצצה פרשת כאילו מעורבותו של שר הבריאות בפועל ליצמן בשיבוש הליכי ההסגרה לאוסטרליה של הנאשמת בעבירות מין במוסד חינוכי חרדי... זהו אינו מקרה יחיד במינו. אולי המקרה החמור עוד יותר הוא של אניבל גאוטו, המבוקש על ידי האינטרפול. גאוטו חשוד במעשי רצח ועינויים כחלק משלטון החונטות של ארגנטינה לפני 40 שנה. ישראל מעניקה לו חסות מלאה כבר שנים רבות, מסיבות עלומות...
* לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים - בשבועות האחרונים נשבר דום השתיקה בתקשורת הממסדית לגבי פרשת לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים. במוצ"ש - שודרה כתבה בחדשות "כאן" לרגל מלאת שנתיים למעצרה לפני משפט. לורי היא פעילה מרכזית במחאה נגד שחיתות בתי המשפט לענייני משפחה, הרווחה, ולקיחת ילדים מהוריהם. את האירועים במשפט השדה שמנהל השופט בני שגיא סקרנו כבר בשבועות קודמים. אוסף שופטים אחרים, משלום ת"א, מחוזי ת"א, מחוזי מרכז, ובית המשפט העליון מסייעים בידו. 
* בינתיים, מתנהלת פרשה נוספת בעניין לקיחת ילדים מהוריהם - בקשר לילד אמנה אריתראי במשמורת הסלבריטאים אורלי וילנאי וגיא מרוז. הילד נלקח מאמו הביולוגית האריתראית, שעכשיו דורשת אותו בחזרה. חששות הועלו לגבי תקינות ההליך בו הילד נלקח ונמסר לאמנה מלכתחילה. הצמד וילנאי ומרוז ששו במשך שנים לחשוף את חייהם הפרטיים לציבור, כולל פרטים אינטימיים מטיפולי פוריות וההליך שבו קיבלו את הילד האריתראי לאמנה. צילום מסך מתכנית "מחוברים" אומר בכיתובית: "בואי נקנה ילד בכל צורה שהיא". המצב כולו נחזה כטישטוש התחומים שבין חיים פרטיים, עיתונאות, סלבריטאות, ותכניות ריאליטי. באפיזודות האחרונות, הצמד וילנאי ומרוז מנהלים תביעה אזרחית נגד עו"ד יוסי נקר, שמייצג את האם האריתראית, ומאיימים בתביעות נגד פעילים אחרים, שמדווחים על הפרשה.
* פרשת השופטת המופתעת פוזננסקי - עו"ד אביגדור פלדמן פרסם השבוע כתבה היתולית, בה הוא מלגלג על הלוליינות של שופטי בג"ץ - פוגלמן, סולברג, וברק-ארז, שנחלצו להציל מהדחה את השופטת המופתעת פוזננסקי. אולם בתוך כל הלגלוג על פעלולי הקרקס, פלדמן מעביר בשקט שורה מדאיגה ביותר לגבי עצם העניין: "לא נטען כי היתה בתכתובות אלה פגיעה בהליך השיפוטי." 
אמנם פלדמן כותב בלשון סביל, ולא כותב כאן שזאת עמדתו, אבל הוא גם לא חולק על עמדה זאת כלל... * איך יכול עורך דין שמכבד את עצמו לכתוב דבר כזה? * אין פגיעה בהליך השיפוטי בתקשורת של שופטת עם התביעה, במעמד צד אחד, מחוץ להליך השיפוטי, בעניין הדיון העומד להתקיים, תוך תיאום עמדות והבטחה להיראות "מופתעת" בכאילו? זהו שיבוש הליכי משפט למהדרין! * מה יותר עברייני מהתנהלות כזאת של שופטת? לקיחת שוחד? התקשורת והרשויות הפכו את הפרשה ל"פרשת המסרונים", כמו "פרשת החמגשיות" - כאלה קטנים וחמודים... ובהמשך, טרללו את הציבור שכאילו אין פה עבריינות. על דברים כאלה כתב משה נגבי את מאמרו האחרון - על משפטנים שמתעתעים בציבור ומפיצים "FAKE LAW" - חוק מזוייף.
יש לזכור פה לזכותה של שרת המשפטים איילת שקד(!!!), שהיא הפנתה את העניין מיד לנציב תלונות הציבור על השופטים אליעזר ריבלין, בבקשה שיפסוק אם יש להעמיד את השופטת לדין פלילי או לדין משמעתי. כלומר, שקד לא הניחה מראש שאין פה עבריינות. תוך פחות מ-24 שעות, ריבלין הספיק לבדוק את העניין על בוריו, ולהחליט שאין פה עבריינות... בכך, התחילה הלוליינות הקרקסית בפרשת פוזננסקי. השופטים הם אלה שהמציאו לעצמם את ה"חבריינות" [IMPUNITY] - חסינות בדויה לעבריינות... ב-70 שנות המדינה לא נכנס אף שופט לכלא על עבריינות על כס המשפט. אבל מועמדים מתאימים יש בשפע. השופטת ורדה אלשייך היא כמובן המועמדת מס' 1. 

* בשולי פרשת פוזננסקי, צריך להזכיר, שהשופטת אספרנצה אלון נתפסה בהונאה חמורה הרבה יותר, שכללה תקשורת במעמד צד אחד עם בא כוח. אספרנצה אלון יצרה באותו יום שתי החלטות שונות וסותרות באותו עניין. החלטה א' תקינה ותואמת את החוק. החלטה ב' מרמתית. אספרנצה אלון העבירה את שתי ההחלטות לבא כוח אח הצדדים, שהמציא אותם, עם ההסבר שהחלטה א' - התקינה - חסרת תוקף, והחלטה ב' - המרמתית - היא "ההחלטה המתוקנת", התקפה. בהמשך, אספרנצה אלון סירבה לענות על בקשה להבהיר מי משתי ההחלטות תקיפה וכיצד הגיעו שתי ההחלטות לידיו של בא הכוח. עובדת מזכירות חסרת כל סמכות, הוציאה מכתב שסותר את הודעת עורך הדין, ואומר שהחלטה ב' - המרמתית - חסרת תוקף, והחלטה א' -התקינה - היא ההחלטה התקפה. מזכיר בית המשפט ישראל חן סירב לאמת אף אחת מההחלטות "העתק מתאים למקור" בטענה ש"מנסים לתפור לו תיק". ובסופו של דבר, השופטת הנוכלת אספרנצה אלון פעלה על פי ההחלטה ב' - המרמתית... ההונאה במקרה של השופטת אספרנצה אלון תועדה בפרטי פרטים. תלונה פלילית הוגשה והתקבלה במחלקת הונאות של משטרת ת"א. אולם היועמ"ש מסרב עד היום לאישור חקירה פלילית נגד השופטת הרמאית אספרצה אלון. כך בדיוק נראית שחיתות של שופטים ועורכי דין בבית המשפט.

  
   

השופטים העבריינים ומאגר המידע הבלתי חוקי על "מבקרי השופטים"
 
כאן: עוד מהלך מצחיק. אבישי גרינצייג, כתבנו מטעם הפרקליטות, כותב שרז נזרי, המשנה ליועמ"ש, שוב החליט שאסור לשופטים לנהל מאגר מידע בלתי חוקי, עברייני, על "מבקרי השופטים".
רק דבר אחד חסר בידיעה הזאת: גרינצייג שכח לבקש את תגובת הנהלת בתי המשפט... האם הם מתכוונים לקיים את ההחלטה של רז נזרי? מה קרה לנהלי עיתונאות בסיסיים?
די ברור שמדובר פה במשאלת לב של רז נזרי ומנדלבליט - כי בסוף הידיעה עצמה, הם מבקשים את עזרת הציבור בניטור התנהלות השופטים העבריינים באותו עניין...
אז בבקשה: אם לידיו של מישהו הגיע מידע על עבריינות השופטים בעניין מאגר המידע על "מבקרי השופטים" - נא להודיע מיד לרז נזרי במשרד היועמ"ש....
ואיפה כתבי האישום נגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, מנהל בתי המשפט יגאל מרזל (וקודמיהם מרים נאור ומיכאל שפיצר)??? מדובר פה בהפרה חמורה של חוק הגנת הפרטיות! כידוע, הפרקליטות והשופטים מאד רגישים להפרות של חוק הגנת הפרטיות - כשזה נוגע לחברי כנופייית שלטון החוק...
ברקע: בשלב קודם, לאחר פרסום נרחב בנושא ע"י התנועה למשילות, במקום לאכוף את החוק על השופטים ולהגיש נגדם כתבי אישום, רז נזרי נכנס למו"מ עם הנהלת בתי המשפט (על פי דגם מו"מ עם החמאס?) לא ידעתי שהפרקליטות מנהלת מו"מ עם עבריינים במטרה להפסיק את העבריינות.
בהמשך, רז נזרי פרסם שמשרד היועמ"ש החליט שאסור לשופטים להמשיך בעבריינות.
בהמשך, השופטים פרסמו שהם מתכוונים להמשיך בעבריינות...
בקיצור: כנופיית שלטון החוק עובדת עלינו בעיניים!
---
פרסום ראשון: מערכת המשפט תפסיק לפנות למבקרי שופטים ברשת
לאחר שנחשף כי מערכת המשפט מקיימת מאגר מידע על בני אדם שמבקרים שופטים ברשתות החברתיות, והמאגר הוקפא, סוכם כי באופן זמני ייפסק הנוהל לבקש הסרת הפרסומים
לאחר שנחשף כי מערכת המשפט מנהלת מאגר מידע על מפרסמי פוסטים ביקורתיים נגד שופטים, ואף פונה למפרסמי הפוסטים בדרישה להסירם, למעריב נודע כי במהלך הדיונים בין מערכת המשפט לבין משרד היועץ המשפטי לממשלה הוסכם בין הצדדים כי מערכת המשפט תפסיק באופן זמני לפנות למפרסמי הפוסטים בדרישה להסרתם.
כזכור, במהלך חודש דצמבר התגלה כי מערכת המשפט מקיימת מאגר המכיל נתונים אישיים על אזרחים הכותבים פוסטים ברשתות החברתיות נגד שופטים, ולאחר הפרסום סירבה להסירו, וזאת בניגוד לחוק מאגרי המידע. מהנוהל הרשמי שקיבלה התנועה למשילות ודמוקרטיה במענה לבקשת חופש המידע שהגישה, עולה כי אנשי הנהלת בית המשפט מנטרים באופן שיטתי מידע ברשת ועורכים רישום מפורט של כותבי הפוסטים, כולל פרטיהם האישיים. אם פוסט מסויים מכוון נגד שופט, הוא אף יקבל לידיו עותק שלו.
בתגובה להתראה ששלחה התנועה בנושא, השיבה הנהלת בתי המשפט כי היא אוספת פרטים גלויים ברשת האינטרנט - ולכן לשיטתה הדבר מותר על פי חוק וכי מטרת המאגר היא הסרת התכנים הפוגעניים החורגים מגדר ביקורת לגיטימית. בתגובה להתראה ששלחה התנועה למשילות למשרד היועץ המשפטי לממשלה הוחלט להקים צוות בראשות המשנה ליועמ"ש עו"ד רז נזרי שיבחן יחד עם הנהלת בתי המשפט את חוקיות הנוהל. לאחר פנייה נוספת מצד התנועה הודיעה רז נזרי כי עד לסיום עבודת הצוות יוקפא הנוהל של הנהלת בתי המשפט. אלא שהיועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר הודיע לתנועה למשילות ודמוקרטיה כי לא קיבל פנייה שכזו מהיועץ המשפטי לממשלה ואין בכוונתו להקפיא את כלל העבודה בנושא ועובדיו ימשיכו לפנות לגולשים שבהתבטאויותיהם יש חשש לעבירה פלילית.בשלב זה, פנתה שוב התנועה לעו"ד רז נזרי וללשכת היועץ בטענה כי בהנהלת בתי המשפט לא נענים להחלטה. בתגובה, הודיע היום המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, כי הנהלת בתי המשפט לא תוכל להמשיך ולהפעיל את נוהל המעקב שלה על התבטאויות של גולשים ברשתות החברתיות המבקרים את מערכת המשפט ואת השופטים. נזרי הבהיר כי הנהלת בתי המשפט לא תוכל יותר לפנות לגולשים ולדרוש הסרה של הפרסומים, עד להודעה חדשה.בתנועה למשילות ודמוקרטיה מברכים על תשובתו של עו"ד רז נזרי וקוראים לגולשים ברשת לדווח לה במקרה של הודעה מהנהלת בתי המשפט שנועדה להסיר תכנים ופוסטים. מנהל הפעילות של התנועה למשילות ודמוקרטיה, יהודה עמרני אמר למעריב: "דרשנו במשך למעלה מחצי שנה שהנהלת בתי המשפט תחדל מהנוהל הפסול שלה, המנוגד לחוק. אנו שמחים שהיועץ המשפטי לממשלה אימץ את דרישתנו, אולם המבחן יהיה ביישום בפועל, ואנו נעקוב אחרי העניין. אנחנו קוראים לכל אדם שקיבל בימים האחרונים פנייה מהנהלת בתי המשפט להסיר פרסומים שהעלה ברשתות החברתיות, לפנות אלינו כדי שנוכל לוודא שהנוהל הפסול, אכן הופסק."
https://www.maariv.co.il/news/law/Article-684312

 מה קורה בוועדת הבחירות המרכזית?

 
אל תגידו שלא אמרנו: כך אפשר לגנוב את הבחירות בישראל
השפעה על הבחירות בישראל באמצעות פעילות סייבר או התקפה על מערכת המחשוב של ועדת הבחירות היא יותר מאפשרות סבירה. וזמן לתקן לא נשאר
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3756249,00.html

פריימריז בליכוד והשופט בדימוס מנחם נאמן: האם שופטים בראש ועדות בחירות מעצימים או מערערים את  אמון הציבור בישרת הבחירות?

כאן - אורי נחמן - איזו טרחנית אחת - מודיעה שהיא הולכת להגיש תלונה פלילית במשטרה על הונאת בחירות בפריימריז של הליכוד...
ברקע: תלונה נגד מי? תלונה נגד השופט נאמן? תלונה נגד נתניהו? מי יבדוק תלונות כאלה? המשטרה? אסור להם לחקור תלונה כזאת ללא אישור היועמ"ש אביחי מנדלבליט? אולי בסיוע שי ניצן?
כבר היינו בסרט הזה? לא?אורי נחמן - אם אכן הגשת תלונה במשטרה, והם קיבלו את התלונה כדין, היית צריכה לקבל טופס "אישור בדבר הגשת תלונה", חתום בחתימת יד על ידי החוקר שקיבל את התלונה. (עדיף להגיש גם תלונה בכתב שכתבת מראש, והבאת בשני עותקים, ולדרוש אישור קבלה על העותק שנשאר בידייך - כי חוקרי המשטרה משבשים לחלוטין את התלונות אם מגישים רק בע"פ, והם כותבים את התלונה, כפי שהם רוצים).
אורי נחמן - עכשיו את צריכה לשלוח למנדלבליט (עדיף בדואר רשום עם אישור מסירה+בפקס אלקטרוני שמספק לך אישור על מסירת הפקס בצד השני) העתק של טופס "אישור בדבר הגשת תלונה" - עם מספר התלונה, התאריך, ושם החוקר שחתם על האישור, דרגתו, שם תחנת המשטרה.
אורי נחמן - בפניה למנדלבליט, את צריכה לדרוש שיורה למשטרה לחקור את התלונה כראוי. את יכולה להוסיף משפט שאומר ש"העניין שבתלונה נוגע ליסודות סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו, ולכן, חשיבותו רבה, ואולי מן הראוי לערב גם את השב"כ בחקירה".
בפניה ליועמ"ש, אנא הוסיפי מתחת לשורת הנידון, עם הדגשה בקו תחתון (לפני הברכה "יומע"ש אביחי מנדלבליט הנכבד שלום רב," וכו'):
"הריני מבקשת תשובה ראויה, בכתב, של היועמ"ש על בקשת זאת להורות על חקירה פלילית, בדואר לכתובתי שלהלן, וללא שיהוי, על פי חוק חוק לתיקון סדרי המינהל (החלטות והנמקות), תשי"ט-1958. הזמן הוא מעיקרו של העניין!"
אורי נחמן - אנא עדכני אותנו - בתום 45 יום ממשלוח הפניה ליועמ"ש - האם קיבלת תשובה, ואיזו תשובה...
בכנס על "זיופי בחירות" שבו השתתפתי לפני שבועיים ב"מכון הישראלי לדמוקרטיה" בראשות פרופ' יובל שני (דקן משפטים לשעבר בעברית), דיברו על זה (בפרט עו"ד תהילה אלטשולר) שקרוב לוודאי ש"הערבים נוהרים לקלפיות" וכו' היה "הונאת בחירות". וגם היום קיימים כלים לאכוף אך החוק במצבים כאלה. אבל רשויות החוק והמשפט בישראל מעדיפות שלא לאכוף את החוק בעניין הונאות בחירות...
מדיניות כזאת ל מנדלבליט וניצן, הופכת כמובן את העיסוק בהונאות בחירות למשתלם ביותר, ונטול כל סיכון ממשי...


מירה סטריק‎ shared a post to the group: ‎בני חורין‎.
אורי נחמן
הבוקר נחשפתי לדברים שאמר אזרח שהיה משקיף בבחירות בהליכוד בשנת 2015 ובו אומר "נחשפתי באופן אישי לשיחה של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם השופט נאמן.. מאחורי הקלעים מפעיל לחצים.. " לאור הדברים המחרידים הללו, לא יכולתי עוד להישאר להם אדישה, והלכתי להגיש תלונה במשטרה על חשד להונאת בחירות.

צווי איסור פרסום בתיקים של נתניהו: האינטרס העליון של הכנופיה - להסתיר מהציבור את עומק השחיתות!
---
Yuval Yoaz יובל יועז
עדכון פרשות @netanyahu: הפרקליטות מתנגדת להסרת צו איסור הפרסום בתיקי 1000-2000, הכולל את פרטי הסכם עד המדינה עם ארי הרו. בתגובה לבקשת עמותת "חוזה חדש" (המיוצגת על-ידי) שהוגשה לבימ"ש השלום בראשל"צ, נטען כי מטרת הצו לצמצם את החשש להטרדת עד המדינה והפעלת לחצים עליו מצד החשודים!
לקריאת תגובתה המלאה של הפרקליטות -


הוצאה לפועל - עורכי דין, רשמים ותאגידים - פשע מאורגן מדינתי



על פי הערכות, ההונאות נגד החייבים בהוצאה לפועל מגיעות לסכומים של כמה מיליארדי ש"ח בשנה. לכן, צריך לראות את ההונאות בהוצל"פ כגורם מרכזי בהעמקת העוני בישראל. גם הדו"ח המיוחד של מבקר המדינה (2016) תיעד הונאות שיטיות בהוצל"פ, נגד השכבות המוחלשות, בקנה מידה נרחב, [1] כולל לדוגמה: 
* גביית חובות פיקטיביים, שלא קיימים כלל, במשך שנים - בעלי החוב הפיקטיביים פשוט חסרי אונים נגד המאפיה... 

* ריביות נשך בלתי חוקיות, שמופעלות באמצעות מערכות מחשוב הונאתיות... 
* הונאות נדל"ן בשלל צבעים וצורות...
אממה, מבקר המדינה לא הצליח לראות את העבריינות בעניין - רק "כשלים מערכתיים". וכמובן שגם במקרים בהם מבקר המדינה תיעד את ההונאות - אין סיכוי שיינתן סעד כלשהו לקרבנות...
צריך לציין שהמאפיה בהוצאה לפועל אינה פועלת בחלל ריק: בתי המשפט, כולל בית המשפט העליון נותנים למאפיה בהוצאה לפועל חסות מלאה. ההונאות של אשר גרוניס במשך יותר מ-4 שנים בעתירת מוטי אשכנזי+76 אחרים נ שר המשפטים ומנהל רשות האכיפה והגבייה (2300/11) - היא מקרה לדוגמה...
ועורכי הדין? בוודאי שלעולם לא יראו את העבריינות של עורכי דין ורשמים בהוצל"פ.
הכנופיה!
---
יפעת גליק
זהו עו"ד יוסי - אני קצת עסקן - ויצמן, המשנה לראש לשכת עורכי הדין. לאירוע ההשקה של הספר שלו, בהוצאת הלשכה, הגיעו שופטים וגם השרה שקד. הוא יושב בוועדה לבחירת רשמי הוצל"פ ובה בעת משרדו מייצג לקוחות, בין היתר, מול... רשמי הוצל"פ. #גלימה_שחורה. פרויקט חדש.
=קישורים=
[1] מבקר המדינה פרסם היום דוח ביקורת מיוחד על מנגנון גביית חובות בהוצאה לפועל
https://www.mevaker.gov.il/…/Articl…/Pages/HotzaaLapoal.aspx
[צפו] הערכיים ופרשת הפדופיליה באוסטרליה




guy soudry
הפרסום הראשון של גיא פלג אתמול באולפן שישי: במשטרה חושדים שסגן השר ליצמן איים על בעלי תפקידים במשרד הבריאות שאם לא ישתפו פעולה יוזזו מתפקידם

הבדיחה היומית: פרשת ליצמן - חברת הכנסת רחל עזריה (כולנו) שואלת - האם מדינת ישראל הפכה למושחתת?

---
כרגיל, מערכת החוק והמשפט בקדקוד השחיתות...
---
רחל עזריהליצמן מנע את הסגרתה של הפדופילית מלכה לייפר, ואני רוצה לספר לכן על הנשים שעתרו נגדה, שלא ויתרו, שהגיעו לארץ לנסות לזרז את ההליכים שלא הבינו איך במדינת ישראל נותנים הגנה לפושעת. הן שאלו פעם אחר פעם האם מדינת ישראל הפכה למושחתת. והאשמה על ליצמן.

TWITTER.COM
“@azariarachel זאת בדיחה? חברת כנסת ששואלת: "האם מדינת ישראל הפכה למושחתת"? מדינת ישראל מושחתת מהיסוד. הציבור כבר הבין את זה מזמן. אבל המושחתים בכנסת מסרבים להתחבר למציאות......



לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים
---
כתבה הערב, מוצ"ש בחדשות "כאן" - במלואת שנתייים למעצר לפני משפט של לורי שם-טוב - פעילה מרכזית במחאה נגד שחיתות בתי המשפט לענייני משפחה והרווחה, ולקיחת ילדים מהוריהם.
בשבועיים-שלושה האחרונים נפרץ דום השתיקה של התקשורת הפחדנית. צ
ריך לתת קרדיט ל:
* פרופ' בועז סנג'רו - שכתב מאמר אקטיביסטי - "לשחרר את לורי שם-טוב!"

* האגודה לזכויות האזרח - שפרסמו מאמר על טענה של לורי שם-טוב נגד פוזננסקי, שהאגודה מתארת כ"זיהום ההליך השיפוטי".
* גיא לרר בצנרת.
לפני כן היתה כמובן שרון שפורר האגדית - "לורי שם-טוב: יותר מסוכנת מדומרני, יותר מפחידה מקסטיאל", וגיל בערוץ 7 "לורי שם-טוב: אויבת המדינה מס' 1".


-9:24


403 Views
נחמה דר‎ is with ‎מנחם סןיסה‎ and 9 others.

לורי שם טוב נעצרה בתאריך 27.2 17.
שנתיים במעצר על עבירות מקלדת נגד שופטים ועוסים המשתפים פעולה בסחר בילדים.
לורי שם טוב היא אם מוכה שילדיה נחטפו לקלט חירום ועברו שם הסתה וניכור הורי חריף.


לורי שם טוב חשפה את הסכומים האדירים המתגלגלים בסחר בילדים.

בתבה הבלתי מאוזנת בעלילי נראה את עורך דין שחר שוורץ מלין כאילו נסחט. מה ששכחו לציין בכתבה שמדובר על הצעת פשרה בטרם נקיטת הליכים משפטיים נגדו בגין איומים.
https://www.facebook.com/The.truth.about.the.welfare.in.paintings/posts/2077139662583837?

וצפרא דוויק הוכיחה בעליל שאין צורך בדלתיים סגורות הרי היא בעצמה מקריאה בששון ובשמחה את מה שנכתב עליה.


ובלי להתבלבל העלו לשידור את דברי הגרוש שלה שישב כמה שנים טובות על אלימות.



2019-02-16 השופטים, אורלי וילנאי ווגיא מרוז, הילד האריתראי - וחופש הביטוי
---
כבר שנים שוילנאי ומרוז ששים לחשוף את חייהם הפרטיים לציבור, כולל פרטים אינטימיים מטיפולי פוריות והליך שבו קיבלו ילד אריתראי לאמנה. המצב מתואר כטישטוש התחומים בין עיתונאות לבין סלבריטאות ולבין תכניות ריאליטי. 

עיתונאית שואלת: "בברנז'ה, מי שנחשב לעיתונאי "רציני" שומר על פרטיותו. חשיפה זה לכוכבי ריאליטי". וילנאי עונה: "הברנז'ה הזויה, ולא אכפת לי מה היא אומרת. לברנז'ה הייתה ביקורת על זה שאנחנו נרקיסיסטיים ועל זה שאנחנו חושפים את עצמנו, אבל אצלנו זה בא ממקום אחר. אני לא מתייחסת למה שאומרים ולמה שכותבים בטוקבקים." צילום מסך מתכנית "מחוברים" אומר בכיתובית: "בואי נקנה ילד בכל צורה שהיא".
בהמשך, דיווחים ברשת מעלים חששות חמורים לגבי תקינות ההליך המשפטי של קבלת ילד אמנה במקרה של וילנאי ומרוז. אח"כ, לאחר שהאם הביולוגית דרשה לקבל את הילד בחזרה - וילנאי ומרוז ניהלו נגד האם הביולוגית מאבק בבתי המשפט. ועכשיו, וילנאי ומרוז מנהלים תביעה אזרחית נגד עו"ד יוסי נקר, שייצג את האם האריתראית, ושהוא גם פעיל מרכזי במחאה נגד שחיתות בתי המשפט לענייני משפחה והרווחה בלקיחת ילדים מהוריהם.
השבוע הם גם המשיכו בהגשת איומים בתביעות נגד כאלה שמדווחים על המאבקים המשפטיים בפרשה.
השיח ברשתות החברתיות הביא בשנים האחרונות לדעיכת אמון הציבור בשופטים מחד ובתקשורת הממסדית מאידך. השופטים וגורמי שלטוניים אחרים מדברים שוב ושוב על הצורך "להשתלט על השיח ברשתות"... המקרה של וילנאי ומרוז הולך ומתפתח לעוד מקרה לדוגמה - חלק מדיכוי חופש הביטוי כחלק מדיכוי המחאה נגד שחיתות מערכת החוק והמשפט...
החשש הברור הוא, שיש פה המשך של הליכים שראינו בפרשות רפי רותם, שוקי משעול, עו"ד ברק כהן, "באים לבנקאים", וכמובן, לורי שם-טוב והשופטים הנוקמים - דיכוי חופש הביטוי שהוא גם דיכוי המחאה נגד השחיותות השלטונית בכלל, ושחיתות מערכת החוק והמשפט בפרט.
קראו את הפוסט השלם: https://inproperinla.blogspot.com/2019/02/2019-02-16_16.html



השופטת החבריינית פוזננסקי, שופטי בג"ץ, ועו"ד פלדמן 


 

השופטים הם אלה שהמציאו לעצמם את ה"חבריינות" [IMPUNITY] - חסינות בדויה לעבריינות! ועורכי הדין, כולל עו"ד פלדמן הנכבד, תומכים בשיטה המושחתת הזאת!
---
עו"ד פלדמן היום בהארץ עושה כרגיל חצי עבודה, מפוקפקת ומטעה, בביקורת משעשעת, אבל בלתי מקצועית ולא עניינית על פסק הדין של בג"ץ בעניין השופטת פוזננסקי ו"פרשת המסרונים". פלדמן מלגלג על הלוליינות של שופטי בג"ץ שנחלצו להציל מהדחה את השופטת המופתעת פוזננסקי. 
אולם בתוך כל הלגלוג על הלולייינות של פוגלמן, סולברג וברק-ארז, פלדמן מעביר בשקט שורה מדאיגה ביותר לגבי עצם העניין: "לא נטען כי היתה בתכתובות אלה פגיעה בהליך השיפוטי."
אמנם פלדמן כותב בלשון סביל, ולא כותב כאן שזאת עמדתו, אבל הוא גם לא חולק על עמדה זאת כלל...
* איך יכול עורך דין שמכבד את עצמו לכתוב דבר כזה???
* אין פגיעה בהליך השיפוטי בתקשורת של שופטת עם התביעה, במעמד צד אחד, מחוץ להליך השיפוטי, בעניין הדיון העומד להתקיים, תוך תיאום עמדות והבטחה להיראות "מופתעת??? זהו שיבוש הליכי משפט למהדרין!
* איפה פלדמן למד משפטים??? באיסטנבול??? (שם למדו משפטים בן-גוריון ובן-צבי, ואת התוצאות ראינו בהכרזת העצמאות...)
* מה יותר עברייני מהתנהלות כזאת של שופטת??? לקיחת שוחד???
אז עשו מזה "פרשת המסרונים", כמו "פרשת החמגשיות" - כאלה קטנים וחמודים... וטרללו את הציבור שכאילו אין פה עבריינות.
יש לזכור פה לזכותה של שרת המשפטים איילת שקד(!!!), שהיא הפנתה את העניין מיד לנציב תלונות הציבור על השופטים אליעזר ריבלין, בבקשה שיפסוק אם יש להעמיד את השופטת לדין פלילי או לדין משמעתי. כלומר, שקד לא הניחה מראש שאין פה עבריינות!!!
תוך פחות מ-24 שעות, ריבלין הספיק לחקור את העניין על בוריו, ולהחליט שאין פה עבריינות...
* כי השופטים הם אלה שהמציאו לעצמם את ה"חבריינות" [IMPUNITY] - חסינות בדויה לעבריינות!
* ועורכי הדין, כולל עו"ד פלדמן הנכבד, תומכים בשיטה המושחתת הזאת!
ב-70 שנות המדינה לא נכנס אף שופט לכלא על עבריינות על כס המשפט. אבל מועמדים מתאימים יש בשפע. השופטת ורדה אלשייך היא כמובן המועמדת מס' 1.
---
לפעמים קריאה בפסקי דין של העליון כמוה כצפייה במופע לוליינות מרהיב
קראתי לתומי את בג"ץ פוזננסקי ומצאתי בו שמחה והרמוניה שכמוה הרגשתי רק לפני הרבה שנים
https://www.haaretz.co.il/magazine/.premium-1.6936606
השופטת החבריינית אספרנצה אלון והונאות של תקשורת במעמד צד אחד 
  

בשולי פרשת פוזננסקי צריך להזכיר, שתקשורת אסורה במעמד צד אחד בין שופטים לבאי כוח, היא עניין קבוע בשיבוש הליכי משפט בבתי המשפט בישראל. לדוגמה, השופטת אספרנצה אלון נתפסה בהונאה חמורה הרבה יותר מזאת של השופטת המופתעת פוזננבקי.
תלונה פלילית בעניין הוגשה כבר במאי 2016 נגד השופטת אספרנצה מבית המשפט לענייני משפחה בחיפה. אלון עסקה בניהול הליכים מדומים, למראית עין, בשיתוף פעולה עם עו"ד עמוס צדיקה.  בין השאר - אלון הנפיקה שתי החלטות סותרות בענייןן מועד דיון, שתיהן הגיעו לידיו של עו"ד צדיקה, שהמציא את שתיהן. אח"כ, סירבה השופטת אספרצה אלון לומר מי משתי ההחלטות תקפה ואמתית (אותנטית), ואיךהגיעו לידיו של עו"ד עמוס צדיקה. בהמשך - ניהלה השופטת אספרנצה אלון עם עו"ד עמוס צדיקה דיון מדומה, למראית עין, "בלתי פורמלי", תחת מספר כוזב (תיק סגור). ובסופו של הדיון המדומה -  הנפיקה והמציאה "פרוטוקול" ו"החלטה" כוזבים ומפוברקים, מסוג "טיוטה".
על הודעה ובקשה לחדול ממרמה, השיבה השופטת אספרנצה אלון בהחלטה האומרת, שמי שאינו משפטן לא יוכל להבין "את רזי סדר הדין"...
היועמ"ש ופרקליט המדינה מסרבים לפתוח חקירה פלילית נגד השופטת אספרנצה אלון. כמו כן מסרבים היועמ"ש ופרקליט המדינה לספק מכתב תקף, חתום על ידי בעל הסמכות המתאימה, לגבי סגירת התלונה - אם אכן נסגרה.  יתרה מזאת, שופטת המשפחה אספרנצה אלון קודמה לשופטת מחוזית בעוד תלונה פלילית נגדה  תלויה ועומדת...
בבלוג:  http://inproperinla.blogspot.com/2018/03/2018-03-05.html