Tuesday, May 12, 2015

2015-05-12 ISRAEL: Media and judicial corrupion // התקשורת ושחיתות השופטים

Letter to Haaretz Editor: One must wonder whether Haaretz serves its readers honestly in reporting on court cases of government corruption


My letter to Haaertz Editor today. jz
______
Aluf Ben, Chief Editor
Haaretz
Dear Mr Ben:
Your senior legal reporter, Revital Hovell, responds as usual, "not read", on messages that show that Haaretz reports on the Holyland corruption trial and others were false and misleading.
One is  hard pressed to believe that experienced legal reporters did not notice the blatant perversion and conspicuous fraud in court records in the Holyland trial.
At the end of the day, the question will come up: Where were the media when such corruption was publicly conducted in the courts?
Joseph Zernik, PhD
Human Rights Alert (NGO)
P.S. My Human Rights reports to the UN routinely include a specific chapter on conduct of the media.  However, UN reports on "Strengthening Judicial Integrity against Corruption" also note that in nations, where the judges are corrupt, media usually collude with the judges.
_____
מכתב לעורך הארץ היום. יצ
-------- Original Message --------
Subject:יש לתהות האם הארץ משרת את קוראיו נאמנה בדיווח על משפטי השחיתות של אולמרט, פינטו וכו
Date:2015-05-12 2:16 pm
From:joseph.zernik@hra-ngo.org
To:revital hovel, aluf ben

אלוף בן, עורך ראשי
הארץ
 
מר בן שלום,
הכתבת רויטל חובל כרגיל עונה ב"לא נקרא" על הודעות המראות שהדיווחים בהארץ על משפט הולילנד ואחרים היו מוטעים ומטעים.
קשה להאמין שכתבים משפטיים מנוסים לא שמו לב לשיבושים הבולטים וההונאה הבוטה בכתבי בית המשפט בתיק הולילנד.
וחבל, בסופו של יום, תעלה השאלה איפה הייתה התקשורת בשעה שהתנהלה כל השחיתות הברורה בבתי המשפט בריש גלי...
דר' יוסף צרניק
Human Rights Alert - NGO
 
נ.ב. הדוחות שלי לאו"ם על זכויות האדם כוללים באופן קבוע פרק נפרד על התנהלות התקשורת. אולם גם דוחות של ועדות האו"ם על "חיזוק ישרת השופטים נגד שחיתות" מציינים שבד"כ באומות בהן השופטים מושחתים, התקשורת משתפת איתם פעולה...
____________
ההודעה
   ‏‏אל: Revital Hovel
   נושא: Holyland II: Former PM Olmert in the Supreme Court - Reply on Responses by Parties on Request to Inspect court file  //  הולילנד 2: אולמרט בבית המשפט העליון - תגובה על תשובות הצדדים על בקשה לעיון בתיק
   נשלח: שבת 09 מאי 2015 11:16:32 (UTC+02:00) ירושלים
 נמחקה מבלי שנקראה ב- יום שלישי 12 מאי 2015 13:59:27 (UTC+02:00) ירושלים.
_____

Holyland II: A new perverted/forgery court record from Judge David Rosen in Former PM Ehud Olmert corruption case

הולילנד 2: עוד כתב בית דין משובש/מזויף של השופט דוד רוזן בתיק הולילנד
לאחר בקשות חוזרות לקבלת כתב בית דין חתום ומאומת של החלטתו המופרכת של השופט דוד רוזן על בקשה לעיין בכתבי פסקי דין עשויים כדין של אולמרט וזקן בתיק הולילנד, בית המשפט המחוזי ת"א סיפק בסופו של דבר כתב בית דין משובש/מזויף.  הראיות המצטברות מצביעות על כך שהשופט דוד רוזן עסק בהונאה על בית המשפט בתיק זה. תיק זה גם מספק שוב תיעוד מפורט של ההונאה בפיתוחה, הטמעתה, ותפעולה של מערכת נט המשפט.  הונאה על ידי שופטים ומניעת גישת הציבור לכתבים הולכות יד ביד זה מאות שנים... מניעת גישת הציבור שהונהגה בבתי המשפט בישראל, טיפוסית לטריבונלים של דיקטטורה צבאית, אך לא לבתי משפט של חברה אזרחית מתוקנת.  השופטים הם קדקוד שחיתות רשויות השלטון במדינת ישראל היום! 
  Inline image 2
תמונה: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ומזכירתו שולה זקן עומדים במרכז פרשות שחיתות רבות.  הראיות מצביעות על הונאה על בית המשפט על ידי השופט דוד רוזן בתיק פרשת הולילנד.
___

מאהל המחאה ת"א, 11 למאי - דר' יוסף צרניק (Human Rights Alert - NGO) הגיש בבית המשפט המחוזי ת"א בקשה חוזרת להעתק חתום ומאומת של החלטתו מיום 18 למרץ, 2015 של השופט דוד רוזן, הדוחה בקשה לעיון בפסקי דין עשויים כדין של אהוד אולמרט ושולה זקן בתיק הולילנד. [1]
פרשת הולילנד היא אחת מפרשיות השחיתות החמורות בתולדות מדינת ישראל, והמשפט כוסה בצורה יוצאת דופן על ידי התקשורת ומומחים למשפטים.  אולם בדיקה של הכתבים בתיק זה מעלה חששות חמורים שהשופט דוד רוזן עסק בשיבוש מסיבי של הכתבים וההליכים בתיק זה.
בדיקת התיק האלקטרוני לא העלתה עד כה פסקי דין עשויים כדין לגבי אהוד אולמרט ושולה זקן.  החלטתו של השופט דוד רוזן מיום 18 למרץ, 2015, דחתה בקשה לעיון בפסקי הדין בטענה שהם הועברו "פיזית" לבית המשפט העליון כחלק מהליכי הערעור.  זאת – בבית משפט המנהל תיקים אלקטרוניים כבר יותר מחמש שנים...

ביום 10 למאי, 2015, התקבל בפקס מבית המשפט המחוזי ת"א כתב שהוא שיבוש/זיוף של אימות החלטתו של השופט דוד רוזן מיום 18 למרץ, 2015.
 
 
הבקשה לקבלת העתק חתום ומאומת של החלטתו של השופט דוד רוזן מיום 18 למרץ, 2015, היא הרביעית (!) מסוגה...  השופט דוד רוזן סירב לענות על הבקשות הקודמות.
 
אולם אתמול, התקבל בפקס מבית המשפט המחוזי ת"א כתב, שהיה יכול להיחשב על ידי אדם בלתי מנוסה לכתב בית דין מאומת של ההחלטה מיום 18 למרץ, 2015. [2]

Inline image 1

Inline image 3

תמונה: הפקס מיום 10 למאי, 2015, מבית המשפט המחוזי ת"א, של החלטתו של השופט דוד רוזן מיום 18 למרץ, 2015.  ההחלטה דחתה את הבקשה לעיון בפסקי דין עשויים כדין של אהוד אולמרט ושולה זקן בתיק הולילנד, בטענה שהכתבים הועברו "פיזית" לבית המשפט העליון כחלק מהליכי הערעור.  זאת – בבית משפט המנהל תיקים אלקטרוניים כבר יותר מחמש שנים...  כתב זה אינו נושא חתימה של השופט דוד רוזן, והחתימה על האימות כביכול היא על ידי "שץ" או "שץ", אך שמו ותפקידו של החותם אינם מופיעים על המסמך.  ה"מזכירה ראשית" של בית המשפט המחוזי ת"א הרשומה בדף הבית של בית המשפט היא "ריקי סמואל"...
אדם בר-דעת יסיק שהמסמך שהתקבל בפקס ביום 10 למאי, 2015 הוא שיבוש/זיוף של כתב בית דין.  כתב זה אינו חתום על ידי השופט דוד רוזן, והאימות השקרי הוא על ידי אדם ששמו וסמכותו אינם מופיעים על המסמך.
_________

אדם בר דעת ימצא שהמסמך שהתקבל בפקס ביום 10 למאי, 2015 הוא כתב בית דין משובש/מזויף, מהסיבות הבאות:
א) כתב זה נשלח מבית המשפט למבקש מתוך כוונה שיתקבל על ידי המבקש ככתב בית דין מאומת ותקין.  כתב זה נשלח ללא כל מכתב מלווה המתעד כוונה זאת, אך לא הייתה כל סיבה נראית לעין לבית המשפט לשלוח כתב בית דין זה למבקש, מלבד בקשותיו החוזרות ונשנות לקבלת כתב בית דין חתום ומאומת של החלטתו של השופט דוד רוזן מיום 18 למרץ, 2015.
ב) כתב זה אינו כתב בית דין חתום ומאומת כדין: אין עליו כל חתימה של השופט דוד רוזן, והאימות אינו תקין – שמו של חותם האימות ותפקידו אינם מופיעים על המסמך, והחתימה קרוב לוודאי אינה של אדם המוסמך לחתום על אימות כזה – מזכיר ראשי או רשם בית המשפט ממונים כדין.