Friday, April 6, 2018

2018-04-06 עורכי הדין והמחאה: סיגלית קסלר וגונן בן-יצחק מתבקשים להביע דעה על המרמה בבג"ץ מבקשי המקלט באוגוסט!

עורכי הדין והמחאה: סיגלית קסלר וגונן בן-יצחק מתבקשים להביע דעה על המרמה בבג"ץ מבקשי המקלט באוגוסט!
---
Sigalit Kesler Gonen Ben Itzhak
על פי ההודעות, גונן בן-יצחק ידבר במוצ"ש בהבימה. ואני מניח שסיגלית קסלר תדבר שוב בכיכר גורן בפתח-תקווה.
מן הראוי שעורכי דין שעולים על במה כדוברי המחאה נגד השחיתות השלטונית יפתחו סוף סוף את הפה, על מה שמתרחש בבית המשפט העליון. אחרי הכל - זהו התחום בו הם אמורים להיות מקצוענים!
תייגתי את שניהם בעבר, וביקשתי את תגובותיהם לגבי מה שתיארתי כמרמה בבג"ץ מבקשי המקלט באוגוסט.
עד היום שניהם לא הגיבו.
על סמך דיווחי עיתונות ומידע נוסף, פירסמתי שני פוסטים מפורטים, שאומרים שהרכב מורחב של בג"ץ בראשות מרים נאור, בשיתוף פעולה עם הפרקליטות ופרופ' מור-יוסף, ובוודאי באישור היועמ"ש אביחי מנדלבליט - עסקו בהונאה רבתי! הפרקליטות הגישה הסכם בלתי חתום עם רואנדה, חסר כל תוקף. ושופטי בג"ץ הסכימו לקבל מסמך חסר תוקף זה תחת "חיסיון", ואח"כ ניהלו דיונים במעמד צד אחד עם הפרקליטות לגבי אותו הסכם מפוברק, כך שהעותרים לא יכלו לוודא את אמיתות ההסכם.
זאת הונאה רבתי של שופטים, מסוג המוכר ברחבי העולם כבר מאות שנים. ברחבי העולם דובר האנגלית, יש אפילו חוק מיוחד בנושא - חוק ההונאות STATUTE OF FRAUDS - שמקורו לפני מאות שנים במשפט האנגלי המקובל. אבל אצלנו - בית המשפט העליון עסק במרמה מסוג זה בלי לדפוק חשבון. ועורכי הדין לא פותחים את הפה!
אז מה אומרים עורכי הדין סיגלית קסלר וגונן בן-יצחק?
אם הם לא מוכנים לומר מילה בנושא, מן הראוי שיפתחו את דבריהם במוצ"ש כך: "תניית פטור: אני עורך דין, ולכן אני מנוע מלומר אמת בכל הנוגע לשחיתות מערכת המשפט בישראל!"
=קישורים=
[1] גירוש מבקשי המקלט - מרמה טיפוסית של בית המשפט העליון בצוותא חדא עם הפרקליטות
באוגוסט 2017, בג"ץ אישר את גירוש מבקשי המקלט... הכיר בהסכמי הגירוש, שהמדינה טענה שהם סודיים, ולכן הגישה אותם לבג"ץ במעמד צד אחד, ללא כל דרך לעותרים אפילו לוודא את אמיתותם. בפרואר, פרופ' שלמה מור-יוסף, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה התראיין אצל ניר גונטאג' ואמר: "אין שאלה אם יש הסכם. בית המשפט, שאני מאוד מעריך אותו, ראה את ההסכם. אז יש הסכם." אבל כשנשאל אם ההסכם חתום, סירב לענות: "יש דברים שיש להם חשאיות, ולכן לא אתייחס... אני יודע מה אתה שואל, אני לא רוצה לענות." ועכשיו, עו"ד איתי מק אומר לנו "ברור שהכל בלוף", ו"כל הטענות של המדינה לגביו, כמו גם החיסיון הקודם, פשוט לא תופסים...", וכן "למעשה זה בכלל עניין בסיסי בדיני חוזים." אני אינני עורך דין כידוע. אבל נראה לי שעו"ד איתי מק מתכוון לדיני חוזים מהסוג המוכר עוד מהחוק האנגלי המקובל בשם "חוק ההונאות". החוק הזה אומר שבתביעות המבוססות על חוזים והסכמים ממינים שונים, חייבים להציג לפני בית המשפט חוזה כתוב וחתום, שתכנו מתאים. הסיבה לחוק זה ברורה. בלעדיו, ביצוע הונאה תחת הליך משפטי בדוי, בשיתוף פעולה עם שופט מושחת הוא דבר פשוט ביותר. בקיצור, אין פה שום דבר ישראלי מקורי. הפרקליטות ובג"ץ "נחשפו בערוותם" בצוותא חדא - שני ראשים של מפלץ מערכת המשפט.
קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.com/2018/03/2018-03-22.html
[2] "ההסכם עם רואנדה" - מרמה והפרת אימונים בצוותא חדא של הכנופיה: מנדלבליט, שי ניצן, מרים נאור ושופטי בג"ץ, מור-יוסף... והפרזנטור נתניהו...
---
כיוון שסיפור "ההסכם עם רואנדה" עדיין בחדשות (עכשיו שקר חדש על הקרן החדשה), בואו נחזור למה שקרה פה באוגוסט בבג"ץ, כיוון שיש לזה חשיבות רחבה יותר להבנת התנהלות המשטר ומערכת המשפט והשחיתות השלטונית:
בבג"ץ באוגוסט 2017, המדינה הגישה כביכול באמצעות הפרקליטות "הסכם עם מדינה שלישית", שעל פי הראיות לא היה חתום כלל, ורואנדה הכחישה אח"כ את קיומו. אבל ובג"ץ הסכים לקבל את "ההסכם" תחת "חיסיון" וניהל דיונים במעמד צד אחד... כך שהעותרים בכלל לא יכלו לאמת את קיומו של ההסכם.
http://inproperinla.blogspot.co.il/2018/04/2018-04-05.html
גירוש מבקשי המקלט - מרמה טיפוסית של בית המשפט העליון בצוותא חדא עם הפרקליטות באוגוסט 2017, בג"ץ אישר את גירוש מבקשי המקלט... הכיר בהסכמ...
INPROPERINLA.BLOGSPOT.COM