Saturday, October 27, 2018

2018-10-27 רצח חאשוקג'י - העסק מסתבך - סוג של בנגזי!

2018-10-27 רצח חאשוקג'י - העסק מסתבך - סוג של בנגזי!


בבלוג: https://inproperinla.blogspot.com/2018/10/2018-10-27.html
---
עכשיו, שעבר כמעט חודש, אפשר לומר כמעט בוודאות, שהסיפור של חאשוקג'י הוא סוג של בנגזי. גם לסעודיה וגם לארה"ב יש סיבות טובות להסתיר מה באמת קרה שם. מה שברור, זה לא מסוג הסיפורים שהתקשורת הישראלית תעקוב ותדווח עליהם דיווח אמת... שומרים על החברים...
* בנגזי: בשנת 2012 נהרגו בבנגזי שגריר ארה"ב בלוב ועוד כמה. על פי הגרסה הרשמית, השגריר היה בביקור תמים ב"קונסוליה" בבנגזי, ומורדים רעים התנפלו על ה"קונסוליה" ורצחו אותם. האירוע הזה היה תמיד אחד הכתמים על הילרי קלינטון ואובמה, כיוון שהם ידעו בזמן אמת מה קורה שם, ולא שלחו תגבורת - הפקירו את האנשים בבגגזי. למה? השאלה לא נענתה מעולם....
אממה? מעולם לא היתה בבנגזי "קונסוליה". בהמשך התברר שבבנגזי היה "מאחז" בלתי חוקי של ה-CIA, שניהל שם בית כלא של "בור שחור" לעינויים, וגם משלוחי נשק לסוריה לתדלוק "מלחמת האזרחים" (יש אומרים - כולל משלוחי נשק כימי למורדים).
* חאשוקגי': בראשית אוקטובר 2018, חאשוקג'י, "עיתונאי" בוושינגטון פוסט בוושינגטון נסע לאיסטנבול לאשר מסמכים אישיים לקראת חתונה עם ארוסתו. מעולם לא יצא משם בחיים.
אז מה חדש?
א) חאשוקג'י לא היה בדיוק "עיתונאי". הוא היה מעורב עם ה-CIA וגם עם שירותי הביטחון של סעודיה במשך עשרות שנים. כולל קשר ישיר עם המוג'הידין והטליבן ובן-לאדן באפגניסטן (בתמונה). [1] זה שאחד כזה עובד כככתב בוושינגטון פוסט, לא בדיוק מוסיף אמינות לוושינגטון פוסט.
ב) למה הוא נסע בכלל לאיסטנבול? הבחור גר בוושינגטון. אם הוא רצה לאשר ניירות לחתונה, לא יותר פשוט בשגרירות סעודיה בוושינגטון?
ג) מה הקטע עם הארוסה? בני משפחה בכלל טוענים שכל הסיפור על הארוסה והחתונה הוא בלוף, שמעולם לא שמעו על הארוסה הזאת קודם. [2] הארוסה הזאת גם מסרבת להיפגש עם טראמפ, שהזמין אותה לבית הלבן...
ד) לפני הרצח ממש, על מה בדיוק חאשוקג'י עבד? ועבור מי? ההשערות הן שחאשוקג'י לא נרצח בכלל הטורים שכתב בוושינגטון פוסט, אלא בגלל מבצע של ה-CIA, נגד יורש העצר הסעודי, שבו היה מעורב.
ה) מקורות אמריקאים אומרים שהמודיעין האמריקאי ידע על הסכנה לחאשוקג'י בנסיעה לקונסוליה הסעודית באיסטנבול, אבל לא מנעו את הנסיעה הזאת.... מוזר ביותר... [3]
ו) למה הבן של טראמפ מתחיל פתאום ללכלך על חאשוקג'י? טראמפ גוניור פירסם שחאשוקג'י היה בכלל מוסלמי קיצוני, וכו' [4]
ז) ולאחר ההכרזות המפוצצות הראשונות של טראמפ, עכשיו הוושינגטון פוסט עצמו אומר שארה"ב משתפת פעולה עם סעודיה בטיוח הפרשה כולה! [5]
ז) ארדואן, שהיה בעצמו בן -ברית של ארה"ב, ואח"כ מטרה לניסיון הפיכה (כמו אסד בסוריה), מחזיק מידע נוסף, ואינו משתף פעולה עם CIA. הולך כנראה לנסות לייצר ערך מוסף גבוה על הפרשה. [6]
~~~בקיצור~~~
* נראה סביר שחאשוקג'י היה "נכס" של ה-CIA. קרוב לוודאי גם סוג של סוכן כפול של הסעודים.
* הנסיעה שלו לטורקיה היתה כנראה קשורה לעבודה שלו עם CIA, לא לאישור ניירות לנישואין. סיפור כיסוי חסר היגיון בסיסי.
* הסעודים חיסלו אותו, בצורה שחיסלו אותו, בגלל פעולות שביצע עבור ארה"ב, לא בגלל מה שכתב לוושינגטון פוסט.
* ועכשיו, ארה"ב מנסה להתנער מכל הסיפור.
[1] Afghan leader seeks Saudi help with Taliban
https://www.reuters.com/…/afghan-leader-seeks-saudi-help-wi…
[2] The link between 3 figures behind the Jamal Khashoggi mystery
https://english.alarabiya.net/…/The-link-between-3-figures-…
[3] Is the Khashoggi Mystery Now a US Scandal?
https://talkingpointsmemo.com/…/is-the-khashoggi-mystery-no…
[4] Trump Jr. Boosts Smear Tying Missing Journalist Jamal Khashoggi to Islamic Terrorism
https://www.thedailybeast.com/trump-jr-boosts-smear-tying-m…
[5] Trump joins Saudi Arabia's Khashoggi coverup - The Washington Post
https://www.washingtonpost.com/…/trump-joins-saudi-arabia…/…
[6] Ex-CIA expert: No audiotape on Khashoggi was given to US intelligence
https://english.alarabiya.net/…/Ex-CIA-expert-No-audiotape-…

Like
Comment
Comments

Joseph Zernik
לחובבי קונספירציות.... מיכאל מוריס-רייך וב

2018-10-27 Deceitful imprisonment in Israel - presentation in the European Conference on Digital Government

2018-10-25 Roman Zadorov Affair - the judges are the epitome of the abomination - presentation in the European Conference on Digital Government
In blog: https://inproperinla.blogspot.com/2018/10/2018-10-27-deceitful-imprisonment-in.html

      

Santiago de Compostela, Spain, October 25 - since the murder of Tair Rada and false arrest of Roman Zadorov are back in the news, one should understand: The problem is not just police and the prosecution - the judges are the epitome of the abomination.

  • Judges of the Nazareth District Court - convicted sex offender Yitzhak Cohen, Esther Hellman and later also the Court's Presiding Judge Avraham Avaraham - conducted sham court process, engaged in Deceit and Breach of Trust.
  • When the evidence was presented to Supreme Court Justice Neal Hendel as part of an appeal process, he summarily dismissed the appeal, never addressing the evidence of despicable fraud. Therefore, he engaged in Misprision of Felony.
Attached in the link below is the presentation of the lecture today in the European Conference on Digital Government.  The presentation addresses the general deceit in the Israeli courts' case management system - Net-HaMishpat.  However, it includes as part of the evidence, records from the Nazareth District Court and the Supreme Court, in Roman Zadorov's cases.
Similar, but much more elaborate evidence was submitted for the Periodic Review of Human Rights in Israel by the UN Human Rights Council.  The final UN High Commissioner's report on Israel (2018), concluded the evidence as follows:
"Serious deterioration in the integrity of law and justice agencies in Israel.  It affirms that as a result of implementation e-government systems, the integrity and validity of any legal and judicial record from Israel is dubious at best."



DOCDROID.NET
European Conference on Digital Government Santiago de Compostela,