Sunday, August 6, 2017

2017-08-06 הכנופיה מצופפת שורות - שני צווי איסור פרסום תוך יומיים בפרשות נתניהו...

הכנופיה מצופפת שורות - שני צווי איסור פרסום תוך יומיים בפרשות נתניהו...
האינטרס העליון של הכנופיה - להשתיק את התקשורת ולהחזיק את הציבור באפלה! אם הציבור יבין את עומק השחיתות השלטונית, תתחולל פה רעידת אדמה אמיתית. ראינו אותה התנהלות של היועמ"שים יהודה ויינשטיין ואביחי מנדלבליט בפרשת רות דוד.  ראינו אותה התנהלות של היועמ"ש אלייקים רובינשטיין בפרשת אביגדור ליברמן.  ראינו אותה התנהלות של הפרקליטות והשופט דוד רוזן בפרשת הולילנד ואהוד אולמרט.  ראינו אותה התנהלות של הפרקליטות והשופט עודד מודריק בפרשת פינטו-ברכה-ארביב.  ראינו אותה התנהלות של הפרקליטות והשופטת עינת רון בפרשת השופט יצחק כהן. מערכת המשפט ואכיפת החוק היא קדקוד השחיתות השלטונית, וההתנהלות שלהם בולטת במיוחד בפרשות השחיתות הכבדות.  הציבור חייב לדרוש שקיפות בהתנהלות מערכת המשפט ואכיפת החוק בפרשות נתניהו. 
"הטובים חסרי נחישותוהרעים מלאי תאווה”אין על מי לסמוך חוץ מהציבור בכיכרות! נחישות והתמדה!
קראו את הפוסט השלם: http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/08/2017-08-06.html

No automatic alt text available. No automatic alt text available.
תמונות.  שני צווי איסור פרסום של השופטת עינת רון תוך יומיים בעניין הרי ארו ופרשות נתניהו.
____
Image may contain: 1 person, closeup
תמונה.  השופטת עינת רון - חותמת גומי לצווי איסור פרסום בפרשת השחיתות של נתניהו!  השופטת עינת רון גם עסקה בהונאה בתיק השופט יצחק כהן - עבריין המין ודמות מרכזית בהונאה המתועבת בתיק רומן זדורוב. המטרה בתיק יצחק כהן: להסתיר מהציבור את שיבוש הליכי המשפט נגד השופט העבריין... [1]
_____

06 לאוגוסט, תל-אביב - השופטת עינת רון הוציאה שני צווי פרסם תוך יומיים בעניין עד המדינה ארי הרו.  עכשיו כבר ברור, שאם היקף השחיתות של הכנופיה מסביב לביבי יתגלה במלואו, תתחולל פה רעידת אדמה, שמעולם לא הייתה כמוה. ובתגובה - המערכת כולה מצופפת שורות למנוע מהציבור להבין את חומרת המצב ומשמעותו לגבי המשטר במדינת ישראל...  המשורר ייטס כתב על מצב כזה כבר לפני 100 שנה"הטובים חסרי נחישותוהרעים מלאי תאווה”.

עובדים עלינו בעיניים
זה מתחיל בצווי איסור הפרסום, שהוציאה השופטת עינת רון. ברור שהתקשורת, וגם המעורבים בפרשות כבר יודעים חלק גדול, אם לא את רובו ככולו של ההסיפור.  לכן, צווי איסור הפרסום האלה לא נועדו למנוע שיבוש חקירה. הצווים נועדו למנוע מהציבור להבין את היקף השחיתות בצמרת, ואת חומרת התנהלותם של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה שי ניצן ואחרים בשנה האחרונה:
* יוסי ורטר ב"הארץ": "על שולחן החוקרים נערמו- וממשיכים להיערם - ראיות בהיקף עצום, עדויות של מאות נחקרים ומוסרי עדות, מסמכים וקלטות. הפרטים שפורסמו עד כה הם קצה-קצהו של הקרחון הגדול. הציבור מכיר את הפרומו, או "הטיזר".... הריח מזכיר דג מת".
* איתמר לוין ב"מחלקה ראשונה": "נמשכת סתימת הפיות של התקשורת - איסור פרסום למו"מ עם הרו. רון -חותמת גומי."
* ומנגד  - סימה קדמון ב"ידיעות אחרונות": "המפגינים מול ביתו של היועמ"ש בפתח תקווה יכולים לקחת חפש השבוע".
* ויוסי ורטר ב"הארץ" כבר מדבר על "איחוד התיקים ועונש קל"...

האינטרס העליון של הכנופיה הוא להשאיר את הציבור באפלה
* ראו פרשת אפרים מלכה - הם תקפו את התקשורת, וניסו ומנסים עד היום להציג את אפרים ברכה כקדוש מעונה, בזמן שמכתב של שרת המשפטים של ארה"ב אומר, שהם העבירו מידע לישראל כבר שנים קודם לכן, שפינטו משחד את ברכה.. ובסוף פתחו במשטרה "חדר מורשת ברכה"...
* ראו פרשת מנשה ארביב - "ראש האף. בי. איי. הישראלי" שלקח שוחד/טובות הנאה - סיפור חמור מאין כמוהו... תחילה ניסו לא להגיש כתב אישום בכלל. ועכשיו מנהלים איזה משפט דמי בבית המשפט השלום בראשון... כלומר הוא יכול לצאת עם עבודות שירות... 
* ראו פרשת השופט עבריין המין יצחק כהן - שהיה גם דמות מרכזית בפרשה המתועבת של רומן זדורוב בנצרת... עינת רון פיברקה את המשפט שלו בשיתוף פעולה עם מנדבליט ומרים נאור... ואי אפשר לדעת בבירור אם הוא אפילו הורשע - כי השופטת עינת רון הפעילה חיסיון מפוברק על התיק יום לפני מתן פסק הדין לכאורה. והשופטת עינת רון עשתה זאת מתוך מרמה - טענה שהחיסיון הופעל על התיק עם הגשת כתב האישום... ולפני כן הם ניסו לפברק שם הודאה ללא הרשעה... [1]
אם הציבור לא יעמוד על שלו, וידרוש שקיפות ומיצוי חומר הדין עם חברי הכנופיה, נקבל עוד סיפור מהסדרה של אפרים ברכה, מנשה ארביב, יצחק כהן...


ביבי הוא לא הבעיה - הבעיה היא הכנופיה
ביבי הוא רק הפרזנטור של הכנופיהלפניו היה לנו אולמרטולפניו היה לנו שרון… ראש ממשלה בא וראש ממשלה הולך, אבל הכנופיה נשארתאין ספק שביבי צריך ללכת הביתהאו לכלאאבל מי שמציב את הדחת ביבי כפתרון הבעיה - טועה ומטעה.
הכנופיה הצליחה להשתלט על כל מערכות הממשל התקין במדינת ישראל. מה שאנחנו רואים היום הוא קריסה כללית של מערכות המשטר.  ועכשיו הם מנסים בצורה נואשת להסתיר את המצב מהציבור:
* איך יכול להיות שהשחיתות ברכש הצהלי נמשכה שנים והשירותים החשאיים לא מנעו על זה?
חוק השב"כ אומר
7. א) השירות מופקד על שמירת ביטחון המדינה , סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו, מפני איומי טרור, חבלה, חתרנות... וכן יפעל השירות לשמירה ולקידום של אינטרסים ממלכתיים חיוניים אחרים לביטחון הלאומי ...  
במדינה שבה הניטור האלקטרוני (דוא"ל, טלפונים, וכו') הוא ברמה שאין כמוה בעולם, וכך גם איסוף המודיעין בשטח, השב"כ והמוסד פשוט לא ידעו כלום?  או שהשב"כ והמוסד החליטו שלא הייתה פה פגיעה בסדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו? שלא הייתה פה פגיעה באינטרסים ממלכתיים חיוניים לביטחון הלאומי?
* ברור שמשרד ראש הממשלה במתכונתו הנוכחית אינו תקין, שלא לדבר על המל"ל.
* ברור שצריך לשנות באופן מבני ויסודי את משרדי היועמ"ש ופרקליט המדינה. מנדלבליט ושי ניצן חייבים ללכת, ויש לנקוט צעדים גם נגד בכירים ובכירות אחרים בפרקליטות...
* יש לצפות שהשופטים יעסקו בשיבוש הליכי משפט גם בפרשה זאת, כרגיל בפרשות השחיתות הגדולות של השנים האחרונות. וכרגיל - אף שופט לא ייתן את הדין על מרמה על כס המשפט.
* והכנסת אימפוטנטית לחלוטין.
אז מה נשאר? הציבור בכיכרות!

המאבק בשחיתות השלטונית הוא לא מבצע של "זבנג וגמרנו"
שחיתות ברמה שהתפתחה במדינת ישראל היא מצב שקשה מאד לתקן.


תארו לעצמכם לוליין שהולך על החבל בקרקס. הוא חייב לשמור כל הזמן על שיווי המשקל. זהו מצב שנקרא בפיזיקה "שיווי משקל בלתי יציב". זהו מצב של שלטון בלתי מושחת. הוא דורש קיום מערכת של איזונים ובלמים משוכללת בין רשויות השלטון.
אבל ברגע שהלוליין נפל מהחבל, ושבר את העצמות, או נהרג, המצב נקרא בפיזיקה "שיווי משקל יציב". הסיכוי שהלוליין יחזור ללכת על החבל אפסי. זהו המצב של שלטון מושחת.
הנפילה הייתה יחסית מהירה
המחיר שלה לחברה הוא אדיר: גזל כספי הציבור, יוקר המחיה, מצוקת הדיור, העוני, הפינויים, הנכים, הפערים בחינוך, השנאה

שחיתות מערכת המשפט ואכיפת החוק היא קדקוד הבעיה
זה לא רק מנדלבליט, זה גם שי ניצן ובכירים בפרקליטות. וזה גם השופטים. וזה גם לשכת עורכי הדיןוזה גם רבים, רבים מעורכי הדין והפרופסורים למשפטים, שמבינים את רמת השחיתות במערכת המשפט, אבל מפחדים לפתוח את הפה
המחאה היום כוללת קבוצות שונות. ביניהן:
המחאה שיזם מני נפתלי נגד היועמ"ש אביחי מנדבליט;
המחאה של רפי רותם ושוקי משעול נגד השחיתות ברשות המסים, ונגד שיבוש החקירה נגד רות דוד;
המחאה שיזם ברק כהן נגד השחיתות של הבנקים והגזל וההונאות בהוצאה לפועל;
המחאה שיזמו מוטי ולורי נגד השחיתות בבתי המשפט לענייני משפחה;
המחאה בעד חפותו של רומן זדורוב ולמען חקירת אמת של רצח תאיר ראדה ז"ל.
כל הקבוצות האלה בעצם מפנות אצבע מאשימה נגד מערכת המשפט ואכיפת החוק. נגד ההגנה שהיא מספקת למושחתים, ונגד הרדיפה של חושפי השחיתויות והפעילים החברתיים.
דווקא בפרשת רומן זדורוב, העניין נחשף בצורה חסרת תקדים. פרופ' מוטה קרמניצר כתב
ההתנהלות של התביעה בתיק זדורוב מפחידה. זאת אינה תביעה שמחפשת את האמת. כשמצרפים לכך את עמדת בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה בשנים האחרונות, אנו נותרים עם מערכת משפטית שמגִנה בעיקר על עצמה.
שחיתות מערכת המשפט היא מצב שקשה מאד לתקן. בלשון האקדמית קוראים למצב כזה "משבר חוקתי", או "התפוררות החוזה החברתי". 
 נחישות והתמדה! אין דרך אחרת!
___

[1] נספח

השופטת עינת רון עסקה בהונאה בתיק מדינת ישראל נ יצחק כהן

תחילה הפעילה השופטת עינת רון חיסיון מפוברק על התיק כולו ערב הפרסום על מתן פסק דין.  כשהתבקשה להסביר את התנהלותה, הנפיקה "החלטה בפתקית"  שקרית ומטעה. רון כתבה "התיק הוגדר עם הגשת כתב האישום כחסוי". והשהוצגו לה הראיות לכך שהיא משקרת, הנפיקה "החלטה בפתקית" שנייה, האומרת:  "אין לי להוסיף על החלטתי מיום 9/5/17!" השופטים הם קדקוד השחיתות השלטונית בישראל היום!  הונאות השופטים בולטות בעיקר בתיקים הנוגעים לשחיתות השלטונית!


   
תמונות: השופט יצחק כהן עסק בהונאה מתועבת בתיק מדינת ישראל נ רומן זדורוב בנצרת... השופטת עינת רון עסקה בהונאה בהליכים בתיק מדינת ישראל נ יצחק כהן... יד רוחצת יד... השופטים הם קדקוד השחיתות במדינת ישראל!
_____ 

* ביום 08 למאי, 2017, הוגשה בקשה לעיון בהחלטות ופסקי דין בתיק מדינת ישראל נ יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום בראשון לציון. הבקשה הוגשה לאחר פרסום בתקשורת על מתן פסק דין לכאורה נגד השופט עבריין המין יצחק כהן, ובמקביל - הפעלת חיסיון מפוברק על התיק כולו במערכת נט המשפט. התיק היה "פתוח לציבור" עד יום-יומיים קודם לכן.
_____

הבקשה לעיון עצמה כללה תמונות מסך, המדגימות שהתיק הוגדר "פתוח לציבור" עד יומיים קודם לכן... הבקשה אמרה שזכות הציבור לדעת, האם גזר הדין שפורסם על ידי דוברות הנהלת בתי המשפט הוא פברוק טיפוסי ותו כתב בית דין אמיתי?
 תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - היה "פתוח לציבור" עד יומיים לפני מתן פסק הדין לכאורה על ידי השופטת עינת רון.
____ 

 תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - התיק חסום לציבור ביום 08 למאי: "המשתמש אינו רשאי לצפות בתיק זה". כיתוב זה אינו מספק כל בסיס בחוק לחסימת גישת הציבור - חיסיון מפוברק!

* ביום 09 למאי, 2017,  הנפיקה השופטת עינת רון "החלטה בפתקית"  שקרית ומטעה. רון כתבה "התיק הוגדר עם הגשת כתב האישום כחסוי". 

תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - "החלטה בפתקית" שקרית ומטעה מיום 09 למאי, 2017, של השופטת עינת רון על בקשה לעיון בהחלטות ופסקי דין בתיק. יש לראות החלטה זאת כחלק מההונאה הכללית בניהול התיק.
______

* ביום 10 למאי, 2017 הוגשה  לשופטת עינת רון  בקשה חוזרת לעיון. הבקשה החוזרת פירשה, שמטרתה להבהיר אל נכון את ישרת הכתבים וההליכים בתיק, החשודים כהונאה:
כלל העובדות לגבי התנהלותה של השופטת עינת רון בתיק זה אינן עומדות במבחן השכל הישר כהתנהלות ישרה על פי דין של שופט:
  • האמירה ב"החלטה בפתקית": “התיק הוגדר עם הגשת כתב האישום חסויאינה אמתעניין זה היה ברור גם מתוך הבקשה המקוריתשהציגה תמונת מסך של התיק, שעד לפני מספר ימים הוגדר "פתוח לציבור
  • האמירה: “לפונה אין כל זיקה ישירה לתיק זה" – אינה רלוונטית לעניין כללהמבקש ממלא את חובתו האזרחית בנסיון לברר את ישרת ההליכים והכתבים בתיק זה על ידי עיון בתיק - “עקרון יסוד בכל משטר דמוקרטי...זכות חוקתית על-חוקית” האגודה לזכויות האזרח נ שר המשפטים  (בג”ץ 5917-97).
  • האמירה: “הצורך לחסות את פרטיה של המתלוננת" – גם היא אינה רלוונטיתפרטיה של המתלוננת לא נחשפו בכתבים שהיו פתוחים לציבור עד לפני מספר ימיםוגם אינם נחשפים בכתב "פסק הדיןשפורסם בתקשורתיתרה מזאתמערכת נט-המשפט מספקת לשופטים תפריט המאפשר להסתיר מהציבור כתבים על בסיס פרטנילפיכךבמידה שיש בתיק זה מסמך כלשהוהחושף את פרטיה של המתלוננתאין מניעה שהשופטת עינת רון תפעיל עליו איסור פרסום כדין.
  • האמירה: “גזר הדין… מופיע באתר בתי המשפט...” מחשידהנציב תלונות הציבור על השופטים תיעד מקרים רבים בהם דוברות הנהלת בתי המשפט פרסמה "טיוטותשאינן כתבי בית דין תקפים.
  • במקרים אחרים יש חשש ברור להונאות על ידי התנהלות מסוג זה עצמולדוגמהבתיק מדינת ישראל נ צרני (10291-01-12) - פרשת הולילנד תיעדתי שלושה כתבים של "גזר דיןלגבי אהוד אולמרט ואחריםשלושתם חסרי כל תוקף בעלילהראשון נרשם בתיק בית המשפטהשני פורסם על ידי דוברות הנהלת בתי המשפטוהשלישי הוגש עם הודעת הערעור בבית המשפט העליון. וגם שם - לאחר פרסום דבר ההונאה של "לא מעגל פינות" דוד רוזן, הופעל על התיק כולו חיסיון בדוי בדיעבד. 
* ביום 11 למאי, 2017, הנפיקה השופטת עינת רון "החלטה בפתקית" נוספת, בה אינה מתייחסת כלל לראיות להונאה שלה בתיק מדינת ישראל נ יצחק כהן.   תשובתה של השופטת עינת כהן על הראיות הברורות להונאה: "אין לי להוסיף על החלטתי מיום 9/5/17!" 
תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - "החלטה בפתקית" שקרית ומטעה מיום 11 למאי, 2017, של השופטת עינת רון על בקשה להבהיר את ההחלטה השקרית והמטעה שלה מיום 09 למאי, 2017. יש לראות החלטה זאת כחלק מההונאה הכללית בניהול התיק.
_____

פרקליטות המדינה פרסמה "כתב אישום" מפוברק בעניינו של השופט יצחק כהן...

 
תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - כתב אישום בלתי חתום. פברוק דומה להפליא לזה שתועד בתיק מ"י נגד לורי שם-טוב ומוטי לייבל לפני מספר שבועות...

נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור פברקה חסיון על תיק מדינת ישראל נ יצחק כהן (6963/16)

תמונה: מ"י נ  "פלוני" (בש"פ 6963/16) בבית המשפט העליון - התיק, שעניינו בקשה להעברת מקום דיון הפך "חסוי".  שם הנאשם - יצחק כהן שונה ל"פלוני" - עניין שגרתי היום בבתי המשפט, המתבצע ללא כל החלטה שיפוטית וללא הנמקה. הפעלת חיסיונות ללא דין משבשת את ישרת רשימת התיקים ("ספר יסוד") מעירה, והופכת את בתי המשפט לבלתי כשירים בעליל.
_____ 
 
תמונה: מ"י נ  "פלוני" (בש"פ 6963/16) בבית המשפט העליון - החלטה של השופטת מרים נאור. גם תיק שעניינו העברת מקום דיון הפך ל"אסור בפרסום". שם הנאשם - יצחק כהן שונה ל"פלוני".
_____ 


השופט "לא מעגל פינות" דוד רוזן עסק בהונאות דומות בתיק הולילנד בעניין אהוד אולמרט

הבקשה החוזרת לעיון, שהוגשה ביום 10 למאי, 2017, לשופטת עינת רון, מציינת את הדמיון בין התנהלותה בתיק יצחק כהן והתנהלות  השופט "לא מעגל פינות" דוד רוזן בתיק הולילנד.


תמונה:  מדינת ישראל נ צרני ואח' (10291-01-12) - תיק פרשת הולילנד - חיסיון מפוברק הוטל על התיק לאחרונה, כנראה על ידי השופט איתן אורנשטיין, לאחר חשיפת ההונאה של השופט "לא מעגל פינות" דוד רוזן בתיק זה. הכיתוב - "המשתמש אינו מורשה לצפות בתיק זה" - אינו מספק כל בסיס בחוק למניעת גישת הציבור לתיק.
_________ 


תמונה:  מדינת ישראל נ צרני ואח' (10291-01-12) - תיק פרשת הולילנד - התיק היו פתוח לציבור עד לאחרונה.
_________


a)  b)  
c) 
תמונה 4. מדינת ישראל נ צרני ואח' (10291-01-12) בבית המשפט המחוזי ת”א ( פרשת הולילנד) שלוש גרסאות של מסמך "הכרעת הדין" מפוברק/משובש/בדוי/טיוטה מאת השופט דוד רוזן.
אף אחת מהגרסאות אינה פסק דין אמתי (אותנטי) בר תוקף: א) המסמך המופיע בנט-המשפט "החלטות בתיק" - אינו רשום בכרטיסיית "פסקי דין". מסמך זה הוא בן 685 עמודים, הוא מסמך סרוק - כלומר אינו מסמך אלקטרוני תקין ותקף. חסרים במסמך זה עמודי הפתיחה, בהם אמורים להופיע שמות הצדדים, וכן אין כל חתימה מסוג כלשהו מופיעה בסופו. מסמך זה משובש בצורה יוצאת דופן, וקשה להאמין שהוא תוצאה של טעות אנוש. ב) המסמך שפורסם על ידי דוברת הנהלת בתי המשפט לתקשורת - מסמך זה הוא בן 687 עמודים. גם זה מסמך סרוק - כלומר אינו מסמך אלקטרוני תקין. כל דפיו קוצצו בצורה יוצאת דופן. בסופו חתימת יד, הנחזית כחתימה "רטובה" של השופט דוד רוזן. http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/6282891.pdf ג) עם הודעת הערערור בתיק בית המשפט העליון (תיק  הנייר כתבי מקור) נמצא רק כתב "הכרעת דין" מ"נבו הוצאה לאור, בע"מ". יש לראות הליך ערעור שבסיסו בכתב שאינו כתב בית דין אמתי (אותנטי) - ערעור חסר תוקף ומדומה מיסודו…
______