Monday, October 15, 2018

2018-10-14 עם איתי לשם אצל זאב לביא בראש העין Ze Ev Lavee איתי לשם

עם איתי לשם אצל זאב לביא בראש העין Ze Ev Lavee איתי לשם 

כחול לבן - "פרויקט רומא" - הצעת העבודה ברשתות של החברה הישראלית PSY-GROUP, שהוגשה למערכת הבחירות של טראמפ בשנת 2016, במחיר של 3 מיליון דולר - עמוד השער. העניין עכשיו בחקירת FBI.
---
חדשות מתפרצות: שירותי מניפולציה ברשת הם מתנות מותרות בין חברים! שיחה מאד מעניינת. ממליץ בחום! 
הערות אגב:
א) הבהרתי למר לשם, שאם הוא מנסה לפלוש לטריטוריה שלי בתחום הקונספירציות, הוא ישמע מעורכי הדין שלי מהר מאד.
ב) פרויקטים מסוג "אדם גולד", לצורך מניפולציה פוליטית של הרשתות, שמתעד איתי לשם, הם מסוג הפעולות שהציעה קבוצת PSY GROUP הישראלית למערכת הבחירות של טראמפ בשנת 2016. [1,2 ] אפילו מסמך הצעת העבודה התפרסם (מחיר 3 מיליון דולר). [3] על פי הפרסומים, הקבוצה נשלטת על ידי יוצאי זרועות הביטחון, וקשה להניח שחברות מסוג זה, הנשלטות על ידי יוצאי זרועות הביטחון, יכולות לפעול בתחום ללא אישור ופיקוח (לדוגמה, היתרי יצוא) משרד ראש הממשלה.
ג) בהנחה שקיימות לפחות עשרות חברות כאלה בישראל, ובהנחה שקיימים יחסי חברות בין נתניהו לבין מי מהן - מר לשם, בכובעו כעורך דין, הסכים אתי שמותר למר נתניהו לקבל שירותי מניפולציה ברשת, כמתנות בין חברים.
קישורים
[1] "בכיר בקמפיין טראמפ ביקש מחברה ישראלית להכפיש יריבים ולאסוף מודיעין" | YNET
ניו יורק טיימס: ריק גייטס, שותפו של מנהל הקמפיין לשעבר פול מנפורט, ביקש מחברת Psy-Group להקים חשבונות מזויפים ברשת, כדי להכפיש את יריבי טראמפ ולאסוף מודיעין על קלינטון. העיתון ציין כי הקמפיין, ככל הנראה, דחה את ההצעה בסופו של דבר. כחלק מהפרשה תושאלו עובדי החברה בישראל ע"י ה-FBI
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5366604,00.html
[2] Rick Gates Sought Online Manipulation Plans From Israeli Intelligence Firm for Trump Campaign | NYT
WASHINGTON — A top Trump campaign official requested proposals in 2016 from an Israeli company to create fake online identities, to use social media manipulation and to gather intelligence to help defeat Republican primary race opponents and Hillary Clinton, according to interviews and copies of the proposals.
https://www.nytimes.com/…/p…/rick-gates-psy-group-trump.html
[3] "פרויקט רומא" - הצעת העבודה ברשתות של החברה הישראלית PSY-GROUP, שהוגשת למערכת הבחירות של טראמפ בשנת 2016, במחיר של 3 מיליון דולר.
https://int.nyt.com/…/574d679d1ff58a308…/optimized/full.pdf…


-1:46:33


503 Views
Ze Ev Lavee was live.
י משמעותית במדינה, ברשת החברתית שמזינה לכולנו את "המציאות", להטיית הבחירות הקרובות לטובתו של בנימין נתניהו. 1984 גרסת 2018.
הקלטה יותר איכותית תעלה ביוטיוב בהמשך היום בעמוד של המטה