Wednesday, December 19, 2018

2018-12-19 אוכל השוחד ראש FBI הישראלי מנשה ארביב והשופטת הנוכלת עינת רון - הנחת סלב מהסרטים!


אוכל השוחד ראש FBI הישראלי מנשה ארביב והשופטת הנוכלת עינת רון - הנחת סלב מהסרטים!Image may contain: 1 person
Image may contain: 3 people, beard and hat
Image may contain: 1 person, closeup Image may contain: Joseph Zernik, smiling
עוד לפני התפוצצות פרשת פינטו-ארביב-ברכה בישראל, FBI תיעד שפינטו משחד את ראשי המשטרה בישראל, וגם העביר את המידע למשרד המשפטים...
מנשה ארביב נידון ל-200 של"צ. למה לא "יודה ולא יורשע"? לא מגיע לו מה שמגיע לשרה?
^ השופטת עינת רון גם עסקה בפיברוק (מרמה) במשפט השופט עבריין המין יצחק כהן מנצרת.
^ השופטת עינת רון גם אחראית לצווי איסור הפרסום בפרשת תיק 3000 - הצוללות.
^ השופטת עינת רון - ראויה לצל"ש הכנופיה!
אבל עינת רון רק חתמה את הפרק האחרון בפרשה. השופט עודד מודריק (עכשיו ב"צוות ההגנה" של נתניהו) היה המפברק הראשי בפרשה, וגם בג"ץ סייע - אישר את הסכם הטיעון ההזוי עם פינטו.
האינטרס העליון של הכנופיה - להסתיר מהציבור את עומק השחיתות!
קראו את המאמר: http://www.news1.co.il/Archive/001-D-408657-00.html

2018-12-19 ההבלוגרית לורי שם טוב, השותף - יועמ"ש הנהלת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר, והשופטים הנוקמים: אכיפה בררנית

הבלוגרית לורי שם טוב, השותף - יועמ"ש הנהלת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר, והשופטים הנוקמים: אכיפה בררנית 
בקשות נוספות לגילוי חומרים הוגשו על ידי לורי שם-טוב כבלתי מיוצגת. החומרים נדרשים לטענת אכיפה בררנית. אבל איפה חומרי החקירות של עו"ד ברק לייזר? הטיפול בחלקו של עו"ד ברק לייזר בפרשה מציג את המערכת כולה - השופטים, הפרקליטות והיועמ"ש - בכל עליבותה... ואיפה הסניגוריה הציבורית?  
  



כתריסר בקשות של לורי יידונו ביום א' אצל היימן בתיק המעצרים
בתמונות לעיל - שתי בקשות נוספות של לורי לדיון  ביום ראשון 23/12/2018 שעה 14:00 - תיק המעצרים אצל היימן. בקשות אלה הם לגילוי מסמכים לצורך טענה להגנה מן הצדק: אכיפה בררנית.   אכיפה בררנית נחשבת להפרה חמורה של זכויות האדם.
בסה"כ נרשמו כתריסר בקשות לדיון ביום א' - כולן הוגשו על ידי לורי שם-טוב בעצמה, כבלתי מיוצגת.
אכיפה בררנית: יועמ"ש בתי המשפט עו"ד ברק לייזר היה הרי שותף בצוותא חדא של הבלוגרים...
צריך לזכור שבפרשה זאת, האכיפה הבררנית החמורה ביותר היא בקשר ליועמ"ש הנהלת בתי המשפט עו"ד ברק לייזר. לייזר הוא בכיר בכנופיה, בערך ברמה של רות דוד, אך אינו מוכר לציבור הרחב. 
ברק לייזר נעצר יחד עם לורי, מוטי וצבי כיוון שהדליף ללורי מסמכים שפירסמה כביכול. לייזר הוחזק במעצר מספר ימים, ואח"כ נשלח למעצר בית לעוד כ-10 ימים. ומשם - הישר חזרה למשרדו בהנהלת בתי המשפט. הרשויות ניסו תחילה להסתירת את העניין, ואח"כ לטשטש אותו... [1,2]
כמעט שנה אח"כ, ביקש צבי זר, בעוד לורי במעצר לפני משפט, ויותר מחצי שנה לאחר הגשת כתבי האישום, לעיין בחומרי החקירות של ברק לייזר, על מנת לטעון "אכיפה בררנית". פרקליטות המדינה התנגדה בטענה הזויה - שהחקירות של ברק לייזר עדיין לא הסתיימו. השופט מני מזוז קיבל כמובן את הטענה ההזויה של פרקליטות המדינה, ודחה את בקשת הנאשמים לעיין בחומרי החקירות... 
תיק בית המשפט העליון גם מסתיר את האמת - שגרה קבועה - "חסיון מנהלי":  "פלוני נ מדינת ישראל"... "בעלי תפקידים בהנהלת בתי המשפט"... "שיקולים הקשורים בטובת החקירה גוברים בשלב זה על זכות העיון של העורר..."  (החלטת השופט מני מזוז מיום 14 לדצמבר, 2017, בש"פ 9275/17).
מספר חודשים אח"כ פרקליט המדינה שי ניצן סגר את התיק של עו"ד ברק לייזר "מחוסר ראיות"... [3] כזכור, פרקליט המדינה שי ניצן הוא גם זה שחתם על כתב האישום הדרקוני נגד הבלוגרים, והוא גם זה שציין את המעצר לפני משפט החריג של לורי כאחד ההישגים החשובים של השופט אורי שוהם בקריירה השיפוטית שלו...
איפה הסניגוריה הציבורית? ייצוג מפוברק, חלק מהתנהלות משפט שדה בקרקס הפשפשיםבינתיים נרשמו לדיון ביום א' אצל היימן כתריסר בקשות - כולן הוגשו על ידי  לורי כבלתי מיוצגת.  בינתיים לא ידוע על אף בקשה או תגובה שהוגשו על ידי הסניגוריה הציבורית. גם לא ברור אם התקיימה עד היום פגישת עבודה בפרטיות של הסניגוריות עם לורי. 
בקיצור - הרישום של הסניגוריה הציבורית כ"מייצגת" הוא פיקציה - פיברוק - מרמה. מטרתה ברורה - לאפשר גזירת מאסר בפועל על לורי.
קישורים
[1] 
Joseph Zernik
[1] היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, נחקר ונשלח למעצר בית
ל"כלכליסט" נודע, כי החקירה קשורה לחבורה שפרסמה פרסומים שקריים ופוגעניים כלפי אלפי עורכי דין, עובדים סוציאליים ושופטים וחבריה גם ניסו לסחוט את הקורבנות, ולדרוש תשלום על מנת להוריד את הפרסומים. עו"ד לייזר נחקר בחשד שהעביר מידע לחברים בכנופיה
היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, עוכב לחקירה, נחקר אמש ונשלח למעצר בית.
ל"כלכליסט" נודע, כי החקירה קשורה לפרשת ה'שיימינג' לעורכי דין, עובדים סוציאליים ושופטים שנחשפה בסוף השבוע בערוץ 2. מדובר בחבורה שאחראית לטרור רשת באמצעות בלוגרים שמפיצים כתבי שטנה נגד יעדים במערכת אכיפת החוק. כנופיית בלוגרים, נאמר בכתבה, הטילה את אימתה במשך שנים על עו"סים, עורכי דין ושופטים בטענה שהם פועלים בשם "אקטיביזם חברתי". החבורה שפרסמה פרסומים שקריים ופוגעניים כלפי אלפי עובדי ציבור נעצרה בשבוע שעבר בחשד שמלבד הפגיעה שהתבצעה ברשת הם גם ניסו לסחוט את הקורבנות, ולדרוש תשלום על מנת להוריד את הפרסומים המכפישים.
במסגרת חקירת "פרשת הטרור הרשתי" נתפסו חומרים שהצביעו על כך שגם עו"ד לייזר היה לכאורה בקשר עם אחד המעורבים בפרשה וכי העביר מידע לחברים בכנופיה. כל הנראה שמו הוזכר בחקירותיהם או שנמצאו עקבות שהוליכו אליו במיילים.
בשלב זה מסרבות המשטרה והנהלת בתי המשפט למסור פרטים לגבי מעורבותו של לייזר.
החקירה מנוהלת על ידי מפלג ההונאה של מחוז מרכז. במשטרה בודקים אם גורמים נוספים במערכת המשפטית היו מעורבים במקרה, וסייעו לבלוגרים שחשודים בהפעלת "טרור רשתי".
https://www.calcalist.co.il/.../0,7340,L-3709461,00.html
היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, נחקר ונשלח למעצר בית
CALCALIST.CO.IL
היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, נחקר ונשלח למעצר בית
היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, נחקר ונשלח למעצר בית
1
[2] 
Joseph Zernik
חקירת ברק לייזר: מבחן נוסף לנחישות מערכת החוק
עו"ד ברק לייזר עוכב לחקירה בחשד שהדליף מידע לקבוצת בלוגרים הנחשדים בהשחרת שמם של שופטים ועורכי דין ובסחיטתם באיומים. יש לקוות שהפרקליטות תנהג בחשודים של מערכת המשפט, כפי שהיא נוהגת בנבחרי ציבור
חקירת עו"ד ברק לייזר נמצאת רק בשלביה הראשונים, ועוד יתברר אם יש עשן וגם אש, אבל עצם פתיחתה הוא סיפור גדול כיוון שידועה הזהירות המרבית שהמערכת נוהגת בטובי בניה. אילו היה מדובר בפוליטיקאי או באיש עסקים, ההדלפות המשחירות היו כבר מציפות את התקשורת לאורכה ולרוחבה.
עו"ד ברק לייזר מצטרף לרשימה המפוקפקת של בכירים בשירות המשפטי הציבורי שדבק בהם חשד לפלילים, הכוללת את עו"ד אורי קורב מפרקליטות מחוז ירושלים ואת עו"ד רות דוד, לשעבר פרקליטת מחוז תל אביב. כעת לייזר חונה בתחנה שהשניים האלה כבר עברו בה.
אבל צריך לעשות סדר בדברים. דוד עומדת לדין על עבירות שביצעה לאחר פרישתה. החוקרים לא הצליחו לגבש אישום הנוגע לתקופת כהונתה כפרקליטת מחוז. קורב הושעה זמנית לאחר חשדות למעשים מגונים בפרקליטה, שאינה מוכנה להתלונן. התוצאה היא שאין חקירה, אבל הרושם המהימן שעשתה הפרקליטה — הותיר את קורב בבית בינתיים.
בשני המקרים התקשתה המערכת לגייס את הנחישות החקירתית כמו שהיא שיודעת והוכיחה בעבר, למשל נגד אהוד אולמרט וחיים רמון; למשל נגד נציבת הביקורת על הפרקליטות. הנחישות הזו ראויה להערכה. היעדרה, במיוחד כשמדובר בבכירי מערכת המשפט, הרבה פחות.
אפשר רק לקוות שבת זוגו של לייזר, דוברת בתי המשפט איילת פילו, לא היתה מעורבת בהודעת המערכת שלייזר "לא נעצר ואף לא הושם במעצר בית". מהמשטרה לעומת זאת נמסר: "נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים". הגשש החיוור היו אומרים על זה: "איך שוחרר אם לא נעצר".
לייזר, עוכב בסוף השבוע לחקירה בחשד שהדליף מידע נגד שופטים ועורכי דין לכנופיה שנמצאת במרכזה של "פרשת הטרור הרשתי". לייזר שוחרר בתנאים מגבילים, שעיקרם איסור להתקרב למקום עבודתו. עד אתמול בבוקר המשטרה הסתירה את דבר החקירה, וזו פורסמה בגלי צה"ל.
הסיפור הכה בתדהמה את הנהלת בתי המשפט, וההלם אף גבר כשהתברר שהחקירה קיבלה אישור מוקדם מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לאחר שהוצגו בפניו ראיות לכאורה שמסבכות את לייזר.
החקירה מנוהלת על ידי מפלג ההונאה של מחוז מרכז. במשטרה ובמרכזה קבוצת בלוגרים שחשודים בהפעלת "טרור רשתי". מדובר בפעילים חברתיים כביכול שהשחירו, איימו ורדפו - במרחב הווירטואלי ובהפגנות מול בתים - עובדים סוציאליים, עורכי דין ושופטים.
עו"ד לייזר נחשד בקשר עם אחד המעורבים בפרשה, ונבדק אם העביר מידע לחברים בקבוצה. ככל הנראה שמו הוזכר בחקירותיהם או שנמצאו עקבות שהוליכו אליו במיילים. המשטרה בודקת אם אין מעורבים נוספים במערכת המשפטית ששיתפו פעולה.
הפרשת עלתה מדרגה מסיפור של חופש ביטוי ומחאה חברתית לחקירה פלילית לאחר מעצר שבעה פעילים, ובהם מוטי לייבל, לורי שם טוב ועו"ד משה שלם, שחשודים בסדרת עבירות: סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות, עבירות מחשב, הפרעה לשירות הציבורי והתנכלות מינית.
ב"אולפן שישי" בכתבה של אפרת לכטר נחשף סיפורו של עו"ד שחר שוורץ, שנרדף ברשת בידי הבלוגרים והושמץ כמטריד מיני שזקוק לאשפוז בכפייה. שוורץ, שהפרסומים הסדרתיים שיתקו את הקריירה שלו, התחנן שיוסרו הפרסומים. אורגנה לו "פגישת גישור" עם לייבל. שוורץ הקליט את הפגישה, שבה נדרש לשלם 50 אלף שקל תמורת הסרתם.
עיקר הקמפיין הרשתי מתמקד במערכת המשפטית שעוסקת בדיני משפחה, ובמיוחד משמורת ילדים. הוא החל ב־2009 נגד עובדות סוציאליות ("כלבות שטניות שמעורבות בחטיפת 7,000 ילדים מבתיהם"), והמשיך לעורכי דין ושופטים, החל משופטת המשפחה יוכבד גרינוולד־רנד ועד לשופט בית המשפט העליון יצחק עמית.
חקירתו של לייזר מסבכת את הנהלת בתי המשפט במובן נוסף: בת זוגו של לייזר, עו"ד איילת פילו, היא דוברת בתי המשפט.
אתמול פורסמה מטעם דוברות בתי המשפט הודעה בה נאמר: "מדובר בחקירת משטרה שהנהלת בתי המשפט אינה יכולה להתייחס אליה. יובהר כי היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, לא נעצר ואף לא הושם במעצר בית".
רוח ההודעה היתה שונה למדי מהודעת דוברת המשטרה (מחוז תל אביב), בה נכתב כי במסגרת חקירה המתנהלת "ניתן לאשר כי נחקר ביום חמישי גורם בכיר בהנהלת בתי המשפט, ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים".
https://www.calcalist.co.il/.../0,7340,L-3709504,00.html
חקירת ברק לייזר: מבחן נוסף לנחישות מערכת החוק
CALCALIST.CO.IL
חקירת ברק לייזר: מבחן נוסף לנחישות מערכת החוק
חקירת ברק לייזר: מבחן נוסף לנחישות מערכת החוק
1
[3] 
Joseph Zernik
הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד יועמ"ש בתי המשפט
בתום החקירה החליט עו"ד שי ניצן שאין די ראיות להעמיד לדין את עו"ד ברק לייזר, ומשכך נסגר התיק מחוסר ראיות מספיקות.
פרקליט המדינה שי ניצן החליט היום לסגור את החקירה נגד היועץ המשפטי של בתי המשפט עו"ד ברק לייזר – כך נודע לאתר מקור ראשון. לייזר נחשד כי העביר חומרים חסויים לפעילים חברתיים אך התיק נסגר בהיעדר ראיות. יועמ"ש בתי המשפט עו"ד לייזר נחקר במסגרת הפרשה, שבה הוגש כתב אישום תקדימי נגד לורי שם טוב, מוטי לייבל ועו"ד צבי זר, הכולל שורה ארוכה של עבירות שחלקן הגדול עוסק ב"שיימינג" לשופטים ועובדי ציבור אחרים באמצעות האינטרנט.
חופש הביטוי או הסתה: בית המשפט נגד הביקורת ברשתות החברתיות
על פי החשד, עו"ד לייזר נחשד בכך שמסר ללורי שם טוב כתב אישום אסור בפרסום ובעקבות כך כתב האישום פורסם על ידה ברבים. בגין כך נחקר בחשד לביצוע עבירות של הוצאת מסמך ממשמורת חוקית, הפרת אמונים, פרסום שם אדם שנפגע בעבירת מין ואיסור פרסומים בדיון בדלתיים סגורות.
בתום החקירה הוחלט שאין די ראיות להעמידו לדין, ומשכך נסגר התיק מחוסר ראיות מספיקות.
https://www.makorrishon.co.il/news/89039/
הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד יועמ"ש בתי המשפט - מקור ראשון
MAKORRISHON.CO.IL
הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד יועמ"ש בתי המשפט - מקור ראשון
הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד יועמ"ש בתי המשפט - מקור ראשון
1