Monday, September 17, 2018

2018-09-18 מוטה קרמניצר מגלה את אמריקה - תביעות פליליות שקריות על "תקיפת שוטרים"


2018-09-18 מוטה קרמניצר מגלה את אמריקה - תביעות פליליות שקריות על "תקיפת שוטרים"
---
כאן: מוטה קרמניצר נדהם מזה שבדו "תקיפת שוטר" נגד הפרופ למשפטים הצרפתי, רומן פרנקו, ושניהלו הליכי שקר נגדו בבית המשפט בעניין זה...
ברקע: מוטה קרמניצר כנראה חי ביקום מקביל, לא מכיר את המציאות הישראלית:
^ נגד דפני ליף ואחרים בדו "תקיפת שוטר" וניהלו הליכי שקר בעקבות המחאה של 2011. 
^ נ
גד ברק כהן ו"באים לבנקאים" בדו "תקיפת שוטר" ומנהלים הליכי שקר בימים אלה.
רק רגע! הרי מוטה קרמניצר עצמו כתב בעקבות פרשת רומן זדורוב: "התנהלות התביעה מפחידה..." תיאר את מערכת החוק והמשפט - פרקליטות+יועמ"ש+העליון - כמערכת של פשע מאורגן.
אז מה הקטע, מוטה? התקפים של הזיות והתנתקות מהמציאות הישראלית?
---
מדוע דווח שהפרופסור תקף שוטר, ואיך הוחלט לגרשו: השאלות מהמעצר בחאן אל-אחמר
מה ההליכים שיינקטו נגד מי שדיווח שקר בעניין האזרח הצרפתי והאמריקאי, פראנק רומאנו? מה הצדיק את איזוקו? ומתי תבין ישראל שהיא גורמת נזק עצום למעמדה?

2018-09-18 הבנקאים השודדים ושחיתות מערכת החוק והמשפט

2018-09-18 הבנקאים השודדים ושחיתות מערכת החוק והמשפט
Image may contain: 1 person, eyeglasses, text and closeup
כאן: פוסט של ערן הילדסהיימר על חקירה בכאילו נגד בנק לאומי בעניין העבריינות בארה"ב.

ברקע: מצב זהה בבנק המזרחי, בנק פועלים, וכו'.
^ בעבר, היועמ"ש המושחת יהודה ויינשטיין הסביר, שלא מנהלים חקירה ולא מעמידים את הבכירים בבנק לאומי לדין - כי זה יערער את מערכת הבנקאות.
וינשטיין על החקירה בפרשת לאומי: "התחשבתי בהשלכות על יציבות הבנקים"

^ באירוע קודם בבנק לאומי - ניתפסו בנק לאומי ועובדיו בהתנהלות דומה בברזיל - פשיעה מאורגנת לכל דבר ועניין. ובהמשך - בוררות מסוג העולם התחתון בין עובדי הבנק שנתפסו בברזיל לבין הנהלת הבנק... ומיהו המגשר בבוררות העבריינית? שופט בית המשפט העליון בדימוס יצחק זמיר!
בנק לאומי בגישור סודי בפני יצחק זמיר

^ בארה"ב, מצבים דומים הגיעו לכלל אבסורד, כשהתובע הכללי העיד בקונגרס על מדיניות האכיפה לגבי הבנקים: "גדולים מכדי לקרוס, גדולים מכדי להיאסר". כלומר, אם הבנק קורס - הציבור חייב לחלץ אותו. אבל אם הבנק עוסק בפלילים - לא יעמידו את הבכירים לדין...
Eric Holder Backtracks Remarks on “Too Big To Jail”
המחיר של מדיניות זאת לגבי הבנקים - המשבר הבנקאי של שנת 2008 - - מוערך בכ 20 טריליון דולר למשלם המסים!
---
Eran Hildesheim
14 hrs ·
כולם מדברים על מריחת החקירות של מנדלבליט בפרשות תיקי ביבי. היום פרסמתי בגלובס כיצד מנדלבליט קובר בשקט מופתי את אחת מפרשות השחיתות הגדולות שהתרחשו על ידי מנהלי בנקים בישראל.

למי שלא יודע ושמע - מנדלבליט החליט לפתוח בחקירה פלילית נגד ראשי לאומי לפני קצת יותר משנה. החקירה החלה בעקבות דוח אמריקאי מ 2014 (כן – לקח למעלה מ3 שנים עד שהיועמשים לדורותיהם הועילו בטובם להורות למשטרה לפתוח בחקירה). כשקוראים את הדוח האמריקאי קשה שלא להתבלבל לרגע האם מדובר בדוח המפרט פעולות של ארגון פשע או מה שידוע כבנק הגדול בישראל. הדברים שמצוינים שם לא פחות ממדהימים ומדהים עוד יותר שלאומי הודה בכל המעשים שמיוחסים לו שם.

כך למשל לאומי הודה שסייע ללקוחות אמריקאים לחמוק מתשלום מס בארה"ב. לצורך זה הוא צייד אותם בטלפונים סלולריים מוצפנים שיוצרו במיוחד בגרמניה. הטלפון תוכנת מראש עם מספרי הטלפון של הבנקאים מלאומי באירופה. הבנקאים הנחו את הלקוחות להתקשר אליהם רק מהמכשירים האלה. במקביל כמו במבצע צבאי חשאי בנקאים מטעם הבנק הוטסו מישראל למפגש עם הלקוחות בארה"ב. בשדה התעופה האמריקאי הם התחזו לתיירים שבאו לחופשה כדי שלא תחשף מטרתם. בלומברג אף דיווח על עובדת לאומי שהבריחה את פרטי חשבונו של אחד הלקוחות בדיסק און קי שהוטמן בשרשרת שענדה. את הלקוחות הבנקאים פגשו באופן חשאי במקומות ציבוריים כמו פארקים, בתי מלון ובתי קפה. הבנק איפשר ללקוחות לפתוח חשבונות עם שמות קוד ויצר עבורם ישויות משפטיות שהוקמו באיים הקריביים - על מנת להסתיר את זהותם.

אם זה היה רק בלאומי עוד מילא. אבל גם הפועלים ומזרחי עוברים חקירה בארה"ב בגין עבירות דומות שביצעו. סך הכל הקנס שצפויים השלושה לשלם לרשויות האמריקאיות (ללא הוצאות עורכי הדין שמגיעות למאות מיליוני ש"ח) יהיה הרבה מעל רף המיליארד דולר. הכל כדי לחלץ את השדרה הניהולית של הבנקים מאחריות פלילית. מי שיספוג את הקנס הם הפנסיות והחסכונות שלנו.

עם מעשים כאלו דרמטים היינו מצפים לראות ולשמוע על חקירה ישראלית שכוללת מצעד של נחקרים, מעצרים, עיכובים או גיוס עדי מדינה. למעשה למעט פשיטה על 3 סניפי לאומי לפני יותר משנה - שוררת דממה מטרידה סביב פעילות המשטרה בחקירה, אם זו קיימת בכלל. כשביקשתי מהפרקליטות הבהרה לגבי פשר התמשכות החקירות, הדובר הפנה אותי למשטרה. במשטרה אמרו שהחקירה החלה בהנחיית היועמ"ש וכשהיא תסתיים, יעדכנו אותנו.

בינתיים חלק מהמנהלים שהיו בראש המערכת שתחתיה התנהלו המעשים הפליליים, לא רק שלא הועמד לדין אלא עדיין מנהל לנו את הכסף. אחד מהם למשל הוא אלדד פרשר שמשמש כמנכ"ל מזרחי. פרשר יכריע בקרוב כמה כסף ירד לנו מהפנסיה כדי שהוא יוכל לקבל פטור מהעמדה לדין בארה"ב. מסתבר שבישראל 2018 הבנקאים הם מעל החוק והעולם שותק.

טוב, עכשיו אפשר לחזור לדון בשאלה "החשובה" למה האירוויזיון לא יהיה בירושלים.

נ.ב
למי שרוצה אגב לראות את הדוח האמריקאי במו עיניו - צירפתי לתגובה הראשונה