Saturday, December 15, 2018

2018-12-15 שחיתות מערכת החוק והמשפט - שופטים רמאים בלתי נלאים - הסקירה השבועית בכיכר גורן פ"ת

שחיתות מערכת החוק והמשפט  - שופטים רמאים בלתי נלאים - הסקירה השבועית בכיכר גורן פ"ת
שחיתות מערכת החוק והמשפט היא קדקוד השחיתות השלטונית.  כבר אפלטון הבין את זה.
גם השבוע היה עמוס באירועים, ובכיכר הערב אוכל לסקר אולי בקושי אירוע אחד או שניים. כאן רשימה יותר מקיפה. השופטים שלנו הם רמאים חתרנים בלתי נלאים:  
א) לורי שם טוב והשופטת המופתעת פוזננסקי: מעבר למסרונים - פברוקים שיטתיים (מרמה והפרת אמונים).
ב) עסקת "תודה ולא תורשע"  - השופט אביטל חן והפרקליטות בנכלולי פברוקים מתקדמים והנחת סלב מדהימה לשרה נתניהו בתיק המעונות. 
ג)  מפברקות: השופטות אורנית אגסי, אריאלה גילצר-כץ, דגית ויסמן ושות' בבית הדין האזורי לעבודה  ת"א - פיברקו ועסקו במרמה  בתיק גנוסר נ נתיבי הגז 
ד) הנהלת בתי המשפט ממשיכה לרגל עלינו, ומשרד המשפטים אינו אוכף את החוק על השופטים העבריינים.  
ה) במשפט רות דוד ורונאל פישר - השופט העילוי משה סובל יוצק את היסודות לאחת מהנחות הסלב החצופות שראינו בשנים האחרונות. 
ו)  "רקפת הגנבת" ומשפט הבנקאים... השופטים מתכופפים לפני רקפת
ז) בפרשת הרצח בכפר דומא מנהלים משפט מפוברק בדלתיים סגורות, שכוונתו כנראה לחפות על מעורבות שב"כניק מסוג "שמפניה".
ח) השופטת עינת רון בשלום ראשון - בשלבים אחרונים של פיברוק משפטו של ראש FBI הישראלי, אוכל השוחד מנשה ארביב.
ט) פברוק שגרתי בירושלים - ראשת בתי הדין לעררים י-ם מיכל צוק־שפיר שינתה פסק דין של דיין בית הדין לעררים מנחם פשיטיצקי.


א) הבלוגרית לורי שם-טוב והשופטת המופתעת רונית פוזננסקי: מעבר למסרונים - פברוקים שיטתיים(מרמה והפרת אמונים)
הבלוגרית לורי שם-טוב, העצורה לפני משפט כבר כמעט שנתיים, ביקשה להצטרף לעתירת בג"ץ של השופטת המופתעת רונית פוזננסקי נגד שרת המשפטים ו"בית הדין המשמעתי לשופטים". לורי שם-טוב ביקשה להעלות בעתירה את "זעקת קורבנותיה" של רונית פוזננסקי. לורי שם-טוב ביקשה להבהיר לבית המשפט, שפרשת המסרונים היתה רק קצה הקרחון של התנהלותה של השופטת פוזננסקי בצוותא חדא עם משטרת ישראל.  בין השאר, לורי שם-טוב מתעדת בבקשה דוגמה מסמרת שיער: השופטת רונית פוזננסקי חתמה על צו פיקטיבי, כי המשטרה רצתה לדעת אם פלטפורמת Wordpress מעבירה צווים שהיא מקבלת למנהלי האתרים. השופטים  פוגלמן סולברג וברק-ארז דחו את בקשתה של לורי שם-טוב להצטרף לעתירה בהחלטה של משפט אחד: "לא מצאנו עילה לבקשה והיא נדחית."
פרשת השופטת המופתעת רונית פוזננסקי חמורה לא פחות מפרשת השופטת המפברקת ורדה אלשייך.  בפרשת השופטת המפברקת ורדה אלשייך הציבור ישן בשמירה. אסור לתת לזאת לקרות בפרשת השופטת המופתעת רונית פוזננסקי.

קראו את הפוסט השלם:  https://inproperinla.blogspot.com/2018/12/2018-12-15.html

  



ב) השופט אביטל חן ופרשת המעונות - השופטים מסנדקים את המושחתים, ולכן השופטים הם קדקוד הבעיה!
---
גנבנו? נלך פגישת גישור, נחזיר חלק מהגניבה, ולא נורשע... שיטת משפט מעניינת במיוחד הופכת את שוד המדינה על ידי המושחתים לעסק משתלם... "שוויון בפני החוק"...
לכל התמימים שדרשו "הגשת כתבי אישום" וחשבו שבזה נסגר העניין... מעבר לפברוקים והטיוח של מנדלבליט, השופטים הם הבעיה!
אביטל חן, נשיא בית המשפט השלום ירושלים:
^ בפרשת המעונות הוצא פרוטוקול שאין פרוטוקול...
^ נתפס כבר קודם לכן במרמה - בקשר לפרשת "התיקים הנעלמים" של השופטת תמר נמרודי.
ובפרשת ג'ואל בן-סימון נחשפה פשיעה מאורגנת של שופטים בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים - חלק מבית המשפט השלום...
על מי הם חושבים שהם יכולים לעבוד עם הרמאויות האלה?
---
השופט בפרשת המעונות בישיבה סגורה: בניגוד לטענת הפרקליטות - התיק אינו חמור
בדיון שבו נכחו פרקליטי נתניהו וסיידוף, הפציר השופט אביטל חן בצדדים לפנות לגישור. השופט המגשר הציע כי השניים יודו בחלק מהאישומים אך לא יורשעו, וכי נתניהו תחזיר חלק מהסכום שקיבלה לפי כתב האישום במרמה
---
https://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.6744751
השופט בתיק המעונות, נשיא בית משפט השלום בירושלים אביטל חן, אמר בישיבה סגורה שקיים עם סנגוריהם של שרה נתניהו ועזרא סיידוף — הנאשמים במרמה במעון ראש הממשלה — כי "לא מדובר בתיק חמור", בניגוד לטענת הפרקליטות. לפי שני מקורות שנכחו בישיבה, שהתקיימה בחודש שעבר בלשכתו של הנשיא, במהלך הדיון אמר התובע מטעם הפרקליטות, ארז פדן, כי מדובר בתיק חמור. הנשיא השיב כי ישנם תיקים חמורים מזה והפציר בצדדים להגיע לפשרה. בסיום הישיבה הסכימו הצדדים לפנות לגישור בפני סגן נשיא בית משפט השלום, השופט מרדכי כדורי.
השבוע התקיימה ישיבת הגישור הראשונה בפני כדורי, שלאחרונה קודם לבית המשפט המחוזי, במעמד עורכי הדין של הצדדים וללא נוכחות הנאשמים. אחרי ששני הצדדים — עורכי הדין מטעם הפרקליטות, עו"ד יוסי כהן מטעם נתניהו ועו"ד יהושע רזניק מטעם סיידוף — שטחו את טענותיהם, הציע כדורי פשרה, כפי שדווח לראשונה בערוץ עשר. לפי ההצעה, נתניהו תחזיר חלק מסכום עלות הארוחות שלפי כתב האישום קיבלה במרמה והיא וסיידוף יודו בחלק מהעבירות, אך לא יורשעו בהן. בסיום הישיבה סוכם כי המדינה והנאשמים יודיעו בישיבת הגישור, שנקבעה ל–25 בדצמבר, אם הם מוכנים להצעת הפשרה. אם הגישור ייכשל, יוחזר התיק לדיון בפני הנשיא אביטל חן.
הצעת הפשרה דומה למתווה שגיבשו במאי האחרון סנגוריה של נתניהו עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט, עוד בטרם הוגש כתב האישום. תחילה סוכם כי נתניהו תחזיר לקופת המדינה 50 אלף שקל ללא העמדה לדין פלילי. בהמשך טען מנדלבליט כי הסכום אינו מספק והוחלט שפרקליט מחוז ירושלים, דני ויטמן, ישמש כבורר שיקבע את הסכום שתידרש נתניהו להחזיר, ומאוחר יותר ידונו בתנאי ההסדר שיביא לסיום התיק. אחרי חודשים ארוכים שבהם ניסה לסיים את התיק ללא משפט, ביוני האחרון החליט היועמ"ש להגיש את כתב האישום ולא להמתין לבירור המחלוקות. עד כה הציבה הפרקליטות שני תנאים להסדר: הודאה בעובדות המיוחסות לנתניהו והחזר כספים שלפי כתב האישום קיבלה במרמה.
נתניהו נאשמת בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות של 359 אלף שקל — העלות המצטברת של ארוחות ממסעדות, בהן ארוחות שף, שהוזמנו למעון על פני שנתיים וחצי, בניגוד לנהלים. לפי הנוהל שקבע ב–2009 משרד רה"מ, כשבמעון לא מועסקת מבשלת ניתן להזמין לראש הממשלה, לבני ביתו ולאורחיו מזון מוכן כמעט ללא הגבלה. התקרה חלה רק על עלות הארוחה לאדם, 200 שקלים, ועל מספר המשתתפים, עד 20.
נתניהו וסיידוף טוענים כי ניתן היה להזמין ארוחות למעון בתקופה שלא היתה בו מבשלת רשמית. אמנם היתה מי שבישלה לעתים, אבל זה לא היה תפקידה הרשמי. בנוסף, השניים טוענים כי הנוהל המגביל את הזמנת הארוחות חסר תוקף כי לא קיבל את אישור ועדת הכספים, כפי שמחייב חוק יסוד הממשלה. נתניהו טוענת כי אב הבית במעון, מני נפתלי, הוא זה שביצע את ההזמנות מהמסעדות ואף אכל את האוכל שהוזמן מהן. אולם, לפי כתב האישום נתניהו הזמינה ארוחות במרמה בין ספטמבר 2010 למארס 2013 — נפתלי עבד במעון רק בחלק מהתקופה, בין פברואר 2011 לאוגוסט 2012. סיידוף טוען כי הוא חתם על אישור ההזמנות, אך לא היה החותם האחרון, וכי ההזמנות קיבלו את אישור החשבים במשרד ראש הממשלה. עם זאת, לפי העדויות בתיק, נתניהו וסיידוף הורו לעובדי המעון לא לחשוף את קיומה של המבשלת כדי לרמות את קופת המדינה.
עוד נודע ל"הארץ" כי אחרי שלוש שנים שבהן היה מושעה בשל החקירה שנפתחה נגדו בפרשה, סיידוף פרש משירות המדינה בספטמבר האחרון, עם הגיעו לגיל 67.
עורך הדין שייצג את נתניהו בחודשים האחרונים, עו"ד ירון קוסטליץ — שייצג בעבר גם את ניר חפץ — פרש מייצוגה. קוסטליץ החליף את יעקב וינרוט המנוח ואת עמית חדד, שהחליטו לפרוש מייצוגה בעקבות מחלוקת על אופן ניהול התיק. וינרוט וחדד סברו שיש להגיע להסדר גם במחיר של הודאה ואחריות פלילית, ואילו עו"ד יוסי כהן דחף לניהול משפט הכולל שמיעת עדים.
מהפרקליטות נמסר: "אנו מנועים מלהגיב על הליך הגישור הפלילי, אך אנו מזהירים מפני ידיעות חלקיות ומגמתיות סביב הליך הגישור".



ג)  מפברקות: השופטות אורנית אגסי, אריאלה גילצר-כץ, דגית ויסמן ושות' בבית הדין האזורי לעבודה  ת"א - עסקו במרמה בתיק גנוסר נ נתיבי הגז 
2018-12-11 מפברקות: השופטות אורנית אגסי, אריאלה גילצר-כץ, דגית ויסמן ושות' בבית הדין האזורי לעבודה ת"א - גנוסר נ נתיבי הגז
---
השופטת אורנית אגסי נתפסה על חם מפברקת דיון. שאלתי את השופטת: “מה הבסיס החוקי להתנהלותך?”. השופטת אגסי הגיבה בצרחות: “אני לא צריכה לשמור על הזנב שלי”; “תגיש תלונה לנציב תלונות הציבור על השופטים", ו"ממילא אני פורשת עוד מעט.” לאחר מכן נראה היה שנרגעה, אבל לאחר מספר דקות שוב התחילה לצרוח ללא כל סיבה, והורתה לכולנו לצאת מאולם הדיונים.
שופטים ללא מינוי, דיונים הרשומים כ"לא התקיים", ופרוטוקולים מפוברקים שאינם כתבי בית דין כלל... מבחינת משפטנים ישראלים יש כאן אולי חשש ל"בטלות יחסית", "פגמים פרוצדורליים ולא מהותיים, שלא ירדו לשורש העניין", "ירידת הפורמליזם ועליית הערכים"... נציב תלונות הציבור על השופטים אומר שבית דין אינו רשאי לעסוק ב"פישור" ו"גישור" (אבל מנקודת השקפתם של השופטים, החלטותיו הן בגדר "המלצה" בלבד). "משפטנים בכירים" הסבירו (אבל רק ב"פרטי") - "ג'ונגל טוטלי בבתי המשפט", "ירידת הערכים ועליית הברדק", "אנחנו חיים באשליה שיש משפט ויש חוקים"...
מבחיננת משקיפים בינלאומיים - אין כאן בית משפט בכלל. מחזה תעתועים בקרקס הפשפשים...
קראו את הפוסט השלם: https://inproperinla.blogspot.com/2018/12/2018-12-11.html
צפו - קרקס הפשפשים: https://www.youtube.com/watch?v=8T1Wp-BgMGc&t=316s


ד) הנהלת בתי המשפט מרגלת אחריכם, משרד המשפטים לא אוכף את החוק
גלעד צוויק | 12/12/2018
תחקיר ‘מידה’ חשף כי הנהלת בתי המשפט אוספת מידע רגיש על אזרחים בניגוד לחוק, אך הרשות שאמונה על הגנת הפרטיות נמנעת מלפעול בעניין

MIDA.ORG.IL
תחקיר 'מידה' חשף כי הנהלת בתי המשפט אוספת מידע רגיש על אזרחים בניגוד לחוק, אך הרשות שאמונה על הגנת הפרטיות נמנעת מלפעול בעניין




ה) במשפט רות דוד ורונאל פישר - השופט העילוי משה סובל יוצק את היסודות לאחת מהנחות הסלב החצופות שראינו. 

רונאל פישר, לורי שם-טוב ומה שביניהם
---
כאן: במשפט רונאל פישר-רות דוד, השופט משה סובל מאפשר לרונאל פישר לתקוף את התביעה על אופן ניהול הראיות האלקטרוניות, שהוא משהו בין כשל לבין מרמה.
בפרשת השופטים הנוקמים, בית המשפט העליון דחה ערעור של לורי על אופן הטיפול בראיות אלקטרוניות, למרות שגם שם הוא התנהלות התביעה היא משהו בין רשלנות לבין מרמה.
ברקע: סיפור הראיות האלקטרוניות, האימות שלהן (אותנטיקציה) הוא נושא חשוב מאי פעם.

NEWS1.CO.IL
למרות שכתב האישום בפרשת פישר הוגש לפני 3.5 שנים, המדינה ממשיכה לגלות ראיות תוך כדי המשפט. השופט סובל יצטרך להכריע האם לאפשר לה להגיש אותן

ו) 'רקפת הגנבת' מופיעה ביום א' בבית המשפט! אממה - זה לא יהיה בדיוק משפט פומבי
---
השופטים הליצנים התכופפו הפעם רק חלקית לטובת הבנקאים. איפה השופטת אפרת בוסני - השפוטה של הבנקאים? למה לא גייסו אותה? 
לרקפת יסדרו כניסה ויציאה דרך לשכת השופטת... וחוץ מזה:
"השופטת קיבלה את הסכמת הצדדים, שלפיה מלבד שבעת הנאשמים - לדיון יורשו להיכנס רק עיתונאים, בן משפחה אחד לכל נאשם ומלווה אחד לרוסק-עמינח. לפי ההחלטה, מנכ"לית הבנק תעיד כפי שתוכנן ביום ראשון בשעה 12:00 והפרוטוקולים של עדותה יהיו גלויים לציבור."
Revital Hovel رفيطال حوبل
הופתעתי לגלות שהייתי העיתונאית היחידה שהגיעה היום לסקר את הדיון החשוב בערעור שהגישה רקפת רוסק עמינח לאפשר לה להעיד בדלתיים סגורות. בסוף דיון שנמשך כמעט שעתיים סוכם כי המנכ"לית תעיד ביום ראשון כמתוכנן, בפני הנאשמים, בני משפחתם ועיתונאים.
https://www.haaretz.co.il/news/law/1.6745315




ז) בפרשת הרצח בכפר דומא מנהלים משפט מפוברק בדלתיים סגורות, שכוונתו כנראה לחפות על מעורבות שב"כניק מסוג "שמפניה".

2018-12-13 הרצח בכפר דומא: כמה אנשים היו מעורבים במעשה ההצתה?
---
כאן: עדות של ראש צוות החקירה המשטרתית היום במשפט הרצח: "העד סיפר שניגש לסייע בבית והבחין בשתי דמויות עומדות מעל זוג ההורים שנשרפו, ומיד נמלט ופחד."
ברקע: רק רגע, רק רגע! הרי סחטתם מבן אוליאל "הודאה" שהוא עשה הכל "בעצמו לבדו"! אז איך עמדו שתי דמויות מעל ההורים השרופים?
על פי עדויות היו מעורבים במעשה לפחות שלושה אנשים. 
על פי פרסומים בחו"ל - אחד מהם היה איש שב"כ סמוי - "שמפניה", שעבד על המפעילים שלו. היה מעורב בקשירת הקשר, היה נוכח בזירת הפשע, אבל "לא השליך את חומרי התבערה".
^ ולכן בוגי יעלון פלט כבר זמן קצר לאחר המעשה שיודעים מי המבצעים, אבל אי אפשר לעצור אותם "כדי לא לחשוף שיטות פעולה"...
^ ולכן הצורך בעינויים לסחיטת "הודאה",
^ ולכן הצורך בדלתיים סגורות,
^ ולכן הצורך בניהול משפט מפוברק...

YNET.CO.IL
ראש צוות החקירה בפרשת רצח בני המשפחה הפלסטינית סיפר על הזירה שבה נמצאו טביעות נעל וצמיג, על העד שהתכתב בפייסבוק בעת הפיגוע - ועל השחזור שביצע החשוד המרכזי. "היו פרטים ...


ח) השופטת עינת רון בשלום ראשון - בשלבים אחרונים של פיברוק משפטו של ראש FBI הישראלי, אוכל השוחד מנשה ארביב

2018-12-10 הנחות סלב -- השופטת עינת רון, ראש FBI הישראלי מנשה ארביב, והשוחד מפינטו
---
כאן: מריחות אחרונות בפרשת פינטו-ברכה-ארביב על ידי שופטת השלום עינת רון. 
ברקע: עינת רון הפכה למומחית לפברוקים ומריחות. היא זאת שאחראית לצווי איסור הפרסום החריגים על פרשת הצוללות, והיא זאת שפברקה את משפטו של השופט עבריין המין יצחק כהן מנצרת...
את המריחה בפרשת פינטו התחיל השופט עודד מודריק (עכשיו יועץ לצוות ההגנה של נתניהו). הסכם טיעון מוזר וענישה קלילה לפינטו - העיקר לא לנהל משפט שיחשוף את עומק השחיתות במשטרה...
ואח"כ ניסיון להציג את אפריים ברכה כקדוש מעונה...
ועכשיו- צפו לענישה מצחיקה לאוכל השוחד מנשה ארביב.
אבל שרת המשפטים של ארה"ב טרחה לשלוח מכתבים מפלילים, שאומרים שהאזנות סתר בארה"ב, מספר שנים לפני שהפרשה התפוצצה בארץ, הראו שפינטו משחד את ראשי המשטרה בישראל. הם האזינו לפינטו, כי הוא גם שיחד חבר קונגרס בארה"ב. בחור רב פעלים...
האינטרס העליון של הכנופיה הוא להסתיר את עומק השחיתות!
---
נדחה גזר דינו של ארביב
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-408777-00.html


ט) פברוק שגרתי בירושלים - ראשת בתי הדין לעררים י-ם מיכל צוק־שפיר שינתה פסק דין של דיין בית הדין לעררים מנחם פשיטיצקי.

2018-12-10 השופטים המושחתים: פינת הפיברוק היומי
---
כאן: ראשת בתי הדין לעררים י-ם מיכל צוק־שפיר שינתה פסק דין של דיין בית הדין לעררים מנחם פשיטיצקי.
ברקע: א) פשוט לא להאמין. כאילו השופטים לא מבינים בכלל איך אמור בית משפט להתנהל. כבר מאז ימי הביניים המאוחרים - ניהול תקין של כתבים ישרים ואמינים הוא הבסיס לניהול בית משפט כשיר וישר. אבל אצלנו, מאז אהרן ברק, הכל "כפוף לשינויי עריכה ונוסח"...
ב) ואיך התבצע הפברוק? כניסה בלתי מוסמכת של מיכל צוק־שפיר לקובץ בלתי חתום של פסק הדין של מנחם פשיטיצקי.  
כי אצלנו יצרו מערכות מחשבים בבתי המשפט, שנועדו מראש לפיברוקים...
---
''ראשת בית הדין לעררים שינתה ללא רשות תוכנו של פסק דין''

ROTTER.NET
''ראשת בית הדין לעררים שינתה ללא רשות תוכנו של פסק דין'' - חדשות רוטר