Thursday, October 26, 2017

2017-10-26 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: אסור בפרסום- העצירים Z, Y, X נשארים במעצר!

Joseph Zernik added 2 new photos — with ‎לורי שם טוב‎.
58 minsTel Aviv

2017-10-26 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: אסור בפרסום- העצירים Z, Y, X נשארים במעצר!
==============
הנאשמים מוכנסים לאולם הדיונים - צעקות מהקהל - "אוהבים אתכם", "תהיו חזקים"...הדיון מתחיל במהומה. השופט היימן בעצבים, נכנס ויוצא, טורק את הדלת מאחוריו. עו"ד יהונתן רבינוביץ לא הצליח להגיע לדיון. באי כוחם של נאשמים אחרים עוסקים בהפרות ההליך הראוי, פונים ישירות לנאשמת שם-טוב, שלא דרך בא-כוחה, ומנסים לסחוט ממנה הסכמה להקראה ללא נוכחות בא כוחה.בהמשך - צעקות "רוסיה" לשופט היימן... והיימן מתעצבן עוד יותר, מוציאים אנשים מהאולם, מכניס לפרוטוקול הערה כלשהי על כך.
הקלדן נראה משום מה כלא קלדן בכלל, ומעלה חשש שהיימן עורך פה הצגה מסוג "דיונים למראית עין" - צריך לבדוק אם הדיון הזה וההחלטה הזאת בכלל נרשמים כדין... הרי היה לנו נסיון דומה עם הנוכל דניאל בארי בהקראת "גזר דין" של רפי רותם, שהיה דיון למראית עין ולא נרשם כדיון בכלל... שלא לדבר על הנוכלים יצחק כהן, אסתר הלמן וחיים גלפז בהכרעת הדין וגזר הדין של רומן זדורוב.
אח"כ: היימן מכריז שכל חלק בהחלטה שלו אסור בפרסום, אבל לא הכריז שיש איסור פרסום על איסור הפרסום.
אז להווי ידוע לכל: יש איסור פרסום על החלטה של היימן על בקשה לחלופת מעצר.
לא ברור לחלוטין, מה היימן חשב לעצמו: שהמשך מעצרם של Z, Y, X הוא מעתה סוד כמוס בהחלט? סכנה לבטחון מדינת ישראל? דבר שנקרא עליו רק בעיתונות הזרה?
בהמשך: היימן הקריא דברי ליצנות במטרה להוכיח את מסוכנותם של העצירים. מתוך כך התברר מה שהיה ברור מהיום הראשון - ביזוי השופטים הוא סיכון ממשי למשטר במדינת ישראל, והשופטים הנוקמים יפעלו בהתאם...
אחד אומר בקול רם להיימן שהוא מצחיק, ועוסק בליצנות. הנ"ל, כותב שורות אלה ואחרים יצאו מהאולם במחאה על דברי הליצנות של היימן ולא שמעו את רובה של ההחלטה.
אין ספק שתיק המעצרים בפרשת הבלוגרים והשופטים הנוקמים הוא פסגת הקריירה השיפוטית של היימן!
נחמה דר דינה עבט Guy Jana Yaron Meydan
LikeShow more reactions
Comment
Comments
Guy Dviri
מי צעק למי רוסיה ולמה?
LikeShow more reactions
Reply55 mins
Manage
Joseph Zernik
כותבים לי מאולם הדיונים: אני שם פסק הדין עד תום ההליכים קריעת ים סוף היה פה הילד בכה הורים בכו יש כמה פעילים השתגעו לבשו חליפת פסים של השואה מפחיד ממש

2017-10-26 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: הפרקליטות והסנגוריה הציבורית - מי יותר מושחת ממי? "טוב שיש תחרות"

2017-10-26 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: הפרקליטות והסנגוריה הציבורית - מי יותר מושחת ממי? "טוב שיש תחרות"
==================


     

תמונות. עו"ד יואב ספיר - סנגור ציבורי ארצי, עו"ד אלקנה לייסט "סנגור ציבורי מחוזי (בפועל) ת"א" (מתחזה ללא מינוי כדין), עו"ד יהונתן רבינוביץ, עו"ד רועי לביא, ושני דפים מיומן הסנגורים הציבוריים (שהוברחו בסיכון ניכר) עם רישום המינויים של עו"ד יהונתן רבינוביץ וניר שניידרמן בתיק המעצרים.
______

אין זכות קיימת, פרט לזאת שהציבור עומד על קיומה!
היום הלכתי לממש את זכות העיון בפנקס הסנגורים הציבוריים, בניסיון לברר את סיפור מינויו, או אי מינויו של עו"ד רועי לביא לטפל בעניין מניעת גישתה של לורי שם-טוב לחומרי החקירה.
כמו בעבר, הסנגוריה הציבורית מנסה לשבש את זכות העיון. לא איפשרו עיון של ממש במערכת האלקטרונית. במקום זאת, יצרו תדפיס של הפנקס כולו לשנת 2017 (כ-450 עמודים, כ-40 רישומים בעמוד) ובנוסף ניסו למנוע ממני לצלם את תדפיס הפנקס. זכות הצילום וקבלת תדפיסים ממערכות אלקטרוניות היא חלק בלתי נפרד מזכות העיון... בערך בשעה 12:30 "תפסו" אותי מצלם והתפתח אירוע קטן. הצעתי להם שוב ושוב להזמין משטרה. משום מה סירבו...
בינתיים מצאתי את המינויים של יהונתן רבינוביץ וניר שנידרמן בתיק המעצרים. בשבוע הבא אמשיך בעיון בניסיון למצוא את המינויים (אם הם קיימים) בתיק הפלילי, ואת המינוי (אם הוא קיים) של עו"ד רועי לביא בעניין עתירת העצירה. אבל אולי היה יותר פשוט אם עו"ד יהונתן רבינוביץ' ועו"ד רועי לביא יסבירו בדיוק מה התרחש ומתרחש בקשר לעתירת העצירה בעניין הגישה לחומרי החקירות.
בעקבות בדיקת התנהלות הסנגוריה הציבורית בפרשת רומן זדורוב ובפרשת רפי רותם, אמרתי בפגישה אקראית לפרופ' מוטה קרמניצר, שלדעתי הסנגוריה הציבורית מושחתת לא פחות מהפרקליטות. הוא השיב, בלי להניד עפעף - "טוב שיש תחרות".

עוד בנושא זה: 2017-10-24 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: פעלולי הסנגוריה הציבורית

נחמה דר Moshe Halevi Moshe Shimon דינה עבט David Davidov