Monday, June 10, 2019

2019-06-10 שחיתות מערכת החוק והמשפט בלב העניינים - לורי שם-טוב ושהשופט בני שגיא, הנתניהוז והשופט אביטל חן, שי ניצן ומנדלבליט, חנן מלצר וועדת הבחירות המרכזית


 

Joseph Zernik is with ‎נחמה דר‎ and 75 others.

שחיתות מערכת החוק והמשפט בלב העניינים - לורי שם-טוב, הנתניהוז, ועדת הבחירות המרכזית
 
שוויון בפני החוק! די להתעללות בלורי שם-טוב!
Image may contain: 5 people, including Adi Liechtenstein, people smiling, text Image may contain: 1 person, smiling, text  No photo description available.
Image may contain: 1 person, closeup Image may contain: text Image may contain: 3 people, including Yael Nitzav, text
החבריינות למושחתים והתעללות בחפים מפשע ובחושפי שחיתויות - הן שני צדדים של אותה מטבע: שחיתות מערכת החוק והמשפט!
■ ■ ■
התמונה: היום ב"הארץ": הפגנה למען שחרורה של שם טוב, בשנה שעברה | צילום: נחמה דר

■ ■ ■
הפרקליטות דורשת 12 שנות מאסר לבלוגרית הנאשמת בהשמצת עובדי ציבור | רויטל חובל
כתב האישום נגד לורי שם טוב כולל 120 אישומים על פרסומים ברשת, בהם סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות והעלבת עובד ציבור. 25 מהמתלוננים נגדה הם שופטים. בתיק שעסק בעבירות דומות נגזר על הנאשם מאסר על תנאי 

בני שגיא, שי ניצן ומנדלבליט, וכתב האישום המפוברק נגד לורי שם-טוב - תיקון למאמר של רויטל חובל היום ב"הארץ"
Image may contain: 5 people, including Adi Liechtenstein, people smiling, textImage may contain: 2 people, text
Image may contain: text
Image may contain: 1 person, text Image may contain: 1 person, eyeglasses Image may contain: Joseph Zernik, smiling
היום בהארץ, רוויטל חובל פרסמה מאמר [1] התוהה על סבירות כתב האישום שהוגש נגד לורי שם-טוב, בו הפרקליטות דורשת מאסר בפועל של 12 שנים.
אבל אפילו במאמר הזה נפלה טעות חמורה. למאמר צורף מסמך שהוא כתב אישום מפוברק, עם הכיתוב המטעה: "כתב האישום שהוגש באפריל 2017". הוגש (FILED) - מציין מסמך שהוגש לרישום בתיק במזכירות בית המשפט. אולם המסכך המצורף אינו מסמך כתב האישום, שהוגש לבית המשפט כלל. [2]
המסמך המצורף הוא כתב אישום מפוברק, שנמסר ללורי שם-טוב ולתקשורת, בעוד שמסמך אחר הוגש ונרשם על ידי התביעה בתיק בית המשפט (מ"י נ לורי שם-טוב ואח' ת"פ 14615-04-17). [3]
לעניין זה חשיבות ממספר טעמים:
א) הבדלים משמעותיים קיימים בין שני המסמכים. בין השאר, המסמך האמתי (האותנטי) שנרשם בתיק בית המשפט מראה שכתב האישום הוגש תחת חתימתו של פרקליט המדינה שי ניצן, בתפקידו כממלא מקום היועץ המשפטים לממשלה אביחי מנדלבליט (תמונה). קטע זה מכתב האישום האמתי, שנרשם בתיק בית המשפט, הושמט משום מה ממסמך "כתב האישום" המפוברק שנמסר ללורי במעצר ולתקשורת.
כלומר, ההתעללות בלורי שם-טוב תואמה ברמות הגבוהות ביותר של מערכת החוק והמשפט. עניין זה גם התברר במסיבת הפרידה של שופט בית המשפט העליון אורי שוהם, שם שי ניצן ציין את המעצר-לפני-משפט חסר התקדים של לורי שם-טוב כהישג השיפוטי הראוי לציון בקריירה השיפוטית של אורי שוהם.
ב) המרמה שבניהול חוזר של כאילו "הקראה", כשבידי הנאשמת כתב אישום שונה מזה שלפני בית המשפט היא אחת ההפרות החמורות והבוטות של הזכות להליך ראוי, משפט הוגן ופומבי ע"י השופט בני שגיא. יחד עם מרמה זאת יש לציין את המרמה שבניהול הליכים פליליים תחת נוהל "שברו את הכלים". על פי המצאה זאת של בני שגיא, הוא סירב לקבוע תכנית משפט ולגלות לסניגוריה ולנאשמת את שמות העדים שיופיעו, עד ממש סמוך ליום העדות. לאלה צריך להוסיף את שיבוש מהלכי המשפט ב"אסדרה" של בני שגיא, על פיה היה מותר ללורי להגיש בעצמה רק 3 בקשות בחודש. השופט אלכס שטיין בעליון ראה ב"אסדרה" זאת מעשה חסר שחר וחסר כל בסיס חוקי של בני שגיא - המצאת סדרי הדין הפלילי כ"תכנית כבקשתך".
ג) האירועים הקשורים לפברוקים של "הקראת כתב האישום" באפריל-מאי 2017 הדגימו היטב שלשופט בני שגיא אין עומדת חזקת תום לב! המרמה התנהלה בצוותא חדא של התביעה ובני שגיא. במהלך דיון ההקראה החוזרת הוגשו לבני שגיא בבית המשפט העתקים של שני המסמכים השונים של "כתב האישום" יחד עם טבלה שמסכמת את ההבדלים ביניהם. בתגובה, השופט בני שגיא, הכוכב העולה של הדור הצעיר של השופטים, הכריז מעל כס המשפט שהעובדה, שמסמך אחד (המפוברק) הוא בן 52 עמודים והמסמך האחר (האמתי) הוא בן 64 עמודים, אינה מראה שאלה שני מסמכים שונים...
בקשה לתיקון הטעות הוגשה היום לרויטל חובל.
■ קישורים
[1] 2019-06-10 "הפרקליטות דורשת 12 שנות מאסר לבלוגרית הנאשמת בהשמצת עובדי ציבור" | רויטל חובל, "הארץ"
כתב האישום נגד לורי שם טוב כולל 120 אישומים על פרסומים ברשת, בהם סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות והעלבת עובד ציבור. 25 מהמתלוננים נגדה הם שופטים. בתיק שעסק בעבירות דומות נגזר על הנאשם מאסר על תנאי
https://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.7344658
[2] כתב האישום המפוברק, שפורסם עם המאמר ב"הארץ", ושאינו כתב האישום שהוגש בתיק. בין השאר הוסרה מכתב האישום המפוברק חתימת פרקליט המדינה שי ניצן.
https://www.haaretz.co.il/…/pdf_up…/2019/20190609-224658.pdf
[3] 2017-05-04 מ"י נ לורי שם-טוב ואח' - סקירת דיון - השופט בני שגיא מתמיד בהונאות
http://inproperinla.blogspot.com/2017_05_04_archive.html

שוויון בפני החוק! די לנוכלות החצופה של השופט אביטל חן בתיק המעונות של שרה!Image may contain: 2 people, text Image may contain: 1 person, text
 
 Image may contain: Joseph Zernik, smiling ×”שופט אביטל חן
Image may contain: 1 person, smiling, text
כאן, "הארץ" מדווח על התעלול האחרון של שרה... שוויון בפני החוק חייב להיות העיקרון המנחה! שרה נתניהו והציבור זכאים להליך ראוי, משפט הוגן ופומבי!
אביטל חן מנהל ללא בושה מופע תעתועים, שהוא הונאה על כס המשפט קבל עם ועדה. הליך פלילי, שבמקום להיפתח בהקראת כתב אישום, החל בדיון בלשכת השופט, בדלתיים סגורות ללא כל בסיס בדין, שבסופו הונפק "פרוטוקול" שאומר "אין פרוטוקול", והעניין הועבר ל"גישור פלילי"...
אסור להסכים להמשך הנוכלות שמנהל השופט אביטל חן בבית המשפט השלום י-ם בתיקי שרה נתניהו - מרמה, הפרת אמונים, הונאה ושיבוש מהלכי משפט! מקומו בכלא!
חייבים לדחות על הסף כל ניסיון לשיבוש מהלכי משפט בטענות שווא של "שמירה על יציבות המערכת" או "חשש מאבדן אמון הציבור". נהפוך הוא, החבריינות [IMPUNITY] לבכירי המשטר תחת תואנות אלה, היא שמערערת את אמון הציבור ואת יציבות המערכת!
■ ■ ■
ברגע האחרון, שרה נתניהו ביקשה לדחות ביממה את הגשת כתב האישום המתוקן נגדה | רויטל חובל
לפי הסדר הטיעון, נתניהו תחזיר למדינה 55 אלף שקלים, ותורשע בקבלת דבר בניצול מכוון של טעות הזולת שאין בה מרמה. לדברי עורך דינה, "היא זקוקה לארכה קצרה לשם חידוד עמדותיה ביחס להסדר"
https://www.haaretz.co.il/news/law/1.7345393

שוויון בפני החוק!  בנימין נתניהו  והציבור זכאים להליך ראוי, משפט הוגן ופומבי! 
Image may contain: one or more people and text 
Image may contain: text No photo description available.
Image may contain: 1 person, smiling, text
שוויון בפני החוק חייב להיות העיקרון המנחה! נתניהו והציבור זכאים להליך ראוי, משפט הוגן ופומבי! חייבים ללמוד מהעבר ולהתנגד בתוקף ל"אסדרה" כמו זאת שהתבצעה בפרשת קו 300 או זאת שהתבצעה בפרשת בר-און חברון. שתיהן אבני דרך מרכזיות בהשחתת מערכת החוק והמשפט במדינת ישראל! אסור גם להסכים לנוכלות מסוג שניהל השופט אביטל חן בבית המשפט השלום י-ם בתיקי שרה נתניהו!
חייבים לדחות על הסף כל ניסיון לשיבוש מהלכי משפט בטענות שווא של "שמירה על יציבות המערכת" או "חשש מאבדן אמון הציבור". נהפוך הוא, החבריינות [IMPUNITY] לבכירי המשטר תחת תואנות אלה, היא שמערערת את אמון הציבור ואת יציבות המערכת!


מנותקים! מלצר מונה כיו"ר לבחירות 2019 ב'...
Image may contain: 1 person, smiling, text Image may contain: 1 person, text

Image may contain: 1 person, standing Image may contain: 1 person, smiling, closeup
מנותקים! היחצ"ן הטוב בעולם לא יעזור להם! במקום שמלצר יקבל אחריות אישית - יתפטר, או יבצע חרקירי - על רקע הכישלון בניהול הבחירות 2019 א', הוא ממונה ע"י חבריו בבית המשפט העליון לנהל את בחירות 2019 ב'. 
גם המנכ"לית עו"ד אורלי עדס והאחראי על המחשוב לזר דודוביץ חייבים ללכת הביתה מיד!
■ ■ ■
אבישי גרינצייג
החגיגה חוזרת.
שופטי בית המשפט העליון בחר היום במשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר לתפקיד יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-22.
מעניין מה יבשל לנו כבוד השופט הפעם.