Friday, August 3, 2018

2018-08-03 נחמה, מלכת הולנד, ובשר טרי...




Joseph Zernik is with ‎נחמה דר‎ and 2 others.
5 hrs

2018-08-03 נחמה, מלכת הולנד, ובשר טרי...

---
אתמול בערב, נחמה מבקשת שאגיע הבוקר, שישי, לכלא רמלה. מה בדיוק היא רוצה לעשות שם? לא ברור. כמו שאני מכיר אותה, היא יכולה להביא שופר, להקיף את הכלא שבע פעמים באמונה מלאה שהחומות יפלו, ואתן מלכות הרשעה... 
אחרי 02:00 בלילה, היא מזכירה לי להגיע בזמן. 
טוב, הלכתי לרכבת ההגנה, הליכה בריאה, לקחתי רכבת ללוד, החלפתי רכבת לרמלה, הליכה בריאה בשמש מהרכבת לכלא. הכל מחושב - הגעתי ב - 9:50. 
מחכה, מחכה, ומי לא באה? נחמה!
לפני שנים ביקרתי באמסטרדם. במקרה הגעתי לכיכר של ארמון המלוכה, וראיתי שם כמה מאות אנשים עומדים. שאלתי מה העניין, אמרו לי - המלכה אמורה להגיע ממש עכשיו, לבדוק את התקדמות עבודות השיפוץ של הארמון. חיכיתי 30 דקות. לא הגיעה - הלכתי. כי אני לא מחכה לאף בחורה יותר מ-30 דקות.
חוץ מנחמה... חיכיתי 45 דקות, לא הגיעה... לא הקפנו את הכלא, לא נפלו החומות, ולא נפלה מלכות הרשעה... החמצנו הזדמנות חד-פעמית...
בדרך חזרה, הרכבת הייתה מלאה חיילים עם קיטבקים. תוך שנייה אבחנתי את המצב: א) הם קישקשו כמו ילדים קטנים. חיילים אמתיים ישנים ברכבת, או יושבים בשקט, שקועים בחלומות על מקום אחר. ב) המדים והנעליים נראו יותר מידי חדשים.
אז אני אומר להם: "בשר טרי?"
אחד עונה לי בשמחה גלויה, ומוזרה בעיני: "הכי טרי שיש! מיום ראשון השבוע!".
טוב, אם לא בגלל הטיול לכלא, אז בגלל החיילים, נכנסתי לדיכאון. התחלתי לחשב כמה עשרות שנים עברו מאז הגיוס שלי, איך היה הגיוס שלי, מי לא חי היום, איך נראתה המדינה אז, ואיך היא נראית היום... כל מיני דברים אפלים כאלה...
הגענו לתחנת ההגנה, אמרתי להם: "ילדים, תשמרו על עצמכם".
אחד ענה: "בטח שנשמור על עצמנו"...
כאילו שיש להם מושג.
שבת שלום, נ-ש-מה! איזו הברזה!
Comments
נחמה דר
התנצלות מתקבלת?
תקלה

Manage

Reply5h
Yosi Ilan
תסלח לה, כוונותיה טובות, כנראה שהיתה תקלה אמיתית. כל הכבוד לך!

Manage

Reply4h
Mike Peleg
מסטר פיס

Manage

Reply4h
Mike Peleg
לקנות טלפון לא אופציה אצלך הא? Joseph Zernik

Manage

Reply4h
Joseph Zernik
הכל בסדר... נחמה ואני לא רבים יותר... היה לנו משבר ביחסים לפני כמה חודשים, אבל עברנו אותו... פשוט חבל שלא יצא להקיף 7 פעמים עם השופר ולהפיל את החומות. היום לפי הלוח העברי היה תאריך מתאים במיוחד... 

Manage

Reply4h
Yuri Poleshchuk
אוי ואבוי!!!!
יוסי היא נסעה לאסוף אותי ובגלל זה איחרנו

Manage

Reply4h
Mike Peleg
אין לו טלפון אי אפשר לעדכן אותו
Manage

Reply4h
Yuri Poleshchuk
למה לא שלחת לאחד מאיתנו הודעה במסנג'ר :((((
Manage

Reply4h
Gaya Or
אוהבת...אותך...יא'זרניק😊
Manage

Reply4h
מיכאל מוריס-רייך וב
איתי זה לא היה קורה חחח

Manage

Reply4h
Joseph Zernik
בטי, למה את צריכה לסכסך ביני לבין החברות שלי כל הזמן? את יודעת שיש לי בלב מקום מיוחד בשבילך... אבל את לא מבקשת ממני לטייל לכלא, רק לגדרות בעזה... למה תמיד אני נופל עם המג'נונות?

Manage

Reply4h
מירה סטריק
חחחה
הרגת אותי מצחוק,.
ויוסי שאולי באמת תקנה טלפון .See More

Manage

Reply2hEdited
גיא שמיר
הגיע הזמן לכתבת שבת קבועה. שבת שלום לליצן המהפכה

Manage


Reply1h

No comments: