Monday, September 2, 2019

2019-09-02 תרגיל ההונאה המסריח אתמול -- הרמטכ"ל אביב כוכבי הביתה!

כוכבי הביתה!
אם אין לרמטכ"ל כוכבי הסבר מניח את הדעת לתרגיל ההונאה המסריח אתמול - מוטב שילך הביתה מיד!
 
תמונות: הפייק חילוץ של הפייק פצועים מהפייק אמבולנס צבאי, כפי שנראה דרך הכוונות של החזבאללה, וכפי שנראה בבי"ח רמב"ם...
____ 
תל-אביב, 02 לספטמבר - לא נראה שיש אפשרות להסבר מניח את הדעת לתרגיל המסריח אתמול בבוקר. "תרגיל הונאה חמוד" שנכשל עפ"י השופרית שמרית מאיר. [1] הציבור היה בבירור חלק מרכזי מקהל היעד להונאה, וחיילי צה"ל הועמדו בסכנת חיים כחלק מ"התרגיל החמוד". 
המטרה? הסלמה ודחיית הבחירות? 
מדו"צ מנליס אין שום ציפיות. ושר הביטחון מונע מכתבי האישום שבפתח. 
אבל מה עם כוכבי? 
ראש חטיבת המחקר באמ"ן בדימוס, תא"ל (מיל) איתי ברון (היום ב-INSS) חזר והסביר בשנה האחרונה: מעולם לא היה כל כך הרבה פייק מידע מודיעיני במערכת... וחמור עוד יותר: מעולם לה היה פחות עניין בדרג מקבלי ההחלטות להבחין בין מידע אמתי לבין מידע מודיעיני מפוברק... 
וגלנט הגאון מסביר היום "התודעה - בסמכות הרמטכ"ל". [2] בתרגום לעברית פשוטה: הרמטכ"ל אחראי על הפרופגנדה הפנימית. נשמע כמו ניסיון להסיר אחריות משר הביטחון.
המצב של ניסיון להטעות את הציבור בעניין שיכול היה להביא למבצע צבאי או מלחמה בצפון, בפני עצמו, ומעבר לכך, התזמון - שבועיים לפני הבחירות - בלתי נסבלים! 
אם אין לרמטכ"ל כוכבי הסבר מניח את הדעת - מוטב שילך הביתה מיד! 
דוגמה מובהקת של "תהליכים" במשטר היהודי-דמוקרטי...
קישורים

@Joseph_Zernik
ההונאה המסריחה באביבים - עדכונים  (03 לספטמבר, 2019)
***
עכשיו עוברים למקצה שיפורים. חשבתי שצו"ד כבר ירד מהסיפור של ה"אמבולנס". ובגרסה קודמת לא היו חיילים כלל בתוך הרכב בשעת הפיגוע. כל ההונאה המגושמת הזאת מתבצעת באישור הרמטכ"ל ושר הביטחון, בתקוה או מתוך ידיעה שיש חשש חמור להסלמה...
התנהלות כזאת - "תודעה היא באחריות הרמטכ"ל"  (עפ"י גלנט) - כלומר היתר לרמטכ"ל (ללא אישור שר הביטחון?) לנהל פרופגנדה שקרית על הציבור בישראל - אינה תואמת את מה שהחבר'ה קוראים "דמוקרטיה" (חברה אזרחית מתוקנת).  והניסיון להפוך את האיסור הזה להיתר גלוי, הוא חתירה תחת סדרי המשטר הדמוקרטי ומוסדותיו לא פחות משחיתויות אחרות.
 כוכבי הביתה!
נ.ב. ההסבר המניח את הדעת היחיד לסמטוחה שקראתי עד עכשיו: יש פה שילוב של התחמנות של נתניהו עם האינטליגנציה של גלנט.
____
פרשנות || ישראל טופחת לעצמה על השכם, אך כמעט נגררה למלחמה בשל תקלה מבצעית חמורה
שניים מטילי הנ"ט שנורו מלבנון כוונו לאמבולנס, שנסע בכביש שבטווח האש למרות ההנחיה להשתמש בדרכים מרוחקות יותר. החיילים שהיו באמבולנס חמקו מפגיעת הטילים, ובצה"ל הודו: התקרית הסתיימה ללא נפגעים ב"הרבה מאוד מזל"
https://www.haaretz.co.il/news/politics/.premium-1.7792626

No comments: