Wednesday, June 19, 2013

13-06-19 השופטת אספרנצה אלון (בית המשפט שלום, חיפה) מסרבת להגיב על ראיות לשחיתותה היא

 ראיות מפורטות הוגשו לשופטת אלון לגבי רישומים מרמתיים ברשימת התיקים וביומן בית המשפט, לגבי הנפקת והמצאת החלטות למראית עין, ולגבי קיום דיון למראית עין.  מטרת התנהלות זאת היתה להביא אדם לבית המשפט מתוך מרמה, ללא כך בסיס חוקי.  השופטת אלון מסרבת בעקשנות להגיב על ראיות אלה ולתת הסבר הגיוני להתנהלותה. בחברה מתוקנת, התנהלות מסוג זה מן הראוי שתיחשב התנהלות פלילית - פשע מאורגן של צוארן לבן על ידי שופטים, עורכי דין, ואנשי מזכירות בית המשפט.
 

תמונות: השופטת אספרנצה אלון הנפיקה שתי החלטות שונות וסותרות ב-17 למרץ, 2013, ומסרבת לומר איזו מן ההחלטות בת תוקף; מר ישראל חן מופיע כ"מזכיר ראשי" של בית המשפט השלום חיפה ללא כתב מינוי כחוק, ומסרב לאשר "העתק מתאים למקור" אף אחת משתי החלטותיה הסותרות של השופטת אלון; עו"ד עמוס צדיקה המציא החלטת בית משפט למראית עין מאת השופטת אלון.  יחד,עו"ד צדיקה, השופטת אלון,, ומזכירות בית המשפט פעלו להביא אדם לבית המשפט ללא כל בסיס חוקי.
___
מאהל המחאה החברתית, ת"א, ה-19 ליוני - דר' יוסף צרניק מסייג לזכויות האדם (NGO) פרסם היום את החלטתה של השופטת אלון מיום ה-25 למאי, 2013, בעניין ראיות לשחיתות בבית המשפט השלום חיפה. [1]  בהחלטתה, מסרבת השופטת אלון להגיב על הראיות עצמן.  במקום זאת אומרת השופטת אלון:
"כלל ידוע הוא כי על הפונה לביהמ"ש לפנות בלשון מכובדת וראויה.  בהתאם לתקנה 91(א) לתקנות סדר הדין האזרחי ומכוח סמכותי ושיקול דעתי, אני מורה על מחיקת בקשה/הודעה זו וזאת בשל נוסחה הבלתי ראוי".

החלטתה של השופטת אלון מיום ה-25 למאי, 2013, הונפקה בתגובה על הצהרה שהגיש דר' צרניק,המפרטת ראיות להתנהלות פלילית בבית המשפט ובכללה רישומים כוזבים ברשימת התיקים וביומן בית המשפט, קיום דיון למראית עין, והנפקת החלטות למראית עין. [2]  

התנהלותם של עו"ד עמוס צדיקה, הושופטת אספרנצה אלון, ומזכירות בית המשפט נועדה להביא אדם מתוך מרמה לבית המשפט, ללא כל זימון כחוק.

במרכזן של הראיות שתי החלטות שונות וסותרות מה-17 למרץ, 2013, שהונפקו והומצאו בשם השופטת אלון:
  •  השופטת אלון מסרבת לומר איזו משתי ההחלטות בת תוקף;
  • מר ישראל חן המופיע כ"מזכיר ראשי" של בית המשפט השלום חיפה ללא כתב מינוי כחוק, מסרב לאשר "העתק מתאים למקור" אף אחת משתי החלטותיה הסותרות של השופטת אלון;
  • עו"ד עמוס צדיקה, המייצג את האפוטרופוס בתיק, המציא את שתי ההחלטות, בטענה שהחלטה א' בטלה, לאחר שתוקנה על ידי החלטה ב'.
  • עובדת הנהלת החלטת בית משפט הנפיקה מכתב, ללא כל סמכות חוקית, בו היא טוענת שהחלטה ב' בטלה, והחלטה א' היא ההחלטה המתוקינת, בת התוקף.
על ראיות קודמות להתנהלות שהיא בבחינת שיבוש הליכי משפט הגיבה השופטת אלון בהחלטתה מיום ה-6 למאי, 2013, האומרת שאדם שאינו משפטן יתקשה להבין את "רזי סדר הדין".  [3]

בהצהרתו מיום ה-22 למאי, 2013,  [2]  אומר דר' צרניק שאדם בר דעת, שיבחן את העובדות, קרוב לודאי יסיק שהשופטת אלון אינה אשת "רזי סדר הדין", אלא "משבשת הליכי משפט מתוך יוהרה" - מילים בהן תיאר משה סילמן, ז"ל, במכתבו האחרון את התנהלות השופט חגי ברנר ובית המשפט המחוזי, ת"א.  [1]

בעקבות סירובה של השופטת אלון להגיב על ההצהרה מיום ה-22 למאי, 2013, הוגשה היום הצהרה חוזרת, בתקוווה שלשונה תימצא הולמת על ידי השופטת אלון, ובעקבות כך תמציא הסברים להתנהלותה בתיקים אלה. [4]

במקביל, ממשיכה השופטת אלון למנוע גישה לכתבי בית המשפט בתיקים התואמים, לאדם שלפי טענתה הוא "בעל דין". לטענת דר' צרניק ימצאו בתיקים ראיות חותכות נוספות למרמה ושיבוש הליכי משפט. [4]

השופטת אלון זכתה לפרסום גם בעבר: 
  • השופטת אספרנצה אלון רצתה לשפוט עו"ד עובדת שלה לשעבר - בייניש פסלה אותה מחשש ממשי למשוא פנים  [5]
  • אבות גרושים טענו להתנהלות נקמנית מצד השופטת אלון. [6]
  • משמרות מחאה התקיימו מול ביתה בנוגע להתנהלותה לגבי אבות גרושים.  [7]

בתי המשפט בישראל עברו השחתה חסרת תקדים בעשור האחרון, תחת כהונתם של אהרון ברק ודורית בייניש כנשיאי בית המשפט העליון, ושחיתות בתי המשפט היא גורם מרכזי במשבר הכלכלי-חברתי הנוכחי.

דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בישראל (2013), עם הערה: "חוסר יושרה בכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".

דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בארה"ב (2010), עם הערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין בקליפורניה".
___
קישורים:
[1] 13-05-25 בעניין החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה -  החלטה מאת השופטת אספרנצה אלון על הודעה לגבי שיבוש הליכי משפט.
[2] 13-05-22בעניין החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה - הצהרתו של יוסף צרניק - השופטת אספרנצה אלון: אשת "רזי סדר הדין", או "משבשת הליכי משפט מתוך יוהרה"?
[3] 13-05-06 בעניין החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה - החלטה מאת השופטת אספרנצה אלון על הודעה לגבי שיבוש הליכי משפט.
[4] 13-06-20 עניין החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה - הצהרה חוזרת של יוסף צרניק לגבי שיבוש הליכי משפט 
[5] 13-05-22 בעניין החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה - בקשה חוזרת לעיון בתיקים.
[6] השופטת אספרנצה אלון רצתה לשפוט עו"ד עובדת שלה לשעבר - בייניש פסלה אותה מחשש ממשי למשוא פנים
[7] הקונספירציה של השופטת אספרנצה אלון נגד האבא גיא שמיר
[8] אספרנצה אלון - עצרת מחאה מול הבית‎ - YouTube


No comments: