Monday, August 4, 2014

2014-08-04 More on Facebook censorship in Israel...

Following is a copy of a post by another Facebook user, referring to me as one, who is "using the blood of IDF fallen soldiers"... close to blood libel... jz
___

יוסוף להלן השיחה שלי עם דן וכאן תמה הסגה בא אתה גייס חמישי של החמאס , שלום רב,
קיבלתי תלונה מענת שמיר, שנקטת נגדה בשפה מעליבה.
עד שהגעתי לדיון המדובר, התגובות שלך כבר לא היו שם, אני משער שמחקת אותן.
אז זו הזדמנות להבהיר:
- עם ביטויים שונים בשיח הפוליטי, מרחב התמרון גדול, וזה לא כ"כ פשוט לבצע מחיקה שתעמוד בביקורת. בעיקר בימים "חמים" כגון אלו, בהם הכל יותר רגיש. לכן, אני מאוד "לארג'" עם הפרסומים שם.
- במרחב האישי, זו כבר זירה אחרת, עם כללים הרבה יותר ברורים, שאף מגובים ע"י הנהלים של חברת "פייסבוק" עצמה. כך, במידה ופעם נוספת תעליב את ענת שמיר או כל משתתף אחר באופן גס ובוטה, תעמוד עילה חד-משמעית להסרתך מהקבוצה. כמו-כן, תגובותיך יצולמו כחומר-ראיות שיוגשו להנהלת "פייסבוק ישראל", במידת הצורך.
.
סוגיה אחרת:
ראיתי שדיווחת על פרסום של יוסף צרניק. אני מברר את הסוגיה איתו, ונראה מה אנו עושים עם זה.
בברכה, ז'ראר דן, מנהל קבוצת "רשת אקטיביסטים".
לפני 3 שעות
בקר טוב, ענת שמיר הכניסה עצמה לדיון שהיה בני לבין יוסף צ'רניק המשתמש בדם לוחמי ישראל שנלחמים להגן עליו ועל עם ישראל ובמקביל על העם הפלסטיני, בדיון האם החמאס ארגון טרור צמא דם שחרט על דגלו להשמיד את ישראל והאישות הציונית. במשך מס' שעות שאני מנסה להביא את הדיון לפסים חיובים למרות ההשתלחות של מס' אנשים עלי ועל עם ישראל נתקלתי בעלבות אישיות ואיומים , ולענייננו ענת שמיר חירטטא לי כל מיני פסוקים מהתורה וכל מיני מושגים שלא קשורים זה לזה ומתעלמת מהשאלה העיקרית האם החמאס ארגון טרור? הבנתי שיש בקבוצה זו מס' אנשים שכל כולם מנסים להוציא דיבה על מדינת ישראל והאזרחים, על מנת לא לפגוע בא במקום לכתוב לה שהיא מזיינת לי את השכל , רמזתי לה שהיא חרטטנית ברמז גס שהשעה עכשיו היא שעת המשגלים, ומוחי מתנזר ממשגלים, מה לא בסדר כאן בגלל שרמזתי לה תפסיקי לזבל את המוח ותגשי לעניין נ.ב אני לא מחקתי כלום מי שמחק ויכל למחוק מי שהעלה את הפוסט זה יוסף צרני , המשך הוצאה דיבה עלי ועל תושבי מדינת ישראל עושה לי הרושם שיוסף צ'רני הוא גייס חמישי של החמאס אם בכלל זה השם שלו והוא מתחזה, כי אם היית קורה את התגובות והשאלות שלי נהלתי את השיח באיפוק ונקודתי ,צר לי שמחקו את הראיות שיש כאן עסק לא עם שמאל וימין אלה עם חבורה שכל כולה זה לפגוע במדינת ישראל אני התחברתי לקבוצה כי השיח הפוליטי כאן מתאים לדעותי החברתיות וכשהם נגעו לבעיות בחברה והפלית מגזרים שונים הייתי שותף מלא , כולי תקווה שקבוצה זו תשמור על תואר המידות ולא תשמיץ ותסלף את המציאות כאילו החמאס והפלסטנאים לא טובחים בנו אלה זה שקרים,
לפני 49 דקות
לא מטרידה אותי הביקורת הפוליטית מטריד אותי החוסר איזון ושימוש בשם חללים כדי לקדם שקרים תוך התעלמות מהמציאות וסילופה . נהפוך הוא חברה שלא מבקרת את עצמה זו חברה אנרכיסטית ודיקטטורית. קבוצה אם היא קמה היא מאגדת תחת קורת גג אחד את הפסיפס החברתי במדינת ישראל , ולכל אחד יש דעות שונות , פלורליזם פרוש הדבר זה לשמוע דעות אחרות גם אם הם צורמים לך לאוזן סילוף המציאות זו שיטה טרוריסטית לנסות להשתיק את האחר , כחברה ישראלית המחויבות שלנו כאזרחים היא קודם לאזרחי המדינה ולאחר מכן לעמים אחרים, אין ספק שאם יש פעילות חריגה נגד האנושות חייבים להתראה על זה ולנסות להוריד את העוולות מסדר היום החברתי רק הקבוצה הזו שכחה מה שאנחנו במלחמת קיום שקבוצה טרוריסטים מנסים לחסל להרוג אותנו עצם העובדה שאנחנו יהודים. ההבדל בנינו להם שאנחנו מגנים על אזרחנו בטילים והם מגנים על הטילים שלהם באזרחים, כולי תקווה שקבוצה זו תאזן בן הדברים ותראה את המציאות הכואבת לשני העמים על מנת להראות לצד השני שאפשר אחרת.
יש להפריד ביו וויכוח פוליטי, לבין תקיפה אישית.
יש חוקים בנושא, אני לא ממציא כלום.
אני מנהל פורומים כבר מספר שנים, עוד משנת 2007 ליתר דיוק. לאור זאת, טרחתי לברר את המסגרת המשפטית לכתיבה במרחב הציבורי.
ולכן, אני חזור ואומר - תקיפה על רקע אישית, על עלבונות וגסויות, לא רק שנוגדת את ערכי פייסבוק, אלא גם נכנסת לתחום לשון הרע והוצאת דיבה, שמהוות עברות פליליות על החוק.
ונחזור לפוליטי: מטרידה אותך הביקורת על ישראל וצה"ל? יש לי פתרון מושלם בשבילך - תעזוב את הקבוצה. זה יפתור לך את כל הבעיות. בדוק.
לא מטרידה אותי הביקורת הפוליטית מטריד אותי החוסר איזון ושימוש בשם חללים כדי לקדם שקרים תוך התעלמות מהמציאות וסילופה . נהפוך הוא חברה שלא מבקרת את עצמה זו חברה אנרכיסטית ודיקטטורית. קבוצה אם היא קמה היא מאגדת תחת קורת גג אחד את הפסיפס החברתי במדינת ישראל , ולכל אחד יש דעות שונות , פלורליזם פרוש הדבר זה לשמוע דעות אחרות גם אם הם צורמים לך לאוזן סילוף המציאות זו שיטה טרוריסטית לנסות להשתיק את האחר , כחברה ישראלית המחויבות שלנו כאזרחים היא קודם לאזרחי המדינה ולאחר מכן לעמים אחרים, אין ספק שאם יש פעילות חריגה נגד האנושות חייבים להתראה על זה ולנסות להוריד את העוולות מסדר היום החברתי רק הקבוצה הזו שכחה מה שאנחנו במלחמת קיום שקבוצה טרוריסטים מנסים לחסל להרוג אותנו עצם העובדה שאנחנו יהודים. ההבדל בנינו להם שאנחנו מגנים על אזרחנו בטילים והם מגנים על הטילים שלהם באזרחים, כולי תקווה שקבוצה זו תאזן בן הדברים ותראה את המציאות הכואבת לשני העמים על מנת להראות לצד השני שאפשר אחרת.
אני פועל לפי החוק.
כשאתה מעליב בני/בנות שיח על רקע אישי ומבזה אותן, אתה עובר על החוק.
זה כל הסיפור. לא יותר מסובך מזה.
אלו הם הכללים לשיח במרחב הציבורי.
אני לא העלבתי פשוט הסברתי לה בשי הנימוס שהשיח שלה לא נוגע בדיון והיא חופרת על דברים שלא שייכים ובורחת מהדיון בחרטות. נקודה ותלמדו גם לקבל דעות שקצת לא דומות לדעות שלכם מי שתקף אותי אישית זה יוסף זה טל אני הגבתי גם באיפוק שיהיה לך יום טוב.
עכשיו פרסמתי הודעת מערכת בנושא.
אין לי זמן כרגע לנבור ולחפש מובאות משפטיות, אך ברגע שיהיו לי, ראשים יתחילו לעוף.
הגזמתם עם הבלגן שעשיתם לי בקבוצה.
אני מעלה את השיחה בנינו על ציר הזמן של הקבוצה ברשותך העדיבה
סוף שיחת צ'אט

No comments: