Friday, December 16, 2016

2016-12-16 Democracy in Israel // דמוקרטיה בישראל

Democracy in Israel
The "Israeli Democracy Institute" published an online "survey", which asks readers to opine on the state of "Democracy" in Israel today, as part of what they advertise as the Annual Democracy Index.
The "survey" results are ceremonially delivered to the President of Israel for the past 14 years.
My initial response was a comment, stating:
The "Democracy" games of the "Israeli Democracy Institute" should be deemed part of an amazing propaganda machine, which tries to sell Israel as an enlightened state and civil society.... :)
In response on my comment, Henia Silberman posted:
Why aren't people who can only badmouth under surveillance?  It upsets me a lot. The lack of culture, the inflamed conduct, the teasing, the fundamental lack of respect among people online.  Aren't these people more harmful? They cause real brotherly hatred.
The notion advanced by Ms Silberman, that any people are not under surveillance in Israel is of course ludicrous. Therefore, I continued to post a number of examples of both electronic and human surveillance, particularly of political activists.  Israel is no doubt one of the leading, if not the world leader in total electronic surveillance. It even exports the technology to other dictatorial regimes (e.g. South Sudan).


Joseph Zernik
יש לראות את משחקי ה"דמוקרטיה" של "המכון הישראלי לדמוקרטיה" כחלק ממכונת פרופגנדה מדהימה, המנסה למכור את ישראל כמדינה נאורה וחברה אזרחית מתוקנת...
Joseph Zernik

Write a reply...
הניה זילברמן
מדוע לא עוקבים אחרי אנשים שרק גידופים ונאצות בפיהם? לי זה מאוד חורה. חוסר התרבות, ההתלהמות,ההקנטות, וחוסר כבוד אלמנטרי בין האנשים ברשת. מה אלה אינם מזיקים יותר? הם גורמים לשנאת אחים ממש.
UnlikeReply415 hrs
Joseph Zernik
"מדוע לא עוקבים אחרי אנשים שרק גידופים ונאצות בפיהם?" נראה לי שהגב' הניה זילברמן חיה בסרט של המכון הישראלי לדמוקרטיה. לא עוקבים? ישראל היא אולי המדינה המובילה בעולם במעקב אלקטרוני אחרי האזרחים (את מכתב יוצאי 8200 קראת? את חושבת שמחשבים נעצרים בקו הירוק?). ובאשר לפעילים פוליטיים - לנו יש מעקב צמוד של מודיעין משטרתי...
בירושלים היה כמובן אלון חמדני - נחש ירוק העין - נושא השיר של ברק כהן, והיום נושא תביעה פלילית נגד ברק כהן - קרבן "המעקב" ותפירת התיקים.
בת"א יש לנו ישראל הורן (בתמונה - במעקב אחרי מפגש פעילים נגד השחיתות) וצביקה (שגם מקבל שיתוף פעולה מפייסבוק לצורך מעקב שוטף - כפי שנחשף במסמכים שהודלפו).
Joseph Zernik
"מדוע לא עוקבים"? השיר מוקדש לגב' הניה זילברמן ואחרים החיים בסרט של המכון הישראלי לדמוקרטיה. שיר של ברק כהן על רכז מודיעין אלון חמדני, שעסק במעקב ובהתנכלות לברק כהן במשך שנים.
https://www.youtube.com/watch?v=06CvhYyiJJM
Joseph Zernik
"מדוע לא עוקבים"? ההקלטה מוקדשת לגב' הניה זילברמן וכל שאר אלה שחיים בסרט של המכון הישראלי לדמוקרטיה... בהקלטה בלתי חוקית בעליל זאת, שהעליתי ליוטיוב, נשמעים קצין מודיעין ישראל הורן ושוטר בשטח עוסקים בהעלמת עין מאלימות חמורה של משת"פ משטרה אוריאל בנבנישתי (איש ימ"מ לשעבר, נידון למאסר על אלימות קשה נגד אשתו ובנותיו הקטינות). ניצב בנצי סאו כתב לי שהגיש תלונה למח"ש נגד ישראל הורן לאחר שפרסמתי את ההקלטה. אבל בדיעבד התברר שניצב בנצי סאו עסק בהונאה ולא הגיש כל תלונה למח"ש...
https://www.youtube.com/watch?v=Ry3nOvqpcWg
Joseph Zernik
"מדוע לא עוקבים"? הסיפור מוקדש לגב' הניה זילברמן ושאר אלה שחיים בסרט של המכון הישראלי לדמוקרטיה. בסיפור זה, לא רק עוקבים, אלא גם תופסים, מרביצים, מפשיטים, הכל מתוך כוונה לבצע חיפוש בלתי חוקי בעליל במחשב שלי... וגם בסיפור זה טען מפקד תחנת לב ת"א (דיזנגוף - אנחנו לא מדברים על מרתפי השב"כ) שהגיש תלונה למח"ש. וגם במקרה זה התברר שעסק בהונאה...
http://inproperinla.blogspot.co.il/2016/11/2016-11-09.html
|
Ilan Shoshani
שיעקבו אחרי ערוץ הכנסת...שם זה מתחיל
LikeReply1 hr

No comments: