Sunday, February 19, 2017

2017-02-20 Saturday night detention...

2017-02-20 Detained overnight on Saturday night
======================


Attempting to stand quietly in protest in front of the home of corrupt AG Aviichai Mandelblit.

מעצר במוצ"ש.



-13:12
368 Views
Kfir Monsonego with ‎מני נפתלי נפתלי‎ and 27 others‎.
10 hrs ·
18.2.2017 - מנדלבליט - המעצר של 'הפרובוקטור' הלאומי. זרניק.
...
מנסים להגיע לבית של מנדלבליט. נחסמים.
זרניק נעצר.
קצת שטויות ברח' מייזנר וברח' שטמפפר ליד המשטרה (מחכים לזרניק).
וכרגיל... הפי-אנד. עם סוף מפתיע! שווה לראות עד הסוף ;)
לא נעשה ספויילר, אבל נגלה לכם ש... כבשנו את היעד בסוף...
...
סליחה על האיכות, המצלמה שלי עשתה עניינים אתמול. לא ברור.
...
מוקדש באהבה לזרניק - לוחם חופש הביטוי וזכות המחאה !
 ...

LikeShow more reactions
Comment
Comments
Joseph Zernik


בתאי המעצר תמיד יש מפגשים מוזרים...
תאי המעצר בבית המשפט השלום פ"ת נחזים כסוג של אורוות... אותי מדהימה תמיד כמות האנשים שעוברת שם. זה אינו אפילו בית המשפט הגדול בארץ, ועוברים שם להערכתי מאות אנשים ביום.
בתא המעצר שלי ישבו כ-15 איש. אחד מהם דתי בכיפה שחורה מבני ברק, שנעצר על אלימות. בתא המעצר הוא עסק בתפילות לשחרורו המהיר, והתנשא על דתיים אחרים (בפרט אתיופיים) שלא היו דתיים מספיק לדעתו, או לא מהמוצא הנכון.
במקרה, הוא היה "החשוד" אחרי, ויצא לו לשמוע אותי נותן לשופט הרצאה בקול רם, משפטים מנוסחים ומדויקים, בקצב הכתבה (כדי שזה ייכנס לפרוטוקול) - שאני לא מכיר בסמכותו של בית המשפט, שזהו בית משפט בלתי כשיר, והשופט עוסק בהונאה...
כשהוחזרנו לתא, הוא אמר לי : יש לך ביצים של בת יענה...

No comments: