Friday, October 13, 2017

2017-10-13 הבלוגרים והשופטים הנוקמים: מוטי לייבל, שב"כ והאדמינ קוד...

הבלוגרים והשופטים הנוקמים: מוטי לייבל, שב"כ והאדמינ קוד...
בלוגים שהם במרכז הפרשה, עסקו לכאורה ב"הכפשה" של שופטים. הימצאותו של אדמינ קוד בידי מוטי הופכת עכשיו כנראה לעניין מרכזי בתיק הפלילי. לכן יש עניין בשאלה, איך הגיע האדמינ קוד לידיו של מוטי. בה בשעה, הראיות מצביעות על ביצוע עבירות חמורות בהרבה במערכות מידע, שהשליטה בהן בידי השופטים - בועדת הבחירות המרכזית ובהנהלת בתי המשפט. ובה בשעה, מסרבות רשויות אלה, שבשליטת השופטים - ועדת הבחירות המרכזית והנהלת בתי המשפט - לענות בשנים האחרונות על פי בקשות חופש המידע: מי מחזיק/ים באדמינ קוד למערכות המידע של ועדת הבחירות המרכזית? של בית המשפט העליון? של בתי המשפט המחוזיים והשלום (נט-המשפט)? ישנם רבים, ואני ביניהם, הטוענים שמערכת המשפט בישראל מושחתת מיסודה, והיא קדקוד השחיתות השלטונית. אחרים טוענים שמערכת המשפט בישראל היא מופתית, או "השופטים בסדר והמערכת פועלת" - אבל אולי צמחו בה "העשבים השוטים"... חקר מערכות המידע של ועדת הבחירות המרכזית ובתי המשפט מראה ש"העשבים השוטים" ניזונים היישר מהשיבר...

תל-אביב, 13 לאוקטובר - העובדות הבסיסיות בשאלה: כיצד הגיע אדמינ קוד לידי מוטי לייבל, מתוארות בפוסט שלהלן מאת שבתאי בסגנונו הוא.  במקרה הייתי נוכח בהפסקת הסיגריה בדיון בבית המשפט המחוז ת"א, וגם הייתי עד לאירוע המתואר בפוסט של שבתאי. בנוסף, הדיווח של שבתאי לגבי האדמינ קוד אושר בבסיסו בשיחת טלפון בין גאי ג'אנה לבין מוטי לייבל לפני מספר ימים, על פי מה שמסר לי גיא ז'אנה, אותו פגשתי במקרה לאחרונה: א) מעצר של עזיזי והצלם הפולני במתקן שב"כ, ב) הטלפון למוטי לבוא לחלץ אותם, ג) בסופו של דבר מוטי לא פגש מעולם את הצלם הפולני, ד) אח"כ קיבל משום מה בדוא"ל אדמינ קוד מהצלם הפולני, ה) עכשיו זה עניין מרכזי בתיק הפלילי. 

הבלוגים שהם במרכז הפרשה, עסקו לכאורה ב"הכפשה" של שופטים.  הימצאותו של אדמינ קוד בידי מוטי הופכת עכשיו כנראה לעניין מרכזי בתיק הפלילי. לכן יש עניין בשאלה, איך הגיע האדמינ קוד לידיו.  בה בשעה, הראיות מצביעות על ביצוע עבירות חמורות בהרבה במערכות מידע, שהשליטה בהן בידי השופטים - בועדת הבחירות המרכזית ובהנהלת בתי המשפט. ובה בשעה - מסרבות רשויות אלה, שבשליטת השופטים - ועדת הבחירות המרכזית והנהלת בתי המשפט -  לענות בשנים האחרונות על פי חופש המידע על השאלות: מי מחזיק/ים באדמינ קוד למערכות המידע של ועדת הבחירות המרכזית?  של בית המשפט העליון? של בתי המשפט המחוזיים והשלום (נט-המשפט)?

ישנם רבים, ואני ביניהם, הטוענים שמערכת המשפט מושחתת מיסודה, והיא קדקוד השחיתות השלטונית בישראל. אחרים טוענים שמערכת המשפט בישראל היא מופתית, או "השופטים בסדר והמערכת פועלת" - אבל אולי צמחו בה "העשבים השוטים"... חקר מערכות המידע של ועדת הבחירות המרכזית ובתי המשפט מראה ש"העשבים השוטים" ניזונים היישר מהשיבר... [1,2] 

פרשת הבלוגרים והשופטים הנוקמים הופכת במהירות לפרשה בה נוצר תיעוד יחיד במינו של שחיתות מערכת המשפט ואכיפת החוק בישראל!

קישורים 

[1] 2017-06-29 "אי-כשירות ו/או שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין, ואפליה באכיפת החוק בישראל" – דו"ח על זכויות האדם בישראל הוגש לבדיקה התקופתית על ידי מועצת זכויות האדם של האו"ם.


[2] 2017-10-01 פרשת הבלוגרים והשופטים הנוקמים: ערעור בעליון בעניין פברוק והחבאת החתימות האלקטרוניות

Shabtay Av
היום הייתי בבית השוחט המושחת המחוזי בת"א, בדיון לחלופת המעצר לשלושת הנאשמים בפרשת הבלוגרים, מוטי לייבל, לורי שם היום הייתי בבית השוחט המושחת המחוזי בת"א, בדיון לחלופת המעצר לשלושת הנאשמים בפרשת הבלוגרים, מוטי לייבל, לורי שם טוב וצבי זר.
.
הפוסט הנ"ל יחולק לשני חלקים, החלק הראשון יעסוק בקטנה בלורי שם טוב, ובהודאה מפורשת של הממסד שלורי שם טוב עצורה פוליטית, 
.
אשכרה דיקטטורה חשוכה.
.
החלק השני יעסוק בהרחבה ובו תתואר תאונה חזיתית שעברה הגברת מרואן עזיזי ברחבת בית השוחט המושחת עת נכנס בה Shabtay Av במהירות דיבור וזעם של למעלה מ 300 קמ"ש. כמו כן יתואר בפירוט הרקע לאותה תאונה ולאותו הזעם. מתחילים.......
.....
נתחיל בהתנגדותה של התביעה לשחרורה של לורי שם טוב לחלופת מעצר.
אז מתוך בליל המלל האין סופי של התובעת, שתי נקודות קטנות שהעלתה התובעת צריכים להדאיג כל אחד מאיתנו.
.
1. ללורי שם טוב ישנן דעות נגד נגד המשטר, ולמרות החודשים הרבים במעצר היא לא שינתה את דרך מחשבתה.
2. לורי שם טוב פופולרית מאוד בחוץ, יש לה קהל אוהדים גדול שמקשיב לה ובטוח בחפותה.
.
אתה הבנת את זה ברוך ???
לורי שם טוב פשוט מסוכנת למשטר ולכן צריך לקבור אותה עמוק במרתף.
.
דמוקרטיה?
מחשבה חופשית?
עולם חופשי???
.
תחשבו שוב
..............................
ועכשיו לסיפור התאונה
.
אני חושף בפניכם סיפור שנחשפתי אליו השבוע, אימתי אותו לחלוטין, והיום התעמתי עם האדם שעומד במרכז הסיפור, אני לא הולך לפרשן את הסיפור מאחר ופרשנות תביא עלי תביעת דיבה, 
.
אבל, אני עומד זקוף וגאה מאחורי כל פרט שיסופר פה, את הפרשנות אני נותן לכל אחד לעשות בעצמו
.
השבוע יצר איתי קשר עו"ד מסויים עקב פרשה שפרסמתי, השיחה בינינו גלשה הרבה מעבר לאותה פרשה וכמובן שמוטי לייבל ולורי שם טוב הגיעו להיות מרכז השיחה.
.
בסעיף הפעלת הבלוגים הממסד קושר ומאשים את צבי זר ולורי שם טוב על תפעול הבלוגים כאשר נגד מוטי לייבל אין שום ראיה שקושרת אותו אליהם.
פרט לראיה אחת,
.
למוטי לייבל היה קוד אדמין לאתר בו פורסמו חלק מהבלוגים, 
.
הממסד מאשים אותו שלא מחק כתבות שלא נכתבו על ידו ושאינו יודע מי הוא האדם שכתב כל כתבה וכתבה.
.
בשיחה עם העו"ד שאלתי אותו איך הגיע קוד האדמין למוטי, מי נתן לו אותו.
ואז שמעתי את הסיפור ההזוי הזה:
.
יום אחד מוטי מקבל טלפון ממשטרת ירושלים, על הקו הגברת עזיזי שמספרת לו, שהיא ועוד בחור, צלם מפולין, נעצרו, והיא מבקשת ממנו שיבוא לשחרר אותם.
.
מוטי יוצר קשר עם עו"ד ורדה שטיינברג והשניים נוסעים לירושלים.
.
כשהם מגיעים לירושלים מתברר להם שתחנת המשטרה צמודה למתקן של השב"כ ולכן מוטי לא יכול להיכנס פנימה. עו"ד שטיינברג נכנסה לבדה לתחנה ושחררה את עזיזי ואת הצלם, חזרה למוטי והם נסעו הביתה.
.
מוטי והצלם מעולם לא נפגשו ומעולם לא החליפו מילה ביניהם.
.
מספר ימים לאחר מכן מוטי מקבל מייל מהצלם עם קוד האדמין של האתר.
.
מאיפה לצלם קוד האדמין של האתר ולמה הוא היה בטוח כל כך שאדם זר שהוא מעולם לא פגש יהיה מעוניין בקוד האדמין??
.
כמו כן סיפר לי עו"ד שהגברת עזיזי הייתה בת בית אצל צבי זר, התארחה אצלו בקביעות בביקוריה בארץ, וכל זאת בתקופה שצבי זר ניהל את אותם בלוגים לכאורה.
.
פה נדלקו לי כל הנורות האדומות בראש, קודם כל פניתי לנחמה דר , אחת הנשים הקרובות ביותר למוטי ושאלתי אותה האם היא יודעת משהוא לגבי דרכו של קוד האדמין לכתב האישום של מוטי.
.
נחמה אמרה שהיא חושבת שקוד האדמין הגיע למוטי מצבי זר ואני סיפרתי לה את הסיפור שרק שמעתי. החלטנו שצריך לשאול את מוטי.
.
כמובן שהשאלה נשלחה למוטי ששלח אישור מוחלט לסיפור הנ"ל.
.
כששאלתי את נחמה ועוד מספר אנשים על הקשר בין מוטי לבין גברת עזיזי סופר לי שהגברת עזיזי עטפה את מוטי בהבטחות שווא להביא לו כספים מתורמים ועמותות בחו"ל, ובהבטחות לפרוייקטים משותפים באו"ם ובהאג שיעוררו דעת קהל עולמית ויאירו אור עולמי על המאבק נגד חטיפת ילדים מבתי עניים.
.
למחרת השיחה עם העו"ד באה לבקרי בביתי עופרה ענקרי. לוחמת ותיקה ומנוסה, אישה שאהובה עלי עד מאוד.
.
עופרה הראתה לי הודעות רצופות ללא מענה שנשלחו אליה ע"י הגברת עזיזי בהם הבטחות קוסמות להביא לה כספים מתורמים ועמותות בחו"ל, והבטחות לפרוייקטים משותפים באו"ם ובהאג שיעוררו דעת קהל עולמית ויאירו אור עולמי על המאבק נגד חטיפת ילדים מבתי עניים.
.
למה זה מזכיר לי סיפור של מישהו אחר??
זה לא אותו אחד שכבר כמעט שנה נמצא במרתפי הממסד???
לא יודע ...
..... 
היום היינו בדיון והגברת עזיזי ישבה ממש בכיסא לפני עד כדי שיכולתי לנשום אותה מה שגרם לחושים שלי להתחדד לכיוונה, השיחה עם העו"ד לא הפסיקה לרוץ לי בראש, השיחה עם עופרה אהובתי לא הפסיקה לרוץ לי בראש, המחשבות השתוללו. הן עדין משתוללות.
.
לאחר שהתובעת נאמה במשך כשעה וחצי ים של מלל מיותר תוך שהשופט מנסה לקצר אותה ללא כל הצלחה ביקשו עו"ד הדין הרבים שהיו באולם לצאת להפסקה בכדי להתייעץ.
.
את זמן ההפסקה ניצלתי לרדת לעשן כשהצטרפה אלי קרובת משפחתו של מוטי, אישה שהתבררו בינינו קשרי היכרות והמון חברי ילדות משותפים עוד מהימים בהם היינו בני 16, .
.
כשהתקרבנו לדלת היציאה ראיתי מהחלון שעומדים בחוץ גיא ג'אנה עם מספר אנשים שלא הכרתי ואיתם הגברת עזיזי, 
.
"החגיגה מתחילה" אמרתי לידידתי הותיקה.
.
איך שיצאנו החוצה פניתי לגברת עזיזי שעמדה עם הגב אלי. תוך שהיא מסתובבת אלי כולה חיוכים עם יד מושטת ללחיצה התנפלתי עליה בהתקפת זעם.
.
"מי שלח אותך ?", אמרתי לה והחיוך שהיה על פרצופה נמחק בשנייה וההפתעה ניכרה בעיניה
.
"מי שלח אותך ? , תגידי לי" המשכתי את ההתקפה החזיתית, הגברת עזיזי התחילה לגמגם ואני המשכתי לתקוף
.
"מי זה הצלם הפולני ?" המשכתי בלחץ
.
"צלם פולני ? אני לא מכירה שום צלם פולני" ניסתה הגברת להתגונן.
.
"את יודעת טוב מאוד מי זה הצלם הפולני, עכשיו תגידי לי מי זה"
.
"אני לא מכירה שום צלם פולני, על מה אתה מדבר"
.
"אל תגידי לי לא מכירה שום צלם פולני, הצלם מהמעצר בירושלים, המעצר שעו"ד שטיינברג שחררה אתכם"
.
"הוא צלם חשוב מאוד, הוא אפילו עשה מספר סרטים שקשורים למאבק" אומרת לי הגברת עזיזי ששנייה לפני זה לא הכירה את קיומו של הצלם כלל.
.
"איך הגיע אליו קוד האדמין ?" המשכתי במתקפה, "מאיפה היה לו בכלל את הקוד לשלוח למוטי ?"
.
"הוא קנה את האתר" פלטה הגברת המופתעת שלא הבינה מאיפה נחתה עליה הסופה הזו.
.
" אני יודע שאת קברת את מוטי, ואני יודע שאת רודפת עכשיו אחרי עופרה עם אותן הבטחות שווא שהבטחת למוטי על כספים ותקציבים כשבעצם לא הבאת לו שקל", המשכתי במתקפה.
.
"דווקא הבאתי מהארגון 30 אלף שקל לפני שנתיים שנגנבו ע"י עו"ד יניב מויאל" המשיכה הגברת המופתעות להמציא שקרים מהשרוול.
.
"מהארגון אפשר להעביר כספים רק לעו"ד ויניב לקח את הכסף לעצמו, ואני לא יודעת מה הוא עשה בו" המשיכה לשקר.
.
"את שקרנית, הפלת את מוטי ועכשיו את רודפת אחרי עופרה" לא ויתרתי לגברת, "מי שלח אותך ? תגידי לי"
.
"אתה משוגע" צעקה לי הגברת ונמלטה חזרה אל תוך הבניין, בדרך היא התעכבה שנייה לקטר לגיא ג'אנה שאני מאשים אותה, מה שגרר אותי לצעוק לגיא שיזהר ממנה מכיוון שגם לו היא תחפור בור.
.
כשנשארנו בלעדיה סיפר לי גיא שהם בדיוק בשיחות על פרוייקטים משותפים באו"ם, על תקציבים לא שאלתי, אבל אני מוכן להתערב שגם הבטחות לתקציבים היו בשיחות ביניהם.
.
כשעליתי בחזרה לאולם התכנסתי עם נחמה ועופרה ועוד בחור בשם אסף שהיה עד ישיר לתאונה שעברה על הגברת עזיזי. כמובן שנחמה נחנקה מצחוק משקריה של הגברת עזיזי, על הצלם שקנה את האתר ועל המזומן הנעלם.
.
אני, זעקת השכמה Shabtay Av, מצהיר בזאת שכל מילה שכתבתי כאן אמת היא, אני לא חושף את שם העו"ד שסיפק לי את המידע, כמו גם את שמה של קרובת משפחתו של מוטי, ירצו יזדהו, לא ירצו לא יזדהו.
.
וכל אחד שיסיק לו את מסקנותיו האישיות מהסיפור.
.
Power To The People‏‏
.
זעקת השכמה Shabtay Av 
טריפ של אמת
.
מוגש מטעם זעקת השכמה Shabtay Av 
כשירות לציבור למען ניצחון האור על החושך
כל הזכויות שמורות

No comments: