Wednesday, October 17, 2018

2018-10-18 כיפת הברזל ממשיכה להיכשל

2018-10-18 כיפת הברזל
---
כמה זמן עוד ייקח, עד שהציבור בארץ יבין ש"כיפת הברזל" היא בלוף. מיטב המומחים בארץ ובעולם אומרים את זה כבר שנים. רק בימים האחרונים נכשלה שוב פעמיים: ירי שווא באזור הרצועה, וכשל בב"ש... ובב"ש זה לא היה מצב של מטח (שם בכלל אין ל"כיפת הברזל" כל סיכוי.)
רויטרס: "כיפת הברזל היא יותר כמו שבכת הברזל.
http://blogs.reuters.com/…/israels-iron-dome-is-more-like-…/
---
John Brown
אם מישהו ממש רוצה לדעת, אז אני יכול לענות כי היא הייתה אמורה לירות מליד הבית שלי. אבל לא נסתבך עם הצנזורה ונחכה ל"עוד" סוללה.
---
almog ben-zikri
סגן שר הביטחון אלי בן דהן אמר מעל במת הכנסת כי בימים הקרובים, אולי היום תוצב סוללת כיפת ברזל שתמגן את באר-שבע. מבחינת הצנזורה, אני עדיין לא יכול לכתוב אם הייתה סוללה הלילה או לא.
BLOGS.REUTERS.COM
Iron Dome fails to destroy all but a few of the rockets that Hamas fires at Israeli communities. But Israel’s early-warning civil-defense systems are highly effective.
Comments
Joseph Zernik
אין ספק שזהו אחד הסיפורים המדהימים בישראל היום. מצליחים לנהל פה פסטיבל "כיפת הברזל" כבר שנים. פרופגנדה שלא היתה מביישת את צפון קוריאה. "כיפת הברזל" ב"פרס ישראל"... "כיפת הברזל" כאחד מהשגי 70 שנות המדינה... והתקשורת? משת"פית כרגיל (אולי גם עם קצת סיוע מהצנזורה הצבאית, כמו לגבי המצב בב"ש היום). לא מדווחים דיווחי אמת על הכשלים, ומפרסמים כל מיני חנטרושים למה אין קונים לדבר הזה. בדרך גם מלכלכים על מוטי שפר... אבל צריך תמיד לזכור שיש: א) סדרת מאמרים בנושא של טד פוסטל מ-MIT - אולי המומחה הנודע בעולם בתחום. ב) הנתונים מהמלחמה בעזה בשנת 2014, שכל מי שינתח אותם יגיע למסקנה שכיפת הברזל היא כישלון טוטלי. בתמונה - גייסו גם את אובמה לדגמן עם המערכת...
Manage
Reply18m
Joseph Zernik
2018-03-26 הצלחות כיפת הברזל - פייק ניוז מתוצרת הארץ
http://inproperinla.blogspot.com/2018_03_26_archive.html
Manage
ReplyRemove Preview15m
Joseph Zernik
אבל תמיד אפשר להגיד שלמערכת יש "אפקט פסיכולוגי" חשוב. רק לא בטוח שתג המחיר כאן תואם את האפקט הפסיכולוגי... וגם לא ברור אפקט פסיכולוגי על מי... אולי האפקט הפסיכולוגי על אלה שובזזים את קופת הציבור על המערכת...
Manage
Reply12m
Yon Liv Joseph Zernik כדי לנצח בחירות בישראל, חשוב לתת לזומבים שלא מבינים דבר וחצי דבר במערכות נשק, את תחושת הבטחון המרדימה והמשקרת. כך מנצחים בחירות בזומביית ציון. כך זה תמיד היה. וביינתים דופקים אותם מאחורי הקלעים בכל התחומים האחרים החשובים ליומיום :

"כדי ל
See More
Manage
השמאל שכח מה זה לנצח בחירות
YNET.CO.IL
Reply3m
Joseph Zernik
פרופ' טד פוסטל מ-MIT חושף את הבלוף של כיפת הברזל
https://m.youtube.com/watch?v=dellxuHnpi0...
Manage
ReplyRemove Preview2m
Joseph Zernik
הבעיה עם הבלוף הזה, שלא ברור תמיד שמקבלי ההחלטות - לדוגמה ליברמן ודומיו, מבינים שזהו בלוף. ושאלת ההגנה מפני טילים בעוטף עזה חייבת להיות שיקול בכל תכנון מבצעי. הבעיה הזאת עוד יותר חמורה בהטעיית הציבור לגבי מוכנות המדינה ביחס לעימות בצפון...
Manage
Reply1m

No comments: