Wednesday, October 31, 2018

2018-10-31 ויקיליקס: מכתב של המדליף ג'ושואה שולטה נעלם מתיק בית המשפט הפדרלי במנהטן



2018-10-31 ויקיליקס: מכתב של המדליף ג'ושואה שולטה נעלם מתיק בית המשפט הפדרלי במנהטן
במערכת תיקים אלקטרוניים סבירה, יש אימות גלוי, מוטבע על כל מסמך ומספר מסמך.  בישראל - הנהלת בתי המשפט יצרה בנט-המשפט מערכת שנועדה לאפשר לשופטים מרמה שגרתית. העלמות מסמכים ותיקים היא סממן מובהק של בית משפט בלתי כשיר ו/או מושחת.

Image may contain: text
כאן: דיווחים שמסמך מס' 67, בן 5 עמודים, שהוגש ונרשם כדין שלשום, 29 לאוקטובר, 2018, בתיק מס' 
1:17-cr-00548 
נעלם מהתיק.
המסמך עצמו הוא מכתב של העציר לפני משפט, בו הוא מתלונן שמענים אותו בכלא בניו-יורק. [1] 
העציר במקרה זה היה מתכנת ב-CIA, והוא נאשם שהדליף לויקיליקס את החומר ב- VAULT 7. הדלפה זאת הייתה מביכה ביותר ל-CIA. בין השאר היא סיפקה מידע על היכולות של CIA לפרוץ לניידים ולמחשבים במערכות WINDOWS, להפעיל מרחוק מיקרופונים ומצלמות, לאסוף נתונים, וכו'.
ברקע: בהקשר להעלמות המסמך בתיק זה, יש לשים לב, שכל מסמך שנרשם בתיק בית משפט פדרלי, במערכת CM/ECF מקבל מיד בראשו שורת חותמת (בכחול) עם מספר התיק, מספר סידורי של המסמך בתיק, יום הרישום, ומספר העמודים במסמך.
לכן, קל לזהות מיד כל העלמות של מסמך מהתיק. ומכיוון שהתיקים פתוחים לעיון באופן שגרתי (אלא אם כן יש חיסיון כדין), יש אתרים שיוצרים העתקים, וקל לדעת אם, ומה נעלם - כמו במקרה כאן.
כי עקרון בסיסי בניהול בתי משפט כשירים וישרים הוא שקיפות לציבור.  אין דרך אחרת למנוע את שחיתות השופטים!
=ואצלנו???=
אצלנו, מסמכים ותיקים שלמים נעלמים באופן יום-יומי. השופטים משבשים את התיקים והכתבים בלי לדפוק חשבון - בפרט במערכת נט-המשפט. מנהלים רשימות מסמכים כפולות, משולשות ומרובעות...
הנהלת בתי המשפט פיתחה ומפעילה את מערכת נט-המשפט, שבה אין כל סימון של אמיתות (אותנטיקציה) על המסמכים. ולשופטים יש אפשרות להעלים, לפברק, להוסיף בדיעבד או לשנות מסמכים.
בקיצור - בהשקעה של מאות מיליוני ש"ח ובהנהגת העילוי בועז אוקון - בן טיפוחיו של המהפכן החוקתי אהרן ברק - פיתחו מערכת שנועדה לאפשר הונאות של השופטים בבתי המשפט.
מערכת כזאת לא הייתה נחשבת סבירה אפילו ביחס לקופה רושמת של פיצוציה!
העלמות מסמכים ותיקים היא סימן מובהק של בית משפט בלתי כשיר ו/או מושחת!
=קישורים=
[1] Coder charged with leaking CIA hacking secrets to WikiLeaks says he’s being tortured in prison
https://www.rt.com/usa/442785-cia-coder-prison-torture/…

No comments: