Saturday, January 19, 2019

2019-01-18 #אפי_נוה_והמזדיינות: אדם גולד, יואב יצחק, דורית בייניש ו״קודש הקודשים״ - כשל מערכתי!

2019-01-18 #אפי_נוה_והמזדיינות: אדם גולד, יואב יצחק, דורית בייניש ו״קודש הקודשים״ - כשל מערכתי!Image may contain: 1 person, text and closeup Image may contain: 3 people, people smiling, beard and text
Image may contain: 1 person
לנוכח פרשת #אפי_נוה_והמזדיינות השופטים פתחו במערכת נגד. המסר הבסיסי הוא שאלה רק כמה תפוחים רקובים, אבל היבול הכללי מצויין. אין מה לדבר... וגם גייסו את כוח המחץ - דורית בייניש - שפתחה במסע קודש נגד חילול ״קודש הקודשים״... [1,2]
אז יואב יצחק מזכיר לנו מעט מעוללי דורית בייניש ב״קודש הקודשים״, מינויים, ותחמונים אם לא עבריינות בקשר לבעלה יחזקאל... [3]
ואדם גולד לא טומן את ידו בצלחת, ומזכיר לנו מעט על עברה של הכוהנת הגדולה ב״קודש הקודשים״ (העתק מלא להלן). אדם גולד מסכם את העניין בפשטות: "יש באמת מישהו שחושב שזה איש כזה או אחר ולא כשל מערכתי?!"
בוקר טוב, בייניש! מה שהיה לא יהיה עוד. לא תוכלו להסתיר יותר את שחיתות השופטים ועורכי הדין...
----
אדם גולד:
על קודש הקודשים של בייניש
1. באמת שחשבתי שכבר ראיתי הכל בחיים.
אבל אז דורית בייניש החליטה להתראיין יפרה בזעזוע על קומבינות ופגיעה "בקודש הקודשים" ("זו לא המערכת אלא האנשים!")
כן, דורית בייניש.
במקום להתחבא באיזה חור, בייניש - עם ביוגרפיה מביכה וקונטיינר של שרצים - עוד מעזה לדבר על פגיעה בענייניות הוועדה.
אז יאללה, בואו נדבר על בייניש, ענייניות והוועדה לבחירת שופטים.
2. נחסוך לכם ערמה של קומבינות ונדלג ישר לפעם בו בייניש הגיעה לוועדה לבחירת שופטים ונדחתה בבוז אחרי שכלל השופטים בראשות הנשיא שמגר התנגדו מקצועית לבחירתה של המשפטנית האפורה והבינונית.
החליטו אז החליטו, לא? הרי הכל ענייני?
לא אצל בייניש. קולגות מספרות שבייניש הסתובבה במשך שנה עם דמעות בעיניים ונכנסה לאובססיה של ממש.
למה אני אומר כשאני כותב אובססיה?
מסתבר שבייניש אחוזת הדיבוק הגיעה כמעט כל יום (!!) לביתו של הפטרון והברון אהרן ברק כדי לספר על הפגיעה וללחוץ למען קומבינה עתידית.
ואכן, הפלא ופלא, ברק הופך לנשיא ופתאום העמדה המקצועית של השופטים מתהפכת, כלל חברי הוועדה תומכים במינוי
ודורית בייניש, גמד משפטי ועסקנית חסרת בושה, מגשימה את חלומה ונבחרת, פה אחד כמובן, לבית המשפט העליון.
3. אצל בייניש השימוש בוועדה ככלי לקבלת טובות אישיות היה שיטתי מקיף וכמעט גלוי. חוץ מקידום מקורבים וחברים הוועדה גם שימשה לחלק פעיל בעסקי השחיתות של בייניש.
אחרי שכבר הוחלט להעמיד לדין את יחזקאל בייניש, בעלה הנוכל של בייניש, בשל פרשת שחיתות חמורה של גניבה של מאות אלפי שקלים מעמותה וחשד לעבירות מס שיבוש ועוד, יצאה המערכת למלחמת עולם כדי לבטל את רוע הגזירה.
יואב יצחק חשף איך אליקים רובינשטיין, דוד חשין, מני מזוז, עוזי פוגלמן. ויתר בני האור התגייסו ואחרי שורה של החלטות משפטיות חריגות כתב האישום בוטל בדרך נס ומשפחת בייניש ניצלה.
בייניש לא שכחה וגמלה טובה לחבריה, שכולם נדחפו על ידה במעלה מערכת המשפט היישר לעליון אחרי קומבינות ולחצים של של בייניש בוועדה ההו-כה-טהורה.
4. עד כמה לבייניש לא הייתה בושה?
כדי לקדם את עדנה ארבל, חברתה המביכה שנתפסה על חם מזייפת תואר שני והייתה מעורבת בשלל קומבינות בייניש הטילה טרור על הוועדה.
אפילו ברק שהצהיר בעבר כי ארבל "אינה ראויה" נכנע ללחציה של בייניש ופעל לקידומה בוועדה.
יו"ר ועדת חוקה מיכאל איתן עוד זעק שארבל "נבחרת לעליון בתקן של חברה של בייניש" וכי המינוי המושחת הוא חרפה לוועדה כי "בלי השופטת בייניש המועמדות של ארבל שווה אפס"
אבל כצפוי ארבל ה'לא ראויה' מונתה אף היא לערכאה השיפוטית הגבוהה מכולן.
אחרי הכל,
תגידו מה שתגידו,
בייניש יודעת לעבוד בקודש הקודשים.
5. ההשתנה מהמקפצה הגיעה לשיא אחרי שפרופ' נילי כהן, כלת פרס ישראל ומשפטנית מוערכת הגיעה לוועדה. בייניש, לה היה סכסוך אישי עם כהן זנחה את הררי התיקים שחיכו לה כדי להילחם במינוי.
עד כמה המלחמה הייתה מטורללת?
בייניש הפסיקה את העבודה והקדישה את עצמה למלחמה לא עניינית בכהן. "מבוקר עד ערב היתה עסוקה בפעולות מנע. ימים שלמים הקדישה למלאכה, עברה מחדר לחדר ללא לאות", הכל - כך הביוגרפית לוויצקי - עד שווידאה שהוועדה תדחה את המשפטנית המוערכת מקודש הקודשים.
6. אפשר להמשיך ולספר על איך בייניש שינתה סדרי עולם - כולל התנערות משיטת הסניוריטי הקדושה! - רק כדי למנות את חברתה נילי ארד לנשיאה, ועוד אלף סיפורים שאולי נספר עליהם בהזדמנות אחרת.
---
אבל רק תחשבו על זה.
אם זו רמת הטיעון, הצביעות חוסר האמינות והקומבינות הלא ענייניות בעניין כל כך טכני, מה באמת עומד מאחורי הררי עמודים 'ענייניים' של פסקי דין דרמטיים?
יש באמת מישהו שחושב שזה איש כזה או אחר ולא כשל מערכתי?!
=קישורים=
[1] דורית בייניש: "נראה שקרה משהו חמור מאוד בהליך שהוא קודש הקודשים"
https://www.israelhayom.co.il/article/625089
[2] בייניש: "רוצה להאמין שגם אם טימאו את ההיכל, לא הרסו את הבית"
https://www.maariv.co.il/news/law/Article-680466
[3] מה בין אפי נוה לדורית ביניש
כשכיהנה כשופטת בבית המשפט העליון ובוועדה לבחירת שופטים ניצלה דורית ביניש את מעמדה לרעה ועסקה ודחפה מינויים של חמישה מועמדים לכהונת שופט בבית המשפט העליון אותם אישים היו שותפים, אם במעשה ואם במחדל/שתיקה, בטיוח ובמירוק עבירות פליליות בהיקף של מיליונים שביצע בעלה יחזקאל ביניש כתב אישום שהוכן נגדו בגין עבירות מס חמורות, נגנז באופן שערורייתי ומושחת תזכורת: ראו כתבת תחקיר שפרסמנו ב-News1 ב-2011
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-132043-00.html

No comments: