Thursday, May 30, 2019

2019-05-30 פיצוץ של יאיר נתניהו על מינוי ויינשטיין ליועמ"ש כחלק מחבריינות לליברמן בהסכם קואליציוני - חלק א'




אז ביבי סידר את ווינשטיין לליברמן וחיות שתקה לסידור את מנדלבליט לביבי ומנדלבליט סידר את אביטל חן לשרה והצדיק שבטובו חולק עימנו את כל המידע הזה הוא נתניהו ג'וניור.
יאללה, יאיר אות אביר השלטון
הגנת חושף שחיתויות מבקר המדינה
לראשות הממשלה + ראש וועדת השקיפות 🤣🤣🤣🤣
https://twitter.com/YairNetanya…/status/1133866975086731266…
Image may contain: 4 people, people smiling
Comments


  • Ezra Rehana
    בראון חברון, פסיק ליד זה.
    1
  • Joseph Zernik
    סיגלית שלו. קצת התחשבות בשפוטים! יש רבים כמוני, שנחסמו ע"י ג'וניור, למרות שאני ממעריציו המושבעים. אז בבקשה תעתיקי את הציוץ כולו לטובת אלה מאתנו שבעונש. הצורה המקובלת היא להעלות צילום מסך של הציוץ. זה נראה יפה יותר ואותנטי יותר מהעתקה של הטקסט...
    3
  • Joseph Zernik
    בגדול, בשבוע שבועיים האחרונים, ג'וניור ירד מהפסים בכמה הזדמנויות בצורה מאד מוזרה, אפילו בהשוואה לעצמו. לדעתי, זה משקף את מצב הרוח בבלפור. לא מקנא במר נתניהו ובג'וניור, שצריכים לחיות עם הגברת במצב הנוכחי... מה לעשות - זה חלק מהענישה...
    2
  • Miron Saizki
    תיבת פנדורה נפתחה
  • Joseph Zernik
    נו, אני מת מסקרנות. מי מעלה תמונה של הציוץ, או שאני צריך לפתוח עוד חשבון בטוויטר...
    1
    Write a reply...

  • סיגלית שלו Joseph Zernik באהבה <3 span="">
    Image may contain: 4 people, people smiling
    1
  • Joseph Zernik
    תודה - והרי העדכונים עד לפני חצי שעה מ"הארץ" - תגובות המשפחה וישראל ביתנו...
  • Image may contain: 1 person, smiling, text
  • Joseph Zernik
    תגובה רשמית של משפחת נתניהו, בה הגברת כבר הופללה...
    Image may contain: 1 person, text
    2
    • סיגלית שלו
      לחדי עין בלבד:
      אז הוא לא היה מעורב ועכשיו כן????
    • Orna Mansur
      הכל ספין.....להסיח דעתנו מאביו
      וגם אם היה כך שאביו יתן הסברים.
      איך לא קיבלו התקף לב מהילד הזה או שהכל מתוכנן
  • Joseph Zernik
    תגובה רשמית של - ישראל ביתנו - בה הופללו איני יודע לספור כמה...
    Image may contain: text
    Write a reply...

  • סיגלית שלו
    עכשיו אפשר לנחש ניחוש מושכל יותר מה זה "שיח מכבד" שהתכוונה אליו אסתר חיות בפגישה עם נתניהו. אממה, היא טעתה בכתובת והיתה צריכה להיפגש עם יאיר להגיד לו שיסתום...🤣🤣🤣🤣 כי מסתבר לנתניהו אין שליטה על הפה של הבן שלו או שזה בכוונה????
    1
  • Joseph Zernik
    אסתר חיות הייתה חייבת להיחקר כחשודה לכל דבר בתיק 1270. אבל מנדלבליט העניק לה חבריינות (מה שנקרא אצלנו "הנחת סלב"), והגברת נתנה "עדות פתוחה" בלבד, במקום "חקירה באזהרה". ושם, לצערנו, "התערפלה".... אי קיום חובת דיווח - שנתיים בקלבוש... אסתרקה - לכלא!
    Image may contain: 1 person, eyeglasses and text
    1
  • Joseph Zernik
    אני רוצה לשמוע עוד אחד שיגיד שאני "קיצוני הזוי" כשאני אומר שרבים מאד מהשופטים שלנו, כולל נשיאת בית המשפט העליון צריכים לשבת בכלא!
    Image may contain: 1 person, smiling
    3
  • Joseph Zernik
    ואיך קוראים לו, השוטר סער שיין החצוף, קרא לי "פרובוקטור" ועצר אותי בגלל השלט "היועמ"ש לכלא"... היום כל ילד בגנון מבין שזה המצב!
    Image may contain: 1 person, smiling
    2
  • סיגלית שלו
    לזכותה של המשטרה יאמר שבשנה שעברה הגשתי תלונה נגד עצמי על עבירת הכפשת שופטים ברשת והתלונה נדחתה.
    אמת דיברתי ושירות גדול לציבור עשיתי!
    2
  • Joseph Zernik
    אני מדווח בד"כ בשוטף על כל ההכפשות שלי בדוא"ל ישיר, ל: א) הנהלת בתי המשפט. ב) "ועדת ארבל למניעת הכפשת השופטים כמו גם בריונות ברשת". הסיבה היא שאני רוצה למנוע בזבוז כספי המסים - שלא יצטרכו ללכת לחפש מה אני כותב. שולח להם ישר, שיכניסו למאגר הנתונים העברייני שלהם על "מבקרי השופטים"... :)
    Image may contain: text
    2
    • Joseph Zernik
      סיגלית שלו - אבל אח"כ הגשתי להם בקשת חופש המידע - לתת לי העתק של כל החומר שיש תחת שמי... אז הם דוחים את בקשת חופש המידע שלי, וטוענים שהם לא יכולים למצוא את החומר במאגר הנתונים העברייני על "מבקרי השופטים" לפי השם של הבן אדם...
      אז אני מראה להם שהלינק בSee More
      Image may contain: 1 person, smiling
    • סיגלית שלו
      עזוב. אין לי סבלנות אליהם!
      שיחזירו לי את הבית שלי וילכו לעזאזל שהם כרו לעצמם.
  • סיגלית שלו
    טוב. אין לי סבלנות כזאת. אני רק מתייגת בפייס.
  • יאיר נתניהו: ליברמן דרש ב-2009 מינוי יועמ"ש; ישראל ביתנו: שקר, קחו פסיכיאטר
    YNET.CO.IL
    יאיר נתניהו: ליברמן דרש ב-2009 מינוי יועמ"ש; ישראל ביתנו: שקר, קחו פסיכיאטר
    יאיר נתניהו: ליברמן דרש ב-2009 מינוי יועמ"ש; ישראל ביתנו: שקר, קחו פסיכיאטר

  • סיגלית שלו
    לפתוח לאלתר תיקים!
    תיק רשות המיסים! (רפי רותם שוקי משעול)
    תיקי ליברמן!See More
  • Joseph Zernik
    צריך לבנות כלא חדש מיוחד רק לבכירי מערכת החוק והמשפט. האגף החדש במעשיהו לא יספיק למספר האסירים הצפוי... וגם צריך לסדר להם כמה רבנים לשיעורי תורה וגמרא, לצורך ועדת שחרורים וכו' (חוזרים בתשובה, חרטה, וחרטא ברטא). אולי נתחיל מימון המונים לבניית הכלא החדש?
    2
    • סיגלית שלו
      יאללה. לצורך כך נפתח עמותה במשרד המשפטים ונביא לאישור רשות המיסים שיפטרו אותנו. את הכסף נפקיד בבנקים. צריך לשכור שופט בדימוס לצרכי ביקורת...🤦‍♀️.
      1
    Write a reply...

  • מיכל מגן
    ממש קיבוץ יש סידור עבודה
  • יאיר נתניהו לבנו של הטייקון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר"
    MAARIV.CO.IL
    יאיר נתניהו לבנו של הטייקון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר"
    יאיר נתניהו לבנו של הטייקון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר"

    1
  • חוה אדר צדקה
    יופי יאיר כפיים

No comments: