Sunday, June 30, 2019

2019-06-30 אז מה בעצם אני עושה כפעיל מחאה?


אז מה בעצם אני עושה כפעיל מחאה?
בבלוג: https://inproperinla.blogspot.com/2019/06/2019-06-30.html
■ ■ ■
אור OR Baruch העלה פוסט ליצני לפני כמה ימים, בו הוא שואל מה התרומה שלי למחאה, אם בכלל. רוני רהב Ronny Rahav הוסיף איזושהי הערה שטותית.
מכל הסיפור הבנתי, שרוב האנשים שמכירים אותי מהמחאה בכלל אינם מבינים את היקף וטיב הפעילות שלי. אז הוספתי מידע בפוסט המקורי של אור... ואז אור החליט למחוק את הכל.
כאן, שחזרתי את עיקרי הדברים...
Add this photo to your story?
Comments
  • Joseph Zernik
    בשנת 2010 התקבל הדו"ח שלי לאו"ם כחלק מהבדיקה החיצונית הראשונה בהיסטוריה של זכויות האדם בארה"ב. בזאת תרמתי לתנועת המחאה בארה"ב, עוד לפני שהחלה המחאה של 2011 בישראל... וכבר אז, המחאה היתה ממוקדת בשחיתות השלטונית (ולא "יוקר המחיה" -- שהיה מוקד המחאה של 2011 בישראל).
    No photo description available.
    2
  • ליאור בן שמעון
    זרניק אתה צריך עזרה ...?
  • Joseph Zernik
    בשנים 2012-2017 החזקתי את הרישיון של מאהל המחאה בארלוזורוב, וייצגתי את המאהל מול העירייה, המשטרה וכו'... וגם שם -- אוהל המחאה היה בעניין השחיתות השלטונית -- נושא שעדיין לא תפס בישראל... אפילו בשנת 2015 סילקו אותי מ"מצעד מחאה לבית הנשיא" -- כיוון שהגעתי עם חולצה "מושחתים נמאסתם".
    Image may contain: one or more people and outdoor
    2
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    בנובמבר 2016, ויקיליקס הדליפו את הדוא"ל של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב. ההדלפה הזאת נחשבת למה שהפיל את הילארי קלינטון. בהדלפה הזאת הופיעו 20 מאמרים שלי על השחיתות השלטונית בארה"ב ובישראל. ואחד מהם גם כיכב בתעמולת בחירות של טראמפ... שבועיים אח"כ, תפסו אותי שוטרים ברחוב, הכניסו אותי לממ"ד בתחנת לב-תל-אביב, הפשיטו אותי, היכו אותי בניסיון נואל ועברייני לחלץ ממני ססמאות מחשב. 
    תלונה הוגשה לקונסול גרמניה בישראל...
    Image may contain: 1 person, text
    4
  • Joseph Zernik
    במרץ 2017: הצלחתי להביא את השב"כ להפליל את ועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט חנן מלצר -- בקשר למרמה במחשוב וועדת הבחירות המרכזית...
    Image may contain: 2 people, suit and text
    4
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    עוד קודם לכן, בשנת 2013, דו"ח שחיברתי על בתי המשפט בישראל הפך לחלק מהדו"ח הרשמי של מועצת זכויות האדם של האו"ם על ישראל....
    Image may contain: text
    5
  • Joseph Zernik
    בהמשך, בשנת 2018, דו"ח שחיברתי על מערכת החוק והמשפט בישראל, הפך לחלק מהדו"ח הרשמי של מועצת זכויות האדם של האו"ם על ישראל... הסיכום ייחודי בחומרתו...
    Image may contain: ‎text that says '‎UNITED האו"ם של האדם זכויות נציב דו"ח לשנת ישראל של התקופתית לבדיקה :2018 ביושרת חמורה התדרדרות והחוק... המשפט רשויות תקפותו את לראות יש מסמך כל של ויושרתו מישראל ומשפטי חוקי GENEVA במקרה כמפוקפקות 2006 הטוב.‎'‎
    4
  • Joseph Zernik
    בשנת 2017 הופעתי בכנס האירופי למחשוב ממשלתי בחסות האיחוד האירופי באקדמיה הצבאית של פורטוגל, והרציתי על המרמה במחשוב הממשלתי בישראל - "שדרוג לעידן הפוסט-אמת"...
    Image may contain: text
    4
  • Joseph Zernik
    בנובמבר 2018, הוזמנתי לקולוקוויום של פרופסורים למשפטים מרחבי אירופה, שוב בחסות האיחוד האירופי, לדיון לעומק (2.5 שעות) בדוחות שלי על שחיתות מערכת המשפט בישראל. הכותרת הרשמית היתה: "סייבר ומשפט - ישראל כמקרה בוחן".
    Image may contain: 1 person, text
    3
  • Joseph Zernik
    בינואר 2019 הוזמנתי להרצות בכנס על אבטחת סייבר בלונדון, ונכנסתי שם לעימות עם לורד קרלייל, היועמ"ש של ממשלת בריטניה לענייני טרור...
    Image may contain: 3 people, text
    2
  • Joseph Zernik
    באוקטובר 2018, הוזמנתי למפגש סגור ב"מכון הישראלי לדמוקרטיה" עם נציגים של זרועות הביטחון של ישראל ואומות אחרות -- לדיון ב"תזכיר חוק מערך הסייבר"...
    Image may contain: 3 people, text
    1
  • Joseph Zernik
    בינואר 2019, הוזמנתי למפגש סגור ב"מכון הישראלי לדמוקרטיה" עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר, משפטנים בכירים ובכירי שב"כ -- לדיון ב"פייק בחירות" -- הסיכונים לשיבוש הבחירות בישראל...
    Image may contain: 4 people, text
    1
  • Joseph Zernik
    מספיק להיום... וזה רק מבחר בשביל אור הצנזור... OR Baruch
    2
  • Joseph Zernik
    וגם הייתה בדיחה, לא מעשה ידי-- בדצמבר 2017, נעלם יומן בית המשפט העליון, ובקומו הופיעה סדרת סרטונים שלי רוקד, שר ומרצה על שחיתות השופטים בישראל... :)
    Image may contain: text
  • Joseph Zernik
    בקיצור, כבר 10 שנים שאני עוסק בתיעוד השחיתות השלטונית בישראל -- בעיקר ברמה הבינלאומית, ובפרט בקשר לשחיתות מערכת החוק והמשפט...
    No photo description available.
    1
  • Joseph Zernik
    מהצד -- יש לי קרדיט בתחום הספרות המזרחית... במשך כ-25 שנים ניהלתי פרויקט קידום הסופר העברי יצחק שמי (1888-1949). על פרויקט זה זכיתי לשבחים מגדולי הספרות העברית - בין השאר אב יהושוע, סמי מיכאל, יגאל שוורץ. הפרויקט גם זכה לפרס "ספר מופת" ממשרד התרבות בשנת 2015. זכיתי לשבחים גם מגדולי הספרות הפלסטינית - מחמוד דרוויש, אנטון שמאס ועוד... הובלתי את הוצאת הספר באנגלית, צרפתית, עברית וערבית...
    Image may contain: 2 people, text
  • Hofeshia Biton
    יום חמישי משפט לרפי רותם בתל אביב 11.30 נא לבוא

No comments: