Thursday, July 4, 2019

2019-07-04 סלומון טקה: משטרה רצחנית אינה יכולה להתפתח ללא סנדקאות של הפרקליטות והשופטים! השוטר היורה היה מעורב בעבר בפרשת ירי חמורה עוד יותר!

 Joseph Zernik is with ‎נחמה דר‎ and 99 others.
6 mins · 


סלומון טקה: משטרה רצחנית אינה יכולה להתפתח ללא סנדקאות של הפרקליטות והשופטים! 
השוטר היורה היה מעורב בעבר בפרשת ירי חמורה עוד יותר! הפרקליטות והשופט הנוכל עודד מודריק טייחו את הפרשה הקודמת...
 ■ כאן: תגובת מח"ש לפנייתו של עו"ד אייל אבולפיה.

ברקע: הפרשה כולה מקבלת עכשיו צביון חדש לגמרי:
א) צו איסור הפרסום שהוצא בפרשת רצח סלומון טקה נחזה על רקע זה כניסיון נואל של המשטרה, התביעה והשופטים להסתיר מהציבור את עברו של המבצע... אבל התקשורת הייתה יכולה לדווח את האמת בלי להפר את צו איסור הפרסום. התקשורת בחרה שלא לגלות לציבור את האמת על השוטר היורה בפרשת סלומון טקה!
ב) גל הפרופגנדה שאליו נחשפנו בימים האחרונים מחוגי המשטר ותומכיו -- ניסיון להמציא כל מיני עובדות שקריות, שמשתנות מיום ליום, כדי להצדיק את התנהלות השוטר, גם הוא מקבל עכשיו צביון חדש לגמרי...
ג) פסק הדין של השופט עודד מודריק בפרשה הקודמת מעלה חשש חמור של משטרה, שבה פועלות "יחידות מוות" [DEATH SQUADS], כמקובל בדיקטטורות החשוכות ביותר... ושהשוטר שירה בסלומון טקה היה חלק מקבוצת שוטרים כאלה... יתרה מזאת - פסק הדין של עודד מודריק בפרשה הקודמת מעלה חשש חמור, שהפרקליטות והשופט עודד מודריק ערכו בפרשה הקודמת משפט שקר טיפוסי.... צריך להזכיר שהשופט עודד מודריק הוא נוכל ורמאי מוכר - כפי שתיעדתי בפרטי פרטים בפרשת פינטו- ברכה- ארביב. יחד עם זאת, חובה לציין, שכרגיל בפרשות השחיתות - סגירת פרשת פינטו ע"י מודריק עברה רק אחרי עתירה לבג"ץ, ובג"ץ אישר את הנוכלות... כרגיל!
ד) פשע מאורגן מדינתי - לכל מי שעדיין לא תופס: המצב הזה מוכר ברחבי העולם! משטרה רצחנית, משטרה שתופרת תיקים, משטרה שעוסקת בבידוי ראיות ובעדויות שקר באופן שגרתי, אינה יכולה להתפתח ללא סנדקאות של הפרקליטות והשופטים!  המונח המתאים בקרימינולוגיה הוא "פשע מאורגן מדינתי" - מצב בו רשויות החוק והמשפט הופכות לארגוני פשע...
יצ
■ ■ ■
רץ בווצאפ
תראו מה התפרסם היום לגבי השוטר שירה - מסתבר שכבר היה מעורב בירי שהוביל למוות כמפקד מגב.
‏בשנת 2006, צוות מג"ב נכנס לבית ביפו, לצורך איתור שוהים בלתי חוקיים. נתפסים כמה. הם מועמדים בגבם לשוטרים, אשר מכים בהם נמרצות, כולל באמצעות אלות. מפקדם הנוכח באירוע. לקינוח הוצמד רובה לגב אחד מהם והוא נורה - למוות. טען שנפלט לו כדור. אתם יודעים מיהו המפקד מהאירוע? אני לא יודע אך יש לו שם זהה לשוטר שעתה טוען כי ירה לרצפה והכדור ניתז בטעות לעבר סלומון טקה ז"ל והמיתו.
תודה לעו"ד Eyal Abulafia שחשף בפני את פסק הדין בעניין ההריגה בשנת 2006
■ ■ ■
מה מסתתר מאחורי צו איסור הפרסום בפרשת רצח סלומון טקה?
■ ■ ■
מדינת ישראל נ אברהם תומר 40182-07
הכרעת דין 16/01/2008
הנאשם שרת בשרות חובה כשוטר משמר הגבול. הוגש נגדו ונגד נאשם נוסף בשם יצחק קאסה (להלן: " קאסה") כתב אישום שייחס לשניהם עבירת הריגה. כתב האישום נגד קאסה תוקן ועבירת ההריגה הומרה בעבירות אחרות. הוא נותן את הדין בנפרד. כתב האישום נגד הנאשם תוקן אף הוא אלא שהתיקון מתייחס לפרק העובדות ולא להוראת החיקוק.
הנאשם הודה בכל העובדות המתוארות בכתב האישום אך חלק על אחריותו לעבירת ההריגה.
תאור המעשה כעולה מכתב האישום הוא זה. ביום 4.10.06 בשעת בוקר עסק צוות של שוטרי משמר הגבול בפעילות שגרתית של איתור שוהים בלתי חוקיים ביפו. הצוות מנה את הנאשם, קאסה ומפקדם ברוך בן עזרי (להלן: " בן עזרי"). הצוות איתר באתר בניה ברח' עמיעד ביפו שלושה פלשתינאים שהתבררו להיות שוהים בלתי חוקיים (שב"ח).
אנשי הצוות עיכבו את השב"ח לבדיקה בחדר צדדי קטן באתר קטן מאוד באתר הבניה. תוך אותה בדיקה היכו הנאשמים את השב"ח בין היתר באלה. שלושת השב"ח נדרשו לשבת כשגבם אל הקיר והנאשם הוצב לשמירה עליהם. הנאשם דרך את נשקו שהיה מונח על כתפו במצב "הצלב" תוך כדי שהוא מכוון את הרובה אל עבר אחד מן השב"ח שהתברר להיות איעד תאופיק אבו רעיה (להלן: " המנוח"). במצב דברים זה, בהיסח הדעת, תוך כדי הדריכה, לחץ הנאשם באצבעו על ההדק. נורה קליע מנשקו של הנאשם ופגע בצווארו של המנוח וגרם לפטירתו. פעולת התקיפה באלה המתוארת לעיל גרמה למנוח חבלות בשוק ימין וברך שמאל ופגיעה בפנים וכמו כן נגרמה חבלה במצח בשוק ובחזה של אחד השב"ח הנוספים.
קראו עוד:

1 comment:

Human Rights Alert (NGO) said...

פרופגנדה של המשטר ותומכיו:
"אתם צריכים ללכת עם כובע מחודד": דבריו של אברי גלעד על העדה האתיופית מעוררים סערה
השדרן המליץ אתמול בגל"צ לקהילת יוצאי אתיופיה לחבוש "כובע מחודד" על מנת שיוכלו להפריד בינם לבין הסודאנים והאריתראים, שהם לדבריו "קהילה עבריינית". מאז הוא התנצל, ומגל"צ נמסר כי הנושא בבדיקה
יותר מ–1,500 בני אדם חתמו על תלונה לגלי צה"ל נגד המגיש אברי גלעד, בשל דברים פוגעניים שאמר אתמול (רביעי) על הקהילה האתיופית, האריתראית והסודאנית בישראל. בין היתר, המליץ גלעד במהלך השידור כי בני הקהילה האתיופית יחבשו "כובע מחודד" על מנת שיוכלו להפריד בינם לבין "השחורים האחרים". בעצומה הדיגיטלית, שיזם ארגון אמנסטי אינטרנשיונל בישראל, נכתב בין היתר כי "אתמול בתוכנית רדיו בגל"צ התבטא השדרן אברי גלעד בצורה מחפירה וגזענית כלפי אוכלוסיית מבקשי המקלט וכלפי הישראלים/יות האתיופים/יות" וכי "כל השיח הבוטה והנאלח הזה אין מקומו ברדיו. לא מפלילים אוכלוסייה שלמה, ולא מתייחסים אליה באופן משפיל, גזעני ומבזה ברשת רדיו ציבורית".

https://www.haaretz.co.il/gallery/media/.premium-1.7449541