Wednesday, February 6, 2019

2019-02-05 "אדם גולד" -- הפתרון הסופי - מעצר עולם ללא משפט!


"אדם גולד" -- הפתרון הסופי - מעצר עולם ללא משפט!

----
"אדם גולד" מראה "מסוכנות" מאותו סוג בדיוק כמו לורי שם-טוב - "השפעה במרחב החברתי", שעוסקת בביקורת מערכת החוק והמשפט. הפתרון ברור ומובן מאליו: מעצר עולם ללא משפט!
---
Itai Leshem Itay Leshem
מיכאל מוריס-רייך וב טוען "אדם גולד מקודם על ידי גורמים מאורגנים, באמצעות פרופילים מזויפים, כדי שהפוסטים שלו יזכו לתפוצה רחבה. ושזכותנו לדעת מי הגורמים שמקדמים אותו."
ואני משיב: כל זמר מתחיל בארץ יודע שיש דרכים לשלם כסף לחברות סייבר כדי לייצר "צפיות" שקריות במספרים גדולים לשירים ביוטיוב... אתה מתעלם ממה שכתבתי - ישראל היא מעצמה ברמאויות סייבר. אז מישהו שילם אולי כסף למישהו, שסידר משהו ול"אדם גולד" יש כאילו תמיכה נהדרת.
אבל בין אם אלה שיתופים אמתיים ועוקבים אמתיים, ובין אם זאת רמאות - זאת לא עילה למנוע ממנו את חופש הביטוי!
נניח שהיה מתברר ש"ישראל היום" מזייף את מספרי התפוצה של הגיליון היומי. עוד יותר טוב: מישהו שילם שוחד למישהו, שזייף את נתוני התפוצה, ללא ידיעתו של העורך של "ישראל היום". האם זאת היתה יכולה להיות סיבה לסגור את "ישראל היום"?
להזכירך: בארה"ב חופש הביטוי, חופש המחשבה, חופש העיתונות, חופש הדת - כולם בתיקון הראשון לחוקה - העקרון היסודי ביותר של זכויות האזרח במשטר נאור! (שכחתי - אצלנו אין חוקה, העסק מתנהל על פי מה שבא לשופטים).
"אדם גולד" לא מפיץ "פייק ניוז". העובדות שהוא מפיץ הן נכונות. את ה"פייק ניוז" נתניהו מפיץ בחשבון האישי שלו בטוויטר. ועל זה לא עושים כלום, למרות שהיו יכולים לפעול על זה כ"מרמה" או "הונאה".
"אדם גולד" מפיץ דעות שלא מוצאות חן בעיני הפרקליטות והשופטים.
לדעתי - כמשפטן בכיר - בין אם המספרים של השיתופים נכונים או לא - "אדם גולד" מפגין "מסוכנות" מהסוג של לורי שם-טוב. צריך להכניס את "אדם גולד" למעצר עולם! ללא משפט!
למען יראו וייראו!
Comments
  • סיגלית שלו
    אם הבנתי נכון, אדם גולד הוא שופרו של נתניהו ואם כך הדבר, נתניהו מכיר מקרוב את שחיתות בתי המשפט שכן לפחות את ביתו בקיסריה רכש דרך בית המשפט. ואם כך הוא הרי לא יוכל לספר בגוף ראשון ואולי לשם כך המציאו "שם עט" לסופרים, משוררים וגם לפוסטיונרים.
    מעתה אמור "פוסטיונר" ולא "בוט"
    1
    • שי סאסי בוארון
      אדם גולד לא נראה לי שופרו של רה"מ בנימין נתניהו
      1
    • Hilik Duvdevani
      אדם גולד זה וקטור שיזיז אותנו עוד טיפה לפחות חופש ביטוי
      1
    • סיגלית שלו Hilik Duvdevani כל החוכמה זה איזונים. יכול להיות חוק נהדר שהכנסת תחוקק שיחיל את חופש הביטוי אבל כאשר מערכת המשפט ובראשם השופטים מושחתים הרי שהחוק הזה וכל חוק אחר יהווה חרב פיפיות ממש ישר אל בטנו הרכה של האזרח.
    Write a reply...

  • ירדנה קאפח
    אותי לא מעניין מטעם מי אדם גולד.
    כל עוד הוא כותב דברי אמת, אמשיך להפיץ את דבריו.
    2

No comments: